"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

VIDEO ἀπό τήν ἐνθρόνιση τοῦ Νέου ᾿Αρχιεπισκόπου τῶν Γ.Ο.Χ. κ. Καλλινίκου (17-10-2010)






Σχόλιο ᾿Οδυσσέως πρός τούς ἀναγνῶστες τοῦ ἱστολογίου klision: ῾Ο λόγος πού ἀναρτοῦμε εἰδήσεις καί video ἀπό τούς ἐν σχίματι ἀδελφούς μας παλαιημερολογῖτες εἶναι καθαρά πληροφοριακός. ῾Οπωσδήποτε δέν τούς θεωροῦμε αἱρετικούς, ἀλλά σχισματικούς., μέ τούς ὁποίους δέν ἔχουμε μυστηριακή κοινωνία. Εὐελπιστοῦμε στόν διάλογο μαζί τους μέ πνεῦμα ταπεινώσεως καί συνδιαλλαγῆς.   ῎Αν μέ τούς αἱρετικούς καθολικούς ἐπιδιώκουμε τόν διάλογο χάριν τῆς προσδοκωμένης ἑνώσεως, πολλῷ μᾶλλον μέ τούς ῞Ελληνες ἀδελφούς μας τοῦ Παλαιοῦ ἡμερολογίου. ῾Ο φανατισμός καί τά ἀναθέματα θά πρέπει νά ἀνήκουν στό παρελθόν. Εὐχόμαστε στόν κ. Καλλίνικο νά ἐργασθεῖ πρός αὐτήν τήν κατεύθυνση καί περιμένουμε δείγματα τῆς καλῆς του θελήσεως.








Μαμά μου μὴν ξεχνᾶς Draikors Roudolf






1. Μὴ μὲ παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολὺ καλὰ πὼς δὲν πρέπει νὰ μοῦ δίνεις πάντα ὅ,τι σοῦ ζητῶ. Σὲ δοκιμάζω μονάχα γιὰ νὰ δῶ.

2. Μὴ διστάζεις νὰ εἶσαι σταθερὴ μαζί μου. Τὸ προτιμῶ. Μὲ κάνεις νὰ νιώθω περισσότερη σιγουριά.

3. Μὴ μὲ κάνεις νὰ νιώθω μικρότερος ἀπ' ὅ,τι εἶμαι. Αὐτὸ μὲ σπρώχνει νὰ παριστάνω καμιὰ φορά τὸν σπουδαῖο.

4. Μὴ μοῦ κάνεις παρατηρήσεις μπροστὰ στὸν κόσμο ἂν μπορεῖς. Θὰ προσέξω περισσότερο αὐτὰ ποὺ θὰ μοῦ πεῖς, ἄν μοῦ μιλήσεις ἤρεμα μιὰ στιγμὴ ποὺ θὰ εἴμαστε οἱ δύο μας

5. Μὴ μοῦ δημιουργεῖς τὸ αἴσθημα πὼς τὰ λάθη μου εἶναι ἁμαρτήματα. Μπερδεύονται ἔτσι μέσα μου ὅλες οἱ ἀξίες ποὺ ἔχω μάθει ν' ἀναγνωρίζω.

6. Μὴν ἀναστατώνεσαι τόσο ὅταν σου λέω «δὲ σὲ χωνεύω». Δὲν ἀπευθύνομαι σὲ σένα ἀλλὰ στὴ δύναμη ποὺ ἔχεις νὰ μοῦ ἐναντιώνεσαι.


7. Μὴ μὲ προστατεύεις πάντα ἀπ’ τὶς συνέπειες. Χρειάζεται καμιὰ φορὰ νὰ πάθω γιὰ νὰ μάθω.

8. Μὴ δίνεις μεγάλη σημασία στὶς μικροαδιαθεσίες μου. Καμιὰ φορὰ δημιουργοῦνται ἴσα - ἴσα γιὰ νὰ κερδίσω τὴν προσοχὴ ποὺ ζητοῦσα.

9. Μὴ μοῦ κάνεις συνεχῶς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θὰ χρειαστεῖ νὰ προστατέψω τὸν ἑαυτό μου κάνοντας τὸν κουφό.

10. Μὴ μοῦ δίνεις ἐπιπόλαιες ὑποσχέσεις. Νιώθω πολὺ περιφρονημένος ὅταν δὲν τὶς κρατᾶς.

11. Μὴν ὑπερτιμᾶς τὴν τιμιότητά μου. Συχνὰ οἱ ἀπειλές σου μὲ σπρώχνουν στὴν ψευτιά.

12. Μὴν πέφτεις σὲ ἀντιφάσεις. Μὲ μπερδεύεις ἔτσι ἀφάνταστα καὶ μὲ κάνεις νὰ χάνω τὴν πίστη μου σ' ἐσένα.

13. Μὴ μὲ ἀγνοεῖς ὅταν σοῦ κάνω ἐρωτήσεις. Ἂν κάνεις κάτι τέτοιο, θὰ ἀνακαλύψεις πὼς θ' ἀρχίσω νὰ παίρνω τὶς πληροφορίες μου ἀπὸ ἄλλες πηγές.

14. Μὴν προσπαθεῖς νὰ μὲ κάνεις νὰ πιστέψω πὼς εἶσαι τέλεια ἢ ἀλάνθαστη. Εἶναι σὸκ γιὰ μένα ὅταν ἀνακαλύπτω πὼς δὲν εἶσαι οὔτε τὸ ἕνα οὔτε τὸ ἄλλο.

15. Μὴ διανοηθεῖς ποτὲ πὼς θὰ πέσει ἡ ὑπόληψή σου ἄν μοῦ ζητήσεις συγγνώμη. Μιὰ τίμια ἀναγνώριση ἑνὸς λάθους σου μοῦ δημιουργεῖ πολὺ θερμὰ αἰσθήματα ἀπέναντί σου.

16. Μὴν ξεχνᾶς πώς μοῦ ἀρέσει νὰ πειραματίζομαι! Χωρὶς αὐτὸ δὲ μπορῶ νὰ ζήσω. Σὲ παρακαλῶ παραδέξου το.

17. Μὴν ξεχνᾶς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θὰ πρέπει νὰ σοῦ εἶναι δύσκολο νὰ κρατήσεις τὸ ἴδιο βῆμα μὲ μένα, ἀλλὰ προσπάθησε σὲ παρακαλῶ.

18. Μὴν ξεχνᾶς πὼς δὲ θὰ μπορέσω ν' ἀναπτυχθῶ χωρὶς πολὺ κατανόηση καὶ ἀγάπη. Αὐτὸ ὅμως δὲ χρειάζεται νὰ στὸ πῶ, ἔτσι δὲν εἶναι;

Πηγή:http://www.agiazoni.gr

Γέροντος Παϊσίου τοῦ ῾Αγιορείτου: "Νά προσφέρουμε στόν Θεό τό πιό καθαρό »





Ή ευλάβεια συγκινεί τον Θεό

«Προσφέρουμε στον Θεό το πιο καθαρό »

Μιά φορά σκανδαλίσθηκα εδώ στον Ναό σας. Είδα να καίτε στην Άγια Τράπεζα μιά τόσο κοντή λαμπάδα! Έγώ δεν αφήνω οΰτε στο μανουάλι πού εχω μπροστά στό τέμπλο τόσο μικρή λαμπάδα· το θεωρώ περιφρόνηση.
- Λένε όμως, Γέροντα, ότι τό κερί πρέπει να καίγεται μέχρι κάτω.
- Ναί, νά καίγεται μέχρι κάτω, άλλα που; Αυτό έχει σημασία. Άλλο είναι νά καίγεται μέχρι κάτω στά μανουάλια όπου ανάβει κεριά ό κόσμος και άλλο στην Αγία Τράπεζα ή στην Αγία Πρόθεση.
Δεν κάνει μέσα στό Ιερό νά καίη μισή λαμπάδα· εΐναι περιφρόνηση.
Ακόμη και στον πολυέλαιο, έστω καί αν φθάνουν οι λαμπάδες γιά όλη τήν Ακολουθία, πάλι νά τις αλλάζετε, όταν είναι πολύ μικρές.
Καί στην Θεία Λειτουργία, στην Μικρή καί στην Μεγάλη Είσοδο, πάντα νά χρησιμοποιήτε μεγάλη λαμπάδα, γιατί συμβολίζει τόν Τίμιο Πρόδρομο. Άλλου σβήνουν τά κανδήλια, γιά νά κάνουν οικονομία!
Δεν καταλαβαίνουν ότι ό Θεός θά τους στείλη μεγάλες ευλογίες, όταν Τόν εύλαβοϋνται. Καί γιά τά μνημόσυνα είναι περιφρόνηση νά χρησιμοποιούνται λεπτά κεριά σάν κεροστούπι. Είναι ντροπή νά τά δώσης καί στους άλλους.
- Γέροντα, οι αδελφές νά καίνε στά κελλιά όσα κεριά θέλουν;
- Άς κάψουν, νά καή καί ό διάβολος. Έδώ καίγεται ό κόσμος όλος. Μόνο νά εχη νόημα τό κεράκι πού θά ανάψουν νά συνοδεύεται με προσευχή.
Όταν άφεθή κανείς στον Θεό, είναι μεγάλο πράγμα. Εμείς τρώμε γλυκούς καρπούς καί προσφέρουμε τήν ρητίνη τών δένδρων στον Θεό μέ τό θυμιατήρι.
Τρώμε τό μέλι καί προσφέρουμε στον Θεό τό κερί, καί αυτό συχνά τό ανακατεύουμε μέ παραφίνη. Ένα κερί προσφέρουμε στον Θεό άπό ευγνωμοσύνη γιά τις πλουσιοπάροχες ευλογίες Του, καί αυτό
νά τό μουρνταρεύουμε;
Πού νά μας ζητούσε ό Θεός νά Του προσφέρουμε τό μέλι!
Φαντάζομαι τότε τί θά κάναμε! Ή ζουμιά θά δίναμε ή λίγο ζαχαρώνερο. Ό Θεός νά μη μας πάρη στά σοβαρά! Σε όλα μπορεί νά κάνη κανείς οικονομία έκτος από την λατρεία στον Θεό. Στον Θεό θά προσφέρη το πιο καθαρό, το πιο καλό.
- Γέροντα, ό κόσμος δεν καταλαβαίνει εύκολα ότι είναι άνευλάβεια νά καίμε κεριά άπό παραφίνη.
- Νά πήτε στον κόσμο: «Για την υγεία σας δεν κάνει νά καίτε κεριά άπό παραφίνη στους Ναούς».
Έτσι θά το σκεφθούν λιγάκι αυτό. *Αν είναι καί μικρός ό Ναός, τότε είναι πού πάει νά σκάση κανείς. Καλύτερα νά ανάψουν ένα μικρό κεράκι καί νά είναι γνήσιο παρά ολόκληρη λαμπάδα με παραφίνη. Πολλοί στις Εκκλησίες γι' αυτό ζαλίζονται καί λιποθυμούν.
Νά είναι μικρός ό Ναός καί νά καίγεται όλη αύτη ή παραφίνη!... Καί νά ήταν μόνον αυτό; Λάδια πού δεν τρώγονται θέλουν νά τά βάλουν στά κανδήλια! Πού φθάνουν οι άνθρωποι!
Στην Παλαιά Διαθήκη αναφέρεται ότι το λάδι πού θά χρησιμοποιούσαν στον Ναό έπρεπε νά το φτιάχνουν άπό ελιές πού μάζευαν πάνω άπό τά δένδρα καί Οχι άπό αυτές πού έπεφταν κάτω. Μήπως ό Θεός έχει ανάγκη άπό αυτό το λάδι ή άπό το θυμίαμα;
Όχι, άλλα συγκινείται ο Θεός, γιατί είναι μιά προσφορά, με την οποία εκφράζεται ή ευγνωμοσύνη καί ή αγάπη τού άνθρωπου προς Αυτόν.
Στο Σινά μού είχε κάνει εντύπωση: Οι Βεδουίνοι δέν έχουν, οί καημένοι, τίποτε νά προσφέρουν. Καί βλέπεις, μαζεύουν κανένα πετραδάκι πού λίγο διαφέρει άπό τά άλλα, τόσο μικρούτσικο, ή, αν βρουν σε καμμιά ρωγμή δύο-τρία φυλλαράκια, τά παίρνουν, ανεβαίνουν επάνω στην πέτρα πού χτύπησε ό Μωυσής μέ το ραβδί του καί βγήκε το νερό καί τά αφήνουν εκεί.
Ή οί μητέρες πού θηλάζουν πάνε καί στάζουν λίγο γάλα εκεί, μέ τον λογισμό: «Νά μού δίνη γάλα ό Θεός, γιά νά θηλάζω τά παιδιά μου»!
Βλέπεις τί ευγνωμοσύνη έχουν! Δέν είναι μικρό πράγμα. Καί έμεις τί κάνουμε!
Θά μάς κρίνουν αυτοί οί άνθρωποι. Άφήνουν εκεί πάνω ξυλαράκια, φυλλαράκια, πετραδάκια... Έχει ό Θεός ανάγκη από αυτά; Οχι, αλλά βοηθάει ό Θεός, γιατί βλέπει την αγαθή καρδιά, την αγαθή διάθεση. Έτσι εκφράζεται ή αγαθή προαίρεση.
- Γέροντα, όταν ανάβουμε ενα κεράκι, λέμε οτι είναι γι' αυτόν τον σκοπό;
- Τό ανάβεις· που τό στέλνεις; Δεν τό στέλνεις κάπου; Μέ τό κεράκι ζητούμε κάτι άπό τον Θεό.
Οταν τό άνάβης καί λες «γι' αυτούς πού πάσχουν σωματικά καί ψυχικά καί γι' αυτούς πού έχουν τήν πιο μεγάλη ανάγκη», μέσα σ' αυτούς είναι καί οι ζώντες καί οι κεκοιμημένοι.
Ξέρεις πόση ανάπαυση νιώθουν οι κεκοιμημένοι, όταν ανάβουμε ενα κεράκι γι' αυτούς;
Έτσι έχει κανείς πνευματική επικοινωνία καί μέ τους ζώντας καί μέ τους κεκοιμημένους. Τό κεράκι μέ λίγα λόγια είναι μιά κεραία πού μας φέρνει σε επαφή μέ τον Θεό, μέ τους αρρώστους, μέ τους κεκοιμημένους κ.λπ.
- Τό θυμίαμα, Γέροντα, γιατί τό καίμε;
- Τό ανάβουμε γιά δοξολογία στον Θεό. Τον δοξολογούμε καί Τόν ευγνωμονούμε γιά τις μεγάλες ευεργεσίες Του σε όλον τόν κόσμο. Τό θυμίαμα είναι καί αυτό μιά προσφορά. Καί άφοϋ τό προσφέρουμε στον Θεό καί στους Αγίους θυμιάζοντας τις εικόνες, θυμιάζουμε μετά καί τις ζωντανές εικόνες τού Θεού, τους ανθρώπους.
Νά βάζετε καρδιά εϊτε πρόκειται γιά αίτημα εϊτε γιά ευχαριστία. Μέ τό κεράκι λέω: «Θεέ μου, Σού ζητάω μέ ολη μου τήν καρδιά νά μού κάνης μιά χάρη». Καί μέ τό θυμίαμα λέω: «Σέ ευχαριστώ, Θεέ μου, μέ ολη μου τήν καρδιά γιά ολες τις δωρεές Σου.
Σ' ευχαριστώ πού συγχωρείς τις δικές μου τις πολλές αμαρτίες καί τήν αχαριστία ολου τού κόσμου καί τήν δική μου τήν αχαριστία τήν πολλή».
Όσο μπορείτε, νά καλλιεργήτε τήν ευλάβεια, τήν συστολή. Αυτό θά βοηθήση νά δεχθήτε τήν Χάρη τού Θεού. Για τί, άμα εχη κανείς ευλάβεια και συστολή πνευματική, και είναι και ταπεινός, δέχεται τήν θεία Χάρη. Άν δέν εχη ευλάβεια και ταπείνωση, ή Χάρις του Θεού δέν τον πλησιάζει. Τί λέει ή Γραφή; «Έπί τίνα επιβλέψω, άλλ' ή έπί τον ταπεινόν καί ήσυχιον καί τρέμοντα τους λόγους μου;»[1]

1. Ησ 66,2.

Απόσπασμα από τις σελίδες 148 -152 του βιβλίου:



ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
ΛΟΓΟΙ Β΄
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
«ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ»
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 http://anavaseis.blogspot.com

KATOXIKA VIDEO (1)





Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Στεῖλτε το παντοῦ!!!!!! Σέ ὅλη τήν ῾Ελλάδα καί ὄχι μόνον!!!!

Ψηφίστε ΟΛΟΙ!

Στην παρακάτω Αμερικανική τοποθεσία, γίνεται «δημοσκόπηση» για το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι. Μπείτε, ψηφίστε και διαδώστε το σε όσους ξέρετε!

http://www.topix.com/forum/world/macedonia/TAAAAFN23PMGMJ147

Είναι πολύ απλό. Ούτε όνομα πρέπει να βάλετε, ούτε στοιχεία, ούτε τίποτε. Μόνο επιλέγετε το Yes και μετά βλέπετε το ως τώρα αποτέλεσμα.
Έχουν μπει οι Σκοπιανοί και έχουν σαρώσει.
GO!!!!

Αὐγουστῖνος Καντιώτης: ὁ πτωχότερος Μητροπολίτης τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας / τῆς ᾿Ανδρονίκης Καπλάνογλου

ΕΥΛΟΓΙΑ ή ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ;

Γραμμένο από την Ανδρονίκη Καπλάνογλου

Θα διηγηθώ ένα προσωπικό περιστατικό που έχει σχέση με τον Γέροντα  π. Αυγουστίνο, για να παρουσιάσω την απλότητα του και στην συνέχεια θα θέσω ένα ερώτημα στους πιστούς.

ανω σχ. π. Απ. Αυγ.  ιστ..Ὁ π. Αὐγουστῖνος πέρασε τὰ 33 χρόνια της ποιμαντορίας του μὲ δύο παλιές ἀρχιερατικὲς στολές, που πάντα ήταν καθαρές και σιδερωμένες, χάρη του πνευματικού παιδιού του Αλέξανδρου Φωκά που τον διακονούσε με πολύ αγάπη. Τὸν πρῶτο καιρὸ τῆς ἐπισκοπικῆς του ζωῆς, ἀπὸ τὸ νερὸ τῆς βροχῆς ποὺ ἔμπαινε ἀπὸ τὰ σπασμένα κεραμίδια τῆς Μητροπόλεως, τὸ ἐπιγονάτιο της μιας στολής εἶχε κατσιάσει.
Βλέποντάς το, σκέφθηκα νὰ ράψω μία νέα ἀρχιερατικὴ στολή.  Αγόρασα τὸ ὕφασμα καὶ έμενε να πάρω τὴν εὐλογία.

Πίστευα ότι θα δεχόταν, αφού μόνη μου θα την έραβα και δεν θα έκανα πολλά ἔξοδα. Πήγα στο γραφεῖο του γιά νά πάρω την ευλογία του. Μοῦ τὸ ἀρνήθηκε κατηγορηματικά.
Δὲν ἀπογοητεύτηκα. Στὶς 6-9-1985 τοῦ ἔστειλα ένα μικρὸ σημείωμα, που έγραφε·

  • «Σεβαστέ μου πνευματικέ πατέρα, συγχωρέστε με γι᾿ αὐτό μου τὸ σημείωμα. Ὅμως, θα ἤθελα νὰ σᾶς πῶ, ὅτι πολὺ λυπήθηκα ποὺ δὲν θέλετε νὰ ράψω τὰ ἄμφια. Να μη στεναχωρεθῆτε ποὺ σᾶς τὸ ξαναλέω, δὲν τὸ κάνω ἀπὸ ἀνυπακοή. Νὰ μὲ βάλτε καὶ ὅρο· σὲ κάθε βελονιά, σὲ κάθε κέντημα, νὰ λέω καὶ ἕνα “Κύριε ἐλέησον”, νὰ κάνω και μιὰ προσευχὴ…

  • Μὲ πολὺ σεβασμὸ

  • Ανδρονίκη».

Στὶς 8-9-1985 τηλεφώνησα στὸν Γέροντα, ἐλπίζοντας ὅτι θὰ μοῦ ἔδινε ἄδεια. Όμως ο π. Αυγουστίνος δεν παραβίαζε τις αρχές του, όσο μεγάλα και ἐάν ήταν τα δολώματα. Καί μοῦ είπε αὐστηρά; «Ἂν θέλῃς νὰ λέγεσαι δικό μου πνευματικὸ τέκνο, θὰ κάνῃς ὑπακοή και δεν θα ράψης τίποτε» καὶ ἔκλεισε τὸ τηλέφωνο.

Πήρα το μάθημα. Δεν μου άφησε κανένα περιθώριο για να τον ξαναενοχλήσω.

Τα 33 χρόνια της αρχιεροσύνης του και τα 10 μετά την παραίτηση του τα έβγαλε μόνο με τις δύο αυτές απλές φτωχές ἀρχιερατικές στολές.

Η μία  που διατηρούνταν σε κάπως καλύτερη κατάσταση, την φόρεσαν κατά την κοίμησή του.

«ΔΙΕΜΕΡΙΣΑΝΤΟ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΙΣ…»

Τη συνέβη όμως κατά την ταφή, του πτωχοτέρου Μητροπολίτου της Ορθοδόξου Εκκλησίας  π. Αυγουστίνου, όταν χιλιάδες πιστοί βρισκόταν έξω από το Μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου, με εντολή της Μητροπόλεως, για να μην γίνει συνωστισμός;

Τα έγραψα εκείνες τις μέρες στον Μητροπολίτη κ. Θεόκλητο, που πιθανόν να μην αντελήφθη το γεγονός και περίμενα απάντηση. Πέρασαν 40, 50, 60 μέρες, αλλά απάντηση δεν πήρα, γι’ αυτό το ανακοινώνω τώρα στους πιστούς και ας δώσουν εκείνοι την απάντηση.

Θέλω να δηλώσω ότι ο Μητροπολίτης Θεόκλητος ήταν πάντοτε ευγενέστατος μαζί μου.  Μπορεί να πικραίνεται μαζί μου και να με κατηγορεί στα ιερατικά συνέδρια, δεν τον κακίζω αλλά τον δικαιολογώ. Η παρουσία του στην Μητρόπολη Φλωρίνης είναι χρήσιμη, γιατί αν φύγει αυτός ποιος ξέρει ποιός αίλουρος θα αναριχηθεί;

Οι καλοί άγαμοι κληρικοί που έχουν τα προσόντα, για να γίνουν μητροπολίτες δεν επιδιώκουν δεσποτικές έδρες, τρέμουν την ευθύνη και ιδιαίτερα στις μέρες μας. Έχουν σοβαρότητα και εργάζονται όχι για την δόξα την δική τους, αλλά για την δόξα του Θεού. Δεν τρέχουν σε γιορτές και πανηγύρια Μητροπολιτών για να αποκτήσουν την εύνοια τους και να αρπάξουν κάποια δεσποτική έδρα.  Σπάνια πράγμα στις μέρες μας να εκλεγεί επίσκοπος ευλαβής και θεοπρόβλητος.

Γράφω αυτά τα λόγια μόνο για την αλήθεια και όχι για να λυπήσω τον μητροπολίτη Θεόκλητο. Ο Γέροντας έφυγε για την αιωνιότητα σηκώνοντας τον σταυρό της αχαριστίας από πολλά πρόσωπα και εμείς οφείλουμε να καταγράψουμε την ιστορία του όπως έχει, για να φανεί το ύψος της αγιότητάς του και ο σταυρός του μαρτυρίου του.

Στην επιστολή που έστειλα στον Μητροπολίτη, έγραφα·

  • τ.-ιστ.-11«Σεβασμιώτατε π. Θεόκλητε… Αυτό που έγινε κάτω από τον σταυρό του Χριστού, το έκαναν [2-3] ιερείς σας και στον π. Αυγουστίνο… Άρπαξαν ότι μπορούσαν από την [πτωχή] αρχιερατική ενδυμασία του π. Αυγουστίνου. Μέχρι και ο Μ… (ιερεύς εκτός Μητροπόλεως) συμμετείχε στην μοιρασιά. Αυτός επειδή δεν βρήκε κάτι που έβγαινε, άρπαξε μια φούντα!!
    Οι κληρικοί που έκαναν την βδελυρά  αυτή πράξη, στο φέρετρο του Γέροντος μάλλον δεν αντελήφθησαν πόσο φοβερή ήταν. Δεν ξέρω αν το έκαναν από επιπολαιότητα ή παρασύρθηκαν, όμως θέλω να τους καλέσετε και να τους πάρετε αυτά που άρπαξαν από τον μεγάλο κεκοιμημένο πνευματικό μας πατέρα και να τα δώσετε στο Μοναστήρι για να μπουν μετά την ανακομιδή κοντά στα λείψανά του π. Αυγουστίνου.
    Θα σας αναφέρω τα ονόματα των ιερέων σας που συμμετείχαν στην μοιρασιά και εσύλησαν το φέρετρο του πατρός Αυγουστίνου πριν από την ταφή….
    Τέτοια λεηλασία δεν το περίμενα. Φανταστείτε να τους έβλεπαν οι χιλιάδες πιστοί που βρίσκονταν έξω από την πόρτα του Μοναστηριού και να ήθελαν να τους μιμηθούν. Να πάρουν και αυτοί κάτι για ενθύμιο, από τον π. Αυγουστίνο, αφού και αυτοί τον αγαπούσαν! Και μάλιστα κάποιοι έκαναν χιλιάδες χιλιόμετρα για να βρίσκονται εκείνη την ώρα στην ταφή.

  • Τί θα γινόταν;
    Θα του ξέσχιζαν τα ράσα, θα του διέλυαν ακόμη και το σώμα! Και δεν θα έμεινε τίποτε στον τάφο!!!…
    Σας παρακαλώ, καλέστε το συντομότερο τους ιερείς σας και πάρτε από τα χέρια τους τα κλοπιμαία.
    Σκέπτομαι· Τί άλλο έμεινε να αρπάξουν από τον Γέροντα;
    Σας παρακαλώ να μην αργήσετε να διορθώσετε την ανήθικη αυτή πράξη…

ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ

Στην συνέχεια ανακοίνωνα στην επιστολή, για κάποιο βιβλίο που με την άδεια του Γέροντος οφείλω να γράψω.
  • «Σας ενημερώνω ότι· Ο π. Αυγουστίνος με ανέθεσε να βγάλω μετά την κοίμησή του, ένα βιβλίο με τίτλο·  “ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ”.
    Εχω πολύ υλικό και από φίλους και από εχθρούς του Γέροντος.
    Για τους εχθρούς, εσωτερικούς και εξωτερικούς, υποσχέθηκα στον π. Αυγουστίνο ότι θα γράψω τα πάντα και δεν θα χαριστώ σε κανέναν. Αφού με ρώτησε αν θα μπορέσω, στην συνέχεια χαμογέλασε και μου έδωσε την ευλογία του….
    Θα είμαι προσεκτική. Θα μιλώ με στοιχεία. Δεν θα σκανδαλίζω. Θα οικοδομώ και θα προστατεύω τους πιστούς, από κάποια επικίνδυνα στοιχεία που ο π. Αυγουστίνος έδιωξε.
    Σας ζητώ συγνώμη που σας κούρασα. Σκεφτόμουν να ρθώ στην Μητρόπολη και να σας τα πω από κοντά, αλλά δεν ήξερα αν θα σας βρω.

  • Σας ευχαριστώ την ευχή σας

  • Ανδρονίκη Καπλάνογλου»

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ

ΠΡΟ ΤΗΣ ΤΑΦΗΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

φ. Τ. ιστ. 2Λίγα λεπτά προ της ταφής αφαιρέθηκαν από τον πτωχότερο Ορθόδοξο Μητροπολίτη όλα τα αρχιερατικά είδη που έφερε επάνω του.

ΣΥΓΚΡΙΝΑΤΕ

ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Αφαιρέθηκαν 1) οι 3 σταυροί του ωμοφορίου, 2) το επιγονάτιο,  3) η ράβδος και το 4) εγκόλπιο.

Τα δύο τελευταία μου είπαν ότι τα παίρνει ο Μητροπολίτης. Ας το δεχθούμε αυτό, αν και δεν είδα αυτό να γίνεται στον Μητροπολίτη Κοζάνης Διονύσιο.

  • Γιατί πήραν το επιγονάτιο και τους 3ης σταυρούς από το ωμοφόριο; Ρώτησα κάποιον κληρικό εκτός της Μητροπολεως που ήρθε στην ταφή και προσπαθούσε να πάρει ακόμη και τρίχες από την γενειάδα του Γέροντος και του είπα· «Τί είναι αυτά που κάνατε πάτερ στον Γέροντα, την ώρα της ταφής; Τον ξεπουπουλίσατε».

  • «Έγω», μου απήντησε, «πήρα μόνο μία φούντα από τα άμφιά του». Και από την γενειάδα τί τραβούσατε; Την χαϊδεψα, μου είπε. Ας τον πιστέψουμε. Πάντως ο Γέροντας όχι μόνο δεν θα ευλογούσε αυτό που έγινε αλλά θ’ αγανακτούσε και θα τους έδιωχνε απο κοντά του.

ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ;

Ιουστ.-Ας ρωτήσουμε τον πρωτοσύγκελλο Ιουστίνο Μπαρδάκα, που προϊστατο της ταφής και έχει στην αριστερή του τσέπη ένα σταυρό του ωμοφορίου.

Ασφαλώς, θα μας πει ότι τι πήρε για ευλογία.

Τα άμφια του Γέροντος επισκόπου π. Αυγουστίνου ήταν φτωχά, απλά και παλιά και δεν είχαν καμία υλική αξία.
Μέχρι εδώ συμφωνούμε.
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΗ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΞΗ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ;

ΑΝ  ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΙΣΤΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΜΗΘΟΥΝ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟΣ ΤΙ ΘΑ ΕΜΕΝΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΑ;

ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ

ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΟ

ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ!!!

Θα του κάνω και μία ερώτηση·

Αφού τόσο πολύ αγαπούσε τον π. Αυγουστίνο και ήθελε να έχει κάτι για ενθύμιο απ’ αυτόν γιατί στην Μητρόπολη κατέστρεψε το Γραφείο του;  Δεν έπρεπε να διατηρήσουν τον χώρο εκείνο, τουλάχιστο σαν μουσείο από σεβασμό στον Γέροντα; Ρώτησαν τον Φλωρινιώτικο λαό αν ήθελε να τον καταστρέψουν; Τόσο μεγάλη ανάγκη  ήταν να αποκτήσει η Μητρόπολη Φλωρίνης τόσο μεγάλο χώρο υποδοχής και σαλόνι;

Η φωτογραφίες είναι μάρτυρες.

graf4214 π.ιστ.

Έκτισαν την πόρτα του γραφείου του.

Graf.4213ιστ

Γκρέμισαν το εσωτερικό τείχος του γραφείου του Γέροντος Μητροπολίτου π. Αυγουστίνου. Τα τρία γραφεία  ενώθηκαν (του Μητροπολίτου, του γραμματέα και του πρωτοσυγκέλλου) και έγινα ένα δωμάτιο, όπως βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία!
Δεν νομίζω να ήταν ιδέα του Μητροπολίτου Θεοκλήτου η καταστροφή του γραφείου του Γέροντος και η  δημιουργία  σαλονιού,  αφού κοντά στον π. Αυγουστίνο ο π. Θεόκλητος έμαθε στην λιτότητα.

Η αλλαγή αυτή κόστισε πολλά χρήματα στην Μητρόπολη γιατί μπήκαν δυνατά σιδερένια υποστυλώματα για να μη καταρρεύσει το κτίριο.

Δηλαδή εκτός από τα χρήματα που ξοδεύτηκαν δεν έμεινε τίποτε στην Μητρόπολη που να θυμίζει το γραφείο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου! Γι’ αυτό ας μη μας δικαιολογηθούν ότι εσύλησαν το φέρετρο του Γέροντος από αγάπη!

 

 

Πηγή:http://www.augoustinos-kantiotis.gr

Βατοπέδι: ἀνακοινώθηκαν τά πορίσματα τῶν κομμάτων


Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010



Την παραπομπή Μπασιάκου, Δούκα και Κοντού ζητάνε στα πόρισματά τους το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ και επιφυλάσσονται για Ρουσόπουλο - Βουλγαράκη, ενώ θέμα παραγραφής θέτει το ΛΑΟΣ.

Το ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με το πόρισμά του, παραπέμπει τους πρώην υπουργούς, Δούκα, Μπασιάκο και Κοντό για απιστία σε βάρος του Δημοσίου και παράβαση καθήκοντος. Παραπέμπει όμως και τον κ. Ρουσόπουλο για ηθική αυτουργία και τον κ. Βουλγαράκη για παράβαση καθήκοντος.

Σας θυμίζουμε ότι η ΝΔ έχει αποχωρήσει από την επιτροπή κάνοντας λόγο για προαποφασισμένες πολιτικές διώξεις εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ.



Πηγή:: http://atithaso.blogspot.com/2010/10/blog-post_6243.html#ixzz12k6nJShS