Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Γέροντας Εὐμένιος Σαριδάκης: ὁ κρυφός ἅγιος

Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ (1931 - 1999) ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ
( ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΓΙΑ 40 ΕΤΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΡΥΦΟΣ ΑΓΙΟΣ



ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ

http://www.youtube.com/watch?v=vTQS-dxosjg

ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

http://www.psyche.gr/audio%20p.Eymenios_Saridakis_loimodon.zip
_________________

Λόγια πνευματικά ἀπό τόν Γέροντα Σωφρόνιο τοῦ ῎Εσσεξ















Κάθε άνθρωπος, βλέπει στους άλλους μόνον αυτό, που γνώρισε με την πνευματική του πείρα για τον εαυτό του. Γι’ αυτό η στάση του ανθρώπου προς τον πλησίον του είναι σίγουρο κριτήριο για το βαθμό αυτογνωσίας στον οποίο έφτασε. Όποιος έμαθε από τον ίδιο του τον εαυτό του σε ποιο βάθος και σε ποια ένταση μπορούν να φτάσουν οι οδύνες του ανθρωπίνου πνεύματος, όταν αποχωριστή από το φως της αληθινής υπάρξεως, κι όποιος κοντά σ’ αυτό έμαθε και το μεγαλείο του ανθρώπου, όταν βρίσκεται κοντά στο Θεό. Μόνο αυτός γνωρίζει πως κάθε ανθρώπινη ύπαρξη έχει αιώνια αξία, μεγαλύτερη απ’ όλο τον υπόλοιπο κόσμο.

Προσήλωσε το νου σου στο Θεό και θα ‘ρθει η στιγμή κατά την οποία θα αισθανθείς το άγγιγμα του Αιώνιου Πνεύματος στην καρδιά σου. Αυτό το θαυμάσιο πλησίασμα του πανάγιου Θεού, υψώνει το πνεύμα στις σφαίρες του άκτιστου Όντος και ο νους λαβαίνει πείρα όλων όσα υπάρχουν εκεί.

Η αγάπη ξεχειλίζει σαν ποταμός φωτός σε όλη τη κτίση, Όσο μεγαλύτερη η αγάπη τόσο μεγαλύτερη η οδύνη της ψυχής. Όσο πληρέστερη η αγάπη τόσο πληρέστερη η γνώση. Όσο πιο φλογερή η αγάπη τόσο πιο πύρινη η προσευχή. Όσο τελειότερη η αγάπη, τόσο αγιότερος ο βίος.

Κατά την διάρκεια της προσευχής υπέρ των ανθρώπων η καρδιά αισθάνεται μερικές φορές την πνευματική ή την ψυχική κατάσταση εκείνων για τους οποίους απευθύνει στο Θεό την προσευχή.
Ψυχή ζώσα

Πηγή:http://agiabarbarapatras.blogspot.com

Γιά τόν Μοναχισμό καί τό Γάμο - Σεβ. ῾Ιεροθέου Βλάχου




Από τήν συζήτηση μέ τούς Φοιτητές τής Θεολογικής Ακαδημίας Μόσχας τού Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου καί Αγίου Βλασίου Ιεροθέου

Δημοσιεύουμε σέ συνέχειες τήν πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση τού Σεβασμιωτάτου μέ τούς Φοιτητές τής Θεολογικής Ακαδημίας Μόσχας, στήν Λαύρα τού Αγίου Σεργίου (βλ. τεύχος 158).
*
Ερώτηση: Σέ ποιό βαθμό ο μοναχικός τρόπος ζωής στήν θεολογία τής θεωρίας είναι πιό υψηλά από τήν κατάσταση τού γάμου;
Απάντηση: Όταν κανείς εισέρχεται στήν Εκκλησία καί βαπτίζεται έχει σκοπό νά φθάση στήν θέωση. Η θέωση είναι γιά κάθε άνθρωπο, γιά κάθε Χριστιανό. Αυτό ακριβώς φαίνεται στήν ακολουθία τού Βαπτίσματος καί στήν όλη πνευματική ζωή.
Υπάρχει ο εν Χριστώ γάμος καί η εν Χριστώ παρθενία. Άν ο γάμος δέν είναι εν Χριστώ δέν σώζει. Καί άν η παρθενία δέν είναι εν Χριστώ δέ σώζει. Τό πρόβλημα δέν είναι γάμος ή παρθενία, αλλά τό πώς ο άνθρωπος θά ζή εν Χριστώ καί εν τή Εκκλησία.
Βέβαια, όταν κανείς είναι καλός μοναχός, τότε τού δίνονται μεγαλύτερες δυνατότητες γιά νά σωθή καί νά φτάση σέ υψηλό βαθμό πνευματικής ζωής. Γιατί στόν γάμο πρέπει κανείς νά συνυπάρχη μέ ένα άλλο πρόσωπο καί νά βαδίζουν μέ ένα ζυγό καί οι δυό. Υπάρχουν, όμως, περιπτώσεις πού ένας έγγαμος φθάνει σέ μεγάλο ύψος πνευματικής ζωής καί ένας μοναχός παραμένει στά χαμηλά επίπεδα πνευματικής ζωής.
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει ότι ο Προφήτης Ησαΐας ήταν έγγαμος, αλλά αυτό δέν τόν εμπόδισε νά φθάση στήν θεωρία τού Θεού. Γι' αυτό καί λέω ότι, όταν κανείς έχη δίψα γιά τόν Θεό, δέν τόν εμποδίζει ούτε ο γάμος ούτε η παρθενία. Βέβαια υπάρχουν βαθμοί θεωρίας καί αγιότητας.
Ο π. Παΐσιος κάποτε είπε ότι ο Θεός έχει τήν δική του αριθμητική. Η δική μας αριθμητική είναι διαφορετική από τήν αριθμητική τού Θεού. Γιά παράδειγμα, τό εννιά γιά τόν Θεό μπορεί νά μήν είναι άριστα, ενώ τό τέσσερα ή τό δυό νά είναι άριστα. Καί εξήγησε ότι ο Χριστός μέ τήν παραβολή τών ταλάντων είπε ότι στόν ένα δόθηκαν πέντε τάλαντα, στόν άλλο δυό καί στόν τρίτο ένα, γιά νά τά διπλασιάσουν. Εκείνος πού πήρε τά πέντε τάλαντα, έπρεπε νά τά κάνη δέκα γιά νά πάρη τό άριστα. Εάν τά έκανε εννιά, δέν πήρε τό άριστα. Εκείνος πού πήρε τά δυό έπρεπε νά τά κάνη τέσσερα, γιά νά πάρη τό άριστα. Γιά τόν Θεό τό εννέα δέν είναι άριστα, ενώ τό τέσσερα είναι. Έτσι η αριθμητική τού Θεού είναι διαφορετική από τήν αριθμητική τού ανθρώπου.
Τό θέμα είναι ότι ο Χριστιανός ό,τι κάνει στήν ζωή του, πρέπει νά τό κάνη εν Χριστώ. Ο άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος λέγει ότι μερικοί μακάρισαν τόν ερημητικό βίο ως καλύτερο καί άλλοι μακάρισαν τόν κοινοβιακό βίο. Γιά μένα, λέγει ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος, καλύτερος είναι αυτός ο βίος πού γίνεται γιά τόν Χριστό, γιά τήν δόξα τού Χριστού καί σύμφωνα μέ τό θέλημα τού Θεού.
Υπάρχουν έγγαμοι άνθρωποι πού σώζονται, μπαίνουν στόν Παράδεισο, καί υπάρχουν μοναχοί πού δέν θά σωθούν. Οπότε, τό θέμα είναι νά ζούμε εκκλησιαστική ζωή, νά ρωτάμε τόν Πνευματικό Πατέρα τί πρέπει νά κάνουμε στήν ζωή μας καί αυτό πού θά κάνουμε νά τό κάνουμε κατά Θεό.
Ο πατέρας μου ήθελε νά γίνη μοναχός. Πήγε στό μοναστήρι αλλά τήν πρώτη εβδομάδα, πρίν γίνει μοναχός, έγινε πόλεμος μέ τούς Ιταλούς καί τόν επιστράτευσαν. Ο ηγούμενος τού είπε νά πάη στόν πόλεμο καί άν σωθή καί επιθυμεί νά γίνη μοναχός μπορούσε νά επανέλθη στό μοναστήρι. Κατά τήν διάρκεια τού πολέμου προσευχόταν, κοινωνούσε συχνά καί όταν τελείωσε ο πόλεμος ο Πνευματικός τού είπε: «Εσύ πρέπει νά παντρευθής» καί τού υπέδειξε ένα πρόσωπο. Εκείνος έκανε υπακοή καί παντρεύθηκε. Κάποτε μού έγραψε σέ γράμμα: «Εάν παντρεύθηκα τό έκανα γιά δυό λόγους: πρώτον, γιατί ήθελα νά κάνω υπακοή στόν Πνευματικό μου Πατέρα καί δεύτερον, ήθελα νά κάνω παιδιά γιά νά τά υπηρετήσω». Αγαπούσε πάρα πολύ τούς μοναχούς, διάβαζε μοναχικά βιβλία, διάβαζε τό βιβλίο τού αγίου Ιωάννη τής Κλίμακος. Καί η μητέρα μου ζούσε πολύ μοναχικά. Μέ προσευχή, μέ νηστεία. Εισήλθα μιά φορά μέσα στό σπίτι καί τήν είδα νά κάνη μετάνοιες καί νά προσεύχεται. Εγώ δέν έχω τήν πίστη καί τήν πνευματική ζωή πού είχαν οι γονείς μου.
Η μητέρα μου στό τέλος τής ζωής της ήταν γιά πέντε χρόνια κατάκοιτη καί συνεχώς προσευχόταν στό Θεό. Τότε τήν ρώτησα άν είχε κάποιο παράπονο. Μού απάντησε: «Δέν έχω κανένα παράπονο, χίλιες δόξες νά έχη ο Θεός. Δέν είμαι άξια νά Τόν δοξάζω». Καί όμως ήταν κατάκοιτη.
Ο πατέρας μου πέθανε στό Νοσοκομείο. Όταν τόν έφεραν στό σπίτι, κάθισε δίπλα στό φέρετρό του, τόν χάϊδεψε στό μέτωπο καί τού είπε: «Γιατί έφυγες; Γιατί δέ μέ χαιρέτισες; Τόσα χρόνια περάσαμε καλά, γιατί έφυγες τόσο ξαφνικά;». Καί μετά είπε: «Άντε, δέν πειράζει. Πήγαινε στό καλό καί καλή αντάμωση».
Οι γονείς μου σώθηκαν, εγώ δέν ξέρω ακόμη άν θά σωθώ. Γι' αυτό νά προσεύχεσθε καί εσείς γιά νά σωθώ καί εγώ καί νά μή διαψεύσω τούς γονείς μου πού μέ γέννησαν καί μέ αγάπησαν.
Επομένως, η παρθενία είναι μιά ευλογημένη κατάσταση, η οποία δίνει πολλές προϋποθέσεις, γιά νά ανεβή κανείς σέ μεγάλο ύψος πνευματικής ζωής. Όμως, όταν κανείς δέν τίς αξιοποιή, τότε αποτυγχάνει. Αλλά καί ο γάμος ευλογείται από τόν Θεό μέ τό Μυστήριο τού γάμου καί μπορεί ο άνθρωπος μέ τήν υπακοή στό θέλημα τού Θεού νά σωθή. Όλα πρέπει νά γίνωνται εν Χριστώ. Ο Απόστολος Παύλος μιλώντας γιά τόν γάμο καί τήν παρθενία λέγει: «Έκαστος ίδιον χάρισμα έχει εκ Θεού, ός μέν ούτως, ός δέ ούτως» (Α' Κορ. ζ', 7).–


Πηγή:http://www.parembasis.gr/

῾Ελλάς, τό μεγαλεῖο σου!

Το απόλυτο μπάχαλο επικρατεί στον ΟΣΕ με τους διαφόρους να είναι σε θέση να παραδώσουν μαθήματα… διαφθοράς και κακοδιαχείρησης.

Με πρόσχημα τον πολύ κόσμο και προκειμένου να γίνει πιο γρήγορα η δουλειά, προϊστάμενος αμαξοστοιχίας  έβαζε τους επιβάτες, άγνωστοι μεταξύ τους, να κόβουν ομαδικό εισιτήριο πέντε ατόμων.

Οι καλοπροαίρετοι επιβάτες δεν έφερναν αντίρρηση και δεν ζητούσαν απόδειξη, γιατί είχαν στο μυαλό τους ότι κάποιος από τους υπόλοιπους θα έχει το απόκομμα.

Ο προϊστάμενος όμως δεν έδινε απόδειξη σε κανέναν!! Και αφού αυτός εκτός από αποδείξεις, δεν έδινε ούτε «λογαριασμό» σε κανένα γέμιζε τις τσέπες του, αφήνοντας άδεια τα ταμεία!

Δεν είναι όμως ο μόνος!!  

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το μπάχαλο είναι και αυτό που συνέβη και στην αναβάθμιση της γραμμής Τρίπολη – Καλαμάτα στην περιοχή της σήραγγας του Ίσαρη.

Ο εργολάβος έστησε το χαλίκι και τις ράγες, αλλά δεν υπολόγισε στην μελέτη, πως τα δρομολόγια θα γίνουν με… νέα τρένα, τα οποία ήτα ψηλότερα!!! 

Ευτυχώς, το πρόβλημα λύθηκε χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, όμως το περιστατικό δείχνει την κατάσταση που επικρατεί στον οργανισμό.

Πεντηκοστή - Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Σχόλιο klision: ῾Ο Γέροντας Πορφύριος στό παρακάτω κείμενο ἀποδεικνύεται ἕνας ἀλάνθαστος ἑρμηνευτής τῶν θείων Γραφῶν ἐν πνεύματι ἁγίῳ. Ζοῦσε ὁ ἴδιος ἐν ἁγίῳ Πνεύματι γι᾿ αὐτό μποροῦσε καί διηρμήνευε "τά ἄρρητα" τῆς θείας χάριτος, τά κατανοητά μόνον τοῖς ἁγίοις τοῦ Θεοῦ. Παράλληλα τό κείμενο αὐτό εἶναι μιά ἀπάντηση στούς εἰσηγοῦντες τήν μεταγλώττιση τῆς λατρείας μας.

«...ἐπλήσθησαν ἅπαντες Πνεύματος ῾Αγίου»
Οἱ ἀμύητοι δέν μποροῦν νά καταλάβουν τό νόημα τοῦ μυστηρίου τοῦ Θεοῦοῦ
Την Πεντηκοστή εξεχύθη η χάρις του Θεού όχι μόνο στους αποστόλους αλλά και σ' όλο τον κόσμο που βρισκόταν γύρω τους. Επηρέασε πιστούς και απίστους. Πώς το λένε οι Πράξεις; «Και εν τω συμπληρούσθαι την ημέραν της Πεντηκοστής ήσαν άπαντες ομοθυμαδόν επί το αυτό. και εγένετο άφνω εκ του ουρανού ήχος ώσπερ φερομένης πνοής βιαίας... και επλήσθησαν άπαντες Πνεύματος Αγίου και ήρξαντο λαλείν ετέραις γλώσσαις, καθώς το Πνεύμα εδίδου αυτοίς αποφθέγγεσθαι... συνήλθε το πλήθος και συνεχύθη, ότι ήκουον εις έκαστος τη ιδία διαλέκτω λαλούντων αυτών» (Πραξ 2, 1-6).


Ενώ ο Απόστολος Πέτρος ομιλούσε τη δική του γλώσσα. η γλώσσα του μεταποιείτο εκείνη την ώρα στο νου των ακροατών. Με τρόπο μυστικό το Άγιον Πνεύμα τούς έκανε να καταλαβαίνουν τα λόγια του στη γλώσσα τους, μυστικά χωρίς να φαίνεται. Αυτά τα θαυμαστά γίνονται με την επενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Παραδείγματος χάριν, η λέξι «σπίτι» σ' αυτόν που ήξερε γαλλικά θ' ακουγόταν «la maison». Ήταν ένα είδος διοράσεως. άκουγαν την ίδια τους την γλώσσα. Ο ήχος χτυπούσε στο αυτί, αλλά εσωτερικά με τη φώτιση του Θεού, τα λόγια ακούγονταν στη γλώσσα τους. Οι Πατέρες της Εκκλησίας αυτή την ερμηνεία της Πεντηκοστής δεν την αποκαλύπτουν πολύ φανερά, φοβούνται τη διαστρέβλωση. Το ίδιο συμβαίνει και με την Αποκάλυψη του Ιωάννου. Οι αμύητοι δεν μπορούν να καταλάβουν το νόημα του μυστηρίου του Θεού.

Παρακάτω λέγει, «εγένετο δε πάσα ψυχή φόβος...»,(Πραξ 2, 43) δηλαδή κατέβαλε φόβος την κάθε ψυχή. Αυτός ο «φόβος» δεν ήταν φόβος. Ήταν κάτι άλλο, κάτι ξένο, κάτι ακατανόητο, κάτι που δεν μπορούμε να το πούμε. Ήταν το δέος, ήταν το γέμισμα, ήταν η χάρις. Ήταν το γέμισμα υπό της θείας χάριτος. Στην Πεντηκοστή, οι άνθρωποι βρέθηκαν ξαφνικά σε μία τέτοια κατάσταση θεώσεως, που το χάσανε. Έτσι, όταν η θεία χάρις τους επεσκίαζε, τους ετρέλαινε όλους -με την καλή έννοια- τους ενθουσίαζε. Αυτό μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση. Ήταν αυτό που λέγω εγώ καμιά φορά «κατάστασις». Ενθουσιασμός ήταν. Κατάστασης τρέλας πνευματικής.

«Κλώντες τε κατ' οίκον άρτον, μετελάμβανον τροφής εν αγαλλιάσει και αφελότητι καρδίας, αινούντες τον Θεόν και έχοντες χάριν προς όλον τον λαόν. Ο δε Κύριος προσετίθει τους σωζομένους καθ' ημέραν τη Εκκλησία» (Πραξ 2, 46-47).

Η «κλάσις του άρτου» ήταν η Θεία Κοινωνία. Και συνεχώς αυξάνονταν οι σωζόμενοι, εφόσον έβλεπαν όλους τους χριστιανούς να είναι «εν αγαλλιάσει και αφελότητι καρδίας αινούντες τον Θεόν». Το «εν αγαλλιάσει και αφελότητι» είναι όμοιο με εκείνο το «εγένετο δε πάση ψυχή φόβος». Αυτό είναι ενθουσιασμός κι αυτό πάλι τρέλα. Εγώ όταν το ζω αυτό, το αισθάνομαι και κλαίω. Πηγαίνω στο γεγονός, ζω το γεγονός, το αισθάνομαι κι ενθουσιάζομαι και κλαίω. Αυτό είναι θεία Χαρις. Αυτό είναι και η αγάπη προς τον Χριστό.

Αυτό που ζούσαν οι απόστολοι μεταξύ τους και αισθανόντουσαν όλη αυτή τη χαρά, στη συνέχεια έγινε με όλους κάτω από το υπερώον. Δηλαδή αγαπιόντουσαν, χαίρονταν ο ένας με τον άλλον, ο ένας με τον άλλον είχαν ενωθεί. Ακτινοβολεί αυτό το βίωμα και το ζούνε κι άλλοι.

«Του δε πλήθους των πιστευσάντων ην η καρδία και η ψυχή μία και ουδέ εις τι των υπαρχόντων αυτώ έλεγεν ίδιον είναι, αλλ' ην αυτοίς άπαντα κοινά»(Πραξ 2, 32). Οι Πράξεις ομιλούν για κοινοβιακή ζωή. Εδώ είναι το μυστήριο του Χριστού. Είναι η Εκκλησία. Τα πιο καλά λόγια για την πρώτη Εκκλησία εδώ υπάρχουν.

Περί Εκκλησίας 9 (σελ. 207-210)
Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου
Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου
Βίος και Λόγοι
Ιερά Μονή Χρυσοπηγής
Χανια 2004
 
Πηγή:http://pateress.blogspot.com
 

EΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ “ΚΑΛΟ” Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ -τοῦ Παναγιώτη Τελεβάντου

Ούτε που μπορούσα να φανταστώ ότι ο Πάπας θα κατόρθωνε να κάνει και ένα καλό με την παρουσία του στην Κύπρο.
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
____________________
Ο εξοχότατος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας δεν έχει ως γνωστόν - καθότι βαμμένος κομμουνιστής - σχέση με την Εκκλησία. Οταν ρωτήθηκε αν πιστεύει στο Θεό απάντησε ότι πιστεύει η μάνα του η Αννού (με άλλα λόγια η πίστη είναι για γρηές). Ούτε σταυρό βάζει, ούτε εικόνες προσκυνά.
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕ ΤΟ “ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ” ΤΟΥ!
____________
Παρόλα αυτά τις τελευταίες τρείς μέρες πολύ έτσι θρησκευόμενος μας προέκυψε ο κ. Χριστόφιας μας. Τι υποκλίσεις στον Πάπα και αυτός και η κυρία Ερση μας! Τι παρουσίαση του “Christofias’ clan” μετά συζύγου, θυγατέρων, γαμπρών και εγγονού! Τι εγκώμια στην Κύπρο επειδή η Εκκλησία της έλκει την καταγωγή της από την εποχή των Αποστόλων! (Ε ρε τι αναστεναγμούς βγάζουν από τα βάθη της κόλασης ο Μαρξ, ο Ενγκελς, ο Λένιν, ο Μάο, ο Πώλ Ποτ, ο Μπρένζιεφ, ο Στάλιν, ο Τρότσκυ, ο Εζεκίας και οι λοιποί κορυφαίοι “σύντροφοι” για τα παραστρατήματα του Δημήτρη τους)! Τι συμμετοχή σε λειτουργίες (παπικές φυσικά μη συκοφαντείτε το “σύντροφο” για συμμετοχή σε ορθόδοξη λειτουργία)! Τι υπόσχεση να βάλει στο προεδρικό Γραφείο την ψηφιδωτή εικόνα του Χριστού που του έφερε ως δώρο ο ποντίφηκας! Τι προσφωνήσεις προς τον “Αγιο Πατέρα”! Τι εκφράσεις, επί το πομπωδέστερον, της παπικής εγκυκλίου στα Λατινικά: Deus caritas est”! (Τουτέστιν “Ο Θεός αγάπη εστίν”). Ξεσκολισμένος στα εκκλησιαστικά ο δικός σου!
ΚΑΛΑ! ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΒΕΒΕΔΙΚΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ;
___________
Θα μου πείτε: Καλά στον Πάπα βρήκε να εκφράσει την ευσέβειά του; “Αγιε Πατέρα” ανέβαζε τον Πάπα Βενέδικτο, “Αγιε Πατέρα” κατέβαζε τον προστάτη των παιδόφιλων. Δεν βαριέστε, πατέρες και αδελφοί! “Στην αναβροσιάν φελά τζαι το χαλάζι”, όπως λέμε στην Κυπριακή διάλεκτο. Τουτέστιν “στην έλλειψη βροχής ωφελεί και το χαλάζι”. Για τον κ. Χριστόφια μας ακόμη και αυτό είναι πρόοδος.
ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;
______________
Αλλωστε ποιος ξέρει; Ποιος είπε ότι ο αγαπητός μας πρόεδρος, τώρα που τον βρήκε ο θρησκευτικός του οίστρος ότι δεν θα πάρει τη λιμουζίνα των 500,000 ευρώ, που παρήγγειλε για την ασφάλεια του Πάπα, για να πάει, αύριο πρωί - πρωί στο Σταυροβούνι να βρει τον Γέροντα Αθανάσιο να εξομολογηθεί; Πώς είπατε; Αυτό είναι απίθανο!; Δεν ξέρω αν αυτό είναι απίθανο αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν είναι καθόλου πιο απίθανο από το να περιμένουμε βοήθεια για την Κύπρο από τον Πάπα! Για την ώρα πάντως ο Αγιότατος Πάπας Βενέδικτος η μόνη υπόσχεση που μας έδωσε είναι ότι πρέπει να τα βρούμε με τους Τούρκους με μια συμφωνημένη λύση. Τι πολύτιμη συμβουλή! Τι αναφανδόν υποστήριξη των θέσεων μας!
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ
__________________
Αν ναι! Κόντεψα να το ξεχάσω! Ο “Αγιος Πατέρας”, όπως τον αποκαλούσε ο “σύντροφος” Χριστόφιας, ζήτησε να του υποβάλουν υπόμνημα για να κάνει διάβημα στη Γερμανία για να επιστραφούν οι συλημένοι θησαυροί της Κύπρου. Περίεργη υπόσχεση δεν σας φαίνεται; Γιατί το λέγω αυτό; Επειδή η απόφαση για την επιστροφή των συλημένων θησαυρών δεν εναπόκειται στην κυβέρνηση της Γερμανίας ή του ομόσπονδου κράτους, όπου βρίσκονται οι συλημένοι θησαυροί, αλλά στη δικαιοσύνη της χώρας, η οποία δεν δέχεται αλλά και ούτε μπορεί να δεχτεί επεμβάσεις τρίτων στις αποφάσεις της.

ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑΣ
______________
Επιπλέον στη Γερμανική δικαιοσύνη αυτή τη στιγμή εκκρεμούν μηνύσεις για παραπομπή του Πάπα Βενέδικτου σε Γερμανικό ή διεθνές δικαστήριο για την προστασία που παρείχε για δεκαετίες ως Αρχιεπίσκοπος Μονάχου αλλά και ως υπεύθυνος καρδινάλιος για την “ορθότητα της πίστης” του Βατικανού στους παιδόφιλους φραγκοπαπάδες.
Με άλλα λόγια “άνθρακες ο θησαυρός” των υποσχέσεων του “Αγιότατου”.
ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
______________
Και πόσα στοίχισε η παπική επίσκεψη στους φορολουγούμενους; Με τους μετριότερους υπολογισμούς όχι λιγότερα από τρία εκατομμύρια ευρώ!!! Και η Εκκλησία της Κύπρου; Πόσα πλήρωσε για τους “εθναρχικούς” οραματισμούς του Αρχιεπισκόπου και όσων συνοδικών εμπνέονται από τις υποθήκες, τις παρακαταθήκες, τις αποθήκες και τις διαθήκες του Μακάριου; Από το “Διαθρησκειακό Συνέδριο” μέχρι σήμερα πρέπει να κατέβαλε από τον κορβανά της, όχι λιγότερο από δύο εκατομμύρια ευρώ (ίσως πολύ περισσότερα!). Ενίσχυσε μάλιστα με 100,000 ευρώ (καλά διαβάσατε! Δεν πρόκειται περί λάθους) την Παπική οργάνωση του Αγίου Αιγιδίου για τους σκοπούς της!!! “Φρίξον ήλιε! Στέναξον γη! Δόξα τη μακροθυμία σου Κυριε”. Ορθόδοξη Εκκλησία χρηματοδοτεί γενναιόδωρα παπική οργάνωση για να προωθεί τους σκοπούς του Παπισμού!!! Και αυτά την ώρα που οι μη πτυχιούχοι κληρικοί της Κύπρου - συνηθέστατα υπεπολύτεκνοι - αμείβονται με μισθούς πείνας!
ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
__________
Το μόνο που δεν καταλάβαμε είναι πώς όλα αυτά τα χουβαρνταλίκια της κυβέρνησης και της Εκκλησίας (που βγήκαν φυσικά από την τσέπη του φορολογούμενου λαού και από τις εισφορές των πιστών) κατόρθωσαν να βοηθήσουν το εθνικό μας θέμα! Η πικρή αλήθεια είναι ότι ΑΝΟΙΞΑΝ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ! Τίποτα περισσότερο. Απλά σκανδάλισαν συνειδήσεις, εμπέδωσαν το “λαικό οικουμενισμό” με το χειρότερο τρόπο, εξευτέλισαν τους επισκόπους μας και έφεραν την Εκκλησία της Κύπρου στο ναδίρ της αξιοπιστίας.
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
______________
Και ενώ το ρεζιλίκι της επίσκεψης του Πάπα έγινε καλαμπούρι ακόμη και μεταξύ των πίθηκων της Αφρικανικής ζούγκλας έχεις τον κυβερνητικό εκπρόσωπο κ. Στεφάνου να μαστιγώνει ανελέητα τη λογική του κόσμου και να απαριθμεί τα ευργετικά αποτελέσματα της επίσκεψης του Πάπα!!!
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ
______________
Πώς λεγόταν αυτός ο Χάνος της Κίνας που έκοβε τη γλώσσα των μανδαρίνων του όταν έλεγαν ανοησίες; Δεν είναι καιρός να πληρώνει πρόστιμο όποιος λέγει κουταμάρες; Οχι μόνον η οικονομική κρίση θα λυθεί αλλά θα υπερχειλίσουν τα ταμεία του κράτους!!! Ακου η επίσκεψη του Πάπα ήταν επιτυχής!!! Δεν φτάνει που κατασπατάλησαν, στους τέσσερις ανέμους, τα χρήματα του κόσμου μας δουλεύουν από πάνω! Και το όφελος της Παπικής επίσκεψης για το εθνικό θέμα της Κύπρου; Ούτε μια φραστική υποστήριξη των θέσεων μας δεν πήραμε από τον Πάπα! Οχι ότι υπήρχε φυσικά εχέφρων άνθρωπος που περίμενε βοήθεια! Απλά το γράφουμε για όλους αυτούς που νόμιζαν ότι ναυλώθηκαν καράβια για να επαναπατρίσουν τους εποίκους και τα στρατεύματα κατοχής, επειδή ο “διάδοχος του Αποστόλου Πέτρου” (τρομάρα του!) μαγάρισε τα αγιασμένα χώματα της Κύπρου!

᾿Αλλάζουν ὅλα στή μισθοδοσία 700.000 δημοσίων ὑπαλλήλων

Kάθε υπάλληλος θα πάρει έναν μοναδικό Ενιαίο Κωδικό Μισθοδοσίας Δημοσίου (ΕΚΜΔΗ).



ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ των δημοσίων υπαλλήλων τον Ιούλιο και στη δημιουργία μιας Ενιαίας Αρχής Πληρωμής (ΕΑΠ) από την οποία θα αρχίσουν να πληρώνονται από τον Σεπτέμβριο προχωρεί η κυβέρνηση, εφαρμόζοντας ένα ακόμη από τα μέτρα του μνημονίου που έχει συμφωνήσει με την τρόικα...


Η απογραφή θα απαντήσει, επιτέλους, με αξιοπιστία στο ερώτημα πόσοι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και η Ενιαία Αρχή Πληρωμής στο ερώτημα πόσο πληρώνονται, αφού εκεί θα συγκεντρώνονται οι κάθε είδους αμοιβές τους. Με αυτά τα δεδομένα, η κυβέρνηση θα μπορέσει να προχωρήσει από τον επόμενο χρόνο και στη δημιουργία του ενιαίου μισθολογίου, όπως έχει επίσης δεσμευθεί μέσω του μνημονίου.

Τα μέτρα αφορούν όχι μόνο την κεντρική κυβέρνηση, αλλά και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, στην κεντρική κυβέρνηση απασχολούνται 511.913 υπάλληλοι και στα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ περίπου 220.000 υπάλληλοι.

Η απόφαση
Η σχετική κοινή υπουργική απόφαση για το θέμα, που υπέγραψαν χθες οι υπουργοί Εσωτερικών Γ. Ραγκούσης και Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, ορίζει τα εξής:

Η απογραφή θα γίνει μεταξύ 16 και 23 Ιουλίου (και μεταξύ 1 και 9 Ιουλίου για τους υπόχρεους της Γ. Γ. Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του υπουργείου Εσωτερικών και του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών).

Ολοι οι υπόχρεοι θα συμπληρώσουν μία ηλεκτρονική σελίδα απογραφής που θα περιέχει τα προσωπικά στοιχεία τους, στοιχεία της υπηρεσιακής τους κατάστασης και τίτλους σπουδών.

Τα στοιχεία θα συγκεντρωθούν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και θα διασταυρωθούν με τους ασφαλιστικούς φορείς, για λόγους αξιοπιστίας και ταυτοποίησης, όπως αναφέρεται. Στη συνέχεια κάθε υπάλληλος θα πάρει έναν μοναδικό Ενιαίο Κωδικό Μισθοδοσίας Δημοσίου (ΕΚΜΔΗ).

Οποιος δεν απογραφεί ή δώσει λάθος στοιχεία που δεν διασταυρώνονται θα πάψει να πληρώνεται μέχρι να απογραφεί ή να διορθωθούν τα στοιχεία του.

Οι πληρωμές θα γίνονται από την ΕΑΠ, η οποία θα λειτουργεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, μέσω τραπεζικών λογαριασμών. Ώς τις 31 Αυγούστου όλοι οι φορείς των οποίων η μισθοδοσία βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό είναι υποχρεωμένοι να εντάξουν στην ΕΑΠ τις πάσης φύσεως αμοιβές που καταβάλλουν. Για τους ΟΤΑ και τα ΝΠΔΔ η σχετική προθεσμία λήγει στις 31 Δεκεμβρίου.

tanes

Share on Facebook

Στή Σερβία ἁγιογράφησαν «εἰκόνα» πού ἀπεικονίζει μιά ποπ τραγουδίστρια


Θύελλα επικρίσεων προκάλεσε μια ενέργεια φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών του Νις, οι οποίοι φιλοτέχνησαν μια εικόνα με τίτλο «Σουβενίρ της Σερβίας».
Συγκεκριμένα, ένας από τους φοιτητές δημοσίευσε στο «Facebook» την εν λόγω «αγιογραφία» η οποία απεικονίζει την δημοφιλή τραγουδίστρια της Σερβίας και όλων των Βαλκανίων Svetlana Raznatovic, γνωστή και ως (CECA).
Η εικόνα απεικονίζει την τραγουδίστρια με φωτοστέφανο, το κεφάλι της καλυμμένο με ένα μαντήλι και ένα μανδύα ο οποίος κρύβει το λαμπερό φόρεμα της. Επίσης, στην εικόνα η τραγουδίστρια κρατάει ένα μικρόφωνο.
Τέλος, να σημειωθεί, ότι ο φοιτητής που φιλοτέχνησε την εν λόγω εικόνα, τόνισε ότι με τον τρόπο αυτό ήθελε να δείξει την Σερβική πραγματικότητα.
Αιμίλιος Πολυγένης
http://www.romfea.gr