Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Μορφή, σχῆμα καί διαμερίσματα τῆς ῾Ελλάδας δέν θά διδάσκονται πλέον στά σχολεῖα




  • Έβαλε και πάλι το χεράκι της η κυρία Διαμαντοπούλου στην Παιδεία…

Η «δράση» της ωραίας Άννας στο υπουργείο Παιδείας, πολλές φορές παραμένει στο σκοτάδι. Σαφέστατα, αποτελεί πολιτική επιλογή της υπουργού Παιδείας, να μην διαφημίζει τις πολιτικές της αποφάσεις και παρεμβάσεις στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, όπου οι νέοι άνθρωποι διαμορφώνουν άποψη για τον περιβάλλοντα χώρο και εφοδιάζονται με γνώσεις για την υπόλοιπη ζωή τους. Η Παιδεία γαλουχεί πολίτες, επιστήμονες και γενικότερα σκεπτόμενους ανθρώπους. Αυτό όμως, φαίνεται πως δεν συνάδει με την οπτική γωνία και τις στοχεύσεις της κυρίας Διαμαντοπούλου στο θέμα της ποιότητας των Ελλήνων πολιτών του αύριο.
Έτσι, μαθαίνουμε πως η «ωραία Άννα» έκανε και πάλι το θαύμα της, αφού με δική της παρέμβαση αφαιρέθηκαν εκπαιδευτικά κεφάλαια σε διάφορες στάδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση. Και η «αφαιρετική» προσφορά της υπουργού Παιδείας στην Παιδεία της χώρας είναι ιδιαζόντως «ενδιαφέρουσα», σε σχέση με την λέξη «έθνος».
Ποιά κεφάλαια έκρινε η Διαμαντοπούλου ότι δε χρειάζονται και τα αφαίρεσε από τη διδακτέα ύλη στην Ε' Δημοτικού;
Η αναδιάρθρωση και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης στη Γεωγραφία Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού προβλέπει να μην αξιοποιηθούν τα παρακάτω Κεφάλαια:
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 6ο (Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 34ο (Τα γεωγραφικά διαμερίσματα και οι περιφέρειες της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 42ο (Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 43ο (Η σημασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 47ο (Το ελληνικό στοιχείο στις αρχαίες ελληνικές εστίες)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 3ο (Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της γης)
Κεφάλαιο 30ο (Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 31ο (Αξιοθέατα, μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 32ο (Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών)

Και αυτά, από την μέχρι στιγμής έρευνά μας, συμβαίνουν μόνο στο… Δημοτικό. Η έρευνα συνεχίζεται, με την ίδια ένταση που η υπουργός Παιδείας στοχεύει στην λήθη τμημάτων της Ελλάδας. Μέχρι τώρα, είχαν ειπωθεί πάρα πολλά για την πολιτικό Άννα Διαμαντοπούλου και για τα πολιτικά της οράματα. Κάποιος, εκεί στο υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να ενημερώσει την «ωραία Άννα» πως ίσως σε λίγο καιρό να μην έχει οράματα, αλλά ζώντες εφιάλτες…
Κωνσταντίνος

Υ.Γ.: Σας παραθέτω και τον σχετικό σύνδεσμο


Και μερικές απόψεις (πριν ένα χρόνο) της κυρίας Διαμαντοπούλου, σε ένα Debate με τον κύριο Αβραμόπουλο





Η αριστερά στην εκπαίδευση αρχίζει τώρα να συνειδητοποιεί ότι η παγκοσμιοποίηση των οικονομιών μας... έχει καβαλήσει το όχημα του διεθνισμού εδώ και λίγο καιρό και με κόκκινες προβιές... οι ύαινες του πλανήτη σφίγγουν τον κλοιό γύρω από τους πολίτες-σκλάβους.
Τώρα συνειδητοποιεί η αριστερά ότι η ΠΑΜΠΛΟΥΤΗ κ.Διαμαντοπούλου-Bilderberg παριστάνει τη σοσιαλίστρια διότι έτσι ΠΙΟ εύκολα θα περάσουν οι επιλογές των Εβραίων Τραπεζιτών (και όχι μόνο) στην Ελληνική Παιδεία.
Ενδεχομένως να συλλάβουν ότι η εισαγωγή των Αγγλικών ως ΕΠΙΣΗΜΗ γλώσσα που είχε κατεβάσει ως πρόταση η Bilderberg-Διαμαντοπούλου είχε σκοπό να ωφελήσει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ συμφέροντα και όχι των Ελλήνων ή των ξενόγλωσσων που κατοικούν στην Ελλάδα. Επίσημες γλώσσες είναι αυτές που μιλούν οι μεγάλες πλειοψηφίες των κατοίκων μίας χώρας και όχι αυτές που βολεύουν την Αμερικανική βιομηχανία. Θα ήταν πιο λογικό να προταθεί η Αλβανική γλώσσα ως δεύτερη επίσημη γλώσσα λόγω του μεγάλου αριθμού των Αλβανών στην Ελλάδα αλλά για την Bilderberg είναι προτιμότερο να μάθουμε ΟΛΟΙ Αγγλικά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρά να μάθουν οι Αλβανοί Ελληνικά... δεδομένης της επερχόμενης εξαφάνισης του Ελληνικού πολιτισμού.
Posted by Κωνσταντίνος on 6:04 μ.μ..

Πηγή:http://kostasxan.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου