Τρίτη 27 Απριλίου 2010
ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΕΣ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ Τοῦ Παναγιώτη Τελεβάντου
================
Οι Οικουμενιστές και οι Νεοβαρλααμίτες είναι εξαιρετικά ενοχλημένοι από την κινητοποίηση του λαού του Θεού κάτω από την καθοδήγηση των εμπνευσμένων ηγετών του εναντίον των σύγχρονων αιρέσεων.
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕ ΤΟ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ
__________________
Περιττόν να αναφέρουμε ότι τον π. Θεόδωρο Ζήση - έστω και αν δεν τον κατονομάζουν πάντοτε- ουσιαστικά έχουν μόνιμα στο στόχαστρό τους όλοι οι θιασώτες των σύγχρονων κακοδοξιών. Ο σεβαστός Γέροντας εξέδωσε βιβλίο με τίτλο “Πρέπει να μεταφραστούν τα λειτουργικά κείμενα; Νεοβαρλααμισμός η “λειτουργική αναγέννηση””. Στο βιβλίο αυτό, όπως και σε συνέδριο που διοργάνωσε, έδωσε εμπεριστατωμένη ερμηνεία των λόγων που η λεγόμενη “λειτουργική αναγέννηση” δεν αφορά ουσιαστικά τη μεταγλώττιση των ιερών κειμένων, αλλά Νεοβαρλααμική κακοδοξία επειδή προσεγγίζει την ορθόδοξη λατρεία κάτω από νοησιαρχικό και όχι μυσταγωγικό πρίσμα. Η θεολογική ανάλυση του π. Θεόδωρου Ζήση δικαιώθηκε από την εξέλιξη των γεγονότων. Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ανεκάλεσε ως αποτυχημένο το “πιλοτικό πρόγραμμα” που είχε εισάξει και κήρυξε τη ληξιαρχική πράξη του θανάτου της “λειτουργικής αναγέννησης”.
Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΥ
_________________
Η κίνηση όμως αυτή δεν ήταν απλά μια από τις πολλές σαπουνόφουσκες του μακαριστού Αρχιεπισκόπου, όπως εσφαλμένα νόμισαν πολλοί. Επρόκειτο για Νεοβαρλααμική αίρεση που αναγεννάται μέσα από τις στάχτες του κακόδοξου φρονήματος του νεωτερισμού. Ετσι ακόμη και μετά την κοίμηση του μακαριστού Χριστόδουλου στη Μητρόπολη Πρεβέζης και αλλού άρχισαν αυθαίρετα να προβάλλονται κακόγουστες, γεμάτες δογματικά λάθη, αδόκιμες και αυθαίρετες μεταγλωττίσεις της Θείας Λειτουργίας.
ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΥ
___________________
Μετά από πολλές καταγγελίες δεκάδων επισκόπων, άλλων κληρικών, λαικών και μοναχών, λειτουργιολόγων, καθηγητών πανεπιστημίων και δεκάδων ορθοδόξων εντύπων και παραδοσιακών ιστολογίων, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος τοποθετήθηκε με σαφήνεια για το θέμα. Με σχετική απόφαση που εξέδωσε αρνήθηκε να το εξετάσει ως απλή προσπάθεια μεταγλώττισης των ιερών κειμένων. Το έθεσε στη σωστή δογματική του βάση. Ως νοησιαρχία που υποσκάπτει το μυσταγωγικό χαρακτήρα της Ορθοδόξου λατρείας. Η συμβολή ενός άλλου κορυφαίου θεολόγου των ημερών μας του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου υπήρξε καταλυτική προς αυτή την κατεύθυνση.
ΟΙ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΕΣ ΚΑΤΗΣΧΥΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΤΕΙΣ
_____________
Μετά την απόφαση της Συνόδου οι Νεοβαρλααμίτες ένιωσαν - και δικαίως - ότι το έδαφος χάνεται κάτω από τα πόδια τους. Γι’ αυτό και αποφάσισαν μια τελευταία(;) απεγνωσμένη αντεπίθεση. Καταρχήν διαπιστώσαμε την ιταμή άρνηση του Πρεβέζης να συμμορφωθεί με τις οδηγίες της Συνόδου (δηλαδή τώρα προσθέτει απείθεια στις εντολές της Εκκλησίας πέραν από το αιρετικό Νεοβαρλααμικό κίνημα που προωθεί). Παράλληλα ο θεωρητικός των εν Ελλάδι Οικουμενιστών, Νεοβαρλααμιτών και κάθε λογής νεωτεριστών κ. Πέτρος Βασιλειάδης φυσικός διάδοχος του Σάββα Αγουρίδη (του κακού δαίμονα της Νεοελληνικής θεολογίας όπως ευστοχότατα τον χαρακτήριζε ο αείμνηστος Ρωμανίδης), ανέλαβε τα ηνία της αντεπίθεσης για να βοηθήσει το Νεοβαρλααμισμό να αναπνεύσει μετά από το οστεοκλαστικό συνοδικό χτύπημα που δέχτηκε. Την αντεπίθεση του κ. Βασιλειάδη εκτός του Πρεβέζης πλαισίωσαν πολλοί. Οι Σεβασμιότατοι Μεσσηνίας και Δημητριάδος, η ΚΑΙΡΟσκόπος Δήμητρα Κούκκουρα, ο Καθηγητής κ. Ιωάννης Καραβιδόπουλος και ο κ. Χάρης Ανδρεόπουλος. Ο τελευταίος μάλιστα δημοσίευσε άρθρο για την ιερότητα του περιεχομένου των κειμένων και όχι της γλώσσας της λατρείας (λες και η γλώσσα δεν είναι ο φορέας του περιεχομένου των λατρευτικών μας κειμένων!!!).
ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
_____________
Την ίδια ώρα και ενώ πραγματοποιείτο η ενορχηστρωμένη αυτή αντεπίθεση των Νεοβαρλααμιτών υπό την διεύθυνση του μαέστρου του θεολογικού “φιλελευθερισμού” κ. Πέτρου Βασιλειάδη επιχειρήθηκε η σπίλωση των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Ο γνωστός οικουμενιστής κ. Παναγιώτης Ανδριόπουλος ανέλαβε να διασύρει τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα που θα συμμετάσχουν στην Ημερίδα της Μητρόπολης Πειραιώς αναφορικά με το πρωτείο του Πάπα. Η πρωτοβουλία του Σεβασμιότατου κ. Σεραφείμ εξόργισε τους Οικουμενιστές οι οποίοι βγάζουν άναρθρες κραυγές έντρομοι για την αίσθηση που αναπόφευκτα θα προκαλέσει ένα συνέδριο στο οποίο ομιλητές θα είναι μεταξύ άλλων οι Πειραιώς Σεραφείμ, π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, π. Γεώργιος Μεταλληνός, π. Λουκάς Γρηγοριάτης, κτλ. Συνειδητοποιούν ότι οι παραδοσιακοί πιστοί είναι πολλοί σε αριθμό, είναι συνειδητοί χριστιανοί, έχουν οργάνωση και ηγέτες αδιαφιλονίκητης θεολογικής συγκρότησης. Γι’ αυτό αντιλαμβάνονται ότι τα πράγματα γι’ αυτούς είναι ζοφερά. Και αφού δεν έχουν επιχειρήματα να αντιτάξουν προπηλακίζουν τον Αγιο Πειραιώς επειδή διοργανώνει Ημερίδα για τον Παπισμό και ζητούν την κεφαλήν του επί πίνακι από την Ιεραρχία ενώ εκφράζουν τη δυσφορία τους ακόμη και για την έκδοση εκφραστικού οργάνου από χριστιανικό σωματείο! Τέτοια ευαισθησία για την ελευθερία του λόγου εν έτει σωρηρίω 2010!!!
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ;
____________________
Τι σημαίνουν οι αντιδράσεις των Οικουμενιστών;
1.) Οτι η ηγεσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα μας καθοδηγεί σωστά.
2.) Οτι αν ο λαός του Θεού είναι οργανωμένος και πειθαρχημένος και αγωνίζεται με σύνεση και επιμονή οι Οικουμενιστές χάνουν τη μάχη σε όλα τα επίπεδα ακόμη και στη συνοδική αξιολόγηση των αιρετικών τους φρονημάτων.
3.) Οτι η έκδοση παραδοσιακών εντύπων και ιστολογίων, με υψηλού βαθμού αναγνωσιμότητα που φυτρώνουν καθημερινά όπως τα μανιτάρια, έχει κατατρομακρατήσει τους Οικουμενιστές και τους Νεοβαρλμααμίτες όπως ομολόγησε και η εκκλησιαστική συντάκτρια του Βήματος Μ. Αντωνιάδου. Αφού, λοιπόν, αυτά φοβούνται οι Οικουμενιστές και οι Νεοβαρλααμίτες αυτά ακριβώς και εμείς πρέπει να χρησιμοποιούμε για να τους στριμώχνουμε. Χαιρετίζουμε θερμά κάθε νέα παραδοσιακή έκδοση καθώς και τη δημιουργία ορθόδοξων ιστολογίων για να ελέγχονται οι Οικουμενιστές, οι Νεοβαρλααμίτες και οι άλλοι νεωτεριστές επί καθημερινής βάσεως για όλα τα θέματα.
ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ
___________
Μετά την Ημερίδα για το πρωτείο πρέπει να ακολουθήσει υποβολή μηνύσεων στη Σύνοδο όλων όσων προσβάλλουν τις αλήθειες της πίστης μας και μάλιστα των Μεσσηνίας Χρυσόστομου, Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα), Κώστα Μπέη και Βασίλειου Θερμού. Η μια μήνυση πρέπει να διαδέχεται την άλλη, η μια διαμαρτυρία πρέπει να ακολουθεί την άλλη μέχρις ότου συνειδητοποιήσει η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδας αλλά και του Οικουμενικού Πατριαρχείου ότι υπάρχει γενική κατακραυγή και απαίτηση να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
Πηγή:http://aktines.blogspot.com.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου