Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

᾿Αξιόπιστα θεωροῦν τά blogs οἱ ἀναγνῶστες τους




Πολύ ή αρκετά αξιόπιστη θεωρεί το 71% των ερωτηθέντων την ενημέρωση, που λαμβάνει από τα blogs, ενώ μόνο το 22% τη θεωρεί λίγο ή καθόλου αξιόπιστη. Το 79% θεωρεί ότι τα blogs αποτελούν ευκαιρία για τη συμβατική δημοσιογραφία και μόνο...



το 15% απειλή. Δηλαδή, οι ερωτώμενοι πιστεύουν πως τα «blogs» βοηθούν και αναπτύσσουν τη δημοσιογραφία παρά την υπονομεύουν. Το 55% συμφωνεί με την εφαρμογή των κωδίκων δεοντολογίας και από τα ενημερωτικά blogs, ενώ το 38% διαφωνεί.
Πρόκειται για αποτέλεσμα έρευνας, η οποία όμως διενεργήθηκε με αποστολή ερωτηματολογίου μέσω e-mail, και δεν καταγράφει ηλικία ή μορφωτικό επίπεδο των ερωτηθέντων.
"Σκοπός ήταν να καταγραφεί η άποψη της κοινής γνώμης, και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η άποψη του μέσου χρήστη του ίντερνετ για τα blogs, λέει ο εκπρόσωπος της εταιρείας δημοσκοπήσεων "Interview".

Η έρευνα διενεργήθηκε πανελλαδικά τον προηγούμενο μήνα, σε δείγμα 514 ατόμων και τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εκδοτών Βορείου Ελλάδος.
Όπως προκύπτει, το 77% ενημερώνεται καθημερινά από τα blogs, το 56% επισκέπτεται blogs με ειδησεογραφική θεματολογία πολλές φορές τη μέρα, το 23% μία φορά την ημέρα, το 17% δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, το 3% δύο-τρεις φορές το μήνα και μόνο το 1% σπανιότερα. Το 47% εκτιμά ότι τα blogs είναι το πιο αξιόπιστο μέσο, το 27% οι εφημερίδες και το 18% θεωρεί ότι κανένα μέσο δεν είναι αξιόπιστο, το 5% θεωρεί αξιόπιστο το ραδιόφωνο και μόλις το 1% θεωρεία αξιόπιστη την τηλεόραση. Το 74% θεωρεί ότι τα blogs παρέχουν πιο άμεση πληροφόρηση, δεύτερη με 12% έρχεται η τηλεόραση, ακολουθεί το ραδιόφωνο με 11% και τέλος οι εφημερίδες με 2%.
Το 50% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι τα blogs πλήττουν περισσότερο τις εφημερίδες, το 25% την τηλεόραση, το 5% το ραδιόφωνο και το 19% ότι σε κανέναν δεν προκαλούν ζημιά.

ΠΡΕΖΑ TV
http://www.onlinepress.gr/

Εἴδηση ἤ ἔμμεση ὑπεράσπιση; (κριτική τῆς ὀπτικῆς γωνίας τῶν ἰστοσελίδων amen.gr & romfaia.gr) σχετικά μέ τό θέμα τοῦ Πρεβέζης


 

Στήν φωτογραφία ὁ π. Παντελεήμων τοῦ ἰστολογίου Φωνή βοῶντος ἁμαρτωλοῦ ἱερέως

 

Τετάρτη, Απρίλιος 14, 2010

Διάβασα στις δύο γνωστές σελίδες-πρακτορεία εκκλησιαστικών ειδήσεων το θέμα για την απολογία ή ενημέρωση(ονομάστε το , όπως το νιώθετε καλύτερα) του σεβασμιοτάτου μητροπολίτου Πρεβεζης κ. Μελετίου προς την ΔΙΣ, για την τέλεση της λειτουργίας στην δημοτική γλώσσα στην περιφέρεια του.

Είναι καταπληκτικό το πώς χειρίζεται την είδηση το ένα πρακτορείο και πώς το άλλο. Το ένα επιγραμματικά,με απλή αναφορά, το άλλο κλίνοντας προς μία άτυπη υπεράσπιση του σεβασμιοτάτου και μία σχεδόν φανερή υπεράσπιση του προσώπου του και σχεδόν προπαγανδιστική προώθηση των επιλογών του. Το ότι ο άγιος Πρεβέζης είναι σεβαστό πρόσωπο είναι αναντίρρητο(στην πραγματικότητα εναντιώνομαι σε όποιον υποστηρίζει το αντίθετο). Είναι επίσης όμως πραγματικότητα πώς το πολύ "λιβανιστήρι" υπέρ οποιοδήποτε προσώπου και η επιλεκτική αναφορά σε αποσπασματικές δηλώσεις κάποιων μητροπολιτών υπέρ της γλωσσικής καινοτομίας, ποιεί την είδηση όχι ενημερωτική αναφορά, αλλά έμμεση προπαγάνδα,υπεράσπιση,ξεκάθαρη θέση(και πάλι ονομάστε το όπως ευαρεστείστε).


Άστοχη επίσης και η αναφορά στον μακαριστό Χριστόδουλο. Δεν ξέρω αν είμαι κακόπιστος, αλλά προσωπικά το διάβασα σαν εκμετάλλευση του λαοφιλούς εκείνου προσώπου, για να περάσεi o συντάκτης δικές του απόψεις. Φυσικά, ούτε γνωρίζω τον συντάκτη, ούτε έχω λόγους να στρέφομαι εναντίον του, ούτε πολύ περισσότερο διαφημίζω το ένα πρακτορείο, "θάβοντας" το άλλο. Είναι αλήθεια πώς έλειπε η άμεση,αξιόπιστη και αναλυτική ενημέρωση περί εκκλησιαστικών και τα δύο πρακτορεία κάλυψαν το κενό. Σχεδόν είμαι φανατικός αναγνώστης και των δύο σελίδων και δεν κρύβω την προτίμηση μου στο amen, για εσωτερικούς σχεδόν άγνωστους μου λόγους,μια απλή προτίμηση και κλίση...

Ως νοήμων όμως αναγνώστης έχω την αφελή απαίτηση όταν διαβάζω μια είδηση να ενημερώνομαι , χωρίς να χειραγωγούμαι. Αλλιώς, ας ονομαστεί η σελίδα κατάθεση δοκιμίων και ο,τιδήποτε θα είναι πλέον σεβαστότερο και αποδεκτότερο. Άλλωστε τα κοσμικά ΜΜΕ μας έχουν απογοητεύσει και πληγώσει με τους αντιδημοκρατικούς-αντιδεοντολογικούς τους τρόπους και μεθόδους. Η εκκλησιαστική ενημέρωση να κρατά ψηλά το λάβαρο της αντικειμενικότητας και ... απαθείας. Αλλοιώς υπάρχουν και τα κάθε είδους enet. Kαι εκεί η εκκλησιαστική "ενημέρωση" είναι γιά ...νά'ναι...

Για του λόγου το αληθές, δείτε τα Links παρακάτω,βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα, γιατί εγώ μπορεί να είμαι απλά ένας ρομαντικός,προκατειλλημένος παραδοσιολάτρης και να ενοχλούμαι με κάθε θετική αναφορά , έστω και έμμεση, στους μεταγλωττιστές...

http://amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=2144

http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4739:2010-04-13-18-02-20&catid=13

Πηγή:http://iereasanatolikisekklisias.blogspot.com

῾Ημερίδα τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς γιά τό Παπικό "Πρωτείο" (28-04-2010)

Ανακοινωθέν Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς
Η Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς διοργανώνει την Τετάρτη 28η Απριλίου ε.ε. και ώρα 4.30 μ.μ. στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, Ν. Φάληρο Πειραιώς (αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη») με ελεύθερη είσοδο Ημερίδα θεολογικού προβληματισμού, κατά το επισυναπτόμενο Πρόγραμμα, με το παγχριστιανικού ενδιαφέροντος θέμα:  «Πρωτείο»-Συνοδικότης και Ενότης της Εκκλησίας.
Θα εισηγηθούν:
1. Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ:
«Ο παπισμός ως εκκλησιολογικό πρόβλημα»,

2. Ιερομόναχος Λουκάς Γρηγοριάτης:
«Τα πρεσβεία τιμής και η ενότης της Εκκλησίας κατά την πρώτη χιλιετία»

3. Πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Μεταλληνός, Καθηγ. Πανεπιστημίου Αθηνών:
«Ενωτικές προσπάθειες μετά το σχίσμα»

4. Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, Καθηγ. Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης:
«Η Ουνία ως πρότυπο ψευδούς ενότητος. Τα όρια της ποικιλομορφίας σε σχέση με την ενότητα»

5. Πρεσβύτερος Αναστάσιος Γκοτσόπουλος:
«Ιεροκανονική θεώρησις του παπικού πρωτείου»

6. Δημήτριος Τσελεγγίδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης:
«Η λειτουργία της ενότητος της Εκκλησίας. Οι λανθασμένες θεολογικές προϋποθέσεις του παπικού πρωτείου»

7. Αριστείδης Παπαδάκης, Kαθηγητής Πανεπιστημίου Maryland, U.S.A.:
«Η εξέλιξη του παπικού πρωτείου (1000-1453). Ιστορική αξιολόγηση»
 

Πηγή: http://www.amen.gr

""῾ H ΔΙΣ ἐμμένει στήν παράδοση τοῦ γλωσσικοῦ ἰδιώματος τοῦ παραδεδομένου τρόπου τελέσεως τῶν ῾Ιερῶν Μυστηρίων"

ΟΧΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

Δεύτερη Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. για το μήνα Απρίλιο
Συνήλθε σήμερα Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010, στην πρώτη Συνεδρία Της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πασης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου. Κατά την σημερινή Συνεδρία : Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, ύστερα από διάφορα κείμενα που κατατέθηκαν στην Ιερά Σύνοδο για την μετάφραση των λειτουργικών κειμένων.....
άκουσε την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέα, που του είχε ανατεθεί από προηγούμενη Συνεδρία, και εν συνεχεία δέχθηκε διευκρινήσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελετίου για το θέμα αυτό από την πρακτική που γίνεται στην Ιερά Μητρόπολή του.

Ακολούθως έγινε ευρύτατη συζήτηση, κατά την οποία, λόγω της σοβαρότητος του θέματος, τοποθετήθηκαν όλοι οι Αρχιερείς, οι οποίοι εξέφρασαν τις απόψεις τους μέσα από την θεολογική τους γνώση και την ποιμαντική τους αγωνία. Το θέμα αποδεσμεύθηκε από την πρακτική που τηρείται στην Ιερά Μητρόπολη Νικοπόλεως και Πρεβέζης και αντιμετωπίσθηκε γενικά, από πλευράς θεολογικής, λειτουργικής και ποιμαντικής.
Κοινό σημείο των συζητήσεων ήταν ότι η Ορθόδοξη Λατρεία και δη η θεία Λειτουργία είναι ένας μεγάλος λειτουργικός πλούτος, τον οποίο μας παρέδωσαν οι Άγιοι Πατέρες και όλη η διαχρονική παράδοση, όπως θαυμάζεται από τους ετεροδόξους, σε συνδυασμό με την ποιμαντική προσπάθεια μυήσεως των πιστών στα γινόμενα και τελούμενα της Θείας Λατρείας.

Μετά την ολοκλήρωση των συζητήσεων η Διαρκής Ιερά Σύνοδος κατέληξε στα εξής :
1. Η Λατρεία της Εκκλησίας και μάλιστα η θεία Λειτουργία, αποτελούν το κέντρο της Εκκλησιαστικής ζωής, την καρδιά της Εκκλησίας, γι’ αυτό και κάθε προσέγγιση σε αυτήν πρέπει να γίνεται με βαθύτατο σεβασμό. Δεν πρόκειται μόνο για μία λογική κατανόηση, αλλά για μύηση στο «πνεύμα» της, για ένωση των Χριστιανών με τον Χριστό. Γι’ αυτό η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εμμένει στην παράδοση του γλωσσικού ιδιώματος του παραδεδομένου τρόπου τελέσεως της θείας Λειτουργίας και των Ιερών Μυστηρίων. Οιαδήποτε μετάφραση λειτουργικών κειμένων μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην ενότητα της Εκκλησίας.
 
2. Επειδή στην Εκκλησία όλα πρέπει να γίνονται «ευσχημόνως και κατά τάξιν» και τον αρμόδιο λόγο έχει η Ιερά Σύνοδος, γι’ αυτό ο Αρχιερεύς που ενδεχομένως έχει έναν ειδικό λόγο αναγνώσεως κάποιων κειμένων σε μετάφραση, θα πρέπει να λαμβάνει άδεια από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο.
3. Το θέμα όμως αυτό θα συνεχισθεί να συζητείται στις αρμόδιες Συνοδικές Επιτροπές, σε Συνέδρια που θα διοργανωθούν για τον σκοπό αυτόν, σε συνεργασία με τις Θεολογικές Σχολές και όταν ωριμάσει η συζήτηση, και κριθεί αναγκαίο, θα εισαχθεί στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία είναι το ανώτατο όργανο διοικήσεως της Εκκλησίας, προκειμένου να αντιμετωπισθεί Συνοδικώς.
Τέλος η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συζήτησε και έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά ζητήματα.

Εκ του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου
 Πηγή:http://thriskeftika.blogspot.com

Περί Μυροφόρων Γυναικῶν. ῾Η Θεοτόκος εἶδε πρώτη τόν Αναστάντα Χριστό;


Μυροφόρες είναι οι γυναίκες που ακολουθούσαν το Κύριο μαζί με τη Μητέρα του, έμειναν μαζί της κατά την ώρα του σωτηριώδους πάθους και φρόντισαν να αλείψουν με μύρα το σώμα του Κυρίου.


Όταν δηλαδή ο Ιωσήφ και ο Νικόδημος ζήτησαν κι' έλαβαν από το Πιλάτο το δεσποτικό σώμα, το κατέβασαν από το σταυρό, το περιέβαλαν σε σινδόνια μαζί με εκλεκτά αρώματα, το τοποθέτησαν σε λαξευτό μνημείο κι' έβαλαν μεγάλη πέτρα πάνω στη θύρα του μνημείου, παρευρίσκονταν θεωρώντας κατά τον ευαγγελιστή Μάρκο η Μαρία η Μαγδαληνή και η άλλη Μαρία που καθόταν απέναντι του τάφου. Άλλη Μαρία εννοούσε οπωσδήποτε τη Θεομήτορα. Δεν παρευρισκόταν μόνο αυτές, αλλά και πολλές άλλες γυναίκες όπως αναφέρει και ο Λουκάς.


Η ανάσταση του Κυρίου είναι ανανέωση της ανθρώπινης φύσεως και ανάπλαση και επάνοδος προς την αθάνατη ζωή του πρώτου Αδάμ που καταβροχθίσθηκε από το θάνατο λόγω της αμαρτίας και δια του θανάτου επανήλθε προς τη γη από την οποία πλάσθηκε.Όπως λοιπόν εκείνον στην αρχή δεν τον είδε κανείς άνθρωπος να πλάττεται και να παίρνει ζωή, αφού δεν υπήρχε κανείς άνθρωπος εκείνη την ώρα, μετά δε τη λήψη της πνοής ζωής με θείο εμφύσημα πρώτη από όλους τον είδε μια γυναίκα, γιατί μετά από αυτόν πρώτος άνθρωπος ήταν η Εύα. Έτσι το δεύτερο Αδάμ, δηλαδή το Κύριο, όταν αναστήθηκε από τους νεκρούς, κανείς άνθρωπος δεν τον είδε, αφού δεν παρευρισκόταν κανείς δικός του και οι στρατιώτες που φύλαγαν το μνήμα ταραγμένοι από το φόβο, είχαν γίνει σαν νεκροί, μετά δε την ανάσταση πρώτη απ' όλους τον είδε μια γυναίκα.Υπάρχει κάτι συνεσκιασμένο από τους ευαγγελιστές, το οποίο θα αποκαλύψω στην αγάπη σας. Πραγματικά πρώτη απ' όλους τους ανθρώπους, όπως ήταν σωστό και δίκαιο, είδε τον αναστάντα και απόλαυσε την ομιλία του και άγγισε τα άχραντα πόδια του, έστω και αν οι ευαγγελιστές δεν τα λέγουν φανερά, μη θέλοντας να φέρουν ως μάρτυρες τη μητέρα, για να μη δώσουν αφορμή υποψίας στους απίστους. Επειδή τώρα ομιλώ προς πιστούς θα διευκρινήσω τα σχετικά. Αφού λοιπόν οι μυροφόρες ετοίμασαν τα μύρα και τα αρώματα, κατά την εντολή, το Σάββατο ησύχασαν. Ο Λουκάς αναφέρει: "Τη πρώτη της εβδομάδος, όρθρο βαθύ, ήρθαν στο μνήμα, η Μαρία Μαγδαληνή, η του Ιακώβου, η Ιωάννα και άλλες μαζί τους." Ο Ματθαίος λέγει: "αργά το Σάββατο, ξημερώνοντας την πρώτη της εβδομάδος και δύο μυροφόρες προσήλθαν". Ο Ιωάννης λέγει: "Το πρωϊ, ενώ ήταν σκοτεινά και ήταν μόνο η Μαρία Μαγδαληνή". Ενώ ο Μάρκος αναφέρει: "Πολύ πρωϊ της πρώτης της εβδομάδος και ήταν τρείς οι προσερχόμενες μυροφόρες". Πρώτη της εβδομάδος που αναφέρουν όλοι οι ευαγγελιστές είναι η Κυριακή. Αργά το βράδυ, όρθρο βαθύ, πολύ πρωϊ και πρωϊ σκοτεινά ακόμη, ονομάζουν το χρόνο γύρω από τον όρθρο, ανάμικτο από φως και σκοτάδι. Φαίνονται βέβαια να διαφωνούν κάπως οι ευαγγελιστές μεταξύ τους τόσο για την ώρα, όσο και για τον αριθμό των γυναικών.Οι μυροφόρες ήταν πολλές και ήλθαν στον τάφο όχι μια φορά, αλλά και δυό και τρεις φορές, συντροφιά μεν, αλλ' όχι οι ίδιες, κατά τον όρθρο μεν όλες, αλλ' όχι τον ίδιο χρόνο ακριβώς.Όπως εγώ υπολογίζω και συνάγω από όλους τους ευαγγελιστές, πρώτη απ' όλους ήλθε στον τάφο του Υιού του Θεού η Θεοτόκος, έχοντας μαζί τη Μαγδαληνή Μαρία. Το συμπεραίνω από τον ευαγγελιστή Ματθαίο. Γιατί λέγει, "ήλθε η Μαγδαληνή Μαρία και η άλλη Μαρία", που ήταν οπωσδήποτε η Θεομήτωρ, "για να δουν τον τάφο. Και έγινε μεγάλος σεισμός, γιατί άγγελος Κυρίου ήλθε, σήκωσε τη μεγάλη πέτρα από το μνημείο και κάθησε πάνω της. Ήταν η μορφή του σαν αστραπή και το ένδυμά του λευκό σαν χιόνι και από το φόβο τους ταράχθηκαν οι φύλακες και έγιναν σαν νεκροί". Νομίζω ότι για τη Θεοτόκο ανοίχθηκε ο ζωηφόρος τάφος (γιατί γι' αυτή πρώτη και μέσω αυτής έχουν ανοιχθεί σ' εμάς όλα, είτε στον ουρανό είτε στη γη) γι' αυτήν άστραψε ο άγγελος να δεί τον άδειο τάφο και το μέγα θαύμα των ενταφίων χωρίς τον αναστάντα Κύριο. Και προφανώς ο ευαγγελιστής αυτός άγγελος ήταν ο Γαβριήλ, που ανάφερε την ανάσταση δείχνοντας το κενό μνημείο και λέγοντας στις μυροφόρες να την αναγγείλουν στους μαθητές. Και τότε "εξήλθαν με φόβο και χαρά μεγάλη". Εγω νομίζω και πάλι ότι τον φόβο έχει ακόμη η Μαρία Μαγδαληνή και οι άλλες γυναίκες, ενώ η Θεομήτωρ απέκτησε τη μεγάλη χαρά, γιατί κατενόησε τα χαρμόσυνα λόγια του αρχαγγέλου τα οποία πίστευσε και από τα τόσα αξιόπιστα γεγονότα, του σεισμού, της μετάθεσης του λίθου, του άδειου τάφου, των άλυτων ενταφίων αδειανών από το σώμα. Και τέλος πρώτη η Θεοτόκος αναγνώρισε τον αναστάντα και προσέπεσε στα πόδια του και έγινε απόστολος προς τους Αποστόλους, όταν επιστρέφοντας εμφανίσθηκε ο Ιησούς στις μυροφόρες, λέγοντας το: "Χαίρετε".





Αγίου Γρηγορίου Παλαμά


Πηγή: http://www.monipetraki.gr/pentikostario2.html

᾿Ενώπιον τῆς Διαρκοῦς ῾Ιεράς Συνόδου ὁ Μητροπολίτης Νικοπόλεως Μελέτιος γιά τό θέμα τῆς Θείας Λειτουργίας στή Δημοτική!

Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010


Σύμφωνα με πληροφορίες της «Romfea.gr», ενώπιον της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου θα βρεθεί αύριο ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νικοπόλεως κ. Μελέτιος.
Ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως θα βρεθεί ενώπιον της ΔΙΣ, για να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις, σχετικά με τη τέλεση της Θείας Λειτουργίας και των ιερών Ακολουθιών (οι οποίες τελούνται στη Μητρόπολη του) στη καθομιλουμένη.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να ασχοληθεί αύριο Τετάρτη 14 Απριλίου με το εν λόγω ζήτημα, λόγω των πολλών διαμαρτυριών που κατέφθασαν στο Σώμα εδώ και πολύ καιρό. Για τον λόγω αυτό καλείται αύριο ενώπιον τους.
Επίσης, Εκκλησιαστικοί κύκλοι σχολιάζοντας το γεγονός της τέλεσης των ιερών ακολουθιών και της Θείας Λειτουργίας στη καθομιλουμένη, τόνισαν: «το ζήτημα της μεταγλωττίσεως είναι σημαντικό, αλλά δεν μπορεί να γίνεται μεμονωμένα σε κάθε τοπική Εκκλησία».
Τέλος, μητροπολίτης μιλώντας «Romfea.gr» για το εν λόγω ζήτημα, τόνισε ότι «για να γίνεται κάτι τέτοιο, πρέπει να υπάρχει απόφαση του Σώματος της Ιεραρχίας, ώστε αυτό να ισχύει σε όλους τους Εκκλησιαστικούς χώρους. Με τον τρόπο αυτό θα αποφευχθεί κάθε αλλοίωση των ιερών κειμένων»

Πηγή:http://www.romfea.gr