Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Σχολικά μαργαριτάρια ἤ ἀπό πού πᾶνε γιά τό ἀεροδρόμιο; Μιά εὔθυμη νότα.



᾿Οδυσσεύς τοῦ Klision:Μιά εὔθυμη νότα, ἔτσι γιά νά σπάσει ἡ μονοτονία, γιατί ἄν τά πάρουμε ὅλα στά σοβαρά, ζήτω πού καήκαμε! Μπορεῖτε νά μοῦ πεῖτε πό πού πᾶμε γιά τό ἀεροδρόμιο; Αὐτό εἶναι ἕνα δεῖγμα μόνο τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους. Φανταστεῖτε ἄν ψαρεύαμε στά βαθιά, τί θά βρίσκαμε. Καλή διασκέδαση...




αναρτήθηκε από maritsa στις 27 Ιανουαρίου 2010 | Διαβάστηκε 85 φορές.
(Μαθητής Λυκείου, Εύβοια 1996)
«Ρε Μάριε, με έσωσες. Είσαι ο σωσίας μου!»
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988)
«Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα.»
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών)
«Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.»
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989)
«Η επανάσταση του ‘21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση.»
(Από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991)
«Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας.»
(Από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991)
«Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά.»
(Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992)
«Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ.»
(Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990)
«Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν.»
(Από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982)
«Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον.»
(Από μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990)
«Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι.»
(Γυμνάσιο Καβάλας, 1988)
«Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια.»
(Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991)
«Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.»
(Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989)
«Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη.»
(Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992)
«Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου.»
(Από γραφτό στη Φυσική, Γυμνάσιο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, 1983)
Η κυριώτερη αιτία της εξατμίσεως του νερού είναι η φωτιά κάτω απ’ το κατσαρολάκι.
(Από εργασία για τα Μαθηματικά, Λύκειο Τρίπολης, 1991)
Τρεις κύκλοι εφαπτόμενοι ο ένας με τον άλλον δημιουργούν τρίκυκλον.
(Από εξετάσεις στην Ψυχολογία, Λύκειο Λαμίας, 1997)
Η κρίση συνείδησης είναι μια ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά και να προκαλέσει ανεπανόρθωτες
καταστροφές στον φέροντα.
(Από γραφτό στην Ιστορία, Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, 1988).
Για να καταπολεμήσει την βραδυγλωσσίαν του ο Δημοσθένης μπούκωνε το στόμα του με χαλίκια κι έτσι όταν μιλούσε κανείς δεν
καταλάβαινε τι έλεγε. Με τον καιρό τον συνήθισαν όλοι έτσι μπουκωμένο και δεν του έδινε κανείς σημασία. Πέθανε τρελός στα Κύθηρα
με το στόμα μπουκωμένο.
(Από γραφτό στην Ελληνική Ιστορία, Γυμνάσιο Περάματος Πειραιά, 1994).
Μόλις ο Αρχιμήδης ανακάλυψε την εκτίναξη του νερού, τρόμαξε τόσο πολύ, που τα ανέθεσε όλα στην πολιτική ηγεσία, ώστε να μην έχει καμία
ευθύνη.
(Από γραφτό στη Μυθολογία, Γυμνάσιο Πάτρας, 1974).
Χρόνια μετά περνώντας από το μέρος που είχε καθαρίσει την κόπρο του Αιγίου, ο Ηρακλής έμεινε κατάπληκτος. Όλα πεντακάθαρα,
λες και ήταν χθες. Έφυγε κατευχαριστημένος.
(Από γραπτό στα Θρησκευτικά, Γυμνάσιο Ολυμπίας, 1991).
Θέλει πολλή επεξήγηση το «Αγάπα τον πλησίον σου»
Σκίτσο του Νικόλα Μαρκόπουλου από το βιβλίο «Μα είναι δυνατόν;.. και όμως. Είναι!»Η Εντολή που λέει Αγάπα τον Πλησίον σου είναι μια από τις
σπουδαιότερες. Αλλά, όπως και όλα τα σημαντικά πράγματα, θέλει πολλή επεξήγηση για ν’ αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.
(Από εξετάσεις Θρησκευτικών, Λύκειο Μαρκοπούλου Αττικής, 1992).
Τραγικό τέλος είχε ο Λούθηρος. Ετέθη εκτός εκκλησίας με ισχυρό κτύπημα της Παπικής Βούλας στο κεφάλι.
(Από γραφτό εξετάσεων στα Θρησκευτικά, Λύκειο Λασιθίου, 1985).
Δύο μεγάλα κόμματα που κυριαρχούσαν στην πολιτική ζωή του Ισραήλ ήταν τα Σόδομα και τα Γόμορα. Οι Σοδομιστές ήταν υπέρ της κοινωνικής
ισότητας ενώ οι Γομαριστές ήταν εγωιστές και συντηρητικοί.
Πηγή: http://www.mplogk.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου