Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Πυροτέχνημα τό Κοινωνικό Τιμολόγιο τῆς ΔΕΗ



Δεν έχουν… ρεύμα η ΔΕΗ και τα Κοινωνικά Οικιακά τιμολόγιά της που εξαγγέλθηκαν πριν από λίγο καιρό. Οι ευπαθείς ομάδες φαίνεται ότι αν μη τι άλλο δεν είναι αφελείς, αφού μόλις 10.000 αιτήσεις για ένταξη είχαν κατατεθεί μέχρι χθες, αριθμός δυσανάλογος σε σχέση με τους 1,2 εκατομμύρια πολίτες που ανακοινώθηκε ότι ωφελούνται.

Τον περασμένο Αύγουστο κραδαίνοντας τις εξαγγελίες για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), έταζαν μειώσεις από 10 έως 20% στις χρεώσεις. Αυτά που είχαν «ξεχάσει» να πουν στις ευπαθείς ομάδες ήταν ότι οι αυξήσεις στα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ θα είναι σε πολλές περιπτώσεις μεγαλύτερες (13%) από την παροχή που έταξαν και ότι για να ενταχθούν θα πρέπει να ξοδέψουν περισσότερα από αυτά που θα κερδίσουν.

Το βασικό μειονέκτημα του μέτρου είναι ότι όσοι από τους δικαιούχους (χαμηλόμισθοι, ΑμεΑ, τρίτεκνοι, μακροχρόνια άνεργοι) νοικιάζουν σπίτι και ο λογαριασμός της ΔΕΗ δεν είναι στο όνομά τους, θα πρέπει να πληρώσουν 40-50 ευρώ προκαταβολή διότι η αλλαγή του ονόματος θεωρείται νέα σύνδεση. Ταυτόχρονα, όσοι διαμένουν σε σπίτι παλαιότερο των 14 ετών, θα πρέπει να προσκομίσουν υπεύθυνη δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου, κάτι που κοστίζει γύρω στα 60 ευρώ.

Εκατό ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου λοιπόν πρέπει να καταβληθούν από τους μη έχοντες. Υπενθυμίζεται ότι το μέτρο αφορά καταναλώσεις έως 800 κιλοβατώρες (kWh) το τετράμηνο. Ενας πολίτης που σήμερα πληρώνει 235 ευρώ τον χρόνο για 750 kWh, με τα νέα τιμολόγια ο λογαριασμός του θα ανέλθει στα 268. Το όφελός του με το ΚΟΤ θα είναι 26,8 ευρώ ετησίως, όπερ σημαίνει ότι θα βγάλει τα σπασμένα σε 5 χρόνια.

Σημειώνεται ότι η όποια «έκπτωση» δεν αφορά τα πάγια της ΔΕΗ, τα δημοτικά τέλη και την ΕΡΤ που συνήθως είναι το 50% του λογαριασμού, αλλά μόνο την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος.

Λ. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010)
http://politeknoi.gr

Πρῶτοι σφραγίστηκαν οἱ ᾿Αμερικανοί, τώρα οἱ Εὐρωπαῖοι! τοῦ Σωτήρη Ζαφειρακόπουλου





Πρώτοι σφραγίστηκαν οι Αμερικανοί,

τώρα οι Ευρωπαίοι!…

Μέχρι και την φυσική μας εξόντωσι

έχει προβλέψει η «Κάρτα του Πολίτη»

του Σωτήρη Ζαφειρακόπουλου

Ξεκάθαρα πράγματα: Όταν θα λάβεις την Κάρτα του Πολίτη (Ηλεκτρονική Ταυτότητα) αυτοστιγμεί θα καταγραφείς στον Υπολογιστή (computers) των Αθηνών και στην συνέχεια σε αυτόν των Βρυξελλών. Εκεί, μέσα στα διάφορα σημεία ελέγχου θα τοποθετηθείς και εσύ με όλα τα στοιχεία σου, την φωτογραφία σου και την υπογραφή σου, θα καταστείς ένα στοιχείο, ένα άτομο από τα 6-7 δισεκατομμύρια στοιχεία που αυτό το τέρας θα καταγράψει.

Με τον Υπολογιστή αυτόν, όμως, μπορούν να συμβούν πολλά πράγματα. Ηδη πολλοί επιστήμονες και ιδιαιτέρως αυτοί που ασχολούνται με την σύγχρονη Βιολογία και την Φυσική έχουν δεχθεί ότι εκτός της λήψεως και αποστολής δεδομένων, τα μικροτσιπς λειτουργούν και δυναμικά. Εχουν την δυνατότητα να επηρεάσουν τον κάτοχο του μικροτσίπ στην υγεία του. Στο νευρικό σύστημά του και στο σώμα του. Εχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν ακόμη και ασθένειες ή και να επιφέρουν κλονισμό του νευρικού συστήματος του κατόχου της Κάρτας του Πολίτη και αργότερα του μικροτσίπ που θα εμφυτεύεται στο χέρι ή στο μέτωπό μας.

Ορθά – κοφτά: Με την Κάρτα του Πολίτη (Ηλεκτρονική Ταυτότητα) που θα έχεις, αγαπητέ Αναγνώστη, δημιουργείται η δυνατότης σε αυτούς που θα κυβερνούν τον κόσμο (Παγκόσμια Κυβέρνησις) να σου αλλοιώσουν την Σκέψι, να σε καταστήσουν υποχείριό τους. Ητοι να επηρεάσουν τον τρόπο σκέπτεσθαι και αποφασίζειν. Αυτονοήτως και την δράσι σου. Οι κατευθύνοντες την ύπαρξί σου έχουν, ούτως πως, την δυνατότητα ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ επάνω σου. Εχουν την δυνατότητα να προκαλέσουν ακόμη και τον θάνατό σου για τον Α΄ ή Β΄ λόγο που αυτοί θα θελήσουν.

Εχουν την δυνατότητα αυτοί οι κρατούντες την παγκόσμια κυριαρχία – δηλαδή οι παγκοσμιοεβραιοκρατούντες – να μειώσουν ακόμη και το προσδόκιμο της ζωής των ηλικιωμένων (ήδη έχει λεχθεί και γραφεί η ανησυχία ότι ζούμε πολύ!…) και εν πάση περιπτώσει όποιων καθίστανται «ενοχλητικοί» στις επιδιώξεις τους.

Ο ίδιος ο δόκτωρ Εντελμαν (Εβραίος) ως πρόεδρος των στατιστικών αναλύσεων στο παρελθόν της «Κοινής Αγοράς» («Ευρωπαϊκής Ενώσεως σήμερα) και διευθύνων σύμβουλος του Υπολογιστού των Βρυξελλών που άρχισε να λειτουργεί από το 1976, είχε δηλώσει: «Το σύστημα αυτό θα έχει την δυνατότητα να καταστεί όργανο για την ειρήνη του Κόσμου ή για να χρησιμοποιηθεί ως υπερόπλο κάποιου Δικτάτορα». Ποιος θα είναι, άραγε αυτός ο «Δικτάτορας»;

Ένα από τα κεντρικά σημεία ελέγχου του κόσμου, σήμερα, είπαμε ότι βρίσκεται στις Βρυξέλλες, όπου και ο κεντρικός υπολογιστής στον οποίο μας ωθούν να καταγραφούμε, ήτοι να υποδουλωθούμε. Το έτερο σημείο όπου τροφοδοτείται η υπερκυβέρνησις του Εβραιοσιωνισμού εδρεύει στο Τσάρλστουον της Αμερικής. Διοικείται από 300 Ραββίνους με αρχηγό τον Αρχιραββίνο που φέρει τον τίτλο «Ηγεμών εν εξορία των Ιουδαίων». Η υπερκυβέρνησις αυτή διοικεί όλους τους Εβραίους της Διασποράς και όλοι μαζί εργάζονται για την κυριαρχία του Κόσμου.

Ηδη οι Ηνωμένες Πολιτείες – ποιος δεν το γνωρίζει τούτο; - εβραιοκρατούνται. Πράγμα που είχε προβλέψει το έτος 1871, ο γνωστός φυσικός και πολιτικός Βενιαμίν Φραγκλίνος ο οποίος στις 26-11-1781 έγραψε και απέστειλε στον Πρόεδρο (τότε) της Αμερικής Ανταμς την ακόλουθη επιστολή:

«Συμφωνώ απόλυτα με τον στρατηγόν Ουάσιγκτων, πως πρέπει να προστατεύσωμε αυτό το νεαρό έθνος (την Αμερική) από μια ΥΠΟΥΛΗ επίδρασι και διείσδυσι. Αυτή η απειλή είναι οι Εβραίοι! Σε οποιαδήποτε χώρα και αν εγκαταστάθηκαν οι ΕΒΡΑΙΟΙ σε μεγάλο αριθμό κατέβασαν το επίπεδο της ηθικής και της εμπορικής της ακεραιότητος. Απετέλεσαν δική τους κοινωνία (μέσα στο κράτος) και δεν αφομοιώθηκαν. Εχλεύασαν και προσπάθησαν να υπονομεύσουν την ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑΝ πάνω στην οποίαν έχει θεμελιωθή αυτό το Κράτος (μας). Εφτιαξαν ένα Κράτος εν κράτει. Και όταν συνάντησαν αντιρρήσεις προσπάθησαν να πνίξουν οικονομικά αυτό το έθνος, όπως και στην περίπτωσι της Ισπανίας και της Πορτογαλίας.

Περισσότερον από 1700 χρόνια οι Εβραίοι θρήνησαν την θλιβερή τους μοίρα που τους εξώρισε από την πατρίδα τους, όπως αποκαλούν την Παλαιστίνη. Αλλά αν ο κόσμος τους την είχε δώσει με εισιτήριο χωρίς επιστροφή, θα εύρισκαν αμέσως δικαιολογία για να γυρίσουν εις τας άλλας χώρας. Γιατί; Γιατί οι Εβραίοι είναι Βαμπίρ (νυχτερίδες της Βραζιλίας που ευχαριστούνται να ρουφούν αίμα ανθρώπων) και τα Βαμπίρ δεν μπορούν να ζήσουν από τα Βαμπίρ. Δεν μπορούν να ζήσουν μόνον μεταξύ τους.

Πρέπει να ζουν εις βάρος των Χριστιανών και άλλων λαών και όχι της δικής τους ράτσας. Αν δεν τους αποκλείσετε από αυτές τις Ηνωμένες Πολιτείες, σε λιγότερο από 200 χρόνια θα συρρεύσουν εδώ σε τόσο μεγάλους αριθμούς που θα κυριαρχήσουν και θα ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ τη Χώρα και θα αλλάξουν τη μορφή του πολιτεύματός μας για το οποίο εμείς οι Αμερικάνοι χύσαμε το αίμα μας, δώσαμε την ζωή μας, τα αγαθά μας και διακινδυνεύσαμε την ελευθερία μας. Αν δεν τους αποκλείσετε σε λιγότερο από 200 χρόνια οι απόγονοί μας θα δουλεύουν στα χωράφια για να τους παράσχουν αγαθά, ενώ αυτοί θα τρίβουν τα χέρια τους στις αποθήκες.

Σας προειδοποιώ. Αν δεν αποκλείσετε τους ΕΒΡΑΙΟΥΣ δια παντός, τα παιδιά σας θα σας καταραστούν στους τάφους σας. Οι ΕΒΡΑΙΟΙ, οπουδήποτε και αν γεννιούνται, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξουν. Οι ιδέες τους δεν συμβιβάζονται με αυτές του Αμερικάνου και δεν πρόκειται ποτέ να συμβή αυτό, αν και ζουν ανάμεσά μας από δέκα γενιές. Μια λεοπάρδαλις δεν μπορεί να αλλάξη τα στίγματά της.

Βενιαμίν Φραγκλίνος».

(Βλ. Νεώτερο Εγκυκλοπαιδ. Λεξικόν «Ηλιος»)

Και οι μεν Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ήδη παραδοθεί στα χέρια και τις διαθέσεις των επικυρίαρχων του «περιούσιου λαού». Τώρα ήλθε η σειρά της υποδουλώσεως της Ευρώπης και στην συνέχεια ολόκληρου του κόσμου. Μέσον – όπλο για την υποταγή όλων των λαών το «Σφράγισμα» δηλαδή η Κάρτα του Πολίτη (ηλεκτρονική ταυτότητα) της οποίας οι ιδιότητες περιεγράφησαν εν αρχή. Ηδη στις ΗΠΑ το «Σφράγισμα» χρησιμοποιείται ευρέως – η εμφύτευσις δηλαδή του μικροτσίπ στο χέρι ή στο μέτωπο – τώρα είναι η σειρά μας. Το θέμα είναι θα αντιδράσουμε; Διότι έτσι ανενημέρωτος και αποβλακωμένος (όπως τον κατάντησαν τα Μέσα Ανενημερώσεως) όπως είναι ο μέσος πολίτης, πολύ φοβούμαι ότι θα αποδεχθεί το «Σφράγισμα». Το μόνον συμβολικό (Αντίχριστος – 666 κλπ.) αλλά ουσιαστικό, πραγματικό σε ό,τι έχει να κάνει με την λειτουργία του μυαλού και του σώματός μας. Ή και να επιφέρει, εάν το θελήσουν οι «αρμόδιοι», την εξαφάνισί μας.

Πηγή: http://www.elora.gr/portal/orthodoxy/6--/2549-2010-10-31-18-17-33
 http://www.zoiforos.gr

Θά μᾶς παρακολουθοῦν μέ τά RFID σάν νά εἴμαστε σκυλιά! Δεῖτε ἕνα ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ βίντεο!




Αὐτό εἶναι τό ἀποτέλεσμα πού ἐπιδιώκουν.
Σέ λίγα χρόνια ἀπό σήμερα, μέ τήν κάρτα τοῦ πολίτη καί ἔπειτα μέ τά τσιπάκια...ἔτσι θά μᾶς ἐλέγχουν. ᾿Απολαύστε τήν μελλοντική ζωή πού σᾶς φτιάχνουν!
Δείτε το βίντεο...



Πέθανε στή χωματερή τῆς κοινωνίας


Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΣΕ ΚΑΔΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΚΟΥ
Της ΑΡΓΥΡΩΣ Κ. ΜΩΡΟΥ

Μέσα από έναν κάδο απορριμμάτων -σαν αυτούς όπου πετάμε καθημερινά τα σκουπίδια μας- αποκαλύφθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής ένα ανθρώπινο δράμα. Για μια ζωή αδέσποτη, που έμελλε να λήξει όσο άδοξα υπήρξε... με το «γύρισμα» του κάδου αυτού στο απορριμματοφόρο!
 
Κανείς δεν γνωρίζει πώς βρέθηκε μέσα στον κάδο των σκουπιδιών. Αν τον χρησιμοποίησε ως πρόχειρο κατάλυμα για να προστατευθεί από το τσουχτερό κρύο. «Προφανώς κοιμόταν», αναφέρει και η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας. Ισως γι' αυτό

Θαύματα ῾Αγίων ᾿Αναργύρων στόν συγγραφέα τῶν «Διονυσιάτικων διηγήσεων» μοναχό Λάζαρο



«Θαυμαστός ο Θεός εν τοις αγίοις αυτού»

Τα όσα γράφονται αφιερώνονται προς δόξαν και τιμήν των Αγίων Αναργύρων ιατρών Κοσμά και Δαμιανού. Για δυο χρόνια (1943-45) ήμουν άρρωστος από «ίλιγγο». Όταν ξυπνούσα έπρεπε να κάθομαι 3-5 λεπτά ακίνητος στο κρεβάτι και μετά να σηκωθώ, να ντυθώ και να κάνω τα πρώτα βήματα με πολλή προσοχή για να μην πέσω κάτω από πονοκέφαλο. Εάν έστρεφα το βλέμμα μου απότομα προς την οροφή του δωματίου ή σε ένα σημείο ψηλότερο μου φαινόταν ότι στριφογύριζε οτιδήποτε έβλεπα και κινδύνευα να πέσω κάτω στο πάτωμα χάνοντας την ισορροπία μου.
Πολλές φορές από τη ζάλη αισθανόμουν ανακάτωμα στο στομάχι με πόνους με αποτέλεσμα να κάνω εμετό. Όταν αυτό συνέβαινε δύο φορές την ημέρα βρισκόμουν σε κατάσταση ατονίας.
Μεταχειρίστηκα διάφορα θεραπευτικά μέσα, ρώτησα και ιατρούς αλλά και μετά την εφαρμογή των συμβουλών τους δεν είδα βελτίωση. Η κατάσταση αυτή συνεχιζόταν για δύο χρόνια.
Κατά την αγρυπνία της 1ης Νοεμβρίου 1945 των Αγίων Αναργύρων, που επιτελεί η Μονή αφού έψαλλα ότι μπορούσα, κατά την λειτουργία, κατέβηκα στο παρεκκλήσι των Αγίων Αναργύρων, που είχα την επιμέλεια, για να ανάψω τα καντήλια. Επικαλούμενος τότενοερά τη βοήθεια των Αγίων Ιατρών, ω του θαύματος! Μετά από αυτό, σταμάτησε όλη ακαταστασία της ασθένειας μου, που την διαπίστωσα μετά την παρέλευση μιας εβδομάδας.
Από τότε και μέχρι σήμερα, που γράφω τις γραμμές αυτές, 4 Δεκεμβρίου 1954, ουδέποτε επανήλθε η ασθένεια. Γι’ αυτό ευχαριστώ και ευγνωμονώ τους Αγίους ιατρούς και θεράποντές μου, Κοσμάν και Δαμιανόν εις αιώνα τον άπαντα. Αμήν.

 
2. Άλλο θαύμα  από τους Αγίους Αναργύρους.

Θα αφηγηθώ άλλο θαύμα που έγινε σε μένα πρόσφατα (1954). Κατά το έτος 1916 προσβλήθηκα από ελονοσία. Ήμουν τότε αρχάριος μοναχός και εργαζόμουν ως κελλάρης στο μετόχι της Μονής μας, που λεγόταν Δεβελήκια, στην περιφέρεια Γομάτι Χαλκιδικής
Τόσον εξασθένησε ο οργανισμός μου, ώστε κατάντησα σχεδόν σε ημιπαραλυσία. Με την πάροδο του χρόνου έγινα καλά  αλλά προσβλήθηκα  από ρευματική πολυαρθρίτιδα  στην κνήμη του δεξιού μου ποδιού, στο οποίο και σχηματίσθηκαν κιρσοί από φλεβίτιδα. Η κατάστασή μου μέρα με τη μέρα χειροτέρευε, οι πόνοι πολλαπλασιάζονταν και η κνήμη έγινε κατακόκκινη από εσωτερική φλόγωση. Διέκοψα περισσότερο από ένα μήνα τις ακολουθίες  στην εκκλησία, επειδή δεν μπορούσα να σταθώ ούτε όρθιος, ούτε καθήμενος· μόνον ξαπλωμένος στο κρεβάτι ανακουφιζόμουν και δεν πονούσα.
Έφθασε η εορτή των Αγίων Αναργύρων της 1ης Νοεμβρίου 1954, κατά την οποίαν έκαμα κουράγιο και ανέβηκα  στο Καθολικό για να παρακολουθήσω την αγρυπνία. Καθ΄ όλην τη διάρκεια της ακολουθίας οι πόνοι διαρκώς με ενοχλούσαν. Σουβλιές δυνατές από το γόνατο μέχρι το κάτω άκρο της κνήμης και γύρω από αυτήν.
Μετά την ακολουθία του όρθρου, ο πνευματικός παπα-Διονύσιος τέλεσε τη λειτουργία στο παρεκκλήσι των Αγίων Αναργύρων με μεγάλη ευλάβεια και λαμπρότητα, οι δε αδελφοί Ιωακείμ και Θεόκλητος έψαλλαν με πολλή κατάνυξη και φαιδρότητα.
Κατόπιν επακολούθησε πανηγυρικό κέρασμα με τα συνηθισμένα: κονιάκ, λουκούμι, καφές, κόλλυβα. Μετά, με την βοήθεια του Θεού, αποσυρθήκαμε για τρεις ώρες στα κελιά μας για ξεκούραση μέσρι την ώρα του φαγητού.
«Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις αυτού» πρέπει να φωνάξω δυνατά! Οι Άγιοι Ανάργυροι λόγω της μεγάλης τους ευσπλαχνίας και αγάπης, αόρατα με επισκέφτηκαν και με θεράπευσαν τελείως. Από την ώρα που άρχισε η θεία λειτουργία, δεν αισθάνθηκα ούτε τον ελάχιστον πόνο πλέον. Οι συνηθισμένες σουβλιές εξαφανίσθηκαν, το πόδι μου ήλθε στη φυσική του κατάσταση, έφυγε, χάθηκε η κοκκινίλα, ξεπρίσθηκαν οι φλέβες και επανήλθα πάλιν στην προηγουμένη υγιή κατάσταση με τη βοήθεια και επίσκεψη των Αγίων Ιατρών μου, Κοσμά και Δαμιανού, τους οποίους από ψυχής και καρδίας ευχαριστώ.
Συνέθεσα δε προς τιμήν τους και το ακόλουθο μεγαλυνάριο, που πολλές φορές το ψάλλω μπροστά στην αγία εικόνα τους με ευλάβεια και ευγνωμοσύνη όσες φορές ανάβω τα κανδήλια.
«Από των εγκάτων μου της ψυχής, ο πτωχός οικέτης, ευγνωμόνως ευχαριστώ, υμάς τους Αναργύρους Κοσμάν Δαμιανόν τε,
διά την θεραπείαν ην μοι παρέσχετε».

πηγή: Λαζάρου Μοναχού Διονυσιάτου, Διονυσιάτικες Διηγήσεις, έκδ. Ιερά Μονή Αγίου Διονυσίου, Άγιον Όρος. 
hristospanagia3.blogspot.com
 http://anavaseis.blogspot.com

Ἡ Ἐνορία μας / +Πρωτοπρεσβ. Ἀντωνίου Ἀλεβιζοπούλου








1. Καθολικότης τῆς ἐνορίας

Εἴπομεν ὅτι ἡ Ἐκκλησία συγκροτεῖται καὶ φανερώνεται μὲ τὸ γεγονὸς τῆς θείας εὐχαριστίας καὶ τῆς συμμετοχῆς μας εἰς αὐτήν. Ἡ θεία εὐχαριστία εἶναι τὸ μυστήριον τὸ ὁποῖον μεταβάλλει μίαν κοινότητα, ὅπως εἶναι ἡ ἐνορία, εἰς Ἐκκλησίαν (Α' Κορινθίους 10,16-17).

Ἐκεῖ ὅπου εἶναι ὁ Χριστός, ἐκεῖ εἶναι καὶ ἡ Καθολικὴ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, λέγει, καθὼς εἴδομεν, ὁ ἅγιος Ἰγνάτιος καὶ διακηρύσσει, κατ' αὐτὸν τὸν τρόπον, μίαν καθολικότητα ἐσωτερικὴν καὶ ὄχι ἐξωτερικὴν (γεωγραφικήν), ἡ ὁποία χαρακτηρίζει τὴν ἐνορίαν. Τοῦτο, διότι εἰς τὴν ἐνορίαν εὑρίσκεται μὲ τὴν θείαν εὐχαριστίαν ὁ Χριστός, ἡ κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ἡ Ἐκκλησία ὁλόκληρος.

Ἡ τοποθέτησις αὐτὴ τῆς ἐνορίας, βασίζεται πλήρως εἰς τὴν διδασκαλίαν τῆς Ἁγίας Γραφῆς. «Ὅταν, λοιπόν, συνέρχεσθε ὡς Ἐκκλησία (συνερχομένων ὑμῶν ἐν Ἐκκλησίᾳ), ἀκούω ὅτι ὑπάρχουν μεταξὺ σας διαιρέσεις… Δὲν ἔχετε σπίτια διὰ νὰ τρῶτε καὶ νὰ πίνετε; Ἡ καταφρονεῖτε τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ;… Διότι ἐγὼ παρέλαβον ἀπὸ τὸν Κύριον ὅ,τι καὶ σᾶς παρέδωσα. Ὅτι ὁ Κύριος Ἰησοῦς κατὰ τὴν νύκτα κατὰ τὴν ὁποίαν θὰ παρεδίδετο, ἔλαβε ἄρτον καὶ ἀφοῦ εὐχαρίστησε, τὸν ἔκοψε καὶ εἶπε: Λάβετε φάγετε… » (Α' Κορινθίους 11,18-23).

Ἐδῶ, βλέπομεν νὰ χρησιμοποιῆ ὁ Ἀπόστολος τὸν ὅρον Ἐκκλησία μὲ ἔννοιαν ὄχι στατικήν, ἀλλὰ δυναμικὴν καὶ νὰ τὸν ταυτίζη μὲ τὰς συνάξεις τῆς Χριστιανικῆς κοινότητος τῆς Κορίνθου πρὸς τέλεσιν τῆς θείας εὐχαριστίας.

Μὲ ἄλλα λόγια, κάθε φορὰν κατὰ τὴν ὁποίαν συνέρχονται οἱ Χριστιανοὶ μίας ἐνορίας πρὸς τέλεσιν τῆς θείας εὐχαριστίας γίνονται Ἐκκλησία, ὁλόκληρος ἡ Ἐκκλησία (Παράβαλλε καὶ Ρωμαίους 16,23).

Δι’ αὐτὸ καὶ ὁ Ἀπόστολος καταδικάζει τόσον κατηγορηματικῶς κάθε διαίρεσιν μέσα εἰς αὐτὰς τὰς συνάξεις καὶ λέγει ὅτι κάθε τι τὸ ὁποῖον παρενοχλεῖ αὐτὴν τὴν μυστηριακὴν ἑνότητα ἀποτελεῖ προσβολὴν κατὰ τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ καὶ καταφρόνησιν ὁλοκλήρου της Ἐκκλησίας (Παράβαλλε καὶ Κορινθίους 11,17-34. 1,13).

Τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ ἐνορία ἐκφράζει τὴν ζωὴν ὁλοκλήρου τῆς Ἐκκλησίας, φανερώνεται καὶ ἀπὸ τὴν ἐν γένει πνευματικὴν ζωὴν τῶν ἐνοριτῶν, ἡ ὁποία πραγματώνεται εἰς τὰ πλαίσια τῆς ζωῆς τῆς ἐνορίας.

Ἡ ἐνορία ἔχει τοὺς Ἱερεῖς, οἱ ὁποῖοι ὑπάγονται εἰς τὸν κανονικὸν Ὀρθόδοξον ἐπίσκοπόν τῆς περιοχῆς καὶ ἐγγυῶνται διὰ τὴν παρουσίαν τοῦ Χριστοῦ εἰς τὴν λειτουργικὴν ζωὴν καὶ διὰ τὴν ἑνότητα μαζί Του. Εἰς τὴν ἐνορίαν θὰ εὕρωμεν τὸ ἱερὸν βάπτισμα, τὸ ἅγιον χρῖσμα καὶ ὅλα τὰ ἱερὰ μυστήρια. Ἀκόμη, θὰ εὕρωμεν καὶ τὸ μυστήριον τῶν μυστηρίων, τὴν θείαν εὐχαριστίαν. Κάθε φορὰν κατὰ τὴν ὁποίαν συνέρχονται οἱ ἐνορίται διὰ νὰ τελεσθῆ ἡ θεία Λειτουργία, πρέπει νὰ γνωρίζουν ὅτι συνέρχονται «ἐν Ἐκκλησίᾳ» (Α' Κορινθίους 11,18), συγκροτοῦν τὴν Ἐκκλησίαν ὁλόκληρον (Παράβαλλε Ρωμαίους 16,23). Κάθε μέλος μίας ἐνορίας ἀνήκει διὰ τῆς ἐνορίας του εἰς τὴν Καθολικὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.

Τοιουτοτρόπως, ἡ ἐνορία δὲν ἀποτελεῖ μέρος τῆς Ἐκκλησίας ἀλλὰ ὁλόκληρον τὴν Ἐκκλησίαν, ἡ καθολικότης τῆς ὁποίας προσδιορίζεται, καθὼς εἴδομεν, ἐσωτερικῶς, μὲ τὴν παρουσίαν τοῦ Χριστοῦ εἰς τὴν θείαν εὐχαριστίαν.

Κατὰ τὴν θείαν Λειτουργίαν τῆς ἐνορίας εἶναι παρὼν ὁ Ἐπίσκοπος. Αὐτὴν τὴν σημασίαν ἔχει, καθὼς εἴπομεν, τὸ γεγονὸς ὅτι μνημονεύεται τὸ ὄνομά του ἀπὸ τὸν ἱερέα. Εἶναι, ἀκόμη, παρόντες οἱ Πρεσβύτεροι τῆς Ἐκκλησίας, οἱ Διάκονοι καὶ ὁλόκληρος ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ.


Παρόντες εἶναι καὶ ὅλοι οἱ ἄγγελοι, μαζὶ μὲ τὴν ὑπεραγίαν Θεοτόκον καὶ ὅλους τους Ἁγίους.

Εἶναι, ἀκόμη, παρὼν καὶ ὁ Πατήρ, ὁ ὁποῖος ἐξαποστέλλει τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον, διὰ νὰ μεταβάλη τὸν ἄρτον καὶ τὸν οἶνον εἰς σῶμα καὶ αἷμα Χριστοῦ.

Παροῦσα εἶναι καὶ ὁλόκληρος ἡ δημιουργία, ἡ ὁποία προσλαμβάνεται εἰς τὴν θείαν Λειτουργίαν καὶ μεταμορφώνεται καὶ γίνεται νέα δημιουργία «ἐν Χριστῷ». Εἶναι ὁ ἄρτος καὶ ὁ οἶνος, τὰ ὁποῖα γίνονται Σῶμα καὶ Αἷμα Χριστοῦ, εἶναι τὰ κεράκια, αἱ ἅγιαι εἰκόνες, ὁ σταυρὸς καὶ ὅλα τὰ ὑλικὰ ἀντικείμενα τὰ ὁποῖα λαμβάνουν μέρος εἰς τὴν θείαν Λειτουργίαν. Εἶναι τὸ νερό, τὸ λάδι, τὸ θυμίαμα, τὰ βάϊα, τὰ ἄνθη, ὁλόκληρος ὁ κόσμος τοῦ Θεοῦ ἑνώνεται μέσα εἰς τὴν θείαν λατρείαν καὶ ἐπανευρίσκει ἐκεῖνο τὸ ὁποῖον ἀπώλεσε μὲ τὴν πτῶσιν τοῦ ἀνθρώπου, δηλαδὴ τὴν ἐσωτερικὴν ἑνότητα, τὴν ὀρθὴν σχέσιν μὲ τὸν Θεόν, ἡ ὁποία εἶναι σχέσις εὐχαριστιακή, σχέσις προσφορᾶς ἐκ μέρους τοῦ ἀνθρώπου (Παράβαλλε Α' Παραλειπομένων 29,14-16).

Εἰς τὴν θείαν εὐχαριστίαν καὶ εἰς τὴν λειτουργικὴν ζωὴν τῆς Ἐκκλησίας μας τὰ πάντα ἀναφέρονται καὶ προσφέρονται εἰς τὸν Θεόν, διὰ νὰ γίνη καὶ πάλιν Ἐκεῖνος τὸ κέντρον τοῦ κόσμου. Κατ' αὐτὸν τὸν τρόπον ἡ θεία Λειτουργία τῆς ἐνορίας, ὅπως κάθε θεία Λειτουργία, γίνεται Παράδεισος, Βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ ὅσοι μετέχουν πραγματικῶς εἰς αὐτὴν γεύονται καὶ ἀπὸ αὐτήν, ἀκόμη, τὴν ζωήν, τὴν ἔναρξιν τῆς Βασιλείας τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.



2. Ἐν εἰρήνῃ προέλθωμεν!

Τὸ γεγονὸς αὐτῆς τῆς ἑνότητος καλοῦνται νὰ ζήσουν ὅλα τὰ μέλη τῆς ἐνορίας. Ὅλοι καλούμεθα νὰ μεταβάλλωμεν τὴν ζωὴν τῆς ἐνορίας μας εἰς μικρὸν παράδεισον, ὅπου θὰ ζῶμεν πάλιν τὴν χαμένην ἑνότητα μὲ τὸν Χριστόν, τὴν κεφαλὴν τῆς Ἐκκλησίας, καὶ μὲ ὅλα τὰ μέλη της, μὲ ὅλους τους ἀδελφούς μας.

Αὐτὸ τὸ ὁποῖον μὲ τόσον ἔντονον τρόπον ὀφείλομεν νὰ ζῶμεν εἰς τὴν θείαν εὐχαριστίαν, τὸ γεγονός, δηλαδή, τοῦ ἑνὸς Σώματος (Α' Κορινθίους 10,17), καλούμεθα νὰ τὸ ζήσωμεν καὶ ἔξω ἀπὸ τὴν θείαν Λειτουργίαν, εἰς τὴν καθημερινὴν ζωὴν μὲ τοὺς ἀδελφούς, διὰ νὰ γίνη τοιουτοτρόπως ἡ ζωὴ μας ὁλόκληρος συνεχιζόμενη εὐχαριστία.

Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος διὰ τὸν ὁποῖον ὁ ἱερεύς, εἰς τὸ τέλος τῆς θείας Λειτουργίας, μᾶς λέγει ὅτι πρέπει νὰ ἀπέλθωμεν «ἐν εἰρήνῃ», «ἐν εἰρήνῃ προέλθωμεν!», λέγει. Αὐτήν, δηλαδή, τὴν ἀδελφωσύνην τὴν ὁποίαν ἐζήσαμεν μὲ τὴν θείαν κοινωνίαν, καλούμεθα νὰ τὴν συνεχίσωμεν καὶ εἰς τὴν ζωήν μας τὴν καθημερινήν, ὁλόκληρον τὴν ἑβδομάδα. Αὐτὸ θὰ εἴπη τὸ «ἐν εἰρήνῃ προέλθωμεν»!

Πρέπει, ὅμως, νὰ ὁμολογήσωμεν, ὅτι τὰς περισσοτέρας φορὰς δὲν τὸ αἰσθανόμεθα αὐτό, οὔτε κατὰ τὴν θείαν Λειτουργίαν, οὔτε καὶ μετὰ ἀπὸ αὐτήν, εἰς τὴν καθημερινήν μας συναναστροφὴν μὲ τὰ ἄλλα μέλη τῆς ἐνορίας μας. Δὲν αἰσθανόμεθα τὴν θείαν εὐχαριστίαν ὡς μυστήριον τῆς κοινωνίας μὲ τὸν Χριστὸν καὶ μὲ τοὺς ἀδελφοὺς καὶ δι’ αὐτὸ δὲν αἰσθανόμεθα τὰς συνεπείας τὰς ὁποίας ἔχει τὸ γεγονὸς αὐτὸ διὰ τὴν καθημερινήν μας ζωήν. Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος διὰ τὸν ὁποῖον δὲν ἠμποροῦμε νὰ καταλάβωμεν πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ προγευώμεθα εἰς τὴν θείαν εὐχαριστίαν τὴν Βασιλείαν τοῦ Θεοῦ.

Μᾶς ἐνδιαφέρει ἡ θεία κοινωνία μὲ τὴν σκέψιν ὅτι δι’ αὐτοῦ τοῦ τρόπου θὰ ἐνωθῶμεν μὲ τὸν Χριστὸν καὶ λησμονοῦμεν ὅτι δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἐνωθῶμεν μὲ τὴν κεφαλὴν ἑνὸς σώματος, ἐὰν δὲν ἐνωθῶμεν ταυτοχρόνως καὶ μὲ ὅλα τὰ μέλη τοῦ Σώματος αὐτοῦ. «Ἕνα Σῶμα ὑπάρχει καὶ ἕνα Πνεῦμα καθὼς καὶ μία εἶναι ἡ ἐλπὶς τῆς κλήσεώς σας, τὴν ὁποίαν ἐλάβατε. Ἕνας Κύριος, μία πίστις, ἕνα βάπτισμα, ἕνας Θεὸς καὶ Πατὴρ ὅλων», ὑπογραμμίζει ὁ Ἀπόστολος (Ἐφεσίους 4,4-6). Ὅποιος λησμονεῖ τὴν βασικὴν αὐτὴν ἀλήθειαν, δὲν ἠμπορεῖ νὰ ἑνωθῆ μὲ τὸν Χριστόν.



3. Τὰ χαρίσματα εἰς τὴν ζωὴν τῆς ἐνορίας μας

Ὅλα τὰ μέλη τῆς ἐνορίας δὲν ἔχουν τὴν ἰδίαν θερμὴν πίστιν, οὔτε τὴν ἰδίαν ἀγάπην εἰς τὸν Θεὸν καὶ εἰς τοὺς ἀδελφούς. Εἶναι, λοιπόν, φυσικὸν νὰ μὴ παρουσιάζουν καὶ τὸν ἴδιον ζῆλον διὰ τὴν Ἐκκλησίαν.

Ὅμως, τὰ συνειδητὰ μέλη τῆς ἐνορίας ἀποτελοῦν τὸ πνευματικὸν ἐκεῖνο προζύμι, τὸ ὁποῖον, ἂν καὶ εἶναι ἐλάχιστον, ἔχει ὡς προορισμόν του νὰ ζυμώση ὅλον τὸ ζυμάρι (Ματθαῖος 13,33. Α' Κορινθίους 5,6). Λίγο εἶναι, ἐπίσης, καὶ τὸ ἁλάτι, ἀλλὰ ἡ δραστικότης του εἶναι μεγάλη, ἐφ’ ὅσον ὅμως, διατηρεῖ τὴν ἁλατιστικὴν του ἱκανότητα καὶ δὲν εἶναι «ἄναλον» (Μάρκος 9,50. Παράβαλλε καὶ Ματθαῖος 5,13. Λουκᾶς 14,34). Αὐτὸ σημαίνει ὅτι ὅλα τὰ χαρίσματα πρέπει νὰ χρησιμοποιοῦνται «πρὸς οἰκοδομὴν τῆς Ἐκκλησίας» (Α' Κορινθίους 14,12). «Πάντα πρὸς οἰκοδομὴν γινέσθω» (Α' Κορινθίους 14,26). Αὐτὸ πρέπει νὰ τὸ ἔχη ὑπ' ὄψιν του κάθε πιστός.

Ὁ κάθε πιστὸς ἔλαβε, καθὼς ἀναφέραμεν, τὴν σφραγίδα τῆς Δωρεᾶς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (Ἐφεσίους 1,13-14. 4,30. Α' Ἰωάννης 2,20. 27). Ἔλαβε διάφορα χαρίσματα τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ ἐνεργοποιηθοῦν εἰς τὴν λατρευτικὴν ζωὴν τῆς ἐνορίας καὶ εἰς ὁλόκληρον τὴν δραστηριότητά της.

«Εἰς τὸν καθένα δίδεται ἡ φανέρωσις τοῦ Πνεύματος διὰ τὸ συμφέρον», λέγει ὁ Ἀπόστολος. «Εἰς τὸν ἕνα δίδεται διὰ τοῦ Πνεύματος λόγος σοφίας, εἰς τὸν ἄλλον λόγος γνώσεως κατὰ τὸ αὐτὸ Πνεῦμα… Ὅπως ἀκριβῶς τὸ σῶμα εἶναι ἕνα ἀλλὰ ἔχει πολλὰ μέλη, ὅλα δὲ τὰ μέλη τοῦ σώματος, ἂν καὶ εἶναι πολλά, ἀποτελοῦν ἕνα σῶμα, οὕτω καὶ ὁ Χριστός. Διότι εἰς ἕνα Πνεῦμα ὅλοι ἡμεῖς ἐβαπτίσθημεν καὶ κατέστημεν ἕνα σῶμα, εἴτε Ἰουδαῖοι εἴτε Ἕλληνες, εἴτε δοῦλοι εἴτε ἐλεύθεροι, καὶ ὅλοι μὲ ἕνα Πνεῦμα ἐποτίσθημεν» (Α' Κορινθίους 12,7-13).

«Τώρα ὑπάρχουν πολλὰ μέλη ἀλλὰ ἕνα σῶμα. Δὲν ἠμπορεῖ τὸ μάτι νὰ εἴπῃ εἰς τὸ χέρι: Δὲν σὲ ἔχω ἀνάγκην ἢ τὸ κεφάλι εἰς τὰ πόδια: Δὲν σᾶς ἔχω ἀνάγκην. Ἀντιθέτως, τὰ μέλη τὰ ὁποῖα φαίνονται ὅτι εἶναι ἀσθενέστερα εἶναι ἀναγκαῖα» (Α' Κορινθίους 12,20-22). «Διότι ὅπως εἰς ἕνα σῶμα ἔχομεν πολλὰ μέλη, ἀλλ’ ὅλα τὰ μέλη δὲν ἔχουν τὴν ἰδίαν λειτουργίαν, οὕτω ἐμεῖς οἱ πολλοὶ ἀποτελοῦμεν ἕνα σῶμα ἐν Χριστῷ καὶ ὁ καθένας εἴμεθα μέλη ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου» (Ρωμαίους 12,4-5).

«Ὁ Θεὸς συνέμιξε τὸ σῶμα καὶ ἔδωσε μεγαλυτέραν τιμὴν εἰς τὸ μέλος τὸ ὁποῖον τὴν στερεῖται, διὰ νὰ μὴ ὑπάρχῃ διαίρεσις εἰς τὸ σῶμα ἀλλὰ νὰ ἔχουν τὰ μέλη τὴν ἰδίαν φροντίδα τὸ ἕνα διὰ τὸ ἄλλο. Ἐὰν τὸ ἕνα μέλος πάσχῃ, συμπάσχουν ὅλα τὰ μέλη* ἐὰν ἕνα μέλος τιμᾶται, χαίρουν μαζὶ ὅλα τὰ μέλη. Σεῖς εἶσθε σῶμα Χριστοῦ καὶ ὁ καθένας εἶναι μέλος τοῦ Σώματος» (Α' Κορινθίους 12,24-27).

Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος λέγει ὅτι ὅλα τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας ἔχουν λάβει τὸ δῶρον τοῦ ἀληθινοῦ φωτός, καὶ ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι κατέχουν ὑψηλὰς θέσεις μέσα εἰς τὸ Σῶμα της, καὶ αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι ἔχουν ὡς ἔργον των τὰς ταπεινοτέρας ἀπασχολήσεις. Ὅλοι εἶναι ἡνωμένοι μέσα εἰς τὸ κοινὸν Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὁ καθένας ἐξυπηρετεῖ μὲ τὴν διακονίαν τοῦ τοὺς ἀδελφούς.

«Κανεὶς νὰ μὴ πιστέψη», λέγει, «ὅτι κατέχει τὸ δῶρον τοῦ ἀληθινοῦ φωτὸς ὡς ἰδικὸν του κτῆμα μόνον…

Ἄλλα μέλη βοηθοῦν τὸ σῶμα νὰ βλέπη τὸ φῶς τῆς ἡμέρας. Ἄλλα δὲν χάνουν καθόλου τὴν ἐπαφὴν των μὲ τὴν γῆν. Πράγματι, τὸ μάτι εἶναι στραμμένον εἰς τὸ φῶς καὶ πρέπει νὰ προφυλαχθῆ ἀπὸ τὴν σκόνην διὰ νὰ μὴ τυφλωθῆ. Ὅμως, τὸ πόδι ἐκπληρώνει τὴν Ἀποστολὴν του ὅταν δὲν φοβᾶται νὰ λερωθῆ ἀπὸ τὴν ἐπαφήν του μὲ τὸ ἔδαφος. Καὶ ὅλα αὐτὰ τὰ μέλη τοῦ σώματος εἶναι ἡνωμένα ἀπὸ αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ γεγονός, ὅτι ἐξυπηρετοῦν ἀμοιβαίως τὸ ἕνα τὸ ἄλλο. Διότι τὸ πόδι τρέχει διὰ τὸ μάτι καὶ τὸ μάτι βλέπει διὰ νὰ φωτίζη τὸν δρόμον εἰς τὸ πόδι.

Τὸ ἴδιον, λοιπόν, συμβαίνει καὶ μὲ τὰ μέλη τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας. Πρέπει νὰ ξεχωρίζωνται ἀπὸ τὸν ρόλον των καὶ νὰ ἑνώνωνται διὰ τῆς ἀγάπης, ὥστε οἱ πλέον καλλιεργημένοι ἄνθρωποι νὰ δείχνουν τὸν δρόμον εἰς αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι παραμένουν περισσότερον εἰς τὰ πράγματα τοῦ κόσμου τούτου καὶ τὸ πόδι νὰ καθοδηγῆται ἀπὸ τὰ μάτια.

Καὶ ἐκεῖνο, τὸ ὁποῖον πράττουν, χρησιμοποιοῦντες, ἀπὸ τῆς ἰδικῆς των καθαρῶς πλευρᾶς, τὴν δραστηριότητά των, διὰ ν' ἀσχοληθοῦν μὲ γήινα πράγματα, νὰ τὸ πράττουν διὰ τὸ καλὸν ἐκείνων οἱ ὁποῖοι προσφέρουν ὑψηλοτέρας ὑπηρεσίας, ὥστε τὸ πόδι νὰ μὴ βαδίζῃ μόνον διὰ τὸν ἑαυτόν του, ἀλλά, ἐπίσης, καὶ διὰ τὸ μάτι, τὸ ὁποῖον τοῦ δείχνει τὸν δρόμον…

Δὲν λαμβάνουν μόνον τὸ δῶρον τοῦ φωτὸς ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι κατέχουν τὰς πρώτας θέσεις μέσα εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, ἀλλά, ἐπίσης, καὶ τὰ ταπεινότερα μέλη, τὰ ὁποῖα, παρ' ὅτι μὲ τὴν ἐπιθυμίαν τους ἀναβαίνουν καὶ αὐτὰ εἰς τὰς κορυφάς, ἐν τούτοις, παραμένουν ἐν μέσῳ τῶν ταπεινῶν ἀπασχολήσεων, ἐξ αἰτίας τῆς ὑπηρεσίας, τὴν ὁποίαν ἀσκοῦν».

Δὲν ἠμποροῦμε, λοιπόν, νὰ ἀπομονωθῶμεν ἀπὸ τοὺς ἀδελφούς, οὔτε νὰ κρύψωμεν ἀπὸ τὸν Θεὸν τὸ τάλαντον τὸ ὁποῖον ἔχομεν λάβει καὶ τὸ ὁποῖον μᾶς ἐδόθη νὰ τὸ χρησιμοποιήσωμεν διὰ τὴν οἰκοδομὴν τῶν ἀδελφῶν. Ἂν αὐτὰ κάμωμεν, δὲν θὰ εἴμεθα δοῦλοι ἀγαθοὶ ἀλλὰ δοῦλοι πονηροὶ» (Ματθαῖος 24,45-51. 25,14-30. Λουκᾶς 12,43-46. Λουκᾶς 19,12-27).

Ὀφείλομεν νὰ συμμετέχωμεν, ἐνεργῶς καὶ ὑπευθύνως εἰς τὴν ζωὴν καὶ εἰς τὴν δραστηριότητα τῆς ἐνορίας μας, ἀναλόγως μὲ τὸ χάρισμα τὸ ὁποῖον ἔλαβεν ὁ καθένας μας. Δὲν ἔχομεν δικαίωμα νὰ ἀρνηθῶμεν τὴν ὑπηρεσίαν μας, ὅταν κληθῶμεν. «Ὁ καθένας, ἀναλόγως τοῦ χαρίσματος τὸ ὁποῖον ἔχει λάβει, ἂς τὸ χρησιμοποιῇ εἰς ἀμοιβαίαν ἀγάπην ὡς καλὸς διαχειριστὴς τῆς ποικίλης χάριτος τοῦ Θεοῦ. Ὅποιος ὁμιλεῖ, ἂς εἶναι ὅπως ἁρμόζει εἰς ὁποῖον λέγει λόγια Θεοῦ* ἐὰν κανεὶς προσφέρη ὑπηρεσίαν, ἂς εἶναι ὡς τὸν ὑπηρετοῦντα μὲ τὴν δύναμιν τὴν ὁποίαν παρέχει ὁ Θεός, διὰ νὰ δοξάζεται εἰς ὅλα ὁ Θεὸς διὰ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ» (Α' Πέτρ. 4,10-11. Παράβαλλε καὶ Α' Κορινθίους 14,16-19).

«Δεῦτε, πιστοί, ἐπεργασώμεθα προθύμως τῷ δεσπότῃ· νέμει γὰρ τοῖς δούλοις τὸν πλοῦτον καὶ ἀναλόγως ἕκαστος πολυπλασιάσωμεν τὸ τῆς χάριτος τάλαντον· ὁ μὲν σοφίαν κοσμείτω δι’ ἔργων ἀγαθῶν, ὁ δὲ λειτουργίαν λαμπρότητος ἐπιτελείσθω, κοινωνήτω δὲ τοῦ λόγου πιστὸς τῷ ἀμυήτῳ, καὶ σκορπιζέτω τὸν πλοῦτον πένησιν ἄλλος· οὕτω γὰρ τὸ δάνειον πολυπλασιάσωμεν καὶ ὡς οἰκονόμοι πιστοί της χάριτος δεσποτικῆς χαρᾶς ἀξιωθῶμεν. Αὐτῆς ἡμᾶς καταξίωσον, Χριστὲ ὁ Θεός, ὡς φιλάνθρωπος» (Τροπάριον τῆς Μ. Τρίτης).

«Ἐμπρός, πιστοί, ἂς καλλιεργήσωμεν μὲ προθυμίαν τὰ χαρίσματα ἀπὸ ἀγάπην πρὸς τὸν Κύριον, ὅστις πλούσιος τὰ μοιράζει εἰς τοὺς δούλους Του. Ὁ καθένας μας, ἂς προσπαθήσωμεν νὰ πολλαπλασιάσωμεν τὰ τάλαντα τὰ ὁποῖα μᾶς ἐχάρισεν. Ὁ ἕνας ἂς μεταδώσῆ σοφίαν μὲ τὰς ἐναρέτους πράξεις του. Ὁ ἄλλος ἂς προσφέρῃ εἰς τὸ κοινωνικὸν σύνολον λαμπρὰς ὑπηρεσίας. Ὅποιος ἐγνώρισε τὴν πίστιν, ἂς τὴν μεταδίδῃ μὲ τὸν λόγον του εἰς ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος εὑρίσκεται εἰς ἄγνοιαν καὶ ὁ ἄλλος ἂς σκορπίζῃ τὸν πλοῦτον του εἰς τοὺς πτωχούς. Μὲ τὸν τρόπον αὐτόν, θὰ πολλαπλασιάσωμεν αὐτὸ τὸ ὁποῖον μᾶς ἐδάνεισε ὁ Θεὸς καὶ ὡς πιστοὶ διαχειρισταὶ τῶν χαρισμάτων τοῦ Θεοῦ, θὰ ἀξιωθῶμεν τῆς Δεσποτικῆς χαρᾶς».


Πηγή: http://www.agiazoni.gr

Κομμουνιστική προπαγάνδα σέ παιδιά Δημοτικού!





Δὲν σταματᾶνε μὲ τίποτα, δὲν σέβονται τίποτα καὶ πουλᾶνε τὴν πολιτικὴ "ἡρωίνη" τους στὰ σχολεῖα, γράφοντας στὰ παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων τους, τοὺς γονεῖς. Ὁ καθηγητὴς Μουσικῆς στὸ 10ο Δημοτικὸ Σχολεῖο Ζωγράφου, ἐν ὀνόματι Εὐάγγελος Παπαδόπουλος, διδάσκει στοὺς μαθητὲς τῆς 4ης δημοτικοῦ ἕνα κομμουνιστικὸ-σοβιετικὸ τραγούδι (ποὺ μᾶλλον δὲν περιλαμβάνεται στὴν διδακτέα ὕλη...), μὲ τίτλο «Ἐπέσατε θύματα ἀδέρφια», προκειμένου νὰ τὸ τραγουδήσουν τὰ παιδιὰ στὴ γιορτὴ τῆς 28ης Ὀκτωβρίου! Στὸ ἀπίστευτο στὴν κυριολεξία χαρτὶ ποὺ ἔδωσε στὰ παιδιὰ μὲ τοὺς στίχους ὁ ἐν λόγω ἐκπαιδευτικός, «ἐπισημαίνει» ὅτι «ἡ μουσικὴ αὐτὴ ἦταν ὁ διεθνὴς θρῆνος στὴν Σοβιετικὴ Ἕνωση (καὶ ὄχι μόνο), καθὼς καὶ γιὰ ὅλους τους κομμουνιστὲς τοῦ κόσμου (κι ἐξακολουθεῖ νὰ εἶναι). Στὴν Ἑλλάδα, στὸ ΕΑΜ ὅταν πέθαινε κάποιος σύντροφος, αὐτὸ τὸ τραγούδι τραγούδαγαν στὸν τάφο του, καὶ ὄχι τὸν ἐθνικὸ ὕμνο, ὅπως ἔκαναν στὸν ἀστικὸ στρατό. Ἀφιερωμένο σὲ ὅλους τους πεσόντες κομμουνιστὲς τοῦ κόσμου».

Ἔξαλλοι οἱ γονεῖς
Φυσικά, ὅταν οἱ γονεῖς εἶδαν τὸ χαρτὶ ποὺ δόθηκε, ξεσηκώθηκαν καὶ κατέφυγαν στὴ διευθύντρια τοῦ σχολείου, ἡ ὁποία ἔκανε αὐστηρὲς συστάσεις στὸ συνάδελφό της. Οἱ γονεῖς ἦταν σαφεῖς ὅτι ἂν αὐτὸ τὸ συμβὰν ἐπαναληφθεῖ, θὰ ὑπάρξουν σοβαρὲς συνέπειες γιὰ τὸν συγκεκριμένο ἐκπαιδευτικό, ὁ ὁποῖος ἀνέλαβε αὐτόκλητα ρόλο κομμουνιστὴ ἰνστρούχτορα. Σημειωτέον ὅτi...

 στὴν εὐρύτερη περιοχὴ τῶν ἀνατολικῶν προαστίων τῆς Ἀθήνας, δραστηριοποιεῖται ἕνα «κύκλωμα» ἀριστεριστῶν ἐκπαιδευτικῶν, ἀλλὰ καὶ ἐργαζομένων σὲ δήμους, προσκείμενων στὸ μπλὸκ τῆς Γένοβας 2001, ὑπὸ τὴν προστασία πρώην δημάρχων καὶ ἄλλων παραγόντων, μὲ ἀνάλογες ἀντιλήψεις. Ὅμως, ἡ παρουσία ὅλων αὐτῶν ἔχει γίνει πλέον ἀντιληπτή, μὲ ἀποτέλεσμα οἱ γονεῖς νὰ εἶναι πολὺ προσεκτικοὶ καὶ νὰ παρακολουθοῦν ἐκ τοῦ σύνεγγυς τὸ τί λέγεται καὶ τὸ τί γίνεται μέσα στὶς σχολικὲς αἴθουσες. Οἱ γονεῖς ποὺ ἐπικοινώνησαν μὲ τὸν «ΕΚ» καὶ μάλιστα μᾶς ἔδωσαν ἀντίγραφο τοῦ κειμένου ποὺ μοιράστηκε στὰ παιδιά, ἐξέφρασαν τὴν ὀργή τους γιὰ τὸ συμβάν, λέγοντας πὼς δὲν θὰ ἀνεχθοῦν τὴν ἔκθεση τῶν παιδιῶν τους στὴν πλύση ἐγκεφάλου, ἀπὸ τὸν προαναφερόμενο ἐκπαιδευτικό, ὁ ὁποῖος ἐνδέχεται νὰ νομίζει πὼς βρίσκεται στὴν Κούβα. Μᾶς μίλησαν ἐπίσης οἱ γονεῖς γιὰ ἀνάλογα συμβάντα στὸ παρελθόν, λέγοντας ὅτι αὐτὴ τὴ φορὰ οἱ ἀριστεριστὲς τὸ παράκαναν. Ἔχουν ὅμως γνώση οἱ φύλακες... Τὸ ἁρμόδιο ὑπουργεῖο Παιδείας θὰ ἐνημερωθεῖ ἄμεσα καὶ θὰ κληθεῖ νὰ πάρει θέση γιὰ τὸ συμβάν, στὸ πλαίσιο τοῦ κοινοβουλευτικοῦ ἐλέγχου.
Πάντως, τὸ καλύτερο γιὰ ὅλους θὰ ἦταν, δεδομένου ὅτι οἱ γονεῖς εἶναι στὴν κυριολεξία ἔξαλλοι, ὁ ἐν λόγω ἐκπαιδευτικὸς νὰ ἀπομακρυνθεῖ καὶ μάλιστα τὸ συντομότερο δυνατὸ ἀπὸ τὸ 10ο Δημοτικὸ Σχολεῖο Ζωγράφου. Αὐτὸ ἄλλωστε ἐπιθυμοῦν καὶ οἱ γονεῖς, ὥστε νὰ μὴν ἐπαναληφθεῖ ἀνάλογο φαινόμενο.
elkosmos.gr
http://orthodoxia-ellhnismos.blogspot.com