Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Μάχη γιά τήν ἐπιβίωση δίνουν οἱ μισοί ῞Ελληνες


Σοκαριστική ἡ κατάσταση πού ἀναδεικνύει ἔρευνα ἀπό τό Εὐρωβαρόμετρο



Την πρώτη θέση ανάμεσα στους πολίτες των 27 χωρών της Ε.Ε για το πόσο άσχημα θεωρούν ότι έχουν πληγεί από την κρίση καταλαμβάνουν οι Έλληνες σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ευρωβαρόμετρο το Μάιο. Τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά με το 43,9% των Ελλήνων να δηλώνει ότι δίνει μάχη για την επιβίωση, καθώς τα χρήματα δεν επαρκούν για να πληρώσουν τους λογαριασμούς των νοικοκυριών τους, την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 15,1%.
Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων σε ποσοστό 93,7% εκφράζουν απαισιοδοξία για το μέλλον και θεωρούν οτί η φτώχεια στην Ελλάδα έχει αυξηθεί τον τελευταίο χρόνο.Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε συνολικά είναι 74,7%.
Η απαισιοδοξία ωστόσο δεν σταματά εδώ, καθώς σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, το 69,3% των Ελλήνων θεωρούν ότι τους επόμενους δώδεκα μήνες θα υπάρξει επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης των νοικοκυριών τους. Στο συγκεκριμένο ποσοστό η Ελλάδα έρχεται δεύτερη, πίσω από την Ρουμανία, της οποίας 73,2% των κατοίκων έχουν αυτήν την άποψη.
 Περικλής Νασόπουλος

Πηγή:http://www.thebest.gr

"Τό φακέλλωμα" τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων ἄρχισε...





Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απογραφής Δημοσίων Υπαλλήλων
Files under Egovernment | 

Κυκλοφόρησε η σελίδα της απογραφής των δημόσιων υπαλλήλων λίγες μέρες πριν ξεκινήσει και τυπικά η διαδικασία στις 1 Ιουλίου! Για την ώρα οι επισκέπτες του site apografi.gov.gr μπορούν να δουν οδηγίες συμπλήρωσης, τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ένα έντυπο (pdf) προετοιμασίας που ουσιαστικά είναι η φόρμα που θα πρέπει οι εργαζόμενοι να συμπληρώσουν και online στις ημερομηνίες που θα δουν στα δεξιά της σελίδας και που σχετίζονται με το ΑΦΜ τους.

Η σελίδα είναι καλοστημένη, εύκολη στην χρήση και έτσι όπως θα έπρεπε να είναι μια online υπηρεσία του δημοσίου! Υπάρχουν διαθέσιμα επίσης banners για το promo της υπηρεσίας. Όπως διαβάζω η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα γίνει αυστηρά μέσα στα χρονικά όρια που έχουν ανακοινωθεί.

Η υλοποίηση έχει γίνει με open source λογισμικό με Java based framework, το Seam framework συγκεκριμένα και τον JBoss Application Server.


Πηγή:http://www.zero.gr

Κατακαϋμένη Κύπρος!

|


Ασελγούν πάνω στο ιερό κορμί σου που αιμάσσει!



Σφαγιάζουν τα δίκαια και τα δικαιώματα σου.



Αποχαυνώνουν την αγωνιστικότητα σου και πνίγουν τον αγωνιστικό σου παλμό.



Αποκοιμίζουν την κρίση και απαγορεύουν τη σκέψη!



Και οι «μέσα» και οι «έξω».

... «μέσα απολαμβάνουν αξιώματα και θέσεις, θλιβεροί επιβάτες θώκων και θεσμών που δεν μπορούν επάξια να πληρώσουν.



- Ονομάζουν τα ταξίδια… «έργον».



- Βαφτίζουν τα συνθήματα… «αγώνα».



- Αποκαλούν το πηγαιν’- έλα … «δράση».



Και αφήνουν την Κύπρο, τον λαό και τον αγώνα της, σε αγωνία.



Και οι «έξω»;

- Μεθοδεύουν και… ξοφλούν!



- Αδιαφορούν και παρουσιάζονται ως… προστάτες!



- Απεργάζονται και… καυχώνται πως «για πρώτη φορά» υπάρχει τόσο… «ενδιαφέρον»!



- Θωπεύουν τον κατακτητή και… πιέζουν εμάς!



Και οι «μέσα» και οι «έξω» εξωθούν σε συνέχιση της παρωδίας του ψεύτικου διαλόγου, με στόχο τη… «δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού».



- Για να συνεχιστεί η αποχαύνωση



-Για να πάρει η Τουρκία ό,τι θέλει και όσα θέλει.



Γιατί αυτό βολεύει τους «έξω» - χωρίς να το παίρνουν είδηση «οι μέσα».



Και γιατί αυτό βολεύει τους πάντες. Τόσο τους εποχούμενους πολυτελών κυβερνητικών οχημάτων όσο και τους αρριβίστες της πολιτικής εξουσίας.



Και τους «μέσα» και τους «έξω».



Εκτός από την κατακαϋμένη Κύπρο. 

Πηγή: http://pontiki.com (






Γέροντας Παΐσιος: «Οἱ λογισμοὶ τοῦ ἀνθρώπου δείχνουν τὴν πνευματικὴ τοῦ κατάσταση»


 
- Γέροντα, πῶς γίνεται τὸ ἴδιο πράγμα νὰ τὸ βλέπουν διαφορετικὰ δύο ἄνθρωποι;
- Ὅλα τὰ μάτια βλέπουν τὸ ἴδιο καθαρά; Γιὰ νὰ δὴ κανείς καθαρά, πρέπει νὰ ἐχη τὰ
μάτια τῆς ψυχῆς τοῦ ὑγιέστατα, γιατί τότε ἔχει τὴν ἐσωτερικὴ καθαρότητα.
- Γιατί, Γέροντα, μερικές φορές, τὸ ἴδιο περιστατικὸ ἔνας τὸ θεωρεὶ εὐλογία καὶ ἄλλος
δυστυχία;
- Καθένας τὸ ἑρμηνεύει ἀνάλογα μὲ τὸν...
λογισμό του. Τὸ κάθε πράγμα μπορεῖς νὰ τὸ δὴς ἀπὸ
τὴν καλή του πλευρὰ ἢ ἀπὸ τὴν κακή του πλευρά. Εἶχα ἀκούσει τὸ ἕξης περιστατικό: Σὲ ἕνα
μοναστήρι ποῦ βρισκόταν σὲ κατοικημένη περιοχὴ εἶχαν τυπικὸ νὰ κάνουν ἑσπερινὸ καὶ ὄρθρο
τὰ μεσάνυχτα καὶ πήγαιναν καὶ κοσμικοί, γιατὶ τὸ μοναστήρι ἤταν περιτριγυρισμένο ἀπὸ
σπίτια ποῦ σιγὰ-σιγὰ εἶχαν χτισθῆ ἔκεϊ κοντά. Μιὰ φορὰ ἕνας ἀρχάριος νέος μοναχὸς ξέχασε
τὸ κελλὶ τοῦ ἀνοιχτὸ καὶ μπῆκε μέσα μιὰ γυναίκα. Ὅταν τὸ ἔμαθε, στενοχώρια, κακό! Ὤ, μολὺν-
θηκε τὸ κελλί! Τρομερό, χάθηκε ὃ κόσμος! Παίρνει οἰνόπνευμα, ρίχνει στὸ πάτωμα καὶ βάζει
φωτιά, γιὰ νὰ τὸ ἀπολυμάνη! Παραλίγο νὰ κάψη τὸ μοναστήρι. Τὸ πάτωμα τοῦ κελλιοῦ του
τὸ ἔκαψε, τόν λογισμὸ τοὺ ὄμως δεν τον ἔκαψε. Ἐκείνον ἐπρεπε νὰ κάψη, γιατὶ τὸ κακὸ
στὸν λογισμὸ τοῦ βρισκόταν. Ἂν ἔφερνε καλὸ λογισμὸ καὶ ἔλεγε ὅτι ἢ γυναίκα μπῆκε στὸ κελλὶ ἀπὸ
εὐλάβεια, για νὰ ὠφεληθῆ, γιὰ νὰ πάρη χάρη καὶ νὰ ἄγωνισθη καὶ αὔτη στὸ σπίτι της, θὰ
ἀλλοιωνόταν πνευματικὰ καὶ θὰ δόξαζε τὸν Θεό.
Ἀπὸ τὴν ποιότητα τῶν λογισμῶν ἑνὸς ἀνθρώπου φαίνεται ἢ πνευματική του κατάσταση. Οἱ
ἄνθρωποι κρίνουν τὰ πράγματα ἀνάλογα μὲ τὸ περιεχόμενο ποῦ ἔχουν μέσα τους. Ἂν δὲν ἔχουν
πνευματικὸ περιεχόμενο, βγάζουν λάθος συμπεράσματα καὶ ἄδικοϋν τον ἄλλον. Ἀν λ.χ. δὴ
κάποιον ἀργὰ τὸ βράδυ ἔξω ἕνας ποῦ κάνει ἐλεημοσύνες τὴν νύχτα, γιὰ νὰ μὴν τὸν βλέπουν, ποτὲ
δὲν θὰ βάλη κακὸ λογισμό. Ἀν τόν δὴ ὅμως κάποιος ποὺ ξενυχτάει στην ἁμαρτία, θὰ πῆ: τὸ
τέρας, ποιὸς ξέρει ποῦ ξενυχτοῦσε, γιατὶ τέτοιες ἐμπειρίες ἔχει. Ἡ, ἀν ἄκουγωνται τὴν νύχτα
ἀπὸ τὸν ἐπάνω ὄροφο ντοὺκ-ντούκ, ἕνας ποῦ ἔχει καλοὺς λογισμοὺς θὰ πῆ: «μετάνοιες κάνει»,
ἐνῶ ἕνας ποῦ δὲν ἔχει καλοὺς λογισμοὺς θὰ πῆ: «ὅλη τὴν νύχτα χορεύει». Ἂν ἀκούγεται μελωδία,
ὃ ἕνας θὰ πῆ:«τί ὡραῖες ψαλμωδίες», ἐνῶ ὃ ἄλλος θὰ πῆ: «τί τραγούδια εἶναι αὐτά;».
Θυμάστε πῶς ἀντιμετώπισαν τὸν Χριστὸ οἱ δύο ληστὲς ποῦ εἶχαν σταυρωθῆ μαζί Του; Καὶ οἱ δύο
ἔβλεπαν τὸν Χριστὸ ἐπάνω στὸν Σταυρό, τὴν γῆ νὰ σείεται κ.λπ.Τί λογισμὸ ὅμως ἔβαλε ὃ ἕνας καὶ τί ὃ ἄλλος!
Ὃ ἕνας, ὃ ἓξ εὐωνύμων, βλασφημοῦσε καὶ ἔλεγε:Εἰ σὺ εἰ δ Χριστός, σῶσον σεαυτὸν καὶ
ἤμας. Ὃ ἄλλος, ὃ ἐκ δεξιῶν, ἔλεγε: Ἤμεϊς μὲν ἄξια ὤν ἐπράξαμεν ἀπολαμβάνομεν οὔτος δὲ
οὐδὲν ἄτοπον ἔπραξε. Ὃ ἕνας σώθηκε, ὃ ἄλλος κολάσθηκε.
Πηγή: Γέρων Παΐσιος – Elder Paisios
Τὸ εἴδαμε στὸ ἰστολόγιο:Ἀπόψεις γιὰ τὴν Μονὴ Βατοπαιδίου

«Καλλωπισμός: Μουντζοῦρες στήν εἰκόνα τοῦ Θεοῦ» -Γέροντος Παΐσιου τοῦ ῾Αγιορείτου


Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 
Κεφάλαιο 5ο   Εσωτερική αταξία και εξωτερική εμφάνιση
«Καλλωπισμός: Μουντζούρες στην εικόνα του Θεού»
Τι χαμένος κόσμος υπάρχει σήμερα! Και οι γυναίκες τώρα βάζουν στα μαλλιά τους κάτι κόλλες και πώς μυρίζουν! Αλλεργία σε πιάνει. Όταν βλέπω κοσμικιά γυναίκα, με κοσμικές ομορφιές και αρώματα, αηδιάζω εσωτερικά. Μου είπαν: «Η τάδε πήγε στην Γερμανία να μάθη αισθητική». «Και τι είναι αισθητική;» ρώτησα. «Η αισθητικός, μου λένε, φτιάχνει τις γριές νέες». Τότε θυμήθηκα· είχα δει κάποτε μια ηλικιωμένη που είχε μια οριζόντια γραμμή στο μέτωπό της. Ρωτάω μετά έναν γνωστό της: «Τι έχει, η καημένη;» «Α, τίποτε, μου λέει· έκανε εγχείρηση, για να τεντώση το δέρμα της, να φύγουν οι ρυτίδες». Κι εγώ νόμιζα ότι είχε χτυπήσει και είχε χειρουργηθή… Πού φθάνει ο κόσμος σήμερα!

- Σήμερα, Γέροντα, δεν θεωρούν αμαρτία τον καλωπισμό.

- Ναι, αυτό κατάλαβα. Είδα μια ψυχή που, ενώ πρώτα ήταν σαν Άγγελος, δεν την γνώρισα μετά έτσι όπως ήταν βαμμένη. «Ο Θεός όλα πολύ καλά τα έκανε, της είπα, αλλά έχει κάνει ένα μεγάλο λάθος σ΄ εσένα!» «Γιατί, Πάτερ;» μου λέει. «Να, στα μάτια τα δικά σου, δεν έβαλε μελάνη από κάτω! Αυτό το λάθος έκανε! Ενώ τους άλλους ανθρώπους τους έφτιαξε καλούς, όμορφους, έκανε λάθος σ΄ εσένα! Βρε, χαμένο, δεν το καταλαβαίνεις; Ασχημίζεις έτσι τον εαυτό σου! Σαν να έχης μια βυζαντινή εικόνα και τραβάς πινελιές από ΄δω κι από ΄κει και την μουντζουρώνεις, την χαλάς. Πάμε στην εικόνα του Θεού να βάλουμε μπογιές; Ή σαν ένας ζωγράφος νάχη φτιάξη μια καλή εικόνα, και πάει μετά ένας που δεν ξέρει ζωγραφική, παίρνει το πινέλο και κάνει κάτι μουντζούρες και ασχημίζει την εικόνα του
ζωγράφου. Το ίδιο κάνεις κι εσύ. Έτσι είναι σαν να λες στον Θεό: «Δεν τάκανες καλά, Θεέ μου· εγώ θα τα διορθώσω»»!

Μια άλλη ήρθε μια μέρα με κάτι νύχια μέχρι εκεί, σαν το γεράκι, βαμμένα κόκκινα, και μου λέει: «Έχω το παιδί μου άρρωστα βαριά. Να κάνης προσευχή, Πάτερ! Κάνω και εγώ προσευχή, αλλά…» «Τι προσευχή κάνεις; της λέω. Εσύ γρατζουνάς τον Χριστό μ΄ αυτά τα νύχια! Κόψε πρώτα τα νύχια, να γίνη καλά το παιδί. Για την υγεία του παιδιού σου, τουλάχιστον να κόψης τα νύχια και να πετάξης τις μπογιές». «Να τα βάψω άσπρα, Πάτερ;» «Εγώ σου λέω να ξεβάψης τα νύχια και να τα κόψης· να κάνης μια θυσία για την υγεία του παιδιού σου. Τι είναι αυτά; Αν ήταν, ο Θεός θα σε έκανε με νύχια κόκκινα». «Να τα βάψω άσπρα, Πάτερ;» Άντε τώρα!... «Καλά θα πας και συ και το παιδί σου…» είπα από μέσα μου. Τα παιδιά περισσότερο τα κρυολογεί η μητέρα, όταν δεν είναι ντυμένη με την σεμνβότητα και προσπαθή ακόμη και να «μαδάη» τα παιδιά της.

Μπορεί κάποιος να είναι λίγο άσχημος ή να έχη μια αναπηρία. Ξέρει ο Θεός ότι έτσι θα βοηθηθή πνευματικά, γιατί τον Θεό Τον ενδιαφέρει περισσότερο από το σώμα η ψυχή. Όλοι έχουμε τα καλά μας και λίγα κουσουράκια –σταυρουδάκια, όχι σταυρό- που μας βοηθούν για την σωτηρία της ψυχής μας.

συνεχίζεται ...

῾Η ἀπόγνωση” - τοῦ Λευτέρη Παπαδόπουλου

24.Οὐδείς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει, οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ.
25.Διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν, μὴ μεριμνᾶτε τῇ ψυχῇ ὑμῶν τί φάγητε καὶ τί πίητε, μηδὲ τῷ σώματι ὑμῶν τί ἐνδύσησθε· οὐχὶ ἡ ψυχὴ πλεῖόν ἐστι τῆς τροφῆς καὶ τὸ σῶμα τοῦ ἐνδύματος;
26.ἐμβλέψατε εἰς τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ, ὅτι οὐ σπείρουσιν οὐδὲ θερίζουσιν οὐδὲ συνάγουσιν εἰς ἀποθήκας, καὶ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος τρέφει αὐτά· οὐχ ὑμεῖς μᾶλλον διαφέρετε αὐτῶν;
27.τίς δὲ ἐξ ὑμῶν μεριμνῶν δύναται προσθεῖναι ἐπὶ τὴν ἡλικίαν αὐτοῦ πῆχυν ἕνα;
28.καὶ περὶ ἐνδύματος τί μεριμνᾶτε; καταμάθετε τὰ κρίνα τοῦ ἀγροῦ πῶς αὐξάνει· οὐ κοπιᾷ οὐδὲ νήθει·
29.λέγω δὲ ὑμῖν ὅτι οὐδὲ Σολομὼν ἐν πάσῃ τῇ δόξῃ αὐτοῦ περιεβάλετο ὡς ἓν τούτων.
30.Εἰ δὲ τὸν χόρτον τοῦ ἀγροῦ, σήμερον ὄντα καὶ αὔριον εἰς κλίβανον βαλλόμενον, ὁ Θεὸς οὕτως ἀμφιέννυσιν, οὐ πολλῷ μᾶλλον ὑμᾶς, ὀλιγόπιστοι;
31.μὴ οὖν μεριμνήσητε λέγοντες, τί φάγωμεν ἢ τί πίωμεν ἢ τί περιβαλώμεθα;
32.πάντα γὰρ ταῦτα τὰ ἔθνη ἐπιζητεῖ· οἶδε γὰρ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος ὅτι χρῄζετε τούτων ἁπάντων.
33.ζητεῖτε δὲ πρῶτον τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν.
34.Μὴ οὖν μεριμνήσητε εἰς τὴν αὔριον· ἡ γὰρ αὔριον μεριμνήσει τὰ ἑαυτῆς· ἀρκετὸν τῇ ἡμέρᾳ ἡ κακία αὐτῆς.


«Διπλασιάσθηκαν το τελευταίο τετράμηνο οι εισαγωγές ψυχικά πασχόντων, αλλά και οι επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία του Δρομοκαΐτειου εξαιτίας της κρίσης, όπως αναφέρουν οι γιατροί του ιδρύματος. Οι περισσότεροι απ΄ όσους προσφεύγουν αντιμετωπίζουν προβλήματα που τους προκάλεσαν οι περικοπές και η οικονομική κρίση, ενώ αρκετοί είναι και οι συνταξιούχοι ή όσοι βρίσκονται κοντά σε ηλικία συνταξιοδότησης».
Εχω μια φίλη ψυχολόγο. Τη Μαριέττα Πεπελάση. Με πήρε στο τηλέφωνο και έκλαιγε. Μου είπε: «Ερχονται κάθε μέρα στο γραφείο μου, για να τους δώσω μια συμβουλή, απελπισμένοι έφηβοι, που ψάχνουν να πιαστούν από κάπου, αλλά δεν τα καταφέρνουν.
Ολα, μπροστά τους, τα βλέπουν κλειστά και μαύρα. Ούτε δουλειά, ούτε τίποτα! Δεν σκέφτομαι εμάς, που είμαστε κάποιας ηλικίας. Αυτούς τους νέους σκέφτομαι, συνεχώς. Περάσαμε κι εμείς φουρτούνες. Αλλά μπροστά σ΄ αυτά τα παιδιά ανοίγεται πια το χάος. Τι θα γίνει;
Τι μπορεί να γίνει;».
Ακουσα στην τηλεόραση και το είδα και στις εφημερίδες κάτι ακόμη, πολύ πιο ανησυχητικό: έξι άνθρωποι, τέσσερις άντρες και δύο γυναίκες, έφτασαν στο αμήν από την ανεργία και την πλήρη αδυναμία να προσφέρουν ένα πιάτο φαΐ στις οικογένειές τους, που αποφάσισαν να θέσουν τέρμα στη ζωή τους!
Νέοι άνθρωποι. Ηλικίας 27-30 χρονών. Η απόγνωση δεν παίρνει χαμπάρι από νουθεσίες και παρηγόριες. Κι αυτά συνέβησαν μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2010. Μπορείτε να αντιληφθείτε τι άλλο μας περιμένει…
Ευτυχώς, όλοι αυτοί οι παραλίγο αυτόχειρες έστελναν μηνύματα στο Διαδίκτυο, όπου διεκτραγωδούσαν σε φίλους την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονταν.
Εναν από τους έξι κατόρθωσε να τον εντοπίσει η Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Οι αστυνομικοί σπάσανε την πόρτα του και τον σώσανε την τελευταία στιγμή! Είχε καταντήσει ψυχολογικό ράκος. Τον μετέφεραν στο νοσοκομείο για να του παρασχεθεί ψυχολογική βοήθεια. «Σε άλλη περίπτωση», διαβάζω, «εντοπίσθηκε από την Αστυνομία μια γυναίκα που είχε φύγει από το σπίτι της, για να βρει ασφαλή και ανώδυνο τρόπο αυτοκτονίας…».
Η καθηγήτρια Φωτεινή Τσαλίκογλου έγραφε στα «ΝΕΑ» πριν από μια εβδομάδα:
«Ο πόλεμος που δεν ζήσαμε; Στον πόλεμο, όμως, όλα ήταν αλλιώς. Ο εχθρός ήταν ορατός και το σωτήριο μίσος δυνάμωνε την ελπίδα της επόμενης μέρας. Οι εποχές της πείνας και της κακουχίας αντέχονταν. Είχες κάτι σημαντικό να υπερασπιστείς και κάτι εξίσου σημαντικό να ελπίσεις. Τώρα;» Εχει δίκιο. Ημουν παιδί στα χρόνια της ναζιστικής Κατοχής. Δεν είχαμε τίποτα να φάμε στο σπίτι. Μάζευα πορτοκαλόφλουδες από τον δρόμο και τις έτρωγα. Ο πατέρας μου, στην αυλή του σπιτιού μας, έβγαζε λόγο στους γείτονες: «Οι Εγγλέζοι προελαύνουν. Οπου να ΄ναι, θα μας απελευθερώσουν. Και θα τρώμε με χρυσά κουτάλια…». Θα επαναλάβω την ανατριχιαστική λεξούλα της Τσαλίκογλου, που την λένε πάρα πολλοί Ελληνες: «Τώρα;».

᾿Εφημ. Τό Βῆμα

http://ioanninablog.wordpress.com/

Μᾶς παρακολουθοῦν...γιά τό καλό μας!



ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ «ΥΠΕΡΦΑΚΕΛΩΜΑ»

  • (Σχόλιο «Χ. Β.») Ὅσοι ὑπὸ τὸ πρόσχημα τῆς καταπολεμήσεως τῆς προσχηματικῆς ἠθικὀτητας καὶ τῆς θρησκευτικῆς ὑποκρισίας διαπόμπευσαν καὶ ἀπέρριψαν κάθε ἔννοια ἠθικῆς καὶ ντροπῆς ἔχουν τώρα τὴν λαμπρὴ εὐκαιρία νὰ ἀνακαλύψουν πὼς τὰ προσχήματα εἶναι τελικῶς πολὺ πιὸ ὑπολογίσιμα καὶ ἀξιόλογα ἀπὸ ὅσο νόμιζαν. Τὰ ἐκτιμοῦν ἰδιαιτέρως οἱ Φαρισαῖοι τῆς Νέας Θρησκείας καὶ Τάξεως.
Πανευρωπαϊκὸ «ὄργανο» θὰ συλλέγει προσωπικὰ δεδομένα ὑπὸ τὸ πρόσχημα τῆς προλήψεως τρομοκρατικῶν πράξεων. Ἀστυνομία καὶ μυστικὲς ὑπηρεσίες θὰ δίνουν στοιχεῖα ἀκόμα καὶ γιὰ τὸ… ντύσιμο.
Ὅλες οἱ ἐνδείξεις ἦταν ξεκάθαρες. Οἱ χῶρες τῆς Ε.Ε. ἑτοίμασαν πυρετωδῶς καὶ παρουσιάζουν μὲ καμάρι τὸ νέο ὑπερεθνικό τους «ὄργανο», μέσα ἀπὸ τὸ ὁποῖο παίρνει «σάρκα καὶ ὀστᾶ» τὸ μεγαλύτερο φακέλωμα ἰδεῶν καὶ συμπεριφορῶν ποὺ ἔγινε ποτὲ στὴν Ἱστορία. Μὲ πρόσχημα τὴν ἀσφάλεια, οἱ κοινωνικοὶ ἀγῶνες, μεσούσης τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως, μπαίνουν εὐθέως στὸ στόχαστρο τῶν μηχανισμῶν καταστολῆς.
Ὁ ἐπίσημα διακηρυγμένος σκοπὸς τῆς νέας πανευρωπαϊκῆς πρωτοβουλίας εἶναι γενικὰ λογικός: ἡ πρόληψη τρομοκρατικῶν ἐνεργειῶν. Ὅμως ὁ τρόπος καὶ τὰ μέσα ποὺ χρησιμοποιοῦνται, ξεπερνοῦν κατὰ πολὺ τὸν ἀρχικὸ σκοπό. Ἡ ἀκαριαία ἠλεκτρονικὴ (on line) καταγραφὴ στοιχείων καὶ πληροφοριῶν ὁδηγεῖ σὲ γενικευμένη ἠλεκτρονικὴ παρακολούθηση προσώπων καὶ πολιτικῶν ὁμάδων ποὺ δραστηριοποιοῦνται ἀκόμη καὶ σὲ μὴ βίαια κινήματα, ὅπως τὸ κίνημα κατὰ τῆς παγκοσμιοποιήσεως!
Προσωπικὲς συνήθειες καὶ φιλικὲς συναναστροφές, πολιτικὲς προτιμήσεις καὶ οἰκονομικὸ-κοινωνικὲς ἀπόψεις, ἐπισκέψεις καὶ συνομιλίες στὸ Ἰντερνέτ, ψυχολογικὲς ἀναλύσεις τῆς προσωπικότητας τῶν ἀτόμων, εὐαίσθητα δεδομένα καὶ πληροφορίες, ὅπως μηνύματα, ἠλεκτρονικὴ ἀλληλογραφία (e-mail) καὶ ἀπόψεις τῶν ὑπόπτων, θὰ ἀποτελέσουν τὴν πρώτη ὕλη γιὰ τὸ νέο «σαφάρι» ποὺ στήνουν οἱ ἀρχὲς ἀσφαλείας κατὰ ὅσων θεωροῦν ἐπικίνδυνους γιὰ τὴ δημόσια τάξη. Εἶναι προφανὲς ὅτι ὅλα αὐτὰ προϋποθέτουν τὴ συντονισμένη λειτουργία ὅλων των ἀστυνομικῶν ὑπηρεσιῶν καὶ σίγουρα τὴ διενέργεια μαζικῶν ὑποκλοπῶν σὲ τηλέφωνα καὶ Ἰντερνὲτ προκειμένου νὰ συγκεντρωθεῖ ὁ ὄγκος τῶν ζητούμενων πληροφοριῶν.
Ὁ μηχανισμὸς εἶναι ἁπλός. Ἀστυνομικὲς ἀρχὲς καὶ ὑπηρεσίες ἀσφαλείας σὲ ὅλες τὶς χῶρες τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης καλοῦνται νὰ συνεισφέρουν στὴ συγκρότηση τῆς τεράστιας βάσης δεδομένων ποὺ θὰ συγκροτηθεῖ, γιὰ ἄτομα καὶ ὁμάδες τὰ ὁποῖα χαρακτηρίζονται, γενικῶς, ὕποπτα γιὰ σχέσεις τους μὲ τὰ λεγόμενα φαινόμενα «βίαιης ριζοσπαστικοποίησης».
Ἡ «βίαιη ριζοσπαστικοποίηση», σύμφωνα μὲ τὴν Ε.Ε., ἀφορᾶ τὴ διαδικασία μέσῳ τῆς ὁποίας κάποιο πρόσωπο στρατολογεῖται σὲ τρομοκρατικὲς ὁμάδες ἢ ἄλλες βίαιες ὀργανώσεις καὶ ἀποδέχεται τὴ χρήση βίας. Ὅπως ἀναφέρεται στὸ κείμενο τῆς νομοθετικῆς πρωτοβουλίας ποὺ ἀποκάλυψε ἡ ΜΚΟ προστασίας ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων «Statewacth», ἡ ἀξιολόγηση τῶν στοιχείων αὐτῶν θὰ ὁδηγήσει αὐτόματα σὲ «τακτικὴ ἐπιχειρησιακὴ διαδικασία λήψης ἀποφάσεων». Ὅρος πού, ὅπως λέει ἡ ὀργάνωση, ἀποτελεῖ εὐφημισμὸ γιὰ στοχοποίηση, ὑπονόμευση καὶ ἀποσταθεροποίηση τῶν συγκεκριμένων δομῶν.
Εἶναι ἐνδεικτικὸ ὡστόσο ὅτι στὸ ἴδιο κείμενο ἡ Ε.Ε. ἐκτός του ὄρου «βίαιη ριζοσπαστικοποίηση» χρησιμοποιεῖ καὶ ἁπλῶς τὸν ὄρο «ριζοσπαστικοποίηση», σὰν νὰ πρόκειται γιὰ τὸ ἴδιο πράγμα. Μὲ τὴ σύγχυση αὐτὴ ὅμως ἐπιτυγχάνεται ἡ ἐνοχοποίηση συλλήβδην ὅλων ἐκείνων τοὺς ὁποίους οἱ ἀρχὲς ἀσφαλείας θεωροῦν ἀντιπάλους του σημερινοῦ κοινωνικοῦ καθεστῶτος, ἀκόμη καὶ ἐὰν δὲν χρησιμοποιοῦν βίαιες μεθόδους πάλης!
Σύμφωνα μὲ τὴν ἴδια ὀργάνωση, ὁ ὅρος «ἀντιπαγκοσμιοποίηση μοιάζει νὰ ἀποτελεῖ μιὰ γενικὴ σύλληψη», ἡ ὁποία καλύπτει κάθε ὁμάδα ἢ ὀργάνωση ποὺ ἀντιτίθεται στὸ «status quo».
Εἶναι φανερὸ ὅτι μὲ τὰ μέτρα αὐτὰ τίθενται ὑπὸ αὐστηρὴ ἐπιτήρηση καὶ ποινικοποιοῦνται πρόσωπα, ἡγέτες καὶ κινήματα, τὰ ὁποῖα οἱ ἐθνικὲς ἀστυνομίες καὶ τὰ εὐρωπαϊκὰ ὄργανα ἀσφαλείας θὰ χαρακτηρίσουν αὐθαίρετα ὡς «ριζοσπάστες» ἢ ὀπαδοὺς ἀπελευθερωτικῶν κινημάτων!
ΠΗΓΗ: ἐφημ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 17.06.10
(www.enet.gr/?i=news.el.article&id=173951)

Πηγή: http://christianvivliografia.wordpress.com