"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Τό amen.gr συνεχίζει τό ἴδιο βιολί...


 Σχόλιο klision: Τό σλόγκαν τῶν μεταγλωττιστῶν εἶναι: Γκρεμίστε τά πάντα γιά νά ἔρθουν οἱ νέοι στήν ᾿Εκκλησία. ᾿Εν ἀνάγκῃ  καί τήν ἴδια τήν ᾿Εκκλησία!

Κύριε Καραβιδόπουλε, χάσατε τό μέτρο!



Συνεχίζοντας τό amen.gr  τήν μονόπλευρη παρουσίαση τῆς κατ’αὐτό ἀνάγκης μεταφράσεων στή λατρεία, παρουσίασε σήμερα ἄρθρο τοῦ καθηγητῆ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Παν/μίου Θεσσαλονίκης κ. ᾿Ι. Καραβιδόπουλου, ὁ ὁποῖος χαιρετίζει «μέ αἰσιοδοξία καί πολλές ἐλπίδες τήν μεταφραστική ἀπόπειρα τοῦ λόγιου ῾Ιεράρχη Νικοπόλεως καί Πρεβέζης κ. Μελετίου», ὅπως χαρακτηριστικά μᾶς λέει. Θεωρεῖ, μάλιστα.  τά λειτουργικά ἀτοπήματα τοῦ ἁγίου Πρεβέζης «πρωτοβουλία φωτισμένων ἱεραρχῶν» (!!!)  καί καταλήγει πώς: «άν δέν ὑπάρξουν ἐν Πνεύματι ἁγίω κινούμενοι πρωτοπόροι ᾿Αρχιερεῖς, δέν ὑπάρχει ἐλπίδα προσέλκυσης τῶν νέων στήν Εκκλησία».
῾Η γνωστή καραμέλα «περί νέων» ἐπαναλαμβάνεται εὐκαίρως ἀκαίρως. Βλέπετε, τούς ἔχει φάει τό μαράζι γιά τούς καημένους τούς νέους! Σέ λίγο θά μᾶς παρουσιάσουν καί καμμία «φτιαχτή δημοσκόπηση» γιά νά ἀποδείξουν τήν ὀρθότητα τῶν λεγομένων τους.
   Τώρα, τό νά χαρακτηρίζει τίς μεταφραστικές ἀθλιότητες τοῦ Σεβ. ῾Αγίου Νικοπόλεως ὡς προϊόντα «πρωτοπόρου ἀρχιερέως ἐν πνεύματι ἁγίῳ κινουμένου», ἀγγίζει τά ὅρια τῆς βλασφημίας.
   Κύριε Καραβιδόπουλε, χάσατε τό μέτρο! Αὐτά πού λέτε δέν ἔχουν σχέση μέ τήν ἐπιστήμη πού διακονεῖτε,  ἀλλά εἶναι  πρόχειρη ἐργολαβία ὑποστήριξης θέσεων πού ἔρχονται σέ εὐθεία σύγκρουση μέ τήν παράδοση τῆς ᾿Εκλησίας μας καί προκαλοῦν τό αἴσθημα τοῦ λαοῦ.

᾿Ελπίζω, οἱ ὑποστηρίζοντες τίς μεταφράσεις,  νά μήν συνεχίσουν  τό ὀλίσθημά τους, γιατί θά μᾶς βρίσκουν διαρκῶς μπροστά τους. Αὐτά πρός τό παρόν.


ΟΙ «ΤΑΡΑΧΟΠΟΙΟΙ»… ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ




«Στην Εκκλησία, εισχώρησαν πολλές ταραχές, (διότι) έχουν κάνει κάθε είδους σφάλματα αυτοί στους οποίους έχει ανατεθεί το διδακτικό αξίωμα, από τα οποία θα αναφέρω μόνο ένα... ότι δηλαδή τότε στην Ιεροσύνη προωθούνταν οι φιλάρετοι, ενώ τώρα οι φιλάργυροι. Τότε εκείνοι που απέφευγαν το αξίωμα εξ αιτίας του μεγέθους του, ενώ τώρα εκείνοι που ορμούν σ’ αυτό για την μεγάλη απόλαυση... Τότε εκείνοι που είχαν μπροστά στα μάτια τους το θείο δικαστήριο ενώ τώρα αυτοί πού ούτε καν το σκέφτονται... Και γιατί να λέγω πολλά; Το αξίωμα ξέπεσε από Ιεροσύνη σε τυραννία, από ταπεινοφροσύνη σε υπερηφάνεια, από νηστεία σε απόλαυση, από διαχείριση σε δεσποτεία... (κατά τ’ άλλα είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού» σημ. διαχειριστού ιστοσελίδας)

Αυτά βέβαια δεν ειπώθηκαν εναντίον όλων, αλλά εναντίον των ενόχων. Διότι υπάρχουν και εκείνοι που ζουν με αποστολικό τρόπο, αλλά δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους».



[ΟΣΙΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗΣ,
Επιστολές 5,21 (Στον Επίσκοπο Λεόντιο) PG 78, 137 ABC]

«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ» ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διαδίκτυο:http://www.pmeletios.com

Αὐγουστῖνος Καντιώτης:῾Ο "προφήτης" τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος μᾶς πρειοδοποιοῦσε. Δεῖτε τό ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ VIDEO!

῞Ενα καυτό ἐρώτημα πρός τούς μεταγλωττιστές τῆς λατρείας μας




Μιὰ λογική  ἐρώτηση πού μᾶς τήν ἔστειλε συνεργάτης τοῦ ἰστολογίου μας:


῎Αν ἡ περίπτωση τοῦ π. Ἰουστίνου Πόποβιτς καὶ τῆς ὑπ᾽ αὐτοῦ μεταφράσεως στὰ σερβικὰ τῆς Λατρείας προσκομίζεται (ἐντελῶς ἐσφαλμένα) ὡς ἐπιχείρημα ὺπὲρ τῆς μεταφράσεως τῆς λειτουργικῆς γλώσσας, τότε κατὰ λογικὴ ἀκολουθία δὲν θὰ πρέπει ἄραγε οἱ  fun ὑποστηρικτὲς τοῦ π. Ἰουστίνου νὰ παραδεχθοῦν ἐπίσης ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Παναίρεση, ὅπως ἔγραφε ὁ π. Ἰουστῖνος Πόποβιτς τὸν ὁποῖο οἱ ἴδιοι ἐπικαλοῦνται;

Σιγὰ νὰ μὴ ἀπαντήσουν....! 

Μουσουλμάνα ὑπουργός στή Γερμανία, ζητᾶ νά ἀποσυρθοῦν οἱ ᾿Εσταυρωμένοι ἀπό τά δημόσια σχολεία.

Μια μέλλουσα περιφερειακή υπουργός της Γερμανίας, η οποία είναι η πρώτη γυναίκα τουρκικής καταγωγής που θα αναλάβει μια τέτοια θέση, προκάλεσε αναταραχή μέσα στο ίδιο το (συντηρητικό) κόμμα της, τη Χριστιανοδημοκρατική Ένωση (CDU), ζητώντας σήμερα να αποσυρθούν οι Εσταυρωμένοι από τα δημόσια σχολεία.
«Τα χριστιανικά σύμβολα δεν έχουν θέση στα δημόσια σχολεία», δήλωσε η Αϊγκιούλ Οζκάν, μέλλουσα υπουργός Κοινωνικών Υποθέσεων του ομόσπονδου κρατιδίου της Κάτω Σαξονίας (κεντρική Γερμανία) σε συνέντευξή της που δημοσιεύεται από το εβδομαδιαίο περιοδικό Focus. «Το σχολείο πρέπει να είναι ένας ουδέτερος χώρος», πρόσθεσε διευκρινίζοντας ότι ούτε η μαντίλα έχει θέση σε μια αίθουσα διδασκαλίας.
Η 38χρονη Οζκάν πρόκειται να γίνει αύριο Τρίτη η πρώτη τουρκικής καταγωγής υπουργός στη Γερμανία.
«Τα θρησκευτικά σύμβολα, ιδιαίτερα ο σταυρός, θεωρούνται από την περιφερειακή κυβέρνηση ένδειξη μιας εκπαίδευσης που έχει τη σφραγίδα της ανεκτικότητας, με υπόβαθρο τις χριστιανικές αξίες», αντέδρασε ο πρωθυπουργός της Κάτω Σαξονίας Κρίστιαν Βουλφ.
Άλλες αντιδράσεις ήταν πολύ πιο έντονες. Ο υπεύθυνος στην κοινοβουλευτική ομάδα των Χριστιανικών Ενώσεων για θέματα κοινωνικής ένταξης Στέφαν Μίλερ, ο οποίος προέρχεται από τη Χριστιανική Κοινωνική Ένωση (CSU), τον πιο συντηρητικό κλάδο της CDU στη Βαυαρία, δήλωσε ότι οι θέσεις της Οζκάν «αποκκλίνουν σε τέτοιο βαθμό που προκαλεί τρόμο».
«Πολιτικοί αξιωματούχοι που θα ήθελαν να απαγορεύσουν τους Εσταυρωμένους από τα σχολεία, πρέπει να σκεφτούν αν έχουν πραγματικά θέση σε ένα χριστιανοδημοκρατικό κόμμα», πρόσθεσε.
Ο «κύκλος των στρατευμένων χριστιανών» του κόμματος της καγκελαρίου Άγγελας Μέρκελ ήταν ακόμη πιο κατηγορηματικός και υποστήριξε ότι «η εμπειρία να γίνει μια μουσουλμάνα υπουργός της CDU στην Κάτω Σαξονία μοιάζει να έχει αποτύχει πριν ακόμη αρχίσει».
Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, η μέλλουσα υπουργός έχει δεχθεί απειλές κατά της ζωής της και έχει τεθεί υπό αστυνομική προστασία.
Η Οζκάν δέχτηκε πάντως και κάποια στήριξη στους κόλπους της CDU. Ο υπουργός αρμόδιος για την κοινωνική ένταξη στη Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία (δυτική Γερμανία) Αμίν Λάσετ είπε ότι ο διορισμός της Οζκάν αποτελεί μια ένδειξη που αυξάνει «την αξιοπιστία της CDU» στον τομέα της κοινωνικής ένταξης.
Εκλογές με πολύ αβέβαιη έκβαση για τους συντηρητικούς θα διεξαχθούν στις 9 Μαΐου σ' αυτό το ομόσπονδο γερμανικό κρατίδιο, το οποίο έχει ένα μεγάλο τουρκικής καταγωγής πληθυσμό.
 
«Καθημερινή» - 26/04/2010
Διαδίκτυο:http://aktines.blogspot.com

᾿Ανοικτή ᾿Επιστολή πρός τόν Σεβασμιώτατο Μητρ. Δημητριάδος κ. ᾿Ιγνάτιο Σωτήρης Λαιζηνὸς «᾿Ορθόδοξος Τύπος» 2/04/2010




Ἀθήνα, 6 Μαρτίου 2010
Σεβασμιώτατε, παρακολουθώντας τὸ Συνέδριo, ποὺ διοργάνωσε στὶς 22–2–2010 τὸ περιοδικὸ «ΣΥΝΑΞΗ» μὲ θέμα «Σχέσεις κράτους καὶ Ἐκκλησίας», ὁδηγήθηκα στὸ συμπέρασμα, ἀπὸ τὶς εἰσηγήσεις τῶν συνέδρων, ὅτι τὸ θέμα αὐτὸ ἀντὶ νὰ φωτισθῆ, μᾶλλον συσκοτίσθηκε περισσότερο.
Ὁμολογῶ ὅτι ἀπὸ ἐσᾶς περίμενα πιὸ ξεκάθαρες καὶ κρυστάλλινες θέσεις, κάτι ποὺ δυστυχῶς δὲν ἔγινε.
Δὲν θ᾽ ἀναφερθῶ λοιπὸν στὴν εἰσήγησή σας, ἄλλα στὶς ἀπαντήσεις,ποὺ δώσατε στὶς πράγματι εὔστοχες ἐρωτήσεις, ποὺ σᾶς ὑποβλήθηκαν ἀπὸ τοὺς παριστάμενους.
Στὸ αἴτημα τοῦ κ. Δρεττάκη νὰ ἡγηθεῖτε τοῦ πιστοῦ λαοῦ, ὥστε νὰ μὴ γίνη ὁ χωρισμὸς Κράτους καὶ Ἐκκλησίας, ἀπαντήσατε ὅτι δὲν ἀντέχετε νὰ σᾶς βάλουμε ἄλλο φορτίο. Τί σᾶς ζήτησε Σεβασμιώτατε ὁ κ. Δρεττάκης; Κάποια προσωπικὴ ἐξυπηρέτηση; Μήπως κάτι ἔξω καὶ πέραν τῆς ἀποστολῆς σας;
Ὅταν ἐπιλέξατε τὴν Ἱεροσύνη καὶ δεχθήκατε τὸ Ἀρχιερατικὸ λειτούργημα, δὲν γνωρίζατε τί καθήκοντα καὶ ὑποχρεώσεις ἀναλαμβάνετε;
Ξεσηκωθήκατε ὅλοι γιὰ τὴ φορολόγηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας καὶ καλὰ κάνατε, ὅμως γιὰ τὸν ἐπικείμενον, ὅπως διαφαίνεται χωρισμὸ Κράτους καὶ Ἐκκλησίας,δὲν αἰσθάνεσθε ὅτι πρέπει νὰ ἀγωνισθοῦμε ὅλοι, κλῆρος καὶ λαός,ἔτσι ὥστε νὰ μὴ πραγματοποιηθῆ;
Εἶναι ἢ ὄχι ἡ ἐκκλησία ἡ ψυχὴ τοῦ ἔθνους μας;
Ἔχει μέλλον τὸ κράτος, ποὺ εἶναι τὸ σῶμα χωρὶς τὴν ἐκκλησία,ποὺ εἶναι ἡ ψυχή;
Ἐὰν Σεβασμιώτατε δὲν ἀντέχετε αὐτό, ποὺ εἶναι καθῆκον σας (ἢ φορτίο, ὅπως ἐσεῖς τὸ ὀνομάσατε), δὲν θὰ ἤθελα ἐγὼ νὰ σᾶς ὑποδείξω τί πρέπει ν᾽ ἀποφασίσετε. Γιὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν σωστὰ εἴπατε ὅτι δὲν πρέπει νὰ καταργηθῆ.
Εἴπατε ἐπίσης ὅτι πρέπει νὰ διδάσκεται παρουσία ὅλων τῶν μαθητῶν, Ὀρθοδόξων, Ἑτεροδόξων, Ἀλλοθρήσκων καὶ ἄθεων. Δὲν μᾶς ἐξηγήσατε ὅμως τί εἴδους μάθημα θὰ εἶναι αὐτό, ποὺ θὰ ἱκανοποιεῖ καὶ θὰ καλύπτει ὅλους θρησκευτικά. Φέρατε δὲ σὰν παράδειγμα, ὅτι ἂν ἐμφανιζόταν ὁ Χριστὸς σὲ μιὰ τέτοια τάξη, δὲν θὰ ἔδιωχνε κανένα μαθητή;
Θὰ γνωρίζετε ἀσφαλῶς ὅτι ὁ Χριστὸς ποτὲ δὲν ἔφερε τὸ Λόγο Του στὰ μέτρα καὶ στὶς ὀρέξεις αὐτῶν, ποὺ τὸν ἄκουγαν. Ποτὲ δὲν χάϊδεψε αὐτιὰ καὶ πάθη. Εἶστε λοιπὸν σίγουρος, πὼς ἂν ἐμφανιζόταν σὲ μιὰ τέτοια πολυσυλλεκτικὴ θρησκευτικὰ τάξη καὶ μιλοῦσε, ὅτι θὰ ἔμεναν ὅλοι νὰ τὸν ἀκούσουν;
Μήπως θὰ ἦταν ἀρεστὸς σὲ ὅλους;
Ξεχνᾶτε αὐτὸ ποὺ εἶπε στοὺς μαθητάς του; «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν».
Δὲν προειδοποίησε ὅτι θὰ χωρίσει ἀκόμα καὶ τοὺς γονεῖς ἀπὸ τὰ τέκνα τους;
Ἔχει καμμία σχέση ἡ εἰρήνη τοῦ Χριστοῦ μὲ τὴν εἰρήνην τοῦ κόσμου;
Ἀναρωτηθήκατε ποτὲ ἂν ἀντὶ γιὰ τὴ τάξη τοῦ σχολείου, ἐμφανιζόταν ὁ Χριστὸς σὲ μία συνεδρίαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, πόσοι θὰ τὸν ἀναγνώριζαν καὶ πόσοι θὰ ἔμεναν νὰ τὸν ἀκούσουν;
Μ᾽ αὐτὰ ποὺ γράφω, δὲν θέλω νὰ πῶ, πὼς δὲν ἰσχύει τὸ ἴδιο καὶ γιὰ μᾶς, ποὺ νομίζουμε ὅτι εἴμαστε πιστοὶ Χριστιανοί! Ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ ἀναζητᾶ αὐτὴ τὴ κρίσιμη στιγμὴ ἡγέτες, ποὺ θὰ τὸν ἐμπνεύσουν καὶ θὰ τὸν ὁδηγήσουν πνευματικά.
Τοὺς ἀναζητᾶ ἀκόμη μέσα στὴν ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, μέσα ἀπὸ τὸν ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΟ.
Νομίζω, λοιπόν, ὅτι ἦρθε ἡ ὥρα νὰ φωτισθοῦν ὁρισμένα θέματα, ποὺ ἐπὶ αἰῶνες παραμένουν στὸ σκοτάδι.
Ὅταν ὁ Χριστὸς εἶπε «ἐδόθη μοι πᾶσα ἐξουσία ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ γῆς», τί ἐννοοῦσε;
Αὐτὸ δὲν ἀφορᾶ καὶ τὴν Ἐκκλησία Του, ἀφοῦ ὁ Χριστὸς εἶναι ἡ Κεφαλή της;
Ἡ ἐξουσία τῶν Ἐπισκόπων καὶ τῶν πρεσβυτέρων ἀρχίζει καὶ τελειώνει στὸ νὰ συγχωροῦν τὶς ἁμαρτίες; Γιὰ τοὺς πιστοὺς Χριστιανοὺς ὑπάρχουν πολλὲς πηγὲς ἐξουσίας;
Οἱ πιστοὶ πολιτικοὶ (ἂν ὑπάρχουν) ἀπὸ ποῦ ἀντλοῦν τὴν ἐξουσία; Ἀπὸ ποιοὺς καθοδηγοῦνται;
Ἐὰν δὲν πιστεύουν στὸ Χριστό, νὰ τὸ δηλώσουν στὸν Ἑλληνικὸ λαὸ καὶ νὰ πάψουν νὰ κρύβονται πίσω ἀπὸ τὰ δῆθεν (νεοανακαλυφθέντα) εὐαίσθητα προσωπικὰ δεδομένα.
Ἐὰν ντρέπονται ἢ γιὰ ψηφοθηρικοὺς λόγους κρύβουν αὐτὸ ποὺ πιστεύουν, τότε δὲν εἶναι ἄξιοι νὰ ἡγοῦνται οἱουδήποτε λαοῦ, πολὺ δὲ περισσότερον τοῦ Ἑλληνικοῦ, ὁ ὁποῖος ἀπὸ ἀρχαιοτάτων χρόνων ἔχει ταυτίσει τὴ ζωή του μὲ τὴν πίστη του. Αὐτὸ τὸ ἐπιβεβαιώνει καὶ ὁ Πλούταρχος, δηλώνοντας ὅτι ἐγνώρισε πόλεις ἀβασιλεύτους καὶ ἀκηδεμονεύτους ὄχι ὅμως ἀθέους.
Αὐτὰ καὶ πολλὰ ἄλλα εἶναι ἐρωτήματα τῶν πιστῶν, ποὺ ζητοῦν ἀπαντήσεις. Ἀπαντήσεις ὅμως θεολογικὰ τεκμηριωμένες καὶ πειστικές, ποὺ θὰ ξεκαθαρίζουν αὐτὰ τὰ θέματα, ἀντὶ νὰ τὰ συσκοτίζουν καὶ νὰ τὰ περιπλέκουν.
Μὲ σεβασμὸ

ΥouΤube: ἡ ἐπανάσταση τοῦ ῎Ιντερνετ ἔκλεισε τά πέντε χρόνια...


Τον Απρίλιο του 2005, τρεις νεαροί ανέβασαν το πρώτο τους βίντεο

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Περικλής Δημητρολόπουλος

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ(Τά Νέα): Δευτέρα 26 Απριλίου 2010


Ηταν Απρίλιος του 2005, όταν το ΥouΤube άρχιζε σιωπηρά μια επανάσταση. Στις 23 εκείνου του μήνα ανέβαινε στη δημοφιλή ιστοσελίδα το πρώτο βίντεο ως δοκιμή μιας ιδέας που τρία νεαρά παιδιά είχαν αρχίσει να υλοποιούν περίπου έναν μήνα νωρίτερα.
Oι Τσαντ Χάρλεϊ, Στιβ Τσεν και Γιαουέντ Καρίμ, ήταν οι τρεις φοιτητές και προσπαθούσαν να λύσουν από κοινού ένα πρόβλημα που απασχολούσε τους ίδιους και τους συμφοιτητές τους: πώς να μοιράζονται βίντεο στο Διαδίκτυο με απλό τρόπο. Η ιδέα τους τράβηξε το ενδιαφέρον της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων Sequoial Capital, η οποία αποφάσισε να χρηματοδοτήσει το σχέδιο με 11 εκατομμύρια δολάρια. Η επένδυση αποδείχθηκε κάτι παραπάνω από επικερδής. Μόνο τον περασμένο Ιανουάριο τα εκατομμύρια των χρηστών είχαν δει ή κατεβάσει στον υπολογιστή τους 13 δισεκατομμύρια βίντεο. Το ΥouΤube είναι πλέον η τρίτη ιστοσελίδα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο μετά το Google και το Facebook.

Μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια, το ΥouΤube έγινε το μεγαλύτερο αρχείο βίντεο στον κόσμο και όλα δείχνουν ότι θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο. Ολα αυτά, χωρίς καμία ιεραρχία και με το δικαίωμα για κάθε χρήστη να δει ό,τι θέλει και όποτε θέλει. Οπως επισημαίνει η εφημερίδα «La Repubblica», το ΥouΤube εγκαινίασε την εποχή που οι ίδιοι οι χρήστες ανεβάζουν στην ιστοσελίδα το περιεχόμενό της με όλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα μιας τέτοιας δυνατότητας. Από το ΥouΤube δεν έλειψαν τα βίντεο που απασχολούν αρνητικά για το περιεχόμενό τους την επικαιρότητα. Σε αυτή την ιστοσελίδα, όμως, βρήκαν χώρο και τα βίντεο των Ιρανών που διαδήλωναν στους δρόμους της Τεχεράνης κατά του Αχμαντινετζάντ ή των κινέζων χρηστών του Διαδικτύου που πνίγονταν από τη λογοκρισία του κινεζικού καθεστώτος.

Το επόμενο βήμα
Το επόμενο βήμα έχει ήδη αρχίσει να γίνεται και είναι η επανάσταση της «παγκόσμιας τηλεόρασης». Το ΥouΤube δημιουργεί νέους σταρ διεθνούς βεληνεκούς, με τη Σούζαν Μπόιλ να είναι ένα τυπικό παράδειγμα. Στις ΗΠΑ έχει αρχίσει να προσφέρει ολόκληρες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, οι οποίες μεταδίδονται από τα τηλεοπτικά δίκτυα. Την ίδια ώρα, η ιστοσελίδα έχει εμπλακεί σε δικαστικές υποθέσεις δισεκατομμυρίων με κολοσσούς της βιομηχανίας του infotainment γύρω από τα πνευματικά δικαιώματα. Αλλά όπως κάθε επανάσταση που σέβεται τον εαυτό της, έτσι κι αυτή εδώ δεν θα μπορούσε να γίνει αναίμακτα.