"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Μιά μεγαλόψυχη καί συγκινητική δήλωση τῆς οἰκογενείας τοῦ Σωκράτη Γκιόλια

H δήλωση της οικογένειας του Σωκράτη Γκιόλια


Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Σωκράτη μας,
πριν οκτώ χρόνια που σε παντρέψαμε είχες γεμίσει μια μεγάλη εκκλησία με φίλους και γνωστούς για να σου ευχηθούν να ζήσεις. Χθες, γέμισες πάλι εκτός από την εκκλησία και όλη την πλατεία για το τελευταίο αντίο.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε από την ψυχή μας όλους, γνωστούς και άγνωστους, που συμμετέχουν στον πόνο μας για τον άδικο χαμό σου.
Τα στοιχεία της ψυχής σου, η βαθειά σου πίστη, η καθαρότητα της ζωής σου και η φιλάνθρωπη καρδιά σου μας βεβαιώνουν ότι είσαι στην αγκαλιά του Θεού και αυτό είναι η μόνη μας παρηγοριά.......
Ευχόμαστε η θυσία σου να λειτουργήσει σαν ξυπνητήρι στη συνείδηση του ελληνικού λαού.

Η γυναίκα σου, οι γονείς σου και τα αδέρφια σου σαν το καλύτερο μνημόσυνο ζητούν από το Θεό να συγχωρέσει τους φονιάδες σου όπως και συ θα ήθελες.
πηγή: troktiko 

Ἀρνοῦμαι νὰ παραλάβω τὴν "Κάρτα τοῦ Πολίτη"! Πρωτοβουλία Ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης



Ἀρνοῦμαι νὰ παραλάβω τὴν "Κάρτα τοῦ Πολίτη"! - Ξεκίνησε και στο διαδίκτυο η συλλογή υπογραφών της "Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"



Ἀρνοῦμαι νὰ παραλάβω τὴν "Κάρτα τοῦ Πολίτη"!
Πρωτοβουλία Ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης.

Υπογράφουμε και εκφράζουμε προς την Ιεραρχία και την Πολιτεία τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις μας όπως διατυπώθηκαν στην επιστολή του Π. Σαράντη Σαράντου (βλέπε ΕΔΩ) καθώς και στο κείμενο της Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης (βλέπε εδώ)

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ )





*Αἴτηση πρὸς τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
* Διακήρυξη πρὸς τὶς ἀρχὲς τῆς Πολιτείας
* Ἔκκληση πρὸς κάθε Ἕλληνα Ὀρθόδοξο καὶ κάθε ἐλεύθερα σκεπτόμενο ἄνθρωπο.


Ὁποιοσδήποτε νηφάλιος παρατηρητής, μακριὰ ἀπὸ φανατισμοὺς καὶ θεωρίες συνωμοσίας διαπιστώνει δυὸ πράγματα:
Ἀφενὸς μία παγκόσμια οἰκονομικὴ κρίση καὶ πολλὰ παγκόσμια προβλήματα καὶ ἀφετέρου συνεχεῖς διακηρύξεις ἀπὸ ὅλους τους ἡγέτες τοῦ κόσμου γιὰ τὴν ἀνάγκη μίας παγκόσμιας κυβέρνησης, ἡ ὁποία ὑποτίθεται ὅτι θὰ λύσει τὰ παγκόσμια προβλήματα τῆς φτώχειας, τῶν ἐπιδημιῶν καὶ τῆς κλιματικῆς ἀλλαγῆς. Πρὸς ὑλοποίηση αὐτοῦ τοῦ σχεδίου προωθεῖται σὲ τοπικό, περιφερειακὸ καὶ παγκόσμιο ἐπίπεδο ἡ ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση. Μὲ πρόφαση τὸ «νοικοκύρεμα» καὶ τὴν καταπολέμηση τῆς ἐγκληματικότητας καὶ τῆς τρομοκρατίας συγκεντρώνονται προσωπικὰ στοιχεῖα τῶν πολιτῶν (data) σὲ ὅλο καὶ μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων καὶ ὑπόκεινται σὲ αὐθαίρετη ἐπεξεργασία ἀπὸ ἄδηλα κέντρα στὰ ὁποῖα μὲ διάφορες προφάσεις διαβιβάζονται. Ὅλοι μποροῦν νὰ θεωρηθοῦν ὕποπτοι. Ἔτσι ἡ ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση μετατρέπεται σὲ τυραννία.
Στὴν πατρίδα μας μὲ τὴ συνθήκη Schengen καὶ τὸ νόμο 2472/97 περὶ προστασίας δεδομένων προσωπικοῦ χαρακτήρα, ἄρχισε μία ἄνευ προηγουμένου συλλογὴ στοιχειῶν ποὺ συνοδεύεται ἀπὸ μία ἀριθμοποίηση τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου. Μὲ τὸ νόμο 3655/2008 καθιερώθηκε ὁ ΑΜΚΑ ὡς διὰ βίου ἀριθμὸς χωρὶς τὸν ὁποῖο ὁ πολίτης εἶναι ἀποκλεισμένος ἀπὸ τὴ ζωή. Ὑπάρχουν καὶ ἄλλες τέτοιες προσπάθειες, ὅπως ἡ κάρτα πελάτη καὶ ἡ ἠλεκτρονικὴ ἀπογραφὴ τῶν Δημοσῖων ὑπαλλήλων.
Ἐπικινδυνότερη κρίνουμε τὴν ἀναγγελθεῖσα ἔκδοση τῆς ἠλεκτρονικῆς Κάρτας Πολίτη, μὲ τὴν ὁποία θὰ διασυνδέονται ὅλες οἱ δημόσιες ὑπηρεσίες καὶ θὰ ἐνσωματωθοῦν ὁ ΑΦΜ ὁ ΑΜΚΑ, ὁ ἀριθμὸς διαβατηρίου, τὸ δίπλωμα ὁδήγησης κλπ. Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ σχηματίζεται ἕνα πλῆρες προφὶλ τοῦ πολίτη, πλήρως ἐλεγχόμενου. Αὐτὸ γίνεται δυνατὸν μέσω τοῦ ἐνσωματωμένου στὴν Κάρτα Πολίτη microchip καὶ τῶν δυνατοτήτων τῆς τεχνολογίας γιὰ τὸν ἔλεγχο καὶ τὴν παρακολούθηση τῶν πολιτών. Μέσω αὐτοῦ ὅλα τὰ δεδομένα διαβιβάζονται στὸ ὑπέρ-κομπιοῦτερ τῶν Βρυξελλῶν στὸ ὁποῖο συγκεντρώνονται πυρετωδῶς τὰ δεδομένα δισεκατομμυρίων ἀνθρώπων. Ἔτσι διαρκῶς μεγαλώνει ὁ ἔλεγχος καὶ ἡ τυραννία τῆς ἀνθρωπότητας.
Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι ἡ διασύνδεση γίνεται μὲ κλειδὶ τὸ δυσώνυμο ἀριθμὸ 666, ἀριθμὸ τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου, ποὺ ὑποδηλώνει μὲ ἐνάργεια ποιὸς θὰ εἶναι ὁ τελικὸς τύραννος, σὲ ποιὸν παραδίνουμε λίγο- λίγο τὴν ἐλευθερία μας, τὸ δῶρο τοῦ αὐτεξουσίου πού μας χάρισε ὁ Θεός. Μὲ ἁπλὰ λόγια ἡ Κάρτα Πολίτη εἶναι ἡ ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα ποὺ ἀπέφυγε ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἐξ αἰτίας τῶν ἀντιδράσεων κυρίως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Θὰ ἔχει τὸ μικροτσὶπ μὲ τὸ 666, ὅπως τὸ εἶχαν παραδεχθεῖ πολλοὶ πολιτικοὶ τὸ 1997, καὶ ἑπομένως ἡ χρησιμοποίησή του φανερώνει τὴν πλήρη ὑποτέλεια ὅσων θὰ λάβουν τὴν Κάρτα αὐτὴ στὸ κράτος τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἂς γνωρίζουμε ἐπίσης ὅτι ὁ τελικὸς στόχος τῆς Νέας Τάξης εἶναι ἡ ἐμφύτευση τοῦ μικροτσὶπ στὸ χέρι ἢ τὸ χάραγμα μὲ εἰδικὸ τατουὰζ στὸ μέτωπο σύμφωνα μὲ τὴν προφητεία τῆς ἀποκαλύψεως τοῦ ἁγίου Ἰωάννου, ὅπως ἤδη μεθοδεύεται στὶς ΗΠΑ γιὰ τὴ χορήγηση ὑγειονομικῆς περίθαλψης.

Εὐρισκόμενοι λοιπὸν ἕνα βῆμα πρὶν ἀπὸ τὴν ἐπιβολὴ τῆς ἀντίχριστης τυραννίας καὶ ἐπειδὴ καταπατεῖται ἡ θρησκευτική μας συνείδηση καὶ τὰ συνταγματικὰ κατοχυρωμένα δικαιώματα τῆς προσωπικῆς μας ζωῆς καὶ ἐλευθερίας νοιώθουμε τὴν ὑποχρέωση :

1) Νὰ παρακαλέσουμε τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας μας
α) νὰ ἐνωτισθεῖ μὲ στοργὴ τὴν ἀνησυχία τῶν Χριστιανῶν καὶ νὰ τοποθετηθεῖ στὸ θέμα τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη σύμφωνα καὶ μὲ τὶς προηγούμενες καθοδηγητικὲς Ἐγκυκλίους της.
β) νὰ μεσολαβήσει πρὸς τὶς ἁρμόδιες ἀρχὲς τῆς ἑλληνικῆς πολιτείας , ὥστε νὰ δοθεῖ, σὲ ὅσους δὲν θέλουν νὰ λάβουν τὴν Κάρτα Πολίτη- ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα, ἐναλλακτικὴ δυνατότητα νόμιμης ταυτοποίησης στὰ πλαίσια τῆς ἑλληνικῆς ἔννομης τάξης,

2) νὰ διακηρύξουμε πρὸς τὴν Πολιτεία ὅτι ἔναντι οἱουδήποτε τιμήματος δὲν εἴμαστε διατεθειμένοι νὰ παραλάβουμε τὴ λεγόμενη Κάρτα Πολίτη- ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα μὲ τὴν ὁποία :
α) παραχωροῦμε τὸ θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας μας στὴν ἑτοιμαζόμενη παγκόσμια τυραννικὴ ἐξουσία
β) δεχόμαστε τὸ προοίμιο τοῦ βδελυροῦ χαράγματος φέροντας μαζί μας μέσω τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας τὸν ἀριθμὸ 666 καὶ ἀρνούμαστε τὸ βάπτισμά μας.

3) νὰ ζητήσουμε ἀπὸ τὴν Πολιτεία νὰ πάρει πίσω τὴ μεθόδευση γιὰ καθιέρωση τῆς ἠλεκτρονικῆς κάρτας Πολίτη. Ἂν δὲν θέλει τότε, ὅπως ἔκαμε μὲ τὴν ἐναλλακτικὴ θητεία τῶν Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβά, νὰ ἐξεύρει μία ἐναλλακτικὴ λύση γιὰ ὅσους διαφωνοῦμε μὲ τὶς ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες θεωρώντας μας ὡς ἀντιρρησίες συνείδησης.

4) Νὰ κάνουμε ἔκκληση πρὸς κάθε Ἕλληνα ὀρθόδοξα βαπτισμένο καὶ κάθε ἄνθρωπο ποὺ σέβεται τὸ δῶρο τῆς ἐλευθερίας καὶ τὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου νὰ ἀρνηθεῖ τὴν παραλαβὴ τῆς Κάρτας Πολίτη καὶ νὰ ὑπογράψει τὴ διακήρυξη αὐτὴ ποὺ ἀπευθύνεται πρὸς κάθε ἁρμόδια ἐκκλησιαστικὴ ἡ πολιτικὴ ἀρχή.

Πρωτοβουλία Ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης.
Αναρτήθηκε από ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ( http://orthodox-watch.blogspot.com)

Δέν μπορεῖ ἕνας πνευματικός νά λύσει τόν κανόνα πού ἔβαλε ἕνας ἄλλος πνευματικός -Γέροντας ᾿Ιάκωβος Τσαλίκης




«Οἱ κανόνες πρέπει νά ἐφαρμόζονται»


_   Εἶπε ὁ Γέροντας (᾿Ιάκωβος Τσαλίκης): Δέν ἐπιτρέπεται ὁ ἕνας πνευματικός ν᾿ ἀλλάζει τόν κανόνα τοῦ ἄλλου πνευματικοῦ. ῏Ηρθε σέ μένα μιά γριά καί ἐξομολογήθηκε, καί τῆς ἔβαλα κανόνα νά μή κοινωνήσει γιά τρία χρόνια. ῾Ο ἱερέας καί πνευματικός τῆς ἐνορίας της ρώτησε τή γιαγιά γιατί δέν κοινωνάει. Αὐτή τοῦ ἀπάντησε:
  Μ᾿ ἔβαλε «κανόνα» ὁ πατήρ ᾿Ιάκωβος, νά μήν κοινωνήσω γιά τρία χρόνια.
 -Γιατί σοῦ ἔβαλε τέτοιο κανόνα; τή ρώτησε.
Κι ὅταν ἡ γιαγιά εἶπε τήν αἰτία, τῆς ἀπαντάει ὁ ἐφημέριος:
  -῎Οχι, γιαγιά, μή στενοχωριέσαι, ὁ πατήρ ᾿Ιάκωβος εἶναι ἀγράμματος καλόγερος, τί ξέρει ἀπ’ αὐτά, ἐγώ εἶμαι μορφωμένος καί σοῦ λύνω τόν κανόνα. Νά ἔρθεις τήν Κυριακή νά σέ κοινωνήσω.
   ῞Όταν ἡ γιαγιά πῆγε τήν Κυριακή νά κοινωνήσει, ἔνοιωσε στό στόμα της τήν ἁγία λαβίδα ἄδεια καί κρύα. ῞Ένα «χλιαράκι» (κουταλάκι) ἄδειο καί κρύο, ὅπως εἶπε, οὔτε κατάλαβε γεύση Θείας Κοινωνίας στό στόμα της κι αὐτό τῆς ἔκανε μεγάλη ἐντύπωση.῞Όταν ἐπαναλήφθηκε τό ἴδιο γεγονός ἄλλες δύο Κυριακές, ἀνησύχησε καί ξανανέβηκε στό Μοναστῆρι καί μοῦ ἐξομολογήθηκε τό γεγονός.
   Τότε τῆς εἶπα:
   «-Παιδί μου, ὁ κανόνας δέν λύνεται. Πρέπει νά κάνεις τόν κανόνα πού σοῦ ἔβαλα. Οἱ κανόνες πρέπει να ἐφαρμόζονται»


᾿Από τό  βιβλίο: «῞Ενας ἅγιος Γέροντας, ὁ μακαριστός π. ΙΑΚΩΒΟΣ, σελ.  78, ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ι. ΜΟΝΗΣ ΟΣΙΟΥ ΔΑΒΙΔ ΓΕΡΟΝΤΟΣ, ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ 1996

Δέν ζυγίζουν ὅλοι τό ἴδιο· Ἀλέξανδρος καί Σωκράτης.

“Θρησκόληπτος ὁ Γκιόλιας!”, “Εἶχε κόλλημα μέ τήν Ὀρθοδοξία”! Οἱ βαθυστόχαστες ἀναλύσεις τοῦ ΑΝΤΕΝΝΑ. Νά ποιοί εἶναι οἱ Ἕλληνες δημοσιογράφοι.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Ιουλίου 20, 2010
Για να καταλάβετε ΓΙΑΤΙ ο Γκιόλιας και όχι οι “μεγαλοδημοσιογράφοι”, αρκούν αυτά τα λόγια που ειπώθηκαν πριν από λίγο στην τηλεόραση του Αντέννα (8.11).
Θρησκόληπτος ο Γκιόλιας, που είχε κόλλημα με την θρησκεία και(διαβάστε και φρίξτε)
ΔΕΝ είχε σχέση με την διαπλοκή γιατί ΔΕΝ ασχολήθηκε με το Βατοπαίδι!!
Όχι φίλοι, δεν είναι ηλιθιότητα. Είναι στρατευμένη ενημέρωση, πλύση εγκεφάλου.
Αν υπήρχε ένας άνθρωπος που ασχολήθηκε ενδελεχώς με το Βατοπαίδι αυτός ήταν ο Γκιόλιας! Ασχολήθηκε όμως λέγοντας την αλήθεια ενάντια σε όλον τον οχετό παραπληροφόρησης των ελεεινών.
Αυτός ο διάλογος είναι ο πλέον ενδεικτικός για τον λόγο που χτυπήθηκε ο Σωκράτης:
-Είχε Πίστη, άρα ήταν ανεξέλεγκτος
-Δεν μάσησε την καραμέλα του Βατοπαιδίου που μόνο στόχο είχε να καλυφθεί η υπόθεση Siemens και Γερμανικής μίζας – πλιάτσικου στην Ελλάδα.
Όπως έχουμε πει, τα ρεμάλια της Σέχτας είναι απλώς εκτελεστές των εντολών του νεογερμανικού ναζισμού και των Ελληναράδων γερμανοτσολιάδων.
Πηγή http://olympia.gr/2010/07/20/θρησκόληπτος-ο-γκιόλιας-είχε-κόλλημ/
Σχόλιον Ἐριβρεμέτη τοῦ klision: Οἱ εὐαίσθητοι τοῦ Δεκεμβρίου τοῦ 2008 ποῦ εἶναι νὰ θρηνήσουν τὸν Σωκράτη; Ποῦ λούονται καὶ δὲν ἁρπάζουν τὴν εὐκαιρία νὰ ξανακάψουν τὴν Ἀθήνα, μιὰ ποὺ εἶναι κι εὐκολότερο καλοκαιριάτικο !!! 
Ἀλλὰ μᾶλλον στὸ «ζύγι τῶν δημοκρατικῶν ἰδεωδῶν» ἡ ζωή τοῦ Ἀλέξανδρου ζύγιζε περισσότερο ἀπό ὅσο τοῦ Σωκράτη !!

῾Η προσευχή ἑνός μεγάλου...

Αναρτήθηκε από ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΜΑ
 

Περίεργη ἐπιστολή «Τούρκου ἀξιωματικοῦ» στή «Χουριέτ» γιά τή νύχτα τῶν ᾿Ιμίων- Τοῦ ΑΡΗ ΑΜΠΑΤΖΗ



Μια εκδοχή για τη νύχτα της 30ής-31ης Ιανουαρίου 1996 και την κορύφωση της έντασης στις βραχονησίδες Ιμια πρόβαλε χθες η τουρκική εφημερίδα «Χουριέτ», δημοσιεύοντας επιστολή Τούρκου αξιωματικού που υπηρετούσε σε τουρκική φρεγάτα στην περιοχή εκείνη τη μέρα.

Ο αξιωματικός υποστηρίζει ότι η πτώση του ελληνικού πολεμικού ελικοπτέρου κατά την κρίση στις βραχονησίδες Ιμια το 1996 έγινε αφού το ελικόπτερο εξέπεμψε σήμα κινδύνου, στη συνέχεια η...ελληνική φρεγάτα δεν κατάφερε να φωτίσει την πλατφόρμα προσγείωσης, η διοίκηση της οποίας απέρριψε πρόταση της παραπλήσιας τουρκικής φρεγάτας για προσγείωση του ελικοπτέρου σε αυτήν.

Στην επιστολή αναφέρεται ότι «καθώς πλησίαζε η ώρα της επιχείρησης και η ένταση κορυφωνόταν έγιναν δύο απροσδόκητα πράγματα: το ελικόπτερο του ελληνικού πλοίου Υδρα εξέπεμψε σήμα κινδύνου. Το σήμα αυτό το ακούσαμε κι εμείς. Το Υδρα όμως δεν κατάφερε να φωτίσει την πλατφόρμα. Στην έκκληση της τουρκικής φρεγάτας Γιαβούζ προς το ελληνικό ελικόπτερο και το πλοίο "η πλατφόρμα προσγείωσής μας είναι ανοιχτή, μπορεί να προσγειωθεί το ελικόπτερο", λάβαμε από τον διοικητή του Υδρα την απάντηση "negative, negative", με την πιο ψυχρή φωνή που έχω ακούσει ποτέ».

Σύμφωνα με την επιστολή, «το δεύτερο απροσδόκητο πράγμα ήταν η πρόταση του ταγματάρχη Αχμέτ Ερόλ "να αποβιβαστούμε στη μικρή βραχονησίδα που είναι άδεια κι έτσι να αποτρέψουμε τη σύγκρουση", η μεταβίβαση της πρότασης αυτής στην Αγκυρα και η θετική απάντηση που πήραμε έπειτα από 25-30 λεπτά για την πρόταση αυτή».

Στην επιστολή ο Τούρκος αξιωματικός υπογραμμίζει ότι η πρόταση περί μικρής βραχονησίδας ήταν του διοικητή της τουρκικής φρεγάτας Γιαβούζ, ταγματάρχη Αχμέτ Ερόλ και όχι του τότε βοηθού υφυπουργού Εξωτερικών Ινάλ Μπατού, όπως έχει γραφτεί στα τουρκικά ΜΜΕ.

Η «Χουριέτ» πάντως δεν διευκρινίζει πότε έχει συνταχθεί και αποσταλεί στην εφημερίδα η εν λόγω επιστολή.

Πηγή:ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
http://kontiloforos.blogspot.com