"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Τό amen.gr συνεχίζει τό ἴδιο βιολί...


 Σχόλιο klision: Τό σλόγκαν τῶν μεταγλωττιστῶν εἶναι: Γκρεμίστε τά πάντα γιά νά ἔρθουν οἱ νέοι στήν ᾿Εκκλησία. ᾿Εν ἀνάγκῃ  καί τήν ἴδια τήν ᾿Εκκλησία!

Κύριε Καραβιδόπουλε, χάσατε τό μέτρο!



Συνεχίζοντας τό amen.gr  τήν μονόπλευρη παρουσίαση τῆς κατ’αὐτό ἀνάγκης μεταφράσεων στή λατρεία, παρουσίασε σήμερα ἄρθρο τοῦ καθηγητῆ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Παν/μίου Θεσσαλονίκης κ. ᾿Ι. Καραβιδόπουλου, ὁ ὁποῖος χαιρετίζει «μέ αἰσιοδοξία καί πολλές ἐλπίδες τήν μεταφραστική ἀπόπειρα τοῦ λόγιου ῾Ιεράρχη Νικοπόλεως καί Πρεβέζης κ. Μελετίου», ὅπως χαρακτηριστικά μᾶς λέει. Θεωρεῖ, μάλιστα.  τά λειτουργικά ἀτοπήματα τοῦ ἁγίου Πρεβέζης «πρωτοβουλία φωτισμένων ἱεραρχῶν» (!!!)  καί καταλήγει πώς: «άν δέν ὑπάρξουν ἐν Πνεύματι ἁγίω κινούμενοι πρωτοπόροι ᾿Αρχιερεῖς, δέν ὑπάρχει ἐλπίδα προσέλκυσης τῶν νέων στήν Εκκλησία».
῾Η γνωστή καραμέλα «περί νέων» ἐπαναλαμβάνεται εὐκαίρως ἀκαίρως. Βλέπετε, τούς ἔχει φάει τό μαράζι γιά τούς καημένους τούς νέους! Σέ λίγο θά μᾶς παρουσιάσουν καί καμμία «φτιαχτή δημοσκόπηση» γιά νά ἀποδείξουν τήν ὀρθότητα τῶν λεγομένων τους.
   Τώρα, τό νά χαρακτηρίζει τίς μεταφραστικές ἀθλιότητες τοῦ Σεβ. ῾Αγίου Νικοπόλεως ὡς προϊόντα «πρωτοπόρου ἀρχιερέως ἐν πνεύματι ἁγίῳ κινουμένου», ἀγγίζει τά ὅρια τῆς βλασφημίας.
   Κύριε Καραβιδόπουλε, χάσατε τό μέτρο! Αὐτά πού λέτε δέν ἔχουν σχέση μέ τήν ἐπιστήμη πού διακονεῖτε,  ἀλλά εἶναι  πρόχειρη ἐργολαβία ὑποστήριξης θέσεων πού ἔρχονται σέ εὐθεία σύγκρουση μέ τήν παράδοση τῆς ᾿Εκλησίας μας καί προκαλοῦν τό αἴσθημα τοῦ λαοῦ.

᾿Ελπίζω, οἱ ὑποστηρίζοντες τίς μεταφράσεις,  νά μήν συνεχίσουν  τό ὀλίσθημά τους, γιατί θά μᾶς βρίσκουν διαρκῶς μπροστά τους. Αὐτά πρός τό παρόν.


ΟΙ «ΤΑΡΑΧΟΠΟΙΟΙ»… ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ




«Στην Εκκλησία, εισχώρησαν πολλές ταραχές, (διότι) έχουν κάνει κάθε είδους σφάλματα αυτοί στους οποίους έχει ανατεθεί το διδακτικό αξίωμα, από τα οποία θα αναφέρω μόνο ένα... ότι δηλαδή τότε στην Ιεροσύνη προωθούνταν οι φιλάρετοι, ενώ τώρα οι φιλάργυροι. Τότε εκείνοι που απέφευγαν το αξίωμα εξ αιτίας του μεγέθους του, ενώ τώρα εκείνοι που ορμούν σ’ αυτό για την μεγάλη απόλαυση... Τότε εκείνοι που είχαν μπροστά στα μάτια τους το θείο δικαστήριο ενώ τώρα αυτοί πού ούτε καν το σκέφτονται... Και γιατί να λέγω πολλά; Το αξίωμα ξέπεσε από Ιεροσύνη σε τυραννία, από ταπεινοφροσύνη σε υπερηφάνεια, από νηστεία σε απόλαυση, από διαχείριση σε δεσποτεία... (κατά τ’ άλλα είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού» σημ. διαχειριστού ιστοσελίδας)

Αυτά βέβαια δεν ειπώθηκαν εναντίον όλων, αλλά εναντίον των ενόχων. Διότι υπάρχουν και εκείνοι που ζουν με αποστολικό τρόπο, αλλά δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους».



[ΟΣΙΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗΣ,
Επιστολές 5,21 (Στον Επίσκοπο Λεόντιο) PG 78, 137 ABC]

«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ» ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διαδίκτυο:http://www.pmeletios.com

Αὐγουστῖνος Καντιώτης:῾Ο "προφήτης" τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος μᾶς πρειοδοποιοῦσε. Δεῖτε τό ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ VIDEO!

῞Ενα καυτό ἐρώτημα πρός τούς μεταγλωττιστές τῆς λατρείας μας




Μιὰ λογική  ἐρώτηση πού μᾶς τήν ἔστειλε συνεργάτης τοῦ ἰστολογίου μας:


῎Αν ἡ περίπτωση τοῦ π. Ἰουστίνου Πόποβιτς καὶ τῆς ὑπ᾽ αὐτοῦ μεταφράσεως στὰ σερβικὰ τῆς Λατρείας προσκομίζεται (ἐντελῶς ἐσφαλμένα) ὡς ἐπιχείρημα ὺπὲρ τῆς μεταφράσεως τῆς λειτουργικῆς γλώσσας, τότε κατὰ λογικὴ ἀκολουθία δὲν θὰ πρέπει ἄραγε οἱ  fun ὑποστηρικτὲς τοῦ π. Ἰουστίνου νὰ παραδεχθοῦν ἐπίσης ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Παναίρεση, ὅπως ἔγραφε ὁ π. Ἰουστῖνος Πόποβιτς τὸν ὁποῖο οἱ ἴδιοι ἐπικαλοῦνται;

Σιγὰ νὰ μὴ ἀπαντήσουν....! 

Μουσουλμάνα ὑπουργός στή Γερμανία, ζητᾶ νά ἀποσυρθοῦν οἱ ᾿Εσταυρωμένοι ἀπό τά δημόσια σχολεία.

Μια μέλλουσα περιφερειακή υπουργός της Γερμανίας, η οποία είναι η πρώτη γυναίκα τουρκικής καταγωγής που θα αναλάβει μια τέτοια θέση, προκάλεσε αναταραχή μέσα στο ίδιο το (συντηρητικό) κόμμα της, τη Χριστιανοδημοκρατική Ένωση (CDU), ζητώντας σήμερα να αποσυρθούν οι Εσταυρωμένοι από τα δημόσια σχολεία.
«Τα χριστιανικά σύμβολα δεν έχουν θέση στα δημόσια σχολεία», δήλωσε η Αϊγκιούλ Οζκάν, μέλλουσα υπουργός Κοινωνικών Υποθέσεων του ομόσπονδου κρατιδίου της Κάτω Σαξονίας (κεντρική Γερμανία) σε συνέντευξή της που δημοσιεύεται από το εβδομαδιαίο περιοδικό Focus. «Το σχολείο πρέπει να είναι ένας ουδέτερος χώρος», πρόσθεσε διευκρινίζοντας ότι ούτε η μαντίλα έχει θέση σε μια αίθουσα διδασκαλίας.
Η 38χρονη Οζκάν πρόκειται να γίνει αύριο Τρίτη η πρώτη τουρκικής καταγωγής υπουργός στη Γερμανία.
«Τα θρησκευτικά σύμβολα, ιδιαίτερα ο σταυρός, θεωρούνται από την περιφερειακή κυβέρνηση ένδειξη μιας εκπαίδευσης που έχει τη σφραγίδα της ανεκτικότητας, με υπόβαθρο τις χριστιανικές αξίες», αντέδρασε ο πρωθυπουργός της Κάτω Σαξονίας Κρίστιαν Βουλφ.
Άλλες αντιδράσεις ήταν πολύ πιο έντονες. Ο υπεύθυνος στην κοινοβουλευτική ομάδα των Χριστιανικών Ενώσεων για θέματα κοινωνικής ένταξης Στέφαν Μίλερ, ο οποίος προέρχεται από τη Χριστιανική Κοινωνική Ένωση (CSU), τον πιο συντηρητικό κλάδο της CDU στη Βαυαρία, δήλωσε ότι οι θέσεις της Οζκάν «αποκκλίνουν σε τέτοιο βαθμό που προκαλεί τρόμο».
«Πολιτικοί αξιωματούχοι που θα ήθελαν να απαγορεύσουν τους Εσταυρωμένους από τα σχολεία, πρέπει να σκεφτούν αν έχουν πραγματικά θέση σε ένα χριστιανοδημοκρατικό κόμμα», πρόσθεσε.
Ο «κύκλος των στρατευμένων χριστιανών» του κόμματος της καγκελαρίου Άγγελας Μέρκελ ήταν ακόμη πιο κατηγορηματικός και υποστήριξε ότι «η εμπειρία να γίνει μια μουσουλμάνα υπουργός της CDU στην Κάτω Σαξονία μοιάζει να έχει αποτύχει πριν ακόμη αρχίσει».
Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, η μέλλουσα υπουργός έχει δεχθεί απειλές κατά της ζωής της και έχει τεθεί υπό αστυνομική προστασία.
Η Οζκάν δέχτηκε πάντως και κάποια στήριξη στους κόλπους της CDU. Ο υπουργός αρμόδιος για την κοινωνική ένταξη στη Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία (δυτική Γερμανία) Αμίν Λάσετ είπε ότι ο διορισμός της Οζκάν αποτελεί μια ένδειξη που αυξάνει «την αξιοπιστία της CDU» στον τομέα της κοινωνικής ένταξης.
Εκλογές με πολύ αβέβαιη έκβαση για τους συντηρητικούς θα διεξαχθούν στις 9 Μαΐου σ' αυτό το ομόσπονδο γερμανικό κρατίδιο, το οποίο έχει ένα μεγάλο τουρκικής καταγωγής πληθυσμό.
 
«Καθημερινή» - 26/04/2010
Διαδίκτυο:http://aktines.blogspot.com

᾿Ανοικτή ᾿Επιστολή πρός τόν Σεβασμιώτατο Μητρ. Δημητριάδος κ. ᾿Ιγνάτιο Σωτήρης Λαιζηνὸς «᾿Ορθόδοξος Τύπος» 2/04/2010




Ἀθήνα, 6 Μαρτίου 2010
Σεβασμιώτατε, παρακολουθώντας τὸ Συνέδριo, ποὺ διοργάνωσε στὶς 22–2–2010 τὸ περιοδικὸ «ΣΥΝΑΞΗ» μὲ θέμα «Σχέσεις κράτους καὶ Ἐκκλησίας», ὁδηγήθηκα στὸ συμπέρασμα, ἀπὸ τὶς εἰσηγήσεις τῶν συνέδρων, ὅτι τὸ θέμα αὐτὸ ἀντὶ νὰ φωτισθῆ, μᾶλλον συσκοτίσθηκε περισσότερο.
Ὁμολογῶ ὅτι ἀπὸ ἐσᾶς περίμενα πιὸ ξεκάθαρες καὶ κρυστάλλινες θέσεις, κάτι ποὺ δυστυχῶς δὲν ἔγινε.
Δὲν θ᾽ ἀναφερθῶ λοιπὸν στὴν εἰσήγησή σας, ἄλλα στὶς ἀπαντήσεις,ποὺ δώσατε στὶς πράγματι εὔστοχες ἐρωτήσεις, ποὺ σᾶς ὑποβλήθηκαν ἀπὸ τοὺς παριστάμενους.
Στὸ αἴτημα τοῦ κ. Δρεττάκη νὰ ἡγηθεῖτε τοῦ πιστοῦ λαοῦ, ὥστε νὰ μὴ γίνη ὁ χωρισμὸς Κράτους καὶ Ἐκκλησίας, ἀπαντήσατε ὅτι δὲν ἀντέχετε νὰ σᾶς βάλουμε ἄλλο φορτίο. Τί σᾶς ζήτησε Σεβασμιώτατε ὁ κ. Δρεττάκης; Κάποια προσωπικὴ ἐξυπηρέτηση; Μήπως κάτι ἔξω καὶ πέραν τῆς ἀποστολῆς σας;
Ὅταν ἐπιλέξατε τὴν Ἱεροσύνη καὶ δεχθήκατε τὸ Ἀρχιερατικὸ λειτούργημα, δὲν γνωρίζατε τί καθήκοντα καὶ ὑποχρεώσεις ἀναλαμβάνετε;
Ξεσηκωθήκατε ὅλοι γιὰ τὴ φορολόγηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας καὶ καλὰ κάνατε, ὅμως γιὰ τὸν ἐπικείμενον, ὅπως διαφαίνεται χωρισμὸ Κράτους καὶ Ἐκκλησίας,δὲν αἰσθάνεσθε ὅτι πρέπει νὰ ἀγωνισθοῦμε ὅλοι, κλῆρος καὶ λαός,ἔτσι ὥστε νὰ μὴ πραγματοποιηθῆ;
Εἶναι ἢ ὄχι ἡ ἐκκλησία ἡ ψυχὴ τοῦ ἔθνους μας;
Ἔχει μέλλον τὸ κράτος, ποὺ εἶναι τὸ σῶμα χωρὶς τὴν ἐκκλησία,ποὺ εἶναι ἡ ψυχή;
Ἐὰν Σεβασμιώτατε δὲν ἀντέχετε αὐτό, ποὺ εἶναι καθῆκον σας (ἢ φορτίο, ὅπως ἐσεῖς τὸ ὀνομάσατε), δὲν θὰ ἤθελα ἐγὼ νὰ σᾶς ὑποδείξω τί πρέπει ν᾽ ἀποφασίσετε. Γιὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν σωστὰ εἴπατε ὅτι δὲν πρέπει νὰ καταργηθῆ.
Εἴπατε ἐπίσης ὅτι πρέπει νὰ διδάσκεται παρουσία ὅλων τῶν μαθητῶν, Ὀρθοδόξων, Ἑτεροδόξων, Ἀλλοθρήσκων καὶ ἄθεων. Δὲν μᾶς ἐξηγήσατε ὅμως τί εἴδους μάθημα θὰ εἶναι αὐτό, ποὺ θὰ ἱκανοποιεῖ καὶ θὰ καλύπτει ὅλους θρησκευτικά. Φέρατε δὲ σὰν παράδειγμα, ὅτι ἂν ἐμφανιζόταν ὁ Χριστὸς σὲ μιὰ τέτοια τάξη, δὲν θὰ ἔδιωχνε κανένα μαθητή;
Θὰ γνωρίζετε ἀσφαλῶς ὅτι ὁ Χριστὸς ποτὲ δὲν ἔφερε τὸ Λόγο Του στὰ μέτρα καὶ στὶς ὀρέξεις αὐτῶν, ποὺ τὸν ἄκουγαν. Ποτὲ δὲν χάϊδεψε αὐτιὰ καὶ πάθη. Εἶστε λοιπὸν σίγουρος, πὼς ἂν ἐμφανιζόταν σὲ μιὰ τέτοια πολυσυλλεκτικὴ θρησκευτικὰ τάξη καὶ μιλοῦσε, ὅτι θὰ ἔμεναν ὅλοι νὰ τὸν ἀκούσουν;
Μήπως θὰ ἦταν ἀρεστὸς σὲ ὅλους;
Ξεχνᾶτε αὐτὸ ποὺ εἶπε στοὺς μαθητάς του; «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν».
Δὲν προειδοποίησε ὅτι θὰ χωρίσει ἀκόμα καὶ τοὺς γονεῖς ἀπὸ τὰ τέκνα τους;
Ἔχει καμμία σχέση ἡ εἰρήνη τοῦ Χριστοῦ μὲ τὴν εἰρήνην τοῦ κόσμου;
Ἀναρωτηθήκατε ποτὲ ἂν ἀντὶ γιὰ τὴ τάξη τοῦ σχολείου, ἐμφανιζόταν ὁ Χριστὸς σὲ μία συνεδρίαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, πόσοι θὰ τὸν ἀναγνώριζαν καὶ πόσοι θὰ ἔμεναν νὰ τὸν ἀκούσουν;
Μ᾽ αὐτὰ ποὺ γράφω, δὲν θέλω νὰ πῶ, πὼς δὲν ἰσχύει τὸ ἴδιο καὶ γιὰ μᾶς, ποὺ νομίζουμε ὅτι εἴμαστε πιστοὶ Χριστιανοί! Ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ ἀναζητᾶ αὐτὴ τὴ κρίσιμη στιγμὴ ἡγέτες, ποὺ θὰ τὸν ἐμπνεύσουν καὶ θὰ τὸν ὁδηγήσουν πνευματικά.
Τοὺς ἀναζητᾶ ἀκόμη μέσα στὴν ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, μέσα ἀπὸ τὸν ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΟ.
Νομίζω, λοιπόν, ὅτι ἦρθε ἡ ὥρα νὰ φωτισθοῦν ὁρισμένα θέματα, ποὺ ἐπὶ αἰῶνες παραμένουν στὸ σκοτάδι.
Ὅταν ὁ Χριστὸς εἶπε «ἐδόθη μοι πᾶσα ἐξουσία ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ γῆς», τί ἐννοοῦσε;
Αὐτὸ δὲν ἀφορᾶ καὶ τὴν Ἐκκλησία Του, ἀφοῦ ὁ Χριστὸς εἶναι ἡ Κεφαλή της;
Ἡ ἐξουσία τῶν Ἐπισκόπων καὶ τῶν πρεσβυτέρων ἀρχίζει καὶ τελειώνει στὸ νὰ συγχωροῦν τὶς ἁμαρτίες; Γιὰ τοὺς πιστοὺς Χριστιανοὺς ὑπάρχουν πολλὲς πηγὲς ἐξουσίας;
Οἱ πιστοὶ πολιτικοὶ (ἂν ὑπάρχουν) ἀπὸ ποῦ ἀντλοῦν τὴν ἐξουσία; Ἀπὸ ποιοὺς καθοδηγοῦνται;
Ἐὰν δὲν πιστεύουν στὸ Χριστό, νὰ τὸ δηλώσουν στὸν Ἑλληνικὸ λαὸ καὶ νὰ πάψουν νὰ κρύβονται πίσω ἀπὸ τὰ δῆθεν (νεοανακαλυφθέντα) εὐαίσθητα προσωπικὰ δεδομένα.
Ἐὰν ντρέπονται ἢ γιὰ ψηφοθηρικοὺς λόγους κρύβουν αὐτὸ ποὺ πιστεύουν, τότε δὲν εἶναι ἄξιοι νὰ ἡγοῦνται οἱουδήποτε λαοῦ, πολὺ δὲ περισσότερον τοῦ Ἑλληνικοῦ, ὁ ὁποῖος ἀπὸ ἀρχαιοτάτων χρόνων ἔχει ταυτίσει τὴ ζωή του μὲ τὴν πίστη του. Αὐτὸ τὸ ἐπιβεβαιώνει καὶ ὁ Πλούταρχος, δηλώνοντας ὅτι ἐγνώρισε πόλεις ἀβασιλεύτους καὶ ἀκηδεμονεύτους ὄχι ὅμως ἀθέους.
Αὐτὰ καὶ πολλὰ ἄλλα εἶναι ἐρωτήματα τῶν πιστῶν, ποὺ ζητοῦν ἀπαντήσεις. Ἀπαντήσεις ὅμως θεολογικὰ τεκμηριωμένες καὶ πειστικές, ποὺ θὰ ξεκαθαρίζουν αὐτὰ τὰ θέματα, ἀντὶ νὰ τὰ συσκοτίζουν καὶ νὰ τὰ περιπλέκουν.
Μὲ σεβασμὸ

ΥouΤube: ἡ ἐπανάσταση τοῦ ῎Ιντερνετ ἔκλεισε τά πέντε χρόνια...


Τον Απρίλιο του 2005, τρεις νεαροί ανέβασαν το πρώτο τους βίντεο

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Περικλής Δημητρολόπουλος

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ(Τά Νέα): Δευτέρα 26 Απριλίου 2010


Ηταν Απρίλιος του 2005, όταν το ΥouΤube άρχιζε σιωπηρά μια επανάσταση. Στις 23 εκείνου του μήνα ανέβαινε στη δημοφιλή ιστοσελίδα το πρώτο βίντεο ως δοκιμή μιας ιδέας που τρία νεαρά παιδιά είχαν αρχίσει να υλοποιούν περίπου έναν μήνα νωρίτερα.
Oι Τσαντ Χάρλεϊ, Στιβ Τσεν και Γιαουέντ Καρίμ, ήταν οι τρεις φοιτητές και προσπαθούσαν να λύσουν από κοινού ένα πρόβλημα που απασχολούσε τους ίδιους και τους συμφοιτητές τους: πώς να μοιράζονται βίντεο στο Διαδίκτυο με απλό τρόπο. Η ιδέα τους τράβηξε το ενδιαφέρον της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων Sequoial Capital, η οποία αποφάσισε να χρηματοδοτήσει το σχέδιο με 11 εκατομμύρια δολάρια. Η επένδυση αποδείχθηκε κάτι παραπάνω από επικερδής. Μόνο τον περασμένο Ιανουάριο τα εκατομμύρια των χρηστών είχαν δει ή κατεβάσει στον υπολογιστή τους 13 δισεκατομμύρια βίντεο. Το ΥouΤube είναι πλέον η τρίτη ιστοσελίδα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο μετά το Google και το Facebook.

Μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια, το ΥouΤube έγινε το μεγαλύτερο αρχείο βίντεο στον κόσμο και όλα δείχνουν ότι θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο. Ολα αυτά, χωρίς καμία ιεραρχία και με το δικαίωμα για κάθε χρήστη να δει ό,τι θέλει και όποτε θέλει. Οπως επισημαίνει η εφημερίδα «La Repubblica», το ΥouΤube εγκαινίασε την εποχή που οι ίδιοι οι χρήστες ανεβάζουν στην ιστοσελίδα το περιεχόμενό της με όλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα μιας τέτοιας δυνατότητας. Από το ΥouΤube δεν έλειψαν τα βίντεο που απασχολούν αρνητικά για το περιεχόμενό τους την επικαιρότητα. Σε αυτή την ιστοσελίδα, όμως, βρήκαν χώρο και τα βίντεο των Ιρανών που διαδήλωναν στους δρόμους της Τεχεράνης κατά του Αχμαντινετζάντ ή των κινέζων χρηστών του Διαδικτύου που πνίγονταν από τη λογοκρισία του κινεζικού καθεστώτος.

Το επόμενο βήμα
Το επόμενο βήμα έχει ήδη αρχίσει να γίνεται και είναι η επανάσταση της «παγκόσμιας τηλεόρασης». Το ΥouΤube δημιουργεί νέους σταρ διεθνούς βεληνεκούς, με τη Σούζαν Μπόιλ να είναι ένα τυπικό παράδειγμα. Στις ΗΠΑ έχει αρχίσει να προσφέρει ολόκληρες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, οι οποίες μεταδίδονται από τα τηλεοπτικά δίκτυα. Την ίδια ώρα, η ιστοσελίδα έχει εμπλακεί σε δικαστικές υποθέσεις δισεκατομμυρίων με κολοσσούς της βιομηχανίας του infotainment γύρω από τα πνευματικά δικαιώματα. Αλλά όπως κάθε επανάσταση που σέβεται τον εαυτό της, έτσι κι αυτή εδώ δεν θα μπορούσε να γίνει αναίμακτα.

῎Η ὁ γυαλός εἶναι στραβός ἤ ἐμεῖς στραβά ἀρμενἰζουμε...



Σχόλιο klision: Παραθέτουμε ἕνα σχόλιο ἀπό τό μπλόγκ ΤΡΕΛΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ, τό ὁποῖο καί προσυπογράφουμε. Καλή ἡ ὕπαρξη Πρακτορείων ᾿εκκλησιαστικῶν εἰδήσεων, ἀλλά πιό καλή ἡ  ΑΛΗΘΕΙΑ!

Εἴδηση ἤ  ἔμμεση ὑπεράσπιση;


Διάβασα στις δύο γνωστές σελίδες-πρακτορεία εκκλησιαστικών ειδήσεων το θέμα για την απολογία ή ενημέρωση(ονομάστε το , όπως το νιώθετε καλύτερα) του σεβασμιοτάτου μητροπολίτου Πρεβεζης κ. Μελετίου προς την ΔΙΣ, για την τέλεση της λειτουργίας στην δημοτική γλώσσα στην περιφέρεια του.

Είναι καταπληκτικό το πώς χειρίζεται την είδηση το ένα πρακτορείο και πώς το άλλο.

Το ένα επιγραμματικά,με απλή αναφορά, το άλλο κλίνοντας προς μία άτυπη υπεράσπιση του σεβασμιοτάτου και μία σχεδόν φανερή υπεράσπιση του προσώπου του και σχεδόν προπαγανδιστική προώθηση των επιλογών του.

Το ότι ο άγιος Πρεβέζης είναι σεβαστό πρόσωπο είναι αναντίρρητο(στην πραγματικότητα εναντιώνομαι σε όποιον υποστηρίζει το αντίθετο). Είναι επίσης όμως πραγματικότητα πώς το πολύ "λιβανιστήρι" υπέρ οποιοδήποτε προσώπου και η επιλεκτική αναφορά σε αποσπασματικές δηλώσεις κάποιων μητροπολιτών υπέρ της γλωσσικής καινοτομίας, ποιεί την είδηση όχι ενημερωτική αναφορά, αλλά έμμεση προπαγάνδα,υπεράσπιση,ξεκάθαρη θέση(και πάλι ονομάστε το όπως ευαρεστείστε).



Άστοχη επίσης και η αναφορά στον μακαριστό Χριστόδουλο. Δεν ξέρω αν είμαι κακόπιστος, αλλά προσωπικά το διάβασα σαν εκμετάλλευση του λαοφιλούς εκείνου προσώπου, για να περάσεi o συντάκτης δικές του απόψεις. Φυσικά, ούτε γνωρίζω τον συντάκτη, ούτε έχω λόγους να στρέφομαι εναντίον του, ούτε πολύ περισσότερο διαφημίζω το ένα πρακτορείο, "θάβοντας" το άλλο.

Είναι αλήθεια πώς έλειπε η άμεση,αξιόπιστη και αναλυτική ενημέρωση περί εκκλησιαστικών και τα δύο πρακτορεία κάλυψαν το κενό.

Σχεδόν είμαι φανατικός αναγνώστης και των δύο σελίδων και δεν κρύβω την προτίμηση μου στο amen, για εσωτερικούς σχεδόν άγνωστους μου λόγους,μια απλή προτίμηση και κλίση...


Ως νοήμων όμως αναγνώστης έχω την αφελή απαίτηση όταν διαβάζω μια είδηση να ενημερώνομαι , χωρίς να χειραγωγούμαι. Αλλιώς, ας ονομαστεί η σελίδα κατάθεση δοκιμίων και ο,τιδήποτε θα είναι πλέον σεβαστότερο και αποδεκτότερο. Άλλωστε τα κοσμικά ΜΜΕ μας έχουν απογοητεύσει και πληγώσει με τους αντιδημοκρατικούς-αντιδεοντολογικούς τους τρόπους και μεθόδους.

Η εκκλησιαστική ενημέρωση να κρατά ψηλά το λάβαρο της αντικειμενικότητας και ... απαθείας. Αλλοιώς υπάρχουν και τα κάθε είδους enet. Kαι εκεί η εκκλησιαστική "ενημέρωση" είναι γιά ...νά'ναι...


Για του λόγου το αληθές, δείτε τα Links παρακάτω,βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα, γιατί εγώ μπορεί να είμαι απλά ένας ρομαντικός,προκατειλλημένος παραδοσιολάτρης και να ενοχλούμαι με κάθε θετική αναφορά , έστω και έμμεση, στους μεταγλωττιστές...

http://amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=2144

http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4739:2010-04-13-18-02-20&catid=13



Πηγή:http://trelogiannis.blogspot.com

᾿Αθανάσιος Λάνδος, ὁ Μοναχός ᾿Αγάπιος ὁ Κρης




Ο Αγάπιος Λάνδος, κατά κόσμον Αθανάσιος Λάνδος, γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης γύρω στο 1580 με 1585.

Το 1611 μεταβαίνει στο Άγιο Όρος και μονάζει για δύο χρόνια στη Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας. Εγκαταλείπει όμως το κοινόβιο και εγκαθίσταται στο Ι. Κελλί των Αρχαγγέλων στην Ιερά Σκήτη της Μικράς Αγίας Άννης.



Εκεί αναπτύσσει επαφές με τους Αγίους Διονύσιο και Μητροφάνη, οι οποίοι ασκήτευαν στην περιοχή.

Στο σπήλαιο που βρίσκεται δίπλα στο Κελλί του, ο Αγάπιος συγγράφει την «Αμαρτωλών Σωτηρία», ένα από τα σπουδαιότερα έργα του. Η «Αμαρτωλών Σωτηρία» στα χρόνια της τουρκοκρατίας ήταν το αγαπημένο θρησκευτικό ανάγνωσμα των υποδούλων. Τυπώθηκε πολλές φορές, από το 1641, και πήρε θέση σε πολλές βιβλιοθήκες της Δύσης.

Ασχολήθηκε επίσης με τη μελέτη των φυτών και την υγιεινή διατροφή. Το ιατροσοφικό βιβλίο «ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΝ» του λόγιου Λαυριώτη μοναχού αποτελείται από 230 κεφάλαια και χωρίζεται σε τρία μέρη.

Το ονόμασε «ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΝ» διότι τα πρώτα κεφάλαιά του αναφέρονται στους γεωργούς και τους κηπουρούς

Υπήρξε λόγιος ιερωμένος, εκκλησιαστικός συγγραφέας, παιδαγωγός και διαφωτιστής του σκλαβωμένου Γένους. Μελέτησε τις πλούσιες βιβλιοθήκες του Αγίου Όρους και υπέγραφε πάντοτε ως Αγάπιος Μοναχός ο Κρης.

Γύρισε πολλά μέρη της Ελλάδας κηρύσσοντας το λόγο του Θεού στη δημοτική γλώσσα. Έκανε συχνά ταξίδια στη Βενετία για να επιμελείται τις εκδόσεις των έργων του.

Πέθανε στη Βενετία το 1665.





Έργα του:


Γεωπονικόν,1620
Αμαρτωλών Σωτηρία,1641
Νέος Παράδεισος,1641
Εκλογή,1642
Το ψυχοσωτήριον Ψαλτήριον,1643
Θεοτοκάριον,1643
Θηκαράς,1643
Εκλόγιον,1644
Τριαδική Οκτώηχος,1656



112 - Μοναστηριακή Φαρμακευτική, "Γεωπονικόν"











Ευχαριστώ τον αγαπητό φίλο Μητροφάνη, απόφοιτο της Αθωνιάδας, για τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες.

Από keliotis στις Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010 @ 26/4/2010 11:08 | Permalink


http://agioritikesmnimes.pblogs.gr

Γέροντας Πορφύριος:Βιογραφικά, διηγήσεις καί διδαχές ἀπό τόν ἴδιο (ψηφιοσκόπιο)








Βολές τῶν οἰκουμενιστῶν κατά τῆς ἀντιπαπικῆς ῾Ημερίδας τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς


Ο π. Ιουστίνος Πόποβιτς που απεκάλεσε τον παπισμό παναίρεση

Με τη συμμετοχή σημαντικότατων εισηγητών πραγματοποιείται την προσεχή Τετάρτη Ημερίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς για το «Πρωτείο» του Πάπα. Η Ημερίδα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς το «πρωτείο» αποτελεί το θέμα συζήτησης της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων - Ρωμαιοκαθολικών (Παπικών) που θα συνεχισθεί το Σεπτέμβριο στη Βιέννη.
Τα Πορίσματα της Ημερίδας θα αποτελέσουν ασφαλώς σημαντικότατη ορθόδοξη προσέγγιση του ζητήματος.
Οι οικουμενιστές βλέποντας τις υγιείς δυνάμεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας να συσπειρώνονται βάλθηκαν να δυσφημήσουν την Ημερίδα. Η πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια έγινε ήδη χθες από το γνωστό οικουμενιστή θεολόγο Παναγιώτη Ανδριόπουλο που βρήκε «φιλόξενη στέγη» στο φιλοπατριαρχικό amen.gr. Πολλά ανακριβή, άτοπα και ανορθόδοξα ξεφουρνίζει ο κ. Ανδριόπουλος. Είναι ανάξια σχολιασμού όλα αυτά. Θα μείνουμε μόνο σε μία αναφορά του.

Λέει ο κ. Ανδριόπουλος:

Για πρώτη φορά Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος διοργανώνει μια μεγάλη, καθαρά “αντι-οικουμενιστική” εκδήλωση με προσκεκλημένους ομιλητές τις “κεφαλές” του “αντι-οικουμενιστικού αγώνα”. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είναι γνωστό ότι έχει υπογράψει την “Ομολογία Πίστεως” που έχει συνταχθεί από τις “κεφαλές” και επανειλλημένως έχει εκφραστεί για την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ως αιρετική.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όλοι οι οικουμενιστές, και πρώτοι και καλύτεροι οι Φαναριώτες, ενοχλήθηκαν και συνεχίζουν να ενοχλούνται από την υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως» από επισκόπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όσο κι αν δεν τους αρέσει, υπάρχει πλήθος ορθοδόξων επισκόπων που δεν συμμερίζεται τα οικουμενιστικά τους ανοίγματα (και δεν αναφερόμαστε μόνο σε όσους υπέγραψαν την «Ομολογία Πίστεως» αλλά και σε πολλούς άλλους που ποικιλοτρόπως καταδικάζουν τις οικουμενιστικές δράσεις του Πατριάρχη και των ομοφρόνων του).

Η πιο φαιδρή όμως μομφή που απευθύνει ο Ανδριόπουλος προς το Μητροπολίτη Πειραιώς είναι ότι «επανειλλημένως έχει εκφραστεί για την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ως αιρετική».

Αλλ’ όμως ο Παπισμός είναι όχι απλώς χαρακτηριζόμενος ως αιρετική «εκκλησία» αλλά καταδικασμένος από πλήθος Ορθοδόξων Συνόδων και Αγίων Πατέρων ως παναίρεση. Όσοι σύγχρονοι θεολόγοι εισάγουν τη θεωρία ότι ο Παπισμός έχει κάποιες αιρετικές διδασκαλίες αλλά δεν είναι αίρεση δεν είναι παρά οικουμενιστές που ανεπιτυχώς προσπαθούν να συμβιβάσουν τις αιρετικές διδασκαλίες των Παπικών με την αναγνώριση ως «αδελφή Εκκλησία» που τους παρέχουν οι Φαναριώτες και άλλοι οικουμενιστές.

Η «Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία» είναι αιρετική. Δεν είναι ο Παπισμός Εκκλησία. Είναι αίρεση που αποκόπηκε από την Ορθόδοξη Μία Εκκλησία με το Σχίσμα. Το Σχίσμα δεν είναι διαχωρισμός των Χριστιανών σε δύο Εκκλησίες (πως είναι δυνατόν να υπάρχουν δύο Εκκλησίες αφού ένα είναι το Σώμα του Χριστού, Μία η ΕκκλησίαWink. Το Σχίσμα είναι η απόσχιση των Παπικών από την Εκκλησία του Χριστού λόγω των αιρέσεων που διδάσκουν.

Όταν λοιπόν ο Μητροπολίτης Πειραιώς χαρακτηρίζει αιρετική την «Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία» ή μάλλον την παπική κακοδοξία δεν πράττει τίποτε περισσότερο από το να επαναλαμβάνει την αυτονόητη πατερική ορθόδοξη θέση των αγίων και των Συνόδων περί των Παπικών.

http://resaltomag.blogspot.com/2010/04/blog-post_433.html#more
http://orthodox-watch.blogspot.com