"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

῎Αρνηση τῆς Ρωσικῆς κυβέρνησης στό ὁμοφυλοφιλικό κίνημα



῾Ο Χριστός εὐλογῶν τήν παραδοσιακή οἰκογένεια ἐν ὥρᾳ δείπνου

Φωτό:᾿Οδυσσεύς τοῦ klision (φωτογράφηση κάδρου τῆς ἐποχῆς τοῦ 1960)



Η ρωσική κυβέρνηση αρνήθηκε να δώσει άδεια στο ομοφυλοφιλικό κίνημα για να εγγραφεί ως επίσημο λόμπυ, επειδή ο σκοπός του θα ανέτρεπε τον ορισμό που δίνει η χώρα για τον γάμο, αναφέρει το πρακτορείο Interfax.

Το ρωσικό Υπουργείο Δικαιοσύνης απέρριψε το αίτημα του ομοφυλόφιλου ακτιβιστή Nikolay Alexeyev, επειδή τα ιδρυτικά έγγραφα της οργάνωσής του δείχνουν την πρόθεση της οργάνωσης για την ανατροπή του μέχρι τώρα θεσμοθετημένου ορισμού του γάμου στη Ρωσία, όπου ορίζεται ως η ένωση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας.
Το δικαστήριο της Μόσχας επικύρωσε την άρνηση του Αρχηγού Διοίκησης του Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Μία Ορθόδοξη Χριστιανική Οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων υποστήριξε την απόφαση του Αρχηγού Διοίκησης να αρνηθεί στο ομοφυλοφιλικό κίνημα την άδεια.

Ο Roman Silantyev του Κέντρου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Παγκόσμιου Συμβουλίου του Ρωσικού Λαού (Human Rights Center of the World Russian People's Council ή WRPC) είπε στο Interfax ότι η ομάδα του εκφράζει την επιδοκιμασία του αποτελέσματος, καθώς έχουν μεγάλη ανησυχία για την «συνεχιζόμενη προσπάθεια που γίνεται να καταστραφεί η έννοια της παραδοσιακής οικογένειας."
-- ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Roman Silantyev (φωτο) είναι κοινωνιολόγος και ειδικός σε θέματα Ισλάμ και ανήκει στο προσωπικό του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Ρωσικού Λαού (Всемирный Русский Народный Собор) ιδρύθηκε το 1993 και έχει ως κεφαλή τον Πατριάρχη Μόσχας και πάσης Ρωσίας (νυν Κύριλλο).
«Η εμπειρία της Δύσης δείχνει ότι οι γκέι και οι λεσβίες ζητούν όχι μόνο με ίσα δικαιώματα με τους υποστηρικτές του παραδοσιακού τρόπου ζωής, αλλά προσπαθούν να επιβάλουν τις ιδέες τους σε αυτούς και να απαγορεύσουν κάθε κριτική των πεποιθήσεών τους», σημείωσε.
Ο Silantyev αποκάλεσε «πραγματική αποκάλυψη» ότι το Δικαστήριο ενέκρινε την απόφαση, την ίδια ώρα που έχει ξεσπάσει αντιπαράθεση στις ΗΠΑ σχετικά με την Jennifer Keeton, φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Augusta της Γεωργίας, της οποίας της δόθηκε εντολή να υποβληθεί σε «κατάρτιση πολυμορφίας και ευαισθησίας» και να μην εκφράζει τις χριστιανικές της πεποιθήσεις στο θέμα του γάμου, αλλιώς θα χάσει την ευκαιρία να κερδίσει το πτυχίο της.
Ο Silantyev είπε στο Interfax ότι η θέση που πήραν οι ρωσικές Αρχές προλαμβάνουν να εμφανιστούν στη Ρωσία γεγονότα τύπου Keeton", όταν σεξουαλικά διεστραμμένοι κάνουν διακρίσεις κατά πιστών. "
Η απόφαση αυτή έρχεται επίσης τη στιγμή που Ρώσοι αξιωματούχοι στο υπουργείο Παιδείας έκριναν ότι μόνο ετερόφυλα παντρεμένα ζευγάρια θα μπορούν να είναι επιλέξιμα για την υιοθέτηση ορφανών παιδιών.
Ο Alexeyev (φωτο) θα προσφύγει, πιθανόν, κατά της απόφασης του ρωσικού Δικαστηρίου, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ). Ο Alexeyev είναι ο ιδρυτής του ‘Gay Russia’ και διοργανωτής του ‘Moscow Gay Pride’ – του οποίου απορρίφθηκε η άδεια από τον Δήμαρχο της Μόσχας Yury Luzhkov για τον λόγο ότι οι παρελάσεις αυτές προσβάλλουν την «ηθικά υγιή κοινωνία της Ρωσίας» και ότι είναι «σατανικές».
Η κυβέρνηση της Μόσχας προσπάθησε να καταπολεμήσει τις παρελάσεις του "Gay Pride", με συλλήψεις και με επιβολή προστίμων στους ομοφυλόφιλους που θα παρέλαυναν κατά παράβαση του νόμου. Οι παρελάσεις αυτές, σε όλο τον κόσμο, κατά κανόνα, χαρακτηρίζονται ως ανοικτές εκδηλώσεις που επικρατεί το γυμνό, οι χυδαίες χειρονομίες και κοστούμια, ακόμη και δημόσιες σεξουαλικές περιπτύξεις μεταξύ των συμμετεχόντων.
Οι εικόνες αυτές βέβαια συχνά αποκρύβονται από το κοινό, μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης, παρόλα αυτά, σε ένα τηλεοπτικό σταθμό στην Ισπανία που μετέδωσε τέτοιες εικόνες στο κοινό, του επιβλήθηκε πρόστιμο από την σοσιαλιστική κυβέρνηση της Ισπανίας, με τον ισχυρισμό ότι προωθούσαν το "μίσος."
Ο Alexeyev σκέφτεται επίσης να μηνύσει τον δήμαρχο Luzhov στο ΕΣΔΑ.
Ο ηγέτης του ομοφυλοφιλικού κινήματος της Μόσχας υποστηρίζει επίσης την προσφυγή στο ΕΣΔΑ που έκανε ένα ζευγάρι λεσβιών στις οποίες αρνήθηκε η χορήγηση πιστοποιητικού γάμου στην πρωτεύουσα, τον Ιούλιο. Παρόλα αυτά, δεδομένου του ιστορικού της Ρωσίας που δεν συμμορφώνεται στις αποφάσεις του ΕΣΔΑ, είναι μάλλον απίθανο ότι το Δικαστήριο του Στρασβούργου θα καταφέρει να πιέσει την Ρωσία για μία νομική επανάσταση στον θέμα του γάμου.
Πηγή:ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010



ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΑ


ΠΟΛΛΑ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ!

Δεῖτε τήν παρακάτω ἀλληγορία. Λέγει πολλά! Ἐναντιώνεται στήν ἀπληστία, πού συχνά κυριεύει τήν ψυχή μας. Ὁ Ἀπ. Παῦλος μᾶς εἶπε μέ τήν θεϊκή Του σοφία: ἐάν ἔχουμε τροφές καί ἕνα σκέπασμα νά εἴμαστε εὐχαριστημένοι! Μᾶς ἀρκοῦν!
Πόσο το θυμόμαστε ἄραγε; Θεώρησα χρήσιμο να σᾶς παρουσιάσω αυτή την μικρή αλληγορία, καθώς μπήκαμε ἤδη στην περίοδο τῆς νηστείας του Δεκαπενταυγούστου. Ἡ Ἐκκλησία ἀπό σήμερα μᾶς προσκαλεῖ σέ ἕνα ἀγώνα πρoσευχῆς, περισυλλογῆς καί νηστείας. Αὐτά είναι βέβαιο, ὅτι μᾶς ὠφελοῦν, ἐνῶ πολλά ἄλλα ἀπ΄αὐτά πού καθημερινῶς κυνηγᾶμε, μᾶς εἶναι ἀπό ἀνωφελῆ ἕως καί ἐπιβλαβῆ. Καλό μήνα, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
1η Αὐγούστου 2010


Ευχαριστώ τους παράγοντες του blog "blackmail-gr.blogspot.com" για την ευγενή παραχώρηση του κειμένου και της φωτογραφίας.



Ἤσουν στό χωριό σου κι ἤθελες νά ἔρθεις στήν πόλη γιά νά ζήσεις το Greek Dream...
Ζοῦσες ἤρεμα καί ἁπλά κι ἦρθες να βουτήξεις στόν θόρυβο, στό ἄγχος, στη ρύπανση,στην εγκληματικότητα..
Έβγαινες από την πόρτα του σπιτιού σου κι αντίκρυζες το πράσινο και τώρα βλέπεις (κι αν) την μπουγάδα του Πακιστανού γείτονά σου...
Είχες κάθε μέρα το φρέσκο αυγό,το γάλα,το τυρί,τη τομάτα,το καρπουζάκι ....
από το μποστάνι σου και τώρα (αν έχεις λεφτά) όλα αυτά τα παίρνεις στο Βερόπουλο, αλλά είναι το ίδιο;
Στη δουλειά σου (στο χωράφι) πήγαινες με το τρακτέρ,ή με το ποδήλατο,ή με το γάιδαρο και τώρα πας με τα πόδια γιατί έχουν απεργία τα πάντα και δεν έχεις χρήματα για ταξί, μόνο που η δουλειά είναι 10 χωριά μακριά...
Γιατί ρε μεγάλε αφού ζούσες στο Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι κι είχες κάθε μέρα ζεστό μυρωδάτο ψωμάκι από τον ξυλόφουρνο, ήρθες να φας μαύρο ψωμί στην κόλαση της πόλης;
Μήπως ήρθε η ώρα να το πάρουμε όλο πάλι από την αρχή, να ξαναγυρίσουμε στις ρίζες μας κι όποιος δε θέλει κι έχει ένα Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι, να το παραχωρεί σε αυτόν που θέλει να ζήσει το όνειρο από τη γένεσή του;
φιλικά http://blackmail-gr.blogspot.com

Τι σημαίνει: Μαρία – Θεοτόκος- Παναγία


 
᾿Από τό βιβλίο
Σαράντα Εἰκόνες τῆς Παναγίας
᾿Αρχιμ. Νεκταρίου Ζιόμπολα


Ασφαλώς δεν είναι γνωστό το τι σημαίνει το όνομα Μαρία, και το οποίο είναι το καθ' αυτό όνομα που της δόθηκε αρχικά, και που αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη και δεν της δόθηκε τυχαία.«Το πανσεβάσμιον και κεχαριτωμένον όνομα της Μαρίας προσφυέστατα και αρμοδιώτατα εδόθη εις την αειπάρθενον Θεοτόκον κατά πρόγνωση και βουλή Θεού, παρά του οποίου παρά του οποίου ήταν ωρισμένη να γίνη Μητέρα Αυτού. Σημαίνει δε το όνομα Μαρία: Παντοδυναμία, τουτέστιν εκείνη η οποία ήνωσε τα δύο άκρα αντικείμενα Θεό και άνθρωπο. Ακόμη σημαίνει Σοφία, η οποία βρήκε τον τρόπο δια να ενώση δύο φύσεις σε μια υπόσταση, χωρίς να συγχύση τα ιδιώματα των φύσεων. Και τρίτον σημαίνει Αγαθότης, ήτοι χάρις, η οποία εθεοποίησε την ανθρώπινη φύση και ανεβίβασε αυτή υπεράνω των ουρανίων δυνάμεων. Αυτά τα τρία περιέχει το όνομα Μαρία. Δόθηκε διότι έμελλε να υπηρετήσει το μυστήριο της ενσάρκου οικονομίας.
...» Το όνομα Μαρία παράγεται από το εβραϊκό Αϊός το οποίο δηλοί Κύριος και ερμηνεύεται Κυρία διότι, ως Μήτηρ Θεού κυριεύει και εξουσιάζει ουράνια και επίγεια κτίσματα. Έχει δε την κυριότητα της δυνάμεως επειδή το θεμέλιο της κυριότητος είναι η δύναμις».
(Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτου, στην ερμηνεία της ενάτης ωδής της Παρθένου).
Θεοτόκος
Το καθ' εξοχήν θεολογικό όνομα της Μητέρας του Θεού είναι Θεοτόκος. Δι αυτό έγινε λόγος σ' όσα αναφέρθηκαν. Εδώ χρονολογικά πότε δόθηκε αυτό στη Μητέρα του φωτός.
«Θεοτόκον ωνόμασαν την Παρθένον Πατέρες προ της Γ' Οικουμενικής Συνόδου. Στη δε Σύνοδο αυτή εδιωρίσθη το πρώτον να καλείται Θεοτόκος η Παρθένος Μαρία. Ακόμη η Σύνοδος αύτη την γλυκυτάτην ταύτην της Παρθένου προσηγορίαν επικυρώσασα, ως όρον δογματικόν εις πάσαν την οικουμένην παρέδωσε. Πρώτος γαρ ο Ωριγένης Θεοτόκον την Παρθένον εκάλεσε... Ο δε Αλεξανδρείας Κύριλλος, γράφων προς Νεστόριον λέγει, ότι και ο Μέγας Αθανάσιος Θεοτόκον αυτήν και ωνόμασε και ωμολόγει». (Πηδάλιον Εκκλησίας σ. 168)
Παναγία
Το προσφιλέστατο όνομα της Παναχράντου Δέσποινας είναι χωρίς άλλο το «ΠΑΝΑΓΙΑ». Πότε ιστορικά έλαβε αυτή την προσωνυμία η Παρθένος;
«Αποδίδεται εις την Θεοτόκον και σταθεροποιείται δι᾿ αυτήν η προσωνυμία «Παναγία». Ταύτην γνωρίζει ως επικρατούσαν πλέον κατά τον Ε' αιώνα ο Βασίλειος Σελευκείας (P.G. 85 425). Βραδύτερον κατά τον Ζ' αιώνα, ο Ανδρέας Κρήτης αποκαλεί επιμόνως την Άχραντον «αγιωτέραν των αγίων» (P.G. 97 2108).
Το όνομα πλέον Παναγία υπερίσχυσε, ταυτίστηκε με την ιερά μορφή και προσωπικότητά της. Το πόσο έχει το όνομα Παναγία επικρατήσει στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα, φαίνεται κυρίως στις δυσκολίες της ζωής, και μάλιστα σε ξαφνικούς κινδύνους, όπου αυθόρμητα προέρχεται εκ των έσωθεν το όνομα «Παναγία μου». Σ' αυτές τις περιπτώσεις ούτε μάνα μου, ούτε, ούτε, όλα τότε δεν μετρούν υποχωρούν. Πώς συμβαίνει αυτό σε μικρούς και μεγάλους; Μήπως οι πολέμιοι οι ολιγόπιστοι οι είρωνες της πίστεως μπορούν να μάς πουν πώς το όνομα της Παναγίας στις φουρτούνες της ζωής σε πολλούς ανθρώπους εκτοπίζει κάθε άλλο προσφιλές όνομα; Ασφαλώς η Παναγία δεν επέβαλε να την επικαλούνται, αυτό είναι θέμα επιλογής και αυθορμήτου ψυχικής ανάγκης των πιστών, που το αλάνθαστο ψυχικό τους κριτήριο, τους πληροφορεί, ότι απ' Εκείνη, θα έλθει η δύναμη η βοήθεια. Αλλά γιατί; Διότι έχει όλη τη Χάρη του Θεού για παροχή βοηθείας σε ώρες κινδύνου που άλλες δυνάμεις, πρόσωπα, δεν δύναται να προσφέρουν. Διάχυτο πλέον τούτο ότι η θεία δύναμις παρέχεται μέσω της Παναγίας. Βέβαια, το πότε κανείς λαμβάνει και σ' αυτές τις ώρες του κινδύνου είναι αστάθμητο. Έγινε λόγος γι' αυτό.

Από το βιβλίο
Σαράντα Εικόνες της Παναγίας
Αρχιμ. Νεκταρίου Ζιόμπολα


Πηγή:http://www.enoriaka.gr 

Ἡ προσευχή τοῦ ταπεινοῦ Παπαντωνίου Ζαχαρίας.


Σχόλιο ᾿Οδυσσέως τοῦ klision: ῾Η παρακάτω ἀνάρτηση καθώς καί ἡλιοβασίλεμα εἶναι εἰδική ἀφιέρωση γιά τόν συνεργάτη μας ᾿Εριβρεμέτη

Κύριε, σάν ἦρθεν ἡ βραδιά, σοῦ λέω τήν προσευχή μου.

Ἄλλη ψυχή δέν ἔβλαψα στόν κόσμο ἀπ’ τή δική μου.

Ἐκεῖνοι πού μέ πλήγωσαν ἦταν ἀγαπημένοι.


Τήν πίκρα μου τή βάσταξα. Μοῦ δίνεις καί τήν ξένη.


Μ’ ἀπαρνήθηκαν οἱ χαρές. Δέν τίς γυρεύω πίσω.


Προσμένω τά χειρότερα. Εἶν’ ἁμαρτία νά ἐλπίσω.


Σάν εὐτυχία τήν ἀγαπῶ τῆς νύχτας τή φοβέρα.


Στήν πόρτα μου ἄλλος δέν χτυπᾶ κανείς ἀπ’ τόν ἀγέρα.


Δέν ἔχω δόξα. Εἶν’ ἥσυχα τά ἔργα πού ἔχω πράξει.


Ἄκουσα τή γλυκιά βροχή. Τή δύση ἔχω κοιτάξει.


Ἔδωκα στά παιδιά χαρές, σέ σκύλους λίγο χάδι.


Ζευγάδες καλησπέρισα πού γύριζαν τό βράδυ.


Τώρα δέν ἔχω τίποτα νά διώξω ἤ νά κρατήσω.


Δέν περιμένω ἀνταμοιβή. Πολύ 'ναι τέτοια ἐλπίδα.


Εὐδόκησε ν’ ἀφανιστῶ χωρίς νά ξαναζήσω...


Σ’ εὐχαριστῶ γιά τά βουνά καί γιά τούς κάμπους πού εἶδα.
Πηγή:http://www.agiazoni.gr

«Καρντιά μιλάει Τεό» - Μικρό ὀδοιπορικό στά Φοβερά Καρούλια τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους- τοῦ Τάσου Μιχαλᾶ



Δέν ξέρω ἄν ἔτυχε ποτέ νά διαβάσετε ἤ ν᾿ ἀκούσετε κάτι γιά τά φρικτά Καρούλια. Τόν τρομακτικό καί ἀπρόσιτο ἐκεῖνο γκρεμό στά Ν.Δ. τῆς Χερσονήσου τοῦ ῎Αθω, πού εἶναι γνωστός μόνο ἀπό φωτογραφίες καί σλάιτς ἤ θεωρητικές ἀφηγήσεις προσκυνητῶν, οἱ ὁποῖοι ταξιδεύοντας γιά τή Λαύρα εἶχαν τή δυνατότητα νά τά περιεργαστοῦν μέσα ἀπό τό καραβάκι. Γιατί μέ τά πόδια εἶναι μᾶλλον ἀδύνατο νά κατακτήσει κανείς τήν ἄγρια τούτη περιοχή, ὅπου στό παρελθόν ὀρθόδοξοι ἀναχωρητές εἶχαν χτίσει τίς ἀετοφωλιές τους, μιᾶς κι ὁ χῶρος προσφερόταν ἰδιαίτερα γιά τίς πνευματικές τους ἀπογειώσεις.
   Ποιός ξέρει τί νά βρῆκαν σέ τούτη δῶ τή γωνιά τῆς γῆς οἱ ἀκροβάτες καλόγεροι καί τή διάλεξαν γιά προσφιλῆ κατοικία, τή στιγμή πού γιά τόν κοινό νοῦ μιά τέτοια ἐπιλογή μόνο τυχοδιῶκτες  καί ἐπικίνδυνα ριψοκίνδυνοι τήν ἀποφασίζουν. ῎Ανθρωποι δηλαδή πού δέχονται νά υἱοθετήσουν  τήν περιπέτεια κι ὅταν ἀκόμη γνωρίζουν πώς ἕνα τέτοιο ἐγχείρημα ἐγκυμονεῖ ἐκ προοιμίου κινδύνους γιά τήν ἰκμάδα τοῦ σώματος καί τήν ἀκεραιότητα τῆς ὑγείας.
   Νά ᾿τανε μήπως ἡ ἀπεραντοσύνη τῆς θάλασσας καί ἡ ἐπιβλητική ἀγριάδα τῶν κυματόβρεχων βράχων πού ἔρχονται νά πείσουν ἀκόμα καί τόν πιό δύσπιστο, ὅτι τά μεγαλεῖα τῆς φύσης εἶναι σέ θέση νά δώσουν σέ ὅποιον τά γεύεται τίς δυνατότητες γιά ἕνα πιό σταθερό καί οὐσιαστικό τρόπο ζωῆς; ῎Η νά ᾿ταν ἄραγε, ἡ αἴσθηση τῆς γαλήνης καί ἠρεμίας, πού τόσο ἀνέκφραστα εὐδοκιμεῖ στά Καρούλια ἐνισχύοντας σέ φύσεις ἀνήσυχες κάποιες φυγόκεντρες τάσεις, δηλαδή τήν κίνηση ἀπό τόν κόσμο μέ τή θορυβώδη ζωή, τή ρύπανση καί τό ρύπο, σέ παρθένες περιοχές, ἱκανές νά μετουσιώσουν σέ πράξη τήν ἀνθρώπινη ἐπιθυμία γιά ἀδιάλειτη προσευχή καί ἐπικοινωνία μέ τόν Θεό;
  Βάλθηκα, κρεμασμένος στή χοντρή ἁλυσίδα πού ᾿ναι κτισμένη στό βράχο, νά φτάσω ὥς τά Καρούλια, ἔστω κι ἄν μέσα μου κάτι μοῦ φώναζε πώς τέτοια ἐδάφη δέν κατακτοῦνται ἀπό ἐρασιτέχνες τοῦ πνεύματος κι ἀπό πρωτοπειρους ὀρειβάτες. ῎Ηθελα νά κατέβω στά φρικτά τά γκρεμά, ἔστω κι ἄν ἀντηχοῦσαν ἀκόμα στ᾿ αὐτιά μου τά λόγια κάποιου Κατουνακιώτη πώς «δύσκολα φτάνουν ἐκεῖ τουρίστες» κι ὅτι προπέρσι ἔχασε τήν ἰσορροπία του καί χάθηκε στόν γκρεμό ἕνας γέροντας ἀσκητής πού ζοῦσε ᾿κεῖ πάνω». ῎Ημουν περίεργος νά γνωρίσω τόν τελευταῖο ξωμάχο, τόν ρῶσο καλόγερο, τόν π. Νικοντίμ, πού ἑξῆντα ὁλόκληρα χρόνια ζεῖ στήν ἄκρη τῆς γῆς συντροφιά μέ τά βράχια, τ᾿ ἀγριοπούλια καί τόν Θεό.
    Τόν βρῆκα νά στέκει ἔξω ἀπό τήν καλύβα κρατώντας στό χέρι τό κομποσχοίνι καί κοιτάζοντας τόν ἥλιο κατάματα, λές κι ἤθελε νά τόν συγκρίνει μέ τόν δικό του τόν ῞Ηλιο τῆς Δικαιοσύνης, πού μιά ζωή τώρα ὑπερθερμαίνει καί συντηρεῖ τά ἔγκατα τῆς φτωχῆς του καρδιᾶς.
   ῎Ηταν τριάντα χρονῶν τότε, νεαρός ἀξιωματικός τοῦ ρωσικοῦ στρατοῦ, ἦλθε γιά πρώτη φορά στήν ῾Ελλάδα μέ σκοπό νά πάει στό ῞Αγιο ῎Ορος νά προσκυνήσει στά μοναστήρια καί νά γνωρίσει τούς ἀσκητές πού  ᾿χε ἀκούσει πώς εἶχαν βάλει στά κατεπείγοντα στόχο τους τήν ἀπαλλαγή ἀπό τόν φόρτο τῆς ὕλης καί τήν καταστολή τῶν παθῶν. Βρισκόταν ἐκείνη τήν ἐποχή στό ζενίθ τῶν μεταφυσικῶν του ἀναζητήσεων ὁ ρῶσος ἀξιωματικός, κι ἦρθε στό ῎Ορος μήπως καί ἔβρισκε αὐτό πού ζητοῦσε. Γιά νά μή φύγει ποτέ πιά ἀπό τοῦτον ἐδῶ τόν πλανήτη»...!
   ῾Εξῆντα ὁλόκληρα χρόνια σέ ἑλληνικό ἔδαφος κι ὡστόσο καμιά ἐπαφή μέ τή γλώσσα τοῦ τόπου πού ἔμπρακτα δέχτηκε νά γίνει ἡ δεύτερή του πατρίδα καί νά ὑπηρετήσει τίς ἐσωτερικές του ἐφέσεις,. ᾿Αναρωτιέται κανείς ποῦ νά ὀφείλεται τοῦτο. Μήπως σέ ἠθελημένη προσωπική ἀνδράνεια ἤ τίποτε κρυφοσωβινιστικές τάσεις, προέκταση κάποιου ζήλου του γιά γιά τήν ἐκπεσοῦσα ῾Αγία καί Μεγάλη Ρωσία τῶν Τσάρων; Μήπως σέ δική του ἀδυναμία νά ἐπιδοθεῖ στή μελέτη καί τήν ἐκμάθηση ξένων γλωσσῶν, ἰδιαίτερα ὅταν αὐτές δύσκολα γίνονται εὔληπτες, ὅπως ἡ ἑλληνική, ἐπειδή διαθέτουν δύσκολες ρίζες καί στρυφνή προφορά; ῾Η ἀπάντηση εἶναι ἀπερίφραστα ὄχι, καί τό δήλωσε καθαρά ὁ Νικοντίμ: «Τεό ντέν ἔκει γκλῶσα. Γκλῶσα μπρήκανε ἄτρωπο. Καρντιά μιλάει Τεό».
   -Πόσα χρόνια ἔχει ᾿δῶ πάνω;
   -Ποῦ, ἰντό κάτ; ῎Ιλτε ῞Αγγιο ῎Ορος Χίλια νιακούσια εἴκουσ. ῾Ιπτά χρούνια κάτισε ῞Αγγι Παντελεήμων, Μοναστήρ.
   -Τί τρῶς;
   _ ᾿Αγκοράζει Ντάφνα ρίζ, φασόλι, μακαρόνι. ῎Ιλτι ἰνινίνταχρούνι τούρα. Κουφό, ντέν βλέπει, ἄρρουστο...
  -Καί προσευχή;
   -Ντόξασι Τεό. Σλάβα Μπόκου.  Σλάβα Μπόκου, Σλάβα Μπόκου, (Δόξα σοι ὁ Θεός).
   -Πόσες ὧρες προσεύχεσαι; Τί ὥρα σηκώνεσαι τή νύχτα;
   -Βράντι ἀγρυπνία κάνει.
   -Κάθε βράδυ;
   -Κάτε βράντι μέκρι ἕξι οὔρα προυί.
   -Ρωσία λίγκε ἐκκλησίε. Γκιατί;
   -Ντέν ἀγαπάει Τεό κομμουνίστε. Ντέν πιστεύει Τεό. Κλείσει ἐκκλησίε.
   -Ναί, ἀλλά κόσμο πιστεύει Τεό.
Πιστεύει καλό, κομμουνίστε ντέν ντόσει ἐκκλησίε.
   -Καί τό Πατριαρχεῖο;
   -Πατριαρχεῖο κάνει ὑπακοή κάνει.
   -Στό Χριστό;
   -῎Οχι, κομμουνίστε κάνει ὑπακοή.
   -῎Αν δέν κάνει ὑπακοή θά κλείσουν οἱ κομμουνίστε ὅλες τίς ἐκκλησίες.
-Ναί γκιαφτό. Κάνει οἰκονομία. ῎Αν ντέν ἔχει οἰκονομία τά κλείσει  ἐκκλησίε.
   -Τό ρώσικο μοναστήρι σοῦ δίνει λεφτά;
   -Ντέν ἔχει. Μνημονεύει Πατριάρχα Μόσχα Ποίμεν κι  ιμίς ντέν τέλουμ.
   -Συνήθισες στά Καρούλια;
   -᾿Ιντό βλογγία Θεοῦ, Σλάβα Μπόκου, Σλάβα Μπόκου, Σλάβα Μπόκου.
   ῎Αν κάποτε βρεθεῖτε στό ῞Αγιο ῎Ορος καί τό λέει ἡ καρδιά σας, ἀξίζει νά διακινδυνεύσετε ἕνα «περίπατο» στά φρικτά τά Καρούλια. ῎Αν στό μεταξύ ὁ π. Νικοντίμ ἔχει κλείσει τά μάτια του, κοιτάξτε κατάματα πρός τόν ἥλιο καί θά ἐντοπίσετε τό φωτοστέφανο ἀπό τή δικιά του στρατολογία νά προβάλει στόν οὐρανό εὔγλωττα καί ἐνδεικτικά.
   Πηγή: ῎Ορος ῞Αγιο, Πολιτεία ἀνθρώπινη, Τάσου Μιχαλᾶ, σελ. σελ. 25-28, ᾿Εκδόσεις ῾Επτάλοφος, 1980

᾿Αντιγαφή: ᾿Οδυσσεύς τοῦ klision

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ἐκδικάζεται ἡ προσφυγὴ τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς τὴν 17ην Μαΐου 2011. Ἡ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς



Ἡ Δικαιοσύνη τῆς Πατρίδος μας καλεῖται νὰ ἀποδείξη ἐὰν εἶναι ἀδέσμευτος ἢ ὑποτελὴς εἰς τὰ διεθνιστικὰ Κέντρα Προωθήσεως τῆς Πανθρησκείας τοῦ Σατανισμοῦ. 

Ἡ συγκλονιστικὴ αὐτὴ δήλωσις ἀνήκει εἰς τὸν Μητροπολίτην Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, τὴν ὁποίαν ἔκαμνεν μετὰ τὸν καθορισμὸν τῆς ἡμερομηνίας ἐκδικάσεως τῆς Προσφυγῆς του διὰ τὴν διάλυσιν τῶν Τεκτονικῶν Στοῶν.
Ἡ ἡμερομηνία ἐκδικάσεως τῆς προσφυγῆς καθωρίσθη διὰ τὴν 17ην Μαΐου 2011. Ἡ εἴδησις συνεκλόνισε ὅλον τὸν Ὀρθόδοξον πιστὸν λαόν, ὁ ὁποῖος ἀπὸ δεκαετιῶν ἀγωνίζεται διὰ τὴν διάλυσιν τοῦΜασωνισμοῦ εἰς τὴν χώραν μας, ὁ ὁποῖος, ὡς λέγεται, ἔχει διαβρώσει καὶ ὡρισμένα στελέχη τῆς Ἐκκλησίας.
Μὲ τὰς ἐνεργείας τοῦ Μητροπολίτου Σεραφεὶμ δικαιώνονται οἱ ἀγῶνες τῶν μακαριστῶν ἀγωνιστῶν τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως Νικολάου Ψαρουδάκη (τῆς Χριστιανικῆς) καὶ τοῦ ἱδρυτοῦ τῆς Πανελληνίου Ὀρθοδόξου Ἑνώσεως (Π.Ο.Ε.) καὶ τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου» Ἀρχιμανδρίτου Χαραλάμπους Βασιλοπούλου ὡς καὶ τοῦ διαδόχου του μακαριστοῦ ἈρχιμανδρίτουΜάρκουΜανώλη, ὡς καὶ ἄλλων λαϊκῶν καὶ ρασοφόρων ἀγωνιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἐπολέμησαν τὴν Μασωνίαν ὡς Θρησκείαν.

Ἡ εἴδησις ὅμως εἶναι συγκλονιστικωτέρα, διότι ἔρχεται εἰς μίαν περίοδον κατὰ τὴν ὁποίαν:

1ον) Ἡ Μασωνία ζητεῖ ἀπὸ τὴν Εὐρωπαϊκὴν Ἕνωσιν τὴν περιθωριοποίησιν, κυρίως, τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ ἀπαιτεῖ νὰ ἔχη ἀποφασιστικὸν λόγον εἰς τὰ πολιτιστικά, κοινωνικά, θρησκευτικὰ καὶ ἱστορικὰ δρώμενα.

2ον) Ἡ Μασωνία ἀγωνίζεται διὰ τὸν χωρισμὸν Κράτους – Ἐκκλησίας καὶ τὸν πλήρην ἀπογαλακτισμὸν τοῦ Κράτους ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξίαν καὶ

3ον) Ἐμφανίζονται Ἀνώτατοι Δικαστικοί, οἱ ὁποῖοι, ἀφοῦ συνεπλήρωσαν τεσσαράκοντα ἔτη ὡς Λειτουργοὶ τῆς Δικαιοσύνης, ζητοῦν τὴν ἔξωσιν τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ τῶν συμβόλων της ἀπ᾽ ὅλας τὰς βαθμίδας τῆς Δικαιοσύνης συμπλέοντας ἀνοικτὰ μὲ τὴν Μασωνίαν καὶ ὅλας ἐκείνας τὰς ὀργανώσεις, αἱ ὁποῖαι λυσσαλέως ζητοῦν τὴν ἀπομάκρυνσιν τῶν Ἱερῶν
Συμβόλων καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου ἐκ τῶν δημοσίων κτηρίων.

Μετὰ τὴν δημοσιοποίησιν τῆς ἡμερομηνίας ἐκδικάσεως τῆς προσφυγῆς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, διὰ τὴν διάλυσιν τῶν Τεκτονικῶν Μεγάρων καὶ κατ᾽ ἐπέκτασιν ὅλων τῶν Μασωνικῶν Στοῶν θὰ ἀνεμένομεν ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ἑνὸς ἑκάστου τῶν μελῶν τῆς Ἱεραρχίας καὶ τοῦ συνόλου τῆς Ἱεραρχίας ἀπὸ μίαν δήλωσιν διὰ τῆς ὁποίας ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία θὰ ἐχαιρέτιζε τὸν καθορισμὸν ἡμερομηνίας ἐκδικάσεως τῆς προσφυγῆς, θὰ ἀπεκήρυσσε τὴν Μασωνίαν, θὰ διεφώτιζε τὸν ἀκαθοδήγητον πιστὸν λαὸν διὰ τοὺς σκοπούς της, ἀλλὰ τὸ κυριώτερον νὰ ἀπεκάλυπτεν ὅτι ὑπηρετεῖ καὶ δοξάζει τὸν ἑωσφόρον ὡς Θεόν.
Ἐλπίζομεν ὅτι ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας θὰ λάβη μὲ δημοσίαν ἀνακοίνωσιν θέσιν. Ὑπενθυμίζο- μεν ὅτι ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἔχει παραιτηθῆ καὶ ἀπὸ τὸν ἀγῶνα ἐναντίον τῆςΜασωνίας, ὅπως καὶ ἐναντίον τῶν αἱρέσεων (ἐλάχιστα τὰ μέλη της τὰ ὁποῖα τολμοῦν νὰ συγκρουσθοῦν καὶ νὰ διαφωτί- ζουν τὸν πιστὸν λαόν). Ἡ στάσις της προβληματίζει καὶ πικραίνει τὸν πιστὸν λαόν, ὁ ὁποῖος προσεύχεται ἀδιαλλείπτως διὰ τὴν ὁλικὴν ἐπαναφορὰν τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας εἰς τὰς ὁδοὺς τὰς ὁποίας ἠκολούθουν σύγχρονοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας μέχρι πρὶν ἀπὸ δύο, τρεῖς ἢ καὶ τέσ- σερις δεκαετίας.


Ἡ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς 

Μὲ ἀφορμὴν τὴν ἐξέλιξιν αὐτὴν ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Πειραιῶς ἐξέδωσε τὴν 21ην Ἰουλίου, τὴν ἀκόλουθον ἀνακοίνωσιν:

«Ἀνακοινώνεται ὅτι ἡ αἴτησις ἀκυρώσεως τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ κατὰ τῆς παραλείψεως τοῦ Ὑπουργοῦ Οἰκονομικῶν κ. Γεωργίου Παπακωνσταντίνου νὰ προκαλέση τὴν ἔκδοσιν Προεδρικοῦ Διατάγματος περὶ διαλύσεως, κατ᾽ ἐφαρμογὴν τοῦ ἄρθρου 118 τοῦ Α.Κ., τοῦ ἱδρύματος μὲ τὴν ἐπωνυμία «Τεκτονικὸν ἵδρυμα», ἡ ἵδρυσις τοῦ ὁποίου ἐνεκρίθη διὰ τοῦ ἀπὸ 10–2–1927 Προεδρικοῦ Διατάγματος, ὡς τοῦτο τροποποιήθηκε διὰ τῶν ἀπὸ 19–7– 1949 καὶ 16–11–1956 Βασιλικῶν Διαταγμάτων, ποὺ ἑδρεύει στὴν Ἀθήνα (Ἀχαρνῶν καὶ Σουρμελῆ) ὡς καὶ τοῦ ἱδρύματος τοῦ ἀποκα- λουμένου Μέγα Ἀγαθοεργὸ Σῶμα (ΜΑΣ) τῆς ἀποσχισθείσης Ἐθνικῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος, ποὺ ἑδρεύει στὴν Ἀθήνα (Ἐρεσοῦ ἀρ. 38), ἐπὶ τῷ λόγῳ ὅτι δὲν ἀποτελοῦν ἑνώσεις περιουσίας πρὸς ἐξυπηρέτησιν κοινωφελοῦς σκοποῦ, ἀλλὰ κεκαλυμμένην θρησκείαν μὲ κρύφια δόγματα καὶ τελετὲς λατρείας τοῦ Ἑωσφορισμοῦ, προσδιορίσθηκε νὰ δικασθῆ ἐνώπιον τοῦ Δ´ τμήματος τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας τὴν 17ην Μαΐου 2011. 

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ σθεναρῶς ὑπερασπίζεται τὴν ἀνεξιθρησκείαν καὶ τὴν ἐλευθερίαν τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως τῶν συμπολιτῶν μας, ἀλλὰ εἰς τὴν συγκεκριμένη περίπτωσιν ὤ φειλε ἐκ τῆς θέσεώς του νὰ ζητήση τὴν παῦσιν τῆς ἐξαπατήσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καὶ τῆς καλύψεως τῆς Θρησκείας τοῦ Μασσωνισμοῦ – Ἑωσφορισμοῦ ὑπὸ τὴν ψευ δεπίγραφον ἔννοιαν τοῦ δῆθεν «κοινωφελοῦς ἱδρύματος ἐνδεῶν καὶ ἀπόρων παίδων».

Ἐπομένως θὰ ἀποδειχθῆ ἐὰν ὄντως ἡ Δικαιοσύνη τῆς Πατρίδος μας εἶναι ἀδέσμευτος ἢ ὑποτελὴς εἰς τὰ διεθνιστικὰ κέντρα προωθήσεως τῆς πανθρησκείας τοῦ Σατανισμοῦ. 
Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως».



Ορθόδοξος Τύπος 30 Ιουλίου
Διαδίκτυο: http://anavaseis.blogspot.com

Μερικές φορές ἡ σιωπή εἶναι χρυσός, Παναγιώτατε...

  Σχόλιο ᾿Οδυσσέως τοῦ klision: Λένε ὁρισμένοι ὅτι ὁ ᾿Αρχιεπίσκοπος κ. ῾Ιερώνυμος σιωπᾶ καί δέν ὁμιλεῖ γιά ὁρισμένα καίρια ζητήματα. Δέν ξέρω ἄν αὐτοί πού τά λένε ἔχουν ἀγαθούς σκοπούς ἤ πᾶνε νά τοῦ ροκανίσουν τήν καρέκλα. ῾Η ἀλήθεια εἶναι ὅτι βρισκόμαστε στήν μετά Χριστόδουλον ἐποχή, ὁ ὁποῖος ἀρεσκόταν πολύ στό γυαλί καί στό μικρόφωνο. Τοῦ πήγαινε, ἄλλωστε. Μετά ἦρθε ὁ ῾Ιερώνυμος, ὁ ὁποῖος εἶναι τό ἄλλο ἄκρο. Εἶναι σεμνός, δέν νά τρελαίνεται γιά τό γυαλί καί δίνει τήν αἴσθηση μιᾶς ἀθόρυβης δύναμης. ᾿Από τήν ἄλλη ὅμως, πιστεύω ὅτι ὁ Μακαριώτατος κ. ῾Ιερώνυμος πρέπει νά ὁμιλεῖ  καί ὁρισμένες φορές, γιατί ὑπάρχει ὁ κίνδυνος ἡ σιωπή του νά ἐκληφθεῖ ὡς συννενοχή, ὅπως π.χ. στό θέμα τοῦ συμφώνου συμβίωσης ἔπρεπε νά πεῖ ξεκάθαρα ὅτι εἶναι ἀντίθετος σέ ὁποιαδήποτε μορφῆς ὁμοφυλοφιλική συμβίωση καί νά μήν ἀφήνει παραθυράκια γιά τυχόν παρερμηνεῖες. ᾿Από τήν ἄλλη μεριά ὁ Παναγιώτατος κ. ῎Ανθιμος μερικές φορές σοῦ δίνει τήν ἐντύπωση ὅτι ὁμιλεῖ εὐκαίρως ἀκαίρως, ὅπως στήν παρακάτω ἀνάρτηση, ὅπου ἡ σιωπή του θά ἦταν προτιμητέα.  Πᾶν μέτρον ἄριστον, ἔλεγαν οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι, οὔτε ΥΠΕΡΒΟΛΗ, ΟΥΤΕ ΕΛΛΕΙΨΗ, ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ...

Κήρυγμα κατά του συνδικαλισμού...

"Δεν μπορεί ένας επιστάτης να παίρνει τα ίδια λεφτά με το λυκειάρχη"...
Μετά τη Θεία Λειτουργία ο Άνθιμος ανέβηκε στον άμβωνα και τα 'χωσε στους συνδικαλιστές. Τους θεωρεί πηγή της...

...οικονομικής κακοδαιμονίας, που ζητάνε συνέχεια λεφτά από την κυβέρνηση, η οποία δεν έχει να τους δώσει και αφήνει στη μέση τους δρόμους που ξεκινάει να φτιάξει.

Κι έφερε οργισμένος ένα παράδειγμα γι' αυτό το ρημάδι τον συνδικαλισμό που τα 'χει ισοπεδώσει όλα. "Είναι δυνατόν να παίρνει τα ίδια λεφτά ο επιστάτης ενός σχολείου με το λυκειάρχη που ΄φαγε τη ζωή του να μάθει γράμματα;"...

Πηγή:http://nonews-news.blogspot.com/