Mε ημερομηνία 27 Μαίου 2010 αλίευσα με καθυστέρηση σήμερα (29/7/2010) την ακόλουθη είδηση από το bbc news: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/8707355.stm
To Yπουργείο Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου θα καταργήσει το σχέδιο για την ηλεκτρονική Εθνική Αστυνομική Ταυτότητα (Κάρτα Πολίτη) εντός 100 ημερών και όλες οι ταυτότητες που έχουν ήδη εκδοθεί θα ακυρωθούν, δήλωσε η Γραμματεύς του Υπουργείου Theresa May.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα πάντα, η νέα κυβέρνηση του Η.Β. θα περάσει πρώτα την σχετική νομοθεσία για την κατάργηση του προγράμματος των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων από την Βουλή και σκοπεύει να έχει επιτύχει την κατάργησή τους μέχρι τον Αύγουστο. Προγραμματίζουν την ακύρωση της λειτουργίας των ήδη κυκλοφορούντων νέων ταυτοτήτων μέχρι την 3η Σεπτεμβρίου και, σύμφωνα με δηλώσεις υπουργών, θα καταστραφούν όλα τα ψηφιακά αρχεία των ταυτοτήτων αυτών. Επίσης όσοι αγόρασαν τις νέες ταυτότητες δεν θα αποζημιωθούν για τα χρήματα που κατέβαλαν για την αγορά τους.
Η κατάργηση έρχεται έπειτα από την αντίδραση των Βρεττανών πολιτών κατά της άνευ προηγουμένου καταστρατήγησης των προσωπικών ελευθεριών μέσω της νέας ηλεκτρονικής ταυτότητας, η οποία σημειωτέον είναι το αντίστοιχο αυτής που έχει προγραμματίσει να μας επιβάλλει υποχρεωτικά και η δική μας κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα: Περιέχει πολλά βιομετρικά δεδομένα, φωτογραφία, δακτυλικά αποτυπώματα και επιπλέον προσωπικά δεδομένα σε αόρατο ηλεκτρονικό τσιπ.
Nεώτερο δημοσίευμα της Guardian επίσης επιβεβαιώνει την πρόθεση της κυβέρνησης συνασπισμού του Η.Β. για την άμεση κατάργηση των ηλεκτρονικών βιομετρικών ταυτοτήτων: http://www.guardian.co.uk/commentisfree/libertycentral/2010/jun/09/id-cards-damian-green
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ «ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ» ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΦΟΔΙΑΣΕΙ ΉΔΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!
ΠΗΓΗ: «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΚΑ»
Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010
Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010
ΤΟ ΤΡΕΛΟΒΑΠΟΡΟ -ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ (ΤΡΑΓΟΥΔΙ-VIDEO)
Σχόλιο ᾿Οδυσσέως τοῦ klision: Τό τραγούδι πού ἀκολουθεῖ μυρίζει ῾Ελλάδα, Αἰγαῖο, ἀσβεστωμένες αὐλές, ἥλιο καλοκαιρινό λαμπυρίζοντα, θάλασσα πού παίζει μουσική, βάσανα τῶν ῾Ελληνῶν, ἑλληνικό φιλότιμο. Τό ἀφιερώνουμε σέ ὅσους "ζορίζονται", σέ ὅσους παλεύουν μέ τά κύματα τῆς ζωῆς, μά διατηροῦν στό ἀκέραιο τήν ἀξιοπρέπειά τους. Σέ ὅσους φυλάγουν τόν Χριστό σάν τόν πολύτιμο μαργαρίτη καί εἶναι ἕτοιμοι νά βαδίσουν τήν στενή καί τεθλιμμένη ὁδό, πού ὅμως ὁδηγεῖ στήν αἰώνιο ζωή. Κουράγιο, παιδιά, θά περάσει κι αὐτό. ῎Εχουμε τόν Χριστό μαζί μας, μήν τό ξεχνᾶτε ΠΟΤΕ!
Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά
κι αρχίζει τις μανούβρες «βίρα μαινα»
Την άγκυρα φουντάρει στις κουκουναριές
φορτώνει φρέσκο αέρα κι απ τις δυό μεριές
Είναι από μαύρη πέτρα κι είναι απ’ όνειρο
κι έχει λόστρομο αθώο, ναύτη πονηρό.
Απο τα βάθη φτάνει τους παλιούς καιρούς,
βάσανα ξεφορτώνει κι αναστεναγμούς.
Ελα Χριστέ και Κύριε, λέω κι απορώ,
τέτοιο τρελό βαπόρι τρελοβάπορο,
Χρόνους μας ταξιδεύει δε βουλιάξαμε
χίλιους καπεταναίους τους αλλάξαμε
Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε,
μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε,
Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα
παντοτινο τον Ηλιο τον Ηλιάτορα!
Οδυσσέας Ελύτης
Ετικέτες
᾿Οδυσσέας ᾿Ελύτης,
ποίηση,
Τό τρελοβάπορο
῾Η ἀντιμετώπιση τῶν Προτεσταντῶν ἀπό τόν ῞Αγιο ᾿Αρσένιο τόν Καππαδόκη-τοῦ Γέροντος Παϊσίου τοῦ ῾Αγιορείτου

Μετά από αυτά είπε και στην Εκκλησία ο Πατήρ: «όποιος θα πει καλημέρα του Κουψή, να το ξέρει ότι θα βγει άλειωτος». Ήταν η μόνη λύση αυτή για να απομονώσει την σφήκα, τον Κουψή, ο οποίος κέντριζε συνέχεια τους νέους κυρίως, γιατί έχυνε στις τρυφερές ψυχές το δηλητήριο της πλάνης του και τους αγρίευε με το να κατηγορεί τον Χατζεφεντή (άγιο Αρσένιο), ότι διώχνει τους δασκάλους για να αφήσει τα παιδιά αμόρφωτα. Αφού πια δεν μιλούσε κανείς του Κουψή, αναγκάστηκε να καταλάβει την πλάνη του. Πήγε στον Πατέρα Αρσένιο, του ζήτησε συγχώρεση και επανήλθε στο κοπάδι του και αυτός. Έτσι χάλασε πια η σφηκοφωλιά των προτεσταντών.
πηγή: Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, εκδ. Ι. Ησυχαστηρίου «Ευαγγ. Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή1999, σελ. 39-40
Διαδίκτυο:http://thriskeftika.blogspot.com
ΜΕΘΕΟΡΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ
Ὅσα καταθέτω ἐδῶ εἶναι βιώματα μιᾶς εἰκοσιπεντάχρονης διακονίας σέ κάποιον ἱστορικό ναό, ἑνός ἀπό τούς παλιούς «μαχαλάδες» -ἔτσι ἀναφέρει τίς ἐνορίες στό Κατάστιχό του ὁ τότε Ἐπισκοπος τοῦ νησιοῦ. Τα ὅσα δε γράφονται ἐδῶ εἶναι αὐτούσιες ἐμπειρίες, στίς ὁποῖες εμπεριέχεται το στοιχείο της έόρτιας ατμόσφαιρας, άλλα και της Χαρμολύπης. Τίποτε παραπάνω. Γιατί τη διάρκεια της ποιμαντικής μας διακονίας, όπως και τα πάντα, μας τα ορίζει Εκείνος, στου οποίου το θέλημα έχουμε υποταχθεί, ή προσπαθούμε ἐν ὑπακοῇ να περάσουμε «τον ὑπόλοιπον χρόνον τῆς ζωῆς ἡμῶν».
Ἀπό νωρίς, ίσως και από τα μέσα του Ιουλίου, άρχισαν οι προετοιμασίες -για την Πανήγυρη του Αγίου. Προφθαίναμε δα μέχρι στις 27 Ιουλίου πού -γιόρταζε! Όμως όλα έπρεπε να συγυριστούν, να ταχτοποιηθούν, να φρεσκαριστοΰν: από τα τζάμια μέχρι τα μανουάλια• από τα καντήλια μέχρι και τις λουσερνες του ίεροΰ.
Ξεστρώθηκαν τα καθημερινά ενδύματα της Αγίας Τράπεζας, της Πρόθεσης και τα υπόλοιπα του ναού. Βγήκαν από τα συρτάρια τα καλά, τα επίσημα, σιδερώθηκαν στην «κόλα» και έτσι μορφοντύθηκε ή εκκλησιά. Λίγες μέρες πριν από τη Γιορτή μαζεύτηκαν κάποιες -γυναίκες από τη γειτονιά και γυάλισαν τα μεγάλα, τα μπρούτζινα μανουάλια, τα μικρότερα, αλλά και τα «Είσοδικά», καθώς και τα «σαμντάνια» από το ιερό. Έτσι, όλα πήραν την πρώτη τους μορφή, τη γυαλάδα και τη λάμψη, ωσάν να βγήκαν εκείνη την ώρα από το καμίνι του χαλκέα, χλωρά ακόμα, θαυμάσια στην τέχνη και το κάλλος τους, με ελπίδες για γιορτές φορτωμένα και χαρές... Πού νάξεραν Ομως πόσες λαμπάδες κεκοιμημένων ενοριτών θα φιλοξενούσαν και μάλιστα εκείνων πού, εϊτε τα θαύμασαν και κολακεύτηκαν πού απόχτησε ή εκκλησιά τους καλό μανουάλι, είτε εκείνων πού έδωσαν από το υστέρημα τον όβολό τους, για να τ' αγοράσουν οι επίτροποι!
Το δάπεδο, τα στασίδια, οί πόρτες κι όλα σφουγγαρίστηκαν με προσοχή και επιμέλεια. Μέρες τώρα, γιατί τα χέρια χρόνο με το χρόνο όλο και λιγοστεύουν, καθώς εγκαταλείπουν οί ενορίτες τις παλιές τους κατοικίες και κτίζουν σπίτια σύγχονα, ευρύχωρα, άνετα, ὅπου ὅμως οἱ μνῆμες εἶναι μηδενικές και ή συναισθηματική φόρτιση από την παρουσία των ιερών σκιών των προγόνων ανύπαρκτη. Να γιατί χάνουμε την επαφή με την παράδοση. Επειδή τεμαχίζουμε το χρόνο και κρατάμε ο,τι μας βολεύει. Λιγοστεύει, λοιπόν, ό κόσμος, όπως λιγοστεύει ό υπόλοιπος χρόνος «της ζωής ημών».
Την παραμονή της Γιορτής από νωρίς,αφού όλα έτομάστηκαν, «κατέβηκε» από τοπροσκυνητάρι ή βαρεία Εικόνα του Άγιου και στολίστηκε με τ' αργυρά και τα χρυσά αφιερώματα. Αρχαία αφιερώματα, πού δε γνώριζε κανείς το βάθος του χρόνου τους,ούτε τις πονεμένες ψυχες πού τα πρόσφεραν στη Χάρη Του.Σταυροί, κορώνες κ.ά... Μια σειρά από χρυσοποίκιλτα ή αργυρά κοσμήματα, που στα σπλάχνα τους κρύβουν ένα όνομα, άγνωστο μεν σε μας,γνωστό όμως στο Θεό και στον "Αγιο, πού μαζί του έχει εισπράξει άδολη προσευχή και την καρδιακή κατάθεση αύτοϋ του Ευαγγελικού δίλεπτου (πρβλ. Λκ. 21,3).
Λίγα από αυτά έχουν «ταυτότητα», δηλαδή γνωρίζουμε τον άφιερωτή. Και δεν το ξεχνούμε, γιατί ό καθένας είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου, πού φορτωμένος άρρώστεια, πόνο και απελπισία προσφεύγει στον «άμισθο ιατρό» τον Άγιο.Στα χρονιά της εικοσιπενταετούς μου ιερατικής διακονίας κανένας δε ζήτησε να μάθει τίνος είναι αυτό ή εκείνο το αφιέρωμα. Μόνο μια γιαγιά, κουρασμένη από το φαρμάκι και τα χρόνια ήρθε μετά τη γιορτή και μου είπε με τρεμάμενη φωνή, σα να ήταν έτοιμη να κλάψει: «Γιατί παπα μ' δέν έ'βαλες στα χαρίσματα και το ρολόι του παιδιού μ';». Ρώτησα και με πληροφόρησαν πώς ό γιος της γιαγιάς, όταν ήταν άρρωστος πριν από χρόνια, είχε χαρίσει στον "Αγιο το παλιό ρολόι τσέπης. Το αναζήτησα και το έδειξα στη γιαγιά εξηγώντας της πώς δεν είναι εύκολο να προστεθεί στα άλλα κοσμήματα, γιατί ήταν αρκετά βαρύ. Το είδε και χάρηκε. Δε θυμάμαι τί είπε. Πέρασαν από τότε γύρω στα είκοσιτρία ή εικοσιτέσσερα χρόνια. Το ρολόι εκείνο πάντως μου θυμίζει κάποιον. Κι αυτός είναι ή καημένη ή γιαγιά πού γρήγορα έφυγε, για να βρεί το χαμένο της γιο. Και το ρολόι απομένει μάρτυρας ικανός και σιωπηλός μιας προσφοράς, μιας παράκλησης και μιας καρποφόρας αναζήτησης πού δίδαξε πολλά.
πρωτ. Κωνσταντίνος Καλλιανός
περιοδικό ''Εφημέριος''(6/2006)
ΠΗΓΗ: ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ
Youtube και Facebook.... όπλα στα χέρια κακοποιών
Έναν επιδέξιο τρόπο ανακάλυψαν επιτήδειοι που χρησιμοποιούν το internet για να εντοπίζουν τα υποψήφια θύματά τους.
Οι κακοποιοί εκμεταλλεύονται μια λειτουργία που έχουν οι περισσότερες ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες που έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά τον τελευταίο καιρό, το λεγόμενο Geotagging, το οποίο αποτελεί χαρακτηριστικό και του iPhone της Apple.
Το χαρακτηριστικό αυτό είναι μια πληροφορία που αποθηκεύεται από τη μηχανή στο αρχείο & περιλαμβάνει γεωγραφικές συντεταγμένες της τοποθεσίας όπου τραβήχτηκε η φωτογραφία ή το video.
Οι κακόβουλοι χρήστες μπορούν να εντοπίσουν με ακρίβεια τη διεύθυνση κάθε χρήστη, αξιοποιώντας αυτή την πληροφορία και εισάγοντάς τη σε μια εφαρμογή, σαν το Google Street View.
Αν για παράδειγμα, κάποιος αναρτήσει στο Facebook μια φωτογραφία του σκύλου του, να παίζει στον κήπο του σπιτιού του... και μετά από κάποιες ημέρες ανακοινώσει στο προφίλ του στο Facebook πως θα λείπει για διακοπές, τότε υπάρχει η πιθανότητα να αποτελέσει το ιδανικό θύμα διαρρηκτών, χωρίς ο ίδιος να μπορεί να συνδέσει τα δύο δεδομένα μεταξύ τους.
Ένα ακόμα πιο ανατριχιαστικό γεγονός είναι ότι μπορεί κάποιος κάνοντας μια απλή αναζήτηση στο Youtube με τη λέξη "παιδιά", να βρεθεί μπροστά σε χιλιάδες video μικρών παιδιών και να εντοπίσει τις κατοικίες τους, εκμεταλλευόμενος το Geotagging.
Τονίζεται πως τα iPhone χρησιμοποιούν τη λειτουργία αυτή από προεπιλογή, γεγονός που πολλοί χρήστες αγνοούν. Ωστόσο, είναι δυνατή η απενεργοποίηση του Geotagging από όλες τις συσκευές που το χρησιμοποιούν, αρκεί να ακολουθήσει κάποιος τις οδηγίες στο εγχειρίδιο χρήσης.
Πηγή:newsblog.grὙπομονή στίς δυσκολίες
Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσανίνωφ

Τό ποτήριο σοῦ φαίνεται ἀνυπόφορο, θανατηφόρο; Τότε, ἄν καί ὀνομάζεσαι χριστιανός, δέν ἀνήκεις στόν Χριστό. Για τούς ἀληθινούς μαθητές τοῦ Χριστοῦ το ποτήριὀ Του εἶναι ποτήρι χαρᾶς. Γι' αὐτό ἀκριβῶς καί οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι, μετά τον ξυλοδαρμό τους μπροστά στο συνέδριο τῶν πρεσβυτέρων τῶν Ἰουδαίων, «ἔφυγαν χαρούμενοι, ἐπειδή ὁ Θεός τούς ἀξίωσε να κακοποιηθοῦν γιά χάρη τοῦ Χριστοῦ»
Πηγή: http://agiabarbarapatras.blogspot.com/
Ετικέτες
ἅγ. Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ,
ὑπομονή
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)