Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Παντοτινή ἐλπίδα στό Θεό



Ένας νέος, παρασυρμένος από την τρομερή δύναμη της κακής συνήθειας, έπεφτε συχνά σε βαρύ αμάρτημα. Δεν άφηνε όμως τον αγώνα. Ύστερα από κάθε κατρακύλισμα έχυνε πύρινα δάκρυα και προσευχόταν στο Θεό μ’ αυτά τα πονεμένα λόγια:
«Κύριε, σώσε με, είτε θέλω είτε δε θέλω. Εγώ ως χωματένιος που είμαι, τραβιέμαι εύκολα στη λάσπη της αμαρτίας. Συ όμως έχεις τη δύναμη να μ’ εμποδίσεις. Δεν είναι θαυμαστό, Θεέ μου, αν ελεήσεις τον δίκαιο, ούτε αν σώσεις τον ενάρετο, γιατί αυτοί είναι άξιοι να γευτούν την αγαθότητά σου. Σε μένα τον αμαρτωλό δείξε, Κύριε, το έλεος και τη φιλανθρωπία Σου και σώσε με με θαυματουργικό τρόπο, γιατί μ’ όλη την αθλιότητά μου σε Σε μόνο καταφεύγω ο δυστυχής».
Αυτά έλεγε με συντριβή ο νέος και όταν κυριευόταν από το πάθος και όταν ακόμα ήταν ήρεμος. Κάποια φορά που νικήθηκε ύστερα από αγωνιώδη αντίσταση, γονάτισε αμέσως κι επανέλαβε τα ίδια λόγια, χύνοντας ποταμούς δακρύων. Η ακατανίκητη ελπίδα του στη Θεία ευσπλαχνία ερέθισε το διάβολο. Παρουσιάστηκε μπροστά του όλος μανία και του φώναξε:
— Άθλιε, δε νοιώθεις λίγη ντροπή, όταν με τέτοια χάλια τολμάς να προσεύχεσαι και να παίρνεις στο στόμα σου το όνομα του Θεού; Μάθε μια για πάντα πως για σένα δεν υπάρχει σωτηρία.
Ο γενναίος αγωνιστής δε φοβήθηκε, ούτε την ελπίδα του έχασε, όπως περίμενε ο διάβολος.
— Μάθε κι εσύ, του αποκρίθηκε πως το δωμάτιο αυτό είναι σιδηρουργείο. Μια σφυριά δίνεις και μια παίρνεις. Δε θα πάψω να σε πολεμώ με τη μετάνοια και την προσευχή, ώσπου να βαρεθείς να με πολεμάς κι εσύ με την αμαρτία.
— Έτσι λοιπόν; Φώναξε ο διάβολος με κακία. Από δω κι εμπρός παύω να σε πολεμώ, για να μην αυξηθούν τα βραβεία της υπομονής σου. Κι έγινε αμέσως άφαντος.
— Εύγε σου! Έχεις κατάνυξη, του ψιθύριζε καμιά φορά στο λογισμό του ο εχθρός για να τον ρίξει τώρα στην υψηλοφροσύνη.
— Ανάθεμα σε τούτο το καλό, αποκρινόταν με περιφρόνηση ο νέος. Μήπως αρέσει στο Θεό να χάσει ο άνθρωπος την καθαρότητα της ψυχής του με ρυπαρές πράξεις κι ύστερα να κάθεται να κλαίει;
Μετάφραση από το «Πώς αντιμετώπισαν τους σαρκικούς πειρασμούς»
του Γεώργιου Α. Καλπούζου από τις εκδόσεις «Φωτοδότες

Πηγή:http://www.xfd.gr

θρησκευτικό ἐμπόριο ἀμερικάνικου στύλ..!! Εἶναι νά τραβᾶς τά μαλλία σου, ἄν ἔχεις...

Όσοι πιστοί, προσέλθετε.


Όσοι ευσεβείς Χριστιανοί επιθυμούν μια πιο ολοκληρωμένη θρησκευτική εμπειρία, και δεν τους πολυενοχλούν οι Αμερικανιές, δεν έχουν παρά να επισκεφτούν το θεματικό πάρκο Holy Land Experience, στο Orlando της Florida των ΗΠΑ, κοντά στο σαφώς πιο διάσημο Disney World.
Το συγκεκριμένο πάρκο λειτουργεί εδώ και δέκα χρόνια, αλλά πρόσφατα αγοράστηκε από την εταιρία Trinity Broadcasting, που είναι και η μεγαλύτερη θρησκευτική ραδιοτηλεοπτική εταιρία στην Αμερική, και η οποία ξεκίνησε μια πιο επιθετική εμπορική τακτική προσέλκυσης επισκεπτών.

Μια από τις νέες τακτικές της είναι και η απόφαση να  παρουσιάζει διάφορες διαδραστικές δραστηριότητες βγαλμένες από τη Καινή Διαθήκη, που σε μερικές περιπτώσεις, εκτός από γελοίες, αγγίζουν και τα όρια της ιεροσυλίας.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στα πλαίσια της αναπαράστασης των παθών του Χριστού, ένας ηθοποιός που παριστάνει τον Ιησού, μαστιγώνεται και κουβαλάει έναν σταυρό στους ώμους του, δυο φορές την ημέρα, κάθε μέρα, μια φορά στις 12 το μεσημέρι, και μετά ξανά στη διάρκεια της απογευματινής παράστασης, στις 5.
Υπάρχουν επίσης καθημερινά, δέκα αναπαραστάσεις του Μυστικού Δείπνου! Επίσης, τα παιδάκια μπορούν να μπουν μέσα στο στόμα μιας φάλαινας και να δουν τον Ιωνά στη κοιλιά της.
Το πιο ωραίο όμως είναι πως όποιος θέλει, μπορεί να βγει φωτογραφία παρέα με τον Ιησού, ακόμη και την ώρα που αυτός περπατά επάνω στο νερό!
Gawker

Πηγή:http://www.antinews.gr

῎Ερχεται ἡ "τρομακτική" κάμερα πού τά βλέπει ὅλα!


Ακόμη και ο πιο νομοταγής οδηγός, μπορεί να αισθάνεται... ρίγος, όταν "επισημαίνεται" από τη φωτογραφική μηχανή, που ελέγχει την ταχύτητα, στην άκρη του δρόμου.
Γιατί πολύ απλά, αυτές οι κάμερες δεν έχουν κανέναν περιορισμό. Ελέγχουν τον αριθμό πινακίδων, για να βεβαιωθούν ότι οι οδηγοί είναι ασφαλιστικά και φορολογικά τυπικοί.
Η εν λόγω κάμερα, μετρά επίσης την απόσταση μεταξύ των οχημάτων και λαμβάνουν εικόνες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου - για να βεβαιωθούν ότι φοράτε ζώνη ασφαλείας.
Το τελευταίο όπλο στην τεχνολογία για τις κάμερες ταχύτητας, μπορεί να "συλλάβει" σκηνές από μακρινή απόσταση.
Είναι η πρώτη συσκευή, που χρησιμοποιείται για την ανίχνευση πολλαπλών εγκληματικών πράξεων -ταυτόχρονα- και συνδέεται με τους υπολογιστές της Αστυνομίας, μέσω δορυφόρου, ώστε οι διώξεις να ξεκινήσει μέσα σε δευτερόλεπτα για οποιοδήποτε αδίκημα.
Η ανάπτυξη του συστήματος, γνωστού ως Asset - είναι προηγμένης ασφάλειας και χρηματοδοτείται με από την Ευρώπη.
Οι πρώτες δοκιμές έγιναν στη Φινλανδία και αναμένεται να αναπτυχθούν σε ολόκληρη την Ευρώπη από το 2013, με την κάθε μονάδα κοστίζει £ 50.000.

ἀναδημοσίευση:http://orthodoxgreek.blogspot.com

᾿Απειλοῦν τή ζωή τοῦ Πειραιῶς Σεραφείμ! Δέχεται ἀνώνυμα ἀπειλητικά τηλεφωνήματα...


Είναι ο μόνος σημερινός Ιεράρχης που διαθέτει θάρρος και παρρησία και τολμά όχι μόνο ν’ αντιστέκεται κατά των σκοτεινών δυνάμεων αλλά και να τους επιτίθεται. Με ανώνυμα τηλεφωνήματα και επιστολές τον απειλούν και του συνιστούν να σταματήσει να τους ενοχλεί. Ο εν λόγω Ιεράρχης τόλμησε και μήνυσε τους μασόνους. Καταδίκασε τους ομοφυλόφιλους ως άτομα που αρέσκονται στην διαστροφή. Είναι ο πρώτος που χαρακτήρισε την «Κάρτα του Πολίτη» ευθαρσώς ως όργανο του Αντιχρίστου 666.
Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ για λόγους αρχής αρνήθηκε ν’ αποκαλύψει το περιεχόμενο των απειλών και δηλώνει χαρούμενος διότι ο πόλεμος που του γίνεται, δείχνει ότι είναι υπολογίσιμος ο λόγος του από τους εχθρούς της Εκκλησίας. Δεν πετροβολούν κανένα δέντρο που δεν έχει καρπούς στα κλαδιά του, είπε χαρακτηριστικά ιερεύς της περιφέρειάς του.
Θέλουν να του κλείσουν το στόμα για να πάψει να καταφέρεται εναντίον τους. Τα ίδια έκανε και η Σαλώμη. Πίστευε ότι αν λείψει ο Ιωάννης ο Πρόδρομος από την ζωή, αν τον έβγαζε όπως τον έβγαλε από την μέση θα σταματούσε ο έλεγχος για την ακόλαστη ζωή της. Η Ευδοξία δεν άντεχε τον δημόσιο έλεγχο του Ιωάννου του Χρυσοστόμου και μαινόταν και ταρασσόταν ως άλλη Ηρωδιάδα και ζητούσε την κεφαλή του επί πίνακι.
Εις μάτην εκοπίασαν και η Ηρωδιάδα και η Σαλώμη και η Λουκρητία Βοργία και άντλησαν εις πίθον Δαναΐδων ενώ κατάφεραν το εξής: Να μείνουν στην ιστορία ως γύναια πλήρη κακίας και σπήλαια ανόμων παθών. Το ίδιο συνέβη και με όλους τους Αντίχριστους όλων των εποχών με πρώτους τους Σταυρωτές τους. Μια τρύπα στο νερό έκαναν και η μνήμη των είναι απαισία. Το ίδιο κάνουν και οι σημερινοί σκοτεινοί κύκλοι.
Ακόμα και αν φονεύσουν τον Ιεράρχη θα τον κατατάξουν στην χορεία των μαρτύρων και ομολογητών και τίποτε άλλο. Τα σχέδιά τους δεν πρόκειται να περάσουν. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, τουναντίον μεγαλώνει καθημερινά και  θα τους πνίξει. Ο Σεραφείμ πάντως δεν πτοείται, είναι από τους Εκκλησιαστικούς άνδρες που δεν ιδρώνει τ’ αυτί τους, ούτε τρέμει το φυλλοκάρδι τους από απειλές. Συνεχίζει απτόητος τον αγώνα του, ακολουθούμενος από κλήρο και λαό.
 

Πηγή:http://www.elora.gr
ἀναδημοσίευση:http://ermhs-gr.blogspot.com

᾿Εκλογές προσώπων ἤ κομμάτων;



    Αυτό  είναι το  ερώτημα  στο  οποίο  θα  κληθούν  να  απαντήσουν  δια  της  ψήφου  τους  οι  Έλληνες  πολίτες  στις  7 (και σε  ορισμένες  περιπτώσεις  και  στις  14)  Νοεμβρίου.  Το  συγκεκριμένο  δίλημμα  δημιουργείται  με  την  ατέρμονη  προσπάθεια  των  κομμάτων  να  προσδώσουν στις εκλογές  της  τοπικής  αυτοδιοίκησης  καθαρά  κομματικό   χαρακτήρα,  υποβαθμίζοντάς  τες  από  ύψιστο  δημοκρατικό  θεσμό  σε    αντικείμενο  συναλλαγής.
     Τα  κόμματα,  σύμφωνα  με  το  σύνταγμα,   έχουν  ως  ρόλο  τους  την  ενίσχυση  και  αναβάθμιση  των  δημοκρατικών θεσμών.  Με  τις  πολιτικές  και  τακτικές που  ακολουθούν  όμως,  περισσότερο  υποσκάπτουν,  παρά  προωθούν  τη  δημοκρατία.  Τα  κόμματα  ανέκαθεν  αντιμετώπιζαν  τις  αυτοδιοικητικές  εκλογές  ως  την  ιδανική  ευκαιρία  για  να  αυξήσουν  την  επιρροή     και  τη  δυναμική  τους   στην  κοινωνία. Στη  συγκεκριμένη  εκλογική  αναμέτρηση, ωστόσο, η  κατάσταση είναι  διαφορετική,  με  τους  πολιτικούς  αρχηγούς να  μην  τηρούν  ούτε  τα  προσχήματα, δηλώνοντας  ανοιχτά  πως  το  αποτέλεσμα  των  εκλογών  θα  αποτελέσει  ψήφο  εμπιστοσύνης  στην  πολιτική  του  κόμματός  τους,  και  με  την  κρίση  να  μαστίζει  την  πλειονότητα  του  πληθυσμού.  Είναι  κυνικό  και  συνάμα  προκλητικό  σε  μια  περίοδο  κατά  την  οποία  οι  Έλληνες  επωμίζονται  δυσβάσταχτα  μέτρα  «προκειμένου  να  σωθεί  η  χώρα»  τα  κόμματα  απομακρυσμένα  από   τα  ουσιαστικά  προβλήματα  της  κοινωνίας , να  σπαταλούν  πολύτιμο  χρόνο  και  χρήμα  για  τη  στήριξη  των  εκλεκτών  τους  υποψηφίων.
    Είναι  κοινώς  παραδεκτό   πως  στις  αυτοδιοικητικές    εκλογές  θα  πρέπει να  αναδεικνύονται  άτομα  με  γνώσεις  επί  των  τοπικών  θεμάτων  και  ικανά  να  συγκρουστούν  με  κατεστημένα  συμφέροντα, που  παρεμποδίζουν  την  πρόοδο  και  την  ανάπτυξη  της  περιοχής  τους.  Η ανάδειξη  τέτοιων  προσώπων  καθίσταται  ανέφικτη,  όταν  τα  κόμματα  ανάγουν  το  θεσμό  των  εκλογών σε  ιδιωτική  τους  υπόθεση  και  επιλέγουν  να  στηρίζουν υποψηφίους με  αποκλειστικό   κριτήριο  την  εξυπηρέτηση  μικροκομματικών  συμφερόντων  και  ισορροπιών. Οι  εκλογές   κατ  αυτό  τον  τρόπο τείνουν  να  μετατραπούν  σε  εθνικές ,  με  τους  εκλογείς  να  μην  ψηφίζουν  πρόσωπα , αλλά  κόμματα.  Εξάλλου  το  παν  είναι  το  χρώμα, που  θα  έχει  ο  χάρτης  τη  νύχτα  των  εκλογών.  Δε  μετράει  τόσο  αν  θα  εκλεγεί  στην  Αττική  ο  Σγουρός  ή  ο  Κικίλιας,  αλλά  αν  η  Αττική  μετά  τις  εκλογές  θα  είναι  πράσινη  ή  γαλάζια. Πώς  όμως   είναι  δυνατόν  άνθρωποι  εξαρτημένοι  κομματικά  και  ταυτισμένοι  με  το  κατεστημένο, να  συγκρουστούν  με  αυτό φέρνοντας  την  αλλαγή στην  περιφέρεια  ή  το  δήμο  τους, από την θέση του  δημάρχου, του περιφερειάρχη  ή  του  συμβούλου;
    Ο  πρωθυπουργός  έχει  τονίσει  επανειλημμένα   πως  για  να  αλλάξει  πορεία  η χώρα  πρέπει  πρώτα  να  αλλάξουμε    εμείς  οι  ίδιοι  νοοτροπία. Τα  κόμματα  με την εκμετάλλευση  του θεσμού  των  αυτοδιοικητικών  εκλογών  δε  δείχνουν  διατεθειμένα  να  αλλάξουν. Παρόλ' αυτά  οι  εκλογές  είναι  μπροστά  μας  και  εναπόκειται  στην  κρίση μας  να  αποδείξουμε  αν  όντως  επιδιώκουμε  την  αλλαγή  ή  αν  θα  συμβιβαστούμε  με  ένα  σαθρό  κομματικό  κατεστημένο.
 
Πηγή:http://foititikospalmos.blogspot.com

Τὸ πρακτορεῖο reuters γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη στὴ Γερμανία



Βερολίνο, 2 Νοεμβρίου 2010
 
(Reuters) - Ἡ Γερμανία εἰσήγαγε ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες ποὺ ἀποθηκεύουν τὰ δεδομένα προσωπικοῦ χαρακτήρα σὲ μικροτσίπ, αὐξάνοντας ἔτσι τοὺς φόβους γιὰ τὴν προστασία τῶν προσωπικῶν δεδομένων, σὲ μία χώρα ὅπου οἱ ἄνθρωποι εἶναι ἰδιαίτερα δύσπιστοι ὅσον ἀφορᾶ τὴν ἐπιτήρηση λόγω τοῦ παρελθόντος τῆς ναζιστικῆς ἐποχῆς ἀλλὰ καὶ τῆς ἐποχῆς τῆς Στάζι.

Ἡ λεγόμενη ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα ἐπιτρέπει στὸν κάτοχό της νὰ ... προσδιορίσει τὸν ἑαυτὸ τοῦ online καὶ νὰ ὑπογράψει τὰ ἔγγραφα μὲ ἠλεκτρονικὴ ὑπογραφή, τὸ ὁποῖο ἡ κυβέρνηση λέει ὅτι θὰ ἐπιτρέψει "νὰ αὐξηθεῖ ἡ ἀσφάλεια καὶ ἡ εὐκολία τοῦ ἠλεκτρονικοῦ ἐπιχειρεῖν καὶ τοῦ ἠλεκτρονικοῦ ἐμπορίου."

Ὡστόσο, πολλοὶ Γερμανοὶ φοβοῦνται ὅτι ἡ ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα –στὴν ὁποία ἀποθηκεύεται ἡ ἡμερομηνία καὶ ὁ τόπος γέννησης τοῦ κατόχου της, ἡ διεύθυνση κατοικίας του καὶ ἡ βιομετρική του φωτογραφία, μὲ προαιρετικὸ τὸ δακτυλικὸ ἀποτύπωμα- θὰ μποροῦσε νὰ τοὺς ἐκθέσει σὲ κλοπὴ προσωπικῶν δεδομένων.

Σὲ μία χώρα ὅπου οἱ ἱστορικὲς μνῆμες τῆς ναζιστικῆς Γκεστάπο καὶ τῆς Στάζι (ἡ παλιὰ κομμουνιστικὴ ἈνατολικοΓερμανικὴ ἀστυνομία ἀσφάλειας) παραμένουν νωπὲς καὶ...

 δημιουργοῦν ἀνησυχίες γιὰ τὴν παραβίαση τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς.

Ο Johannes Caspar, ἐπικεφαλῆς τῆς ὑπηρεσίας προστασίας δεδομένων τοῦ Ἀμβούργου, εἶπε ὅτι μερικοὶ ἀπὸ τοὺς φόβους σχετικὰ μὲ τὴν ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα ἦταν χωρὶς ἀμφιβολία τὸ ἀποτέλεσμα τῆς γερμανικῆς ἱστορίας, κατὰ τὴν ὁποία ἡ κατάσταση δύο φορὲς λειτούργησε ὡς ἕνα εἶδος "Big Brother" συλλέγοντας καὶ ἀποθηκεύοντας δεδομένα σχετικὰ μὲ τοὺς πολίτες της.

Κατὰ τὴ ναζιστικὴ δικτατορία τοῦ Χίτλερ, ἡ μυστικὴ ἀστυνομία Γκεστάπο διατηροῦσε ἀναλυτικὲς καρτέλες γιὰ τοὺς πολίτες της, ἐπίσης ἡ Στάζι τοῦ κομμουνιστικοῦ καθεστῶτος τῆς Ἀνατολικῆς Γερμανίας εἶχε διεισδύσει σχεδὸν σὲ κάθε πτυχὴ τῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν. Εἶχαν συλλεχθεῖ τόσα πολλὲς πληροφορίες γιὰ τοὺς πολίτες ὥστε ἐὰν ἁπλώναμε στὸ ἔδαφος τὰ ἀρχεῖα της θὰ ἐκτείνονταν σὲ 112 χιλιόμετρα (70 μίλια).


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Γιὰ τοὺς λόγους αὐτοὺς δὲν μᾶς ἐκπλήσσει τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ Γερμανοὶ ἔχουν πάρει τὴ συλλογὴ προσωπικῶν δεδομένων τόσο σοβαρὰ σὰν νὰ ἦταν μέρος τῆς πολιτιστικῆς τους ταυτότητας, συμπληρώνει ὁ Caspar στὸ Reuters.

«Ἂν θέλετε - καὶ μόνο ἂν θέλετε - μπορεῖτε νὰ χρησιμοποιήσετε ἕναν ἀριθμὸ PIN γιὰ νὰ καταστήσετε διαθέσιμα αὐτὰ τὰ δεδομένα στὶς ἐπιχειρήσεις ἢ στὶς ἀρχές, ὅταν κάνετε συναλλαγὲς μέσω τοῦ Internet», δήλωσε ὁ Rainer Orell ἀπὸ τὸ κέντρο τῶν πολιτῶν τῆς Φρανκφούρτης. «Ἐσεῖς πάντα ἀποφασίζετε πόσες καὶ ποιὲς πληροφορίες θέλετε νὰ καταστοῦν προσβάσιμες καὶ σὲ ποιόν.»

Ο Orell ἀνέφερε ὅτι ὑπῆρξε, μία αὔξηση κατὰ 10 τοῖς ἑκατὸ τῶν αἰτήσεων γιὰ χορήγηση τοῦ παλαιοῦ τύπου ταυτότητας κατὰ τὶς τελευταῖες ἑβδομάδες, καθὼς ἐπιφυλακτικοὶ Γερμανοὶ ἔσπευσαν νὰ πάρουν αὐτὴ τὴν ταυτότητα πρὶν οἱ ἀρχὲς ἀλλάξουν καὶ ἀρχίσουν νὰ ἐκδίδουν τὴν νέα ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα.

Περίπου τὸ 44 τοῖς ἑκατὸ τῶν Γερμανῶν ἐξακολουθοῦν νὰ ἀντιμετωπίζουν μὲ σκεπτικισμὸ τὴν ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα, σύμφωνα μὲ ἔρευνα τῆς γερμανικῆς τεχνολογικῆς ὀργάνωσης Bitkom.

Κάποιοι ἔχουν ἐκφράσει ἀνησυχίες γιὰ τὴν ἀσφάλεια τῆς νέας κάρτας. Τὰ μέλη τοῦ Chaos Computer Club (CCC), μία εὐρωπαϊκὴ ὀργάνωση τῶν hackers, λένε ὅτι οἱ ἀρχὲς ἔκδοσης εἶναι «ἀνεπαρκῶς προετοιμασμένες» γιὰ τὰ νέα δελτία ταυτότητας καὶ ὅτι τὰ ἠλεκτρονικὰ δεδομένα θὰ μποροῦσαν νὰ γίνουν πιὸ εὐάλωτα γιὰ ἐγκληματικὲς ἐνέργειες.

«Ὁ ὑψηλὸς βαθμὸς προστασίας κατὰ τῆς παραχάραξης ποὺ εἶχε ἕως σήμερα ἡ γερμανικὴ ταυτότητα τώρα ὑπονομεύεται χωρὶς λόγο, ἀπὸ τὴ βεβιασμένη εἰσαγωγὴ ἑνὸς μεγάλης κλίμακας ἔργου (δήλ. τὸ ἔργο τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτότητων) τὸ ὁποῖο ἔχει ἀδυναμίες στὴν σύλληψή του ἀλλὰ εἶναι καὶ τεχνολογικὰ ἀμφισβητήσιμο», εἶπε ὁ Dirk Engling, ἐκπρόσωπος τῆς CCC.

Η Cornelia Rogall-Grothe τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν της Γερμανίας ἀντέκρουσε τὶς ἐπικρίσεις αὐτές, λέγοντας ὅτι τόσο οἱ κάρτες ὅσο καὶ οἱ συσκευὲς ἀνάγνωσης «χρησιμοποιοῦν τὴν τελευταία τεχνολογία τῆς ἀγορά;».

«Ἀλλὰ ἡ νέα ταυτότητα προφανῶς δὲν μπορεῖ νὰ κάνει ἕνα μολυσμένο ὑπολογιστὴ ἀσφαλῆ», εἶπε. «Οἱ πολίτες ἔχουν καθῆκον νὰ ἐξασφαλίσουν ὅτι ἔχουν τὴν πιὸ πρόσφατη προστασία anti-virus, firewalls καὶ ἄλλα παρόμοια.»
id-ont.blogspot.com
ἀναδημοσίευση:http://orthodoxia-ellhnismos.blogspot.com

Τούς πονεῖς τούς φτωχούς; Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος



Ἀργά τά ἄνοιξε τά μάτια του ὁ πλούσιος! Τότε πού εἶδε στήν ἀγκαλιά τοῦ Ἀβραάμ τόν Λάζαρο! Τόν ἄνθρωπο, πού καταδεχόταν οὔτε νά τοῦ ρίξει μιά ματιά, ὅταν τόν εὕρισκε νά περιμένει ἔξω ἀπό τήν πόρτα του!

Καί τότε τό κατάλαβε καλά, τί σημαίνει ἐκεῖνο, πού λίγο πρίν ποτέ δέν θέλησε νά τό καταλάβει.

Στήν κόλαση βρέθηκε ὑποχρεωμένος, θέλοντας καί μή, νά κάμει ἕναν ἀπολογισμό. Ἐκεῖ, ἀναγκάσθηκε νά ψάξει νά ἰδεῖ, τί τοῦ εἶχε γίνει ἀφορμή νά χάσει, ἡ κακή του ἐκείνη διάθεση, πού δέν τόν ἄφηνε νά ἰδεῖ στό πρόσωπο τοῦ φτωχοῦ Λαζάρου τόν «πλησίον» του: δηλ. ἕναν συνάνθρωπο, πού ἔπρεπε νά τόν περιμένει ὅτι μποροῦσε κάποτε νά βρεθῆ καί ὁ ἴδιος στήν θέση του· καί εἶχε γι᾿ αὐτό χρέος νά τόν συμπονάει.

Ἄς ρίξωμε μιά ματιά στήν ἄθλια κατάσταση, πού εἶχε βρεθῆ τότε ὁ πλούσιος. Τώρα εἶχε φθάσει στό ἄκρο ἀντίθετο! Τότε εἶχε μεγάλη ἀφθονία. Τότε γλεντοῦσε, ὅσο πιό καλά μποροῦσε. Τώρα τά εἶχε χάσει ὅλα. Καί ὅσο πιό πολύ σκεπτόταν τήν μεγάλη ἀντίθεση, τόσο πιό πολύ τόν ἔτσουζε. Καί γι᾿ αὐτό εἶπε: «Πατέρα, Ἀβραάμ, λυπήσου με. Καί στεῖλε τόν Λάζαρο, νά "βουτήξει" ἔστω καί ἕνα δάχτυλό του σέ νερό, νά μοῦ δροσίσει λίγο τήν γλώσσα· γιατί ὑποφέρω πολύ μέσα σέ αὐτές τίς φλόγες» (Λουκ. 16,24).

Ἀπό τά λόγια αὐτά, ἀσφαλῶς δέν πρέπει νά βγάλωμε τό συμπέρασμα, ὅτι ἀρκεῖ ἀκεῖ μιά σταγόνα νερό, γιά νά ἀνακουφίσει καί νά δροσίσει. Τά λόγια αὐτά μᾶς λένε μόνο, ὅτι ἐκεῖνοι πού ἔχουν πολλές ἁμαρτίες, ἐκεῖ θά ὑποφέρουν πολύ, ἐκεῖ θά ταλαιπωρηθοῦν πολύ· ἀπό τήν φοβερή ἐκείνη φωτιά· ἀπο τήν αἴσθηση τοῦ βάρους τῆς ἁμαρτίας τους.

Ἀπό τά λόγια αὐτά τοῦ πλουσίου, μαθαίνουμε μόνο ὅτι:

Στήν τελική κρίση τοῦ Κυρίου ἡ ποινή θά εἶναι κάτι τό ἀνάλογο μέ τήν ἐσωτερική μας ἀθλιότητα.

Ὁ πλούσιος, σπρωγμένος ἀπό τήν ἄθλια κατάσταση στήν ὁποία βρισκόταν, ἀναγκάστηκε νά ζητήσει μιά σταγόνα νερό!

Ἐδῶ στήν γῆ, σπρωγμένος ἀπο τήν φιλαργυρία καί ἀσπλαγχνία του, εἶχε καταντήσει νά μή δίνει οὔτε μιά σταγόνα νερό!

Ἄραγε μποροῦσε ποτέ, νά βρεθεῖ γι᾿ αὐτόν κατάσταση πιό δίκαιη, μέχρι τίς τελευταῖες της λεπτομέρειες καί ταυτόχρονα πιό ὁδυνηρή;

Ζητάει μιά σταγόνα νερό!

Ποῖος;

Ἐκεῖνος, πού στόν φτωχό δέν ἔδινε οὔτε ψίχουλο ψωμί.

Τόν ἔκαμε ὁ Θεός, νά ποθήσει σταγόνα νερό! Γιά νά τόν κάμει νά καταλάβει, τί φοβερό πρᾶγμα εἶναι ἡ φτώχεια. Καί ποσο χρειάζεται νά εἴμαστε πονετικοί στήν φτώχεια.

 
Μετάφρ.: Ἀρχιμ. Α.Μ.


ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ

Ὁ Ἅγιος Παῦλος ὁ Ὁμολογητής καὶ Ἱερομάρτυρας (6 Νοεμβρίου )














Ὁ Ἅγιος Παῦλος, ὁ Ὁμολογητὴς καταγόταν ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη. Ὑπῆρξε γραμματέας τοῦ ἁγιοτάτου Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ἀλεξάνδρου. Ὅταν ἀπεβίωσε ὁ Ἀλέξανδρος, ὁ Παῦλος ἐξελέγχθηκε Πατριάρχης.
Ὁ αὐτοκράτορας Κωνστάντιος, ὅταν τὸ πληροφορήθηκε δυσανασχέτησε, γιατὶ ἦταν ὀπαδὸς τῆς αἵρεσης τῶν Ἀρειανῶν. Ὅταν ὁ Κωνστάντιος ἐπέστρεψε ἀπὸ τὴν Ἀντιόχεια στὴν Κωνσταντινούπολη, ἀπομάκρυνε ἀπὸ τὸν πατριαρχικὸ θρόνο τὸν Παῦλο καὶ ἀνακήρυξε αὐθαίρετα Πατριάρχη, τὸν ἀρειανόφρονα Νικομηδείας Εὐσέβιο. Τότε ὁ Ἅγιος Παῦλος πῆγε στὴν Ρώμη. Ἐκεῖ βρῆκε τὸν Μέγα Ἀθανάσιο, τὸν ὁποῖο εἶχε ἀπομακρύνει ἀπὸ τὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας ὁ Κωνστάντιος. Πληροφορηθεῖς τὰ γεγονότα, ὁ αὐτοκράτορας Κώνστας, ἔστειλε γράμμα στὸν ἀδελφό του τὸν Κωνστάντιο, διαμαρτυρόμενος γιὰ τὴν στάση του. Ἔτσι ὁ Παῦλος καὶ ὁ Ἀθανάσιος ἐπανῆλθαν στὸ ἀξίωμά τους. Δυστυχῶς μετὰ ἀπὸ λίγο καιρὸ ὁ Κώνστας πέθανε. Ἔτσι ὁ Κωνστάντιος διέταξε, ἀπὸ τὴν Ἀντιόχεια ποὺ ἦταν, νὰ ἀπομακρύνουν τὸν Παῦλο ἀπὸ τὸν Πατριαρχικὸ θρόνο. Μάλιστα τὸν ἐξόρισε στὴν Κουκουσὸ τῆς Ἀρμενίας.
Μία μέρα ποὺ τελοῦσε τὴν Θεία Λειτουργία ὅρμησαν καταπάνω του Ἀρειανοὶ καὶ τὸν ἔπνιξαν μὲ τὸ ἴδιο του τὸ ὠμοφόριο. Ἔτσι ὁ Ἅγιος ἐτελείωσε καὶ παρέδωσε τὴν ψυχή του στὸν Κύριο.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος γ’. Αὐτόμελον.
Θείας πίστεως, ὁμολογία, ἄλλον Παῦλόν σε, τῇ Ἐκκλησίᾳ, ζηλωτὴν ἐν ἱερεῦσιν ἀνέδειξε. Συνεκβοᾷ σοι καὶ Ἄβελ πρὸς Κύριον, καὶ Ζαχαρίου τὸ αἷμα τὸ δίκαιον. Πάτερ Ὅσιε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.

Κοντάκιον. Ἦχος β’. Τὰ ἄνω ζητῶν.
Ἀστράψας ἐν γῇ, ὡς ἄστρον οὐρανόφωτον, τὴν καθολικήν, φωτίζεις Ἐκκλησίαν νῦν, ὑπὲρ ἧς καὶ ἤθλησας, τὴν ψυχήν σου Παῦλε προθέμενος, καὶ ὡς Ζαχαρίου καὶ Ἄβελ τρανῶς, βοᾷ σου τὸ αἷμα πρὸς Κύριον.

Μεγαλυνάριον.
Ἄκτιστον ὁμότιμον τῷ Πατρί, τὸν Λόγον δοξάζων, καὶ τῷ Πνεύματι συμφυῇ, Παῦλε θεηγόρε, ὀμολογίας στόμα, κατῄσχυνας Ἀρείου, τὴν ἀθεότητα.