"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

῾Η ὁμιλία τοῦ π.Σαράντη Σαράντου ἀπό τήν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στήν Βουλή γιά τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη (6/2)





Ὁμιλία στή συγκέντρωση διαμαρτυρίας
κατά τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη
τοῦ Ἀρχιμ. Σαράντη Σαράντου
ἐφημερίου Ἱ.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου



Σεβαστοί Πατέρες
Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,
ἀγαπητές ἐν Χριστῷ ἀδελφές,
Χαίρετε.
Σήμερα χαιρόμαστε ὄχι μόνο γιά τό μεγαλύτερο θαῦμα πού πρίν ἀπό ἕνα τρίωρο ζήσαμε, τῆς θείας Λειτουργίας - ἔκλινεν οὐρανούς ὁ Χριστός καί κατέβη στίς ἅγιες ἐνορίες μας καί στίς ἱερές μονές - ἀλλά καί γιά τήν πολυπληθέστατη σύναξη ἐπί τῷ αὐτῷ χιλιάδων ἀδελφῶν.
Ἀπό ὅλα τά μέρη τῆς πατρίδος μας ἔχουν καταφθάσει μπροστά στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ἀδελφοί γιά νά φωνάξουμε στεντορείως στούς ἐκπροσώπους τοῦ ὀρθοδόξου ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὅτι δέν θέλουμε τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη…   
Δέν θέλουμε τήν ἠλεκτρονική φυλακή… 
Δέν θέλουμε νά ἐνταχθοῦμε στό προετοιμαζόμενο ἀντίχριστο παγκόσμιο κράτος.  Δέν θέλουμε οὔτε κἄν νά ἀρχίσει ἡ διαδικασία, μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη, τοῦ ἀντιχρίστου χαράγματος καί τοῦ ἀντιχρίστου σφραγίσματος.

Ἐξομολογοῦμαι δημοσίως, σεβαστοί πατέρες, ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, ὅτι ἰλιγγιῶ μπροστά στήν προοπτική ἐμεῖς νά μήν ἀντιδράσουμε γενναῖα καί ἔτσι νά ἀφήσουμε τά παιδιά μας, τά ἐγγόνια μας τά σαρκικά καί τά πνευματικά καί τίς ἑπόμενες γενιές νά χαραχθοῦν καί νά σφραγισθοῦν ἀμέσως μετά τήν εἴσοδό τους στόν παρόντα ρευστό μεταπτωτικό κόσμο χωρίς ἐλπίδα σωτηρίας, χωρίς προοπτικές αἰωνίου, μετά τῆς Παναγίας Τριάδος, ζωῆς.
Ἤδη ἡ Ἐκκλησία μας μετά ἀπό συνετή ἐν Χριστῷ μελέτη, ἔχει ἐκφράσει τήν τοποθέτησή της πάνω στίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες, παραπλήσιες τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη.  Ἡ ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μέ δύο ἐγκυκλίους της τοῦ 1997 καί 1998 συνέδεε τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες μέ τήν προηγηθεῖσα, κυρωμένη καί ἀπό τήν τότε Ἑλληνική κυβέρνηση, Συνθήκη Σένγκεν, πού ἔβαλε τά θεωρητικά καί κοινωνικά θεμέλια τοῦ παγκοσμίου ἀντιχρίστου κράτους.  
 Ἡ ἱερά Σύνοδος συνιστοῦσε νά μήν πάρουν οἱ πιστοί τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες.  Ἡ τότε κυβέρνηση ὑπέκυψε κάτω ἀπό τίς πιέσεις τῆς Ἐκκλησίας καί ταυτότητες δέν δόθηκαν.
Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη στίς μέρες μας εἶναι πολύ χειρότερη ἀπό τίς τότε ἑτοιμαζόμενες.  Τό μικροτσίπ πού φέρει ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη, ἐκτός τῆς πολύ μεγάλης χωρητικότητός του εἶναι καί ἀνα­προγραμματιζόμενο, τεχνολογίας RFID.  Θά ἀναπρογραμματί­ζεται ἀνάλογα μέ τίς ἀπαιτήσεις ἤ τίς ἀνάγκες τῆς ἐξουσίας.
Ποιᾶς ἐξουσίας;  Ὁ πρωθυπουργός τοῦ κράτους μας ἀρκετές φορές ἔχει δηλώσει: Χρειαζόμαστε μιά παγκόσμια κυβέρνηση καί γρήγορα.  Τί ἐννοεῖ;  Δέν ἔχει ἐκλέξει ὁ ἑλληνικός λαός κυβέρνηση;  Δέν ἔγιναν κανονικές ἐκλογές;  Ἀπό αὐτές δέν προέκυψε ἡ βούληση τοῦ λαοῦ;  Πῶς ἀνέλαβε τή διακυβέρνηση τῆς χώρας μας ὁ πρωθυπουργός καί οἱ βουλευτές;  
 Μήπως τούς ἐξέλεξε κάποια ἄλλη ἐξουσία ἄτυπα παγκοσμίου κράτους πού ἔνθερμα προτείνει νά ἐγκατασταθεῖ ἐδῶ καί τώρα ὁ πρωθυπουργός μέ τή φράση στή μητρικη  του γλῶσσα we need a global government and fast
Ἤδη ἀνέβηκε στό διαδίκτυο πρός διαβούλευση ἀπό τόν ὑπουργό ἐσωτερικῶν καί ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης κύριο Ραγκούση τό προσχέδιο νόμου ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης. 
Μέ αὐτόν τό νόμο, πού προτίθενται νά ψηφίσουν, ὄχι μόνον καταργεῖται τό ἑλληνικό κράτος, ἀλλά καί ὁριστικά θάπτεται μέ τήν πολυτελῆ, μαρμάρινη, ἀλλά βαρειά ταφόπλακα τοῦ νόμου ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, πού εἶναι τό μεῖζον καί ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη τό ἐργαλεῖο της.
Τό προσχέδιο νόμου γιά τήν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση εἶναι γραμμένο ἀπό κομπιουτεράδες γιά τά κομπιοῦτερ καί ὄχι γιά ἀνθρώπους.  
 Μέ τήν καλύτερη ἐκτίμηση καί τόν ἀγαθότερο λογισμό ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι ὁ νόμος ἀπευθύνεται σέ ἄκαμπτα ρομπότ χωρίς ἀρθρώσεις, χωρίς μυικό τόνο, ἄνευ νευρικοῦ συστήματος.  Καί τό χειρότερο ὁ νομοθέτης τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης ξέχασε τελείως, ὅτι οἱ ὑπήκοοι τοῦ νόμου, ὅσο καί ἄν οἱ νομοθέτες δέν τό βλέπουν καί δέν τό πιστεύουν ἔχουν ψυχή, ἔχουν νοῦ, ἔχουν αἰσθήματα, ἐμπειρίες, βιώματα, βούληση, ὄνειρα, προοπτικές, ἐπιδιώξεις, μεταφυσικές ἀνησυχίες, πόθο αἰωνίου ζωῆς, ἀγάπη γιά τό Δημιουργό Θεό.
Ὁ νόμος δέν ἀναφέρεται σέ ἀξίες καί ἰδανικά.  Ὡς νάνους μᾶς βλέπει καί μᾶς θέλει ἡ Νέα Ἐποχή, ἡ Νέα Τάξη πραγμάτων, ἀόμμα­τους, κωφάλαλους, μέ ἠλεκτρονικό ἐγκέφαλο, ἀλλά χωρίς ψυχή.  Μέ βιολογική Καρδιά, χωρίς εὐαισθησίες ὅμως, καί μέ μόνιμο βηματοδότη πού θά λειτουργεῖ βάσει ἐντολῶν τοῦ μικροτσίπ τῆς Κάρτας Πολίτη. 
Ἱδρύεται λοιπόν ἄνευ τῆς γνώμης, ἄνευ τῆς θελήσεως, χωρίς τήν ψῆφο τοῦ Ἕλληνα Πολίτη, χωρίς ἐκλογές ἕνα νέο ἠλεκτρονικό παγκόσμιο κράτος, σύμφωνα μέ τίς ἐξαγγελίες τοῦ πρωθυπουργοῦ.  Ἐργαλεῖο σύνδεσης τοῦ κάθε πολίτη μέ αὐτό τό παγκόσμιο ἠλε­κτρονικό κράτος θά εἶναι ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη.  Οὔτε καί δημοψήφισμα δέν χρειάστηκε, ἀφοῦ ὁ λαός μας ἔχει στό λαιμό του τή θηλειά τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως, τῆς περικοπῆς μισθῶν καί συντάξεων και τῆς φοβερῆς ἀπειλῆς τῆς ἀνεργίας.
Ἔχουμε ἀναπτύξει πολλές φορές  τή θέση  μας, ὅτι  δηλαδή τό κύριο μέλημα  τῆς «Νέας Ἐποχῆς» εἶναι ἀκριβῶς ἡ ὁλοκλήρωση τῶν ὑποδομῶν τῆς «ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης».  Φυσικά ἡ εὐρύτατη καί παγκόσμια χρήση  αὐτοῦ τοῦ ὅρου, ἀποτελεῖ ἕναν  εὐφημισμό καί μία μάσκα ἀφοῦ στήν οὐσία πρόκειται γιά ἠλεκτρονική δικτα­τορία καί παγκόσμια ἠλεκτρονική τυραννία.  
 Ὁ στόχος εἶναι ἡ ἐλα­χιστοποίηση τῶν λαϊκῶν ἀντιδράσεων, τό «νανούρισμα» τῶν συνει­δή­σεων καί ἡ παιδαγωγία στήν ἐκκοσμίκευση καί τόν ὑλισμό-ἀτο­μισμό.
Θά εἶναι ὄντως φοβερή αὐτή ἡ ὕπουλη μετάλλαξη τοῦ ἐνδόξου ἔθνους μας μέ τήν τρισχιλιετῆ ἱστορία του καί τόν πολιτισμό του καί ἡ ἐξαφάνισή του μέσα στόν πολτό τῆς παγκόσμιας ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης.
Ὡστόσο ἰσχυρίζεται ὁ Πρωθυπουργός, ὅτι στήν Κάρτα τοῦ Πολίτη, μέ τήν ὁποία θά διασυνδέονται ἠλεκτρονικά ὅλες οἱ ὑπηρεσίες τοῦ Δημοσίου, θά ἐνσωματωθοῦν σταδιακά ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ἐκλογικός ἀριθμός, διαβατήριο, δίπλωμα ὁδήγησης, κάρτα διέλευσης διοδίων, κάρτα δημότη, ἀλλά καί δεδομένα πού ἔχουν σχέση μέ τήν ὑγεία (ἠλεκτρονικός ἰατρικός φάκελλος), ὥστε ὁ πολίτης νά ἐξυπηρετεῖται παντοῦ καί χωρίς γραφειοκρατία.  Ἐπίσης  στό μέλλον σχεδιάζεται νά ἐνταχθεῖ καί ἡ ἠλεκτρονική «ὑπογραφή» τῶν πολιτῶν.  
Ποτέ ἡ Ἐκκλησία δέν ἀρνήθηκε, τόσο ἡ διοικοῦσα Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὅσο καί τό πλήρωμά της, τῶν ἑλλήνων πολιτῶν, τή δημιουργική βοήθεια τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας στίς καθημερινές συναλλαγές, στήν ἐπιστημονική ἔρευνα καί στίς ἐφαρμογές της, στήν ἄμεση ἀνίχνευση τοῦ πλούτου τῆς γνώσεως μέσῳ Internet, στήν ἀνάλυση, στή σύνθεση καί στή δημιουργία τῶν μορφῶν τῆς τέχνης, στίς ἐκδόσεις, στήν ἐποικοδομητική πληροφορία, στήν ἐν γένει ἀνάπτυξη τοῦ πολιτισμοῦ. 
Φυσικά καί εὐχόμαστε νά μηχανοργανωθοῦν πλήρως ὅλες οἱ ὑπηρεσίες τοῦ Δημοσίου, ὥστε νά παταχθεῖ ἡ γραφειοκρατία.  Ὅμως εἶναι ἄκρως ἀνησυχητική ἡ σχεδιασθεῖσα καί ἡ συνε­χῶς τελειοποιούμενη συλλογή προσωπικῶν δεδομένων μετά ἀπό  διασύνδεση ὅλων τῶν βάσεων δεδομένων.  
 Ἡ ἠλεκτρονική φυλακή ὅσο πολυτελής κι ἄν κατασκευασθεῖ, θά εἶναι φυλακή, φοβερή καί ἀπάνθρωπη, φοβερότερη μάλιστα θά καταστεῖ ἄν παραχωρηθεῖ ἡ διακυβέρνησή της σ’ αὐτούς πού ἤδη καταπονοῦν καί πολυβολοῦν μέσῳ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως, τόν στενάζοντα Ἑλληνικό λαό ἤ σέ ἄλλους χειρότερους.
Κατανοώντας ὅλοι ἐμεῖς τό μέγιστο ἐπερχόμενο κίνδυνο, βρισκόμαστε σήμερα ἐδῶ μπροστά στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων γιά νά ἐνημερώσουμε γιά τίς συνέπειες τῆς πρός ψήφιση ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης καί τῆς συνολικῆς ταφῆς πού θά ἐπιφέρει στόν ὑπέροχο θεανθρώπινο πολιτισμό μας καί στό φρόνημα τῶν πολιτῶν τῆς χώρας μας.
Εἴκοσι πέντε Πολιτεῖες τῶν ΗΠΑ ἀντιδροῦν στή θέσπιση Κάρτας Πολίτη.  Οἱ Ἄγγλοι πολῖτες ἄμεσα διαπιστώνοντας τό σκοτάδι τῆς ἠλεκτρονικῆς φυλακῆς καί τή μείωση τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων ἐπέστρεψαν τίς παραληφθεῖσες Κάρτες Πολίτη, ἀκυρώθηκε ὁ σχετικός νόμος καί ἀπαίτησαν ἀπό τήν κυβέρνησή τους νά ἀπαλειφθοῦν ὅλα τά προσωπικά τους δεδομένα ἐντός ἑκατό ἡμερῶν ἀπό ὅποιες βάσεις δεδομένων.
Γερμανοί πολῖτες παρακολούθησαν στήν κρατική τηλεόραση χάκερς πού μέσα στά στενά ὅρια τηλεοπτικοῦ δελτίου εἰδήσεων ἔσπασαν κωδικούς τῆς γερμανικῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη καί πῆραν δύο δακτυλικά ἀποτυπώματα καί ἕνα ἑξαψήφιο κωδικό πού θά ἀποτελοῦν τήν ψηφιακή ὑπογραφή τοῦ κατόχου, ἀποδεικνύοντας τήν ἀνεπάρκεια τῶν ἠλεκτρονικῶν συστημάτων νά διαφυλάξουν τά προσωπικά δεδομένα καί τούς λογαριασμούς τῶν πολιτῶν.
Στήν ὀρθόδοξη Ρουμανία ἕνας καί μόνο φλογερός ἅγιος γέροντας, ὁ π. Ἰουστῖνος Πάρβου ἐνημερώνοντας καί στηρίζοντας τούς Ρουμάνους πιστούς ἀπέτρεψε τόν κίνδυνο τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων ἐκεῖ.
Δόξα τῷ Θεῷ καί στή χώρα μας ξύπνησαν πολλές συνειδήσεις.  Σαράντα Μητροπολῖτες, πολλοί ἱερεῖς καί μοναχοί ἀσταμάτη­τα ἐνημερώνουν τόν Ὀρθόδοξο λαό μας.  Τό θέμα λοιπόν τῆς Κάρτας Πολίτη ἔχει πάρει διαστάσεις.   
Ἡ ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀγρυπνεῖ καί ἀναμένεται σοβαρή καί θεοφώτιστη ἀ­πόφαση.  Εἶναι χαρακτηριστικά ἐκφραστική  ἡ πρόσφατη ἀνακοί­νω­ση τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλ­λά­δος.   
Διακριτικά συμπαρίσταται στόν παρόντα ἀγῶνα τοῦ Ἑλλη­νορθοδόξου λαοῦ μας.  Εἴμαστε βέβαιοι πώς θά ἐπακολουθή­σει ἡ εὐλογία τῆς ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρός περαιτέρω δραστηριότητα καί λύσεις.
Τελειώνοντας τήν ταπεινή προσλαλιά μας ἄς ἐντείνουμε τή φωνή μας καί ἄς ρωτήσουμε τούς ἐκλεγμένους ἀπό τό λαό ἐκπροσώπους μας:
Δέν ἔχουμε τό δικαίωμα νά μήν εἴμαστε φυλακισμένοι μέσα στή φιλτάτη πατρίδα μας;  Γιατί ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες νά παραδο­θοῦ­με ἀμαχητί σ’ αὐτό τό πρωτοφανές στήν ἱστορία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους φακέλωμα;  Γιατί νά ἀρνηθοῦμε τή θεόσδοτη τρισχιλιετῆ καί πλέον ἐλευθερία μας καί νά τήν παραδώσουμε σέ χέρια ἀγνώστων ἤ ἀγνωστικιστῶν ἤ ἴσως καί ἀντιχρίστων;
Ἀξιότιμοι ἐκπρόσωποι τοῦ λαοῦ μας.
Ὑπάρχουν ἀκόμα τά περιθώρια, πρίν εἶναι πολύ ἀργά, νά πεῖτε καί σεῖς, ὡς ἔντιμοι ἐκπρόσωποί μας τό ὄχι στήν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση.  Γιατί δέν κάνετε χρήση τοῦ δικαιώματός σας; 
Μπορεῖτε ἀκόμα νά πεῖτε ὄχι στήν ἠλεκτρονική φυλακή ὅλων μας.  Σᾶς συμφέρει νά συνταχθεῖτε μαζί μας.  Ἄλλως σᾶς περιμένει καί σᾶς ἡ ἠλεκτρονική φυλακή μέ τίς ὄντως ἀπρόβλεπτες συμφορές της.
Μπορεῖτε νά πεῖτε ὄχι καί στό δυσώνυμο 666.  Τότε θά βοηθήσει ὁ ἐν Τριάδι Θεός μας καί θά διασώσει μέ τή Χάρη του γιά ἄλλη μιά φορά στήν ἱστορία τό ἔθνος μας.
Ἄς δηλώσουμε ὅλοι μας ἄρχοντες καί ἀρχόμενοι τή βαθιά μας μετάνοια γιά τά λάθη καί τίς ἁμαρτίες μας ἐνώπιον τοῦ θυσιασθέντος καί Ἀναστάντος Κυρίου μας.  Ἡ νίκη ἀσφαλῶς καί θά εἶναι τοῦ Ἐσφαγμένου Ἀρνίου καί ἡ χαρά καί ἡ ἀγαλλίαση ὅλων μας μαζί Του.

©Αναβάσεις

Ψήφισμα τῆς Συγκεντρώσεως Διαμαρτυρίας κατά τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη (6/2)



ΨΗΦΙΣΜΑ  τῆς Συγκεντρώσεως Διαμαρτυρίας
 κατά τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη

Σήμερα Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011 καί ὥρα 12η μεσημβρινή, ἡμέρα μνήμης τοῦ Μεγάλου Πατρός τῆς Ἐκκλησίας μας ἱεροῦ Φωτίου, δύο ὧρες μετά τή θεία Λειτουργία, τό Μυστήριο τοῦ θανάτου καί τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Θεανθρώπου Κυρίου μας συγκεντρωθήκαμε μπροστά στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων 50.000 πολίτες ἀπ’ ὅλη τήν Ἑλλάδα καί δηλώσαμε τήν ἄρνησή μας νά παραλάβουμε τήν Κάρτα Πολίτη γιά τούς παρακάτω λόγους:

1. Ἐπισπεύδονται οἱ διαδικασίες νά ἐπιβληθεῖ ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη καί μάλιστα σέ περίοδο οἰκονομικῆς κρίσεως, πού συνεχῶς ἐπιδεινώνεται. Καθένας ἀντιλαμβάνεται ὅτι ἡ κρίση προετοιμά­σθηκε ἀπό τούς γνωστούς ἐξουσιαστές γιά νά σφυροκοπηθεῖ ὁ λαός μας καί νά μήν μπορεῖ νά ἀντισταθεῖ στήν παραλαβή τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη.

2.  Ἔγκριτοι νομικοί ἀποδεικνύουν ὅτι ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη εἶναι ἀντίθετη καί πρός τό ἑλληνικό Σύνταγμα καί πρός τό εὐρωπαϊκό Δίκαιο. Ἡ ἐπιμονή τῶν κρατικῶν ἀρχῶν γιά τήν ἔκδοση τῆς Κάρτας δημιουργεῖ ἐρωτηματικά γιά τή σχέση τους μέ τήν ἐρχόμενη δικτατορία τῆς Ν. Ἐποχῆς, μιᾶς καί ὁ Πρωθυπουργός ἔχει διακηρύξει ὅτι χρειαζόμαστε μιά παγκόσμια διακυβέρνηση.
3. Ἄν καί δέν ἀρνούμαστε, τόσο ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὅσο καί τό πλήρωμά της, οἱ Ἕλληνες πολῖτες,  τή δημιουργική βοήθεια τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας στίς συναλλαγές μας, στήν ἐπιστημονική ἔρευνα καί στήν ἄμεση ἀνίχνευση μέσῳ Internet τοῦ πλούτου τῆς γνώσεως κλπ, ὅμως θεωροῦμε ἄκρως ἀνησυχητική τήν ἀπέραντη συλλογή προσωπικῶν δεδομένων καί τόν σχηματισμό προσωπικοῦ προφίλ μέσῳ τῆς διασύνδεσης ὅλων τῶν ἀρχείων. Ὁ μοναδικός γιά κάθε ἄνθρωπο ἀριθμός καί τό microchip, πού θά περιέχονται στήν Κάρτα, τήν καθιστοῦν, σύμφωνα μέ τούς εἰδικούς τῆς πληροφορικῆς, μιά ἀπάνθρωπη ἠλεκτρονική φυλακή γιά κάθε κάτοχό της. Αὐτή θά καταστεῖ χειρότερη ἄν ἡ διαχείρισή της παραδοθεῖ στά κέντρα πού ἤδη καταπονοῦν καί πολυβολοῦν μέσῳ τῆς οἰκονομικῆς κρίσης τόν ἑλληνικό λαό. 



4. Ἡ καθυστέρηση τῶν κρατικῶν ἐκπροσώπων νά δώσουν τά τεχνικά χαρακτηριστικά  τῆς Κάρτας στούς καθηγητές τῆς πληρο­φορικῆς, πού συμμετέχουν στήν εἰδική ἐπιτροπή τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, δημιουργεῖ περισσότερη ἀνησυχία.

5. Ὅλο τό σύστημα τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης λει­τουργεῖ, σύμ­φωνα μέ τούς ἐπιστήμονες τῆς πληροφορικῆς, μέ τή βοήθεια τῶν τριῶν ὁριοθε­τητῶν, ὅπως τούς βλέπουμε πάνω στά προϊόντα, δηλ. μέ τά τρία ἑξάρια. Μᾶς ἀνησυχοῦν ὅμως ἐπίσης οἱ δυνατότητες τῆς τεχνολογίας   microchip RFID.  Μέ τό ἐνσωμα­τω­μένο στήν κάρτα RFID γίνεται ἄμεση διασύνδεση τῶν βάσεων δεδομένων καί ὑπάρχει ἡ δυνατότητα παρακολούθησης τοῦ κατό­χου τῆς κάρτας.  Τό γεγονός μάλιστα ὅτι εἶναι ἀναπρογραμμα­τιζό­μενο ἐπιτρέπει στήν ἑκάστοτε ἐξουσία νά ἀναπρογραμματίζει τό περιεχόμενο τῶν δεδομένων σύμφωνα μέ τή βούλησή της.  Θά μπορεῖ ἀκόμη καί ὁ δυσώνυμος ἀριθμός 666 νά προστεθεῖ στήν Κάρτα.                                          

Μέ ἁπλᾶ λόγια δηλώνουμε: 
  •    Δέν βάζουμε ὑπογραφή σέ λευκό χαρτί· δέν παραλαμβάνουμε καμία κάρτα πού δέν ξέρουμε τί πε­ριέχει γιά μᾶς καί ποιός θά τή διαχειρίζεται.
  •     Δέν παραλαμβάνουμε καμία κάρτα μέ να­προ­γραμματι­ζόμενο τσίπ, χι μόνο μέσ εδικν μηχα­νημάτων, λλά καί ξ ποστάσεως μέσ δορυ­φόρου.
  •     Δέν παραλαμβάνουμε καμία κάρτα μέ χω­ρίς τό 666, ἀφο νά πσα στιγμή μπορε νά εἰσαχθεῖ καί φόσον παγκόσμια διασύνδεση γίνεται μόνο μ’ ατόν τόν ριθμό, ποος τά τελευταα χρόνια διαφη­μίζεται διαρκς καί χει πιβληθε παντο.
  •  Δέν παραλαμβάνουμε τήν κάρτα, ποία συγκεντρώνει τά πάντα γιά μς καί πιδιώκει νά πο­κλείσει πό τή ζωή σους δέν τήν παραλάβουν. Ατό μς παραπέμπει στήν ποκάλυψη πού λέει τι κανείς δέν θά μπορε νά γοράσει νά πουλήσει ν δέν χει τό χάραγμα, τό νομα το θηρίου τόν ριθμό το νόματός του.
  •   Δέν παραλαμβάνουμε τήν κάρτα, μέ τήν ποία πολιτογρα­φούμαστε στό παγκόσμιο κράτος, οτε κχωρομε στίς ρχές τό δικαίωμα νά μς παρακο­λουθον. ς τό κάνουν παράνομα, πως μέχρι τώρα.
  •  Δέν παραλαμβάνουμε τήν κάρτα μέ τήν ποία μες ο λληνες παραδινόμαστε μαχητί σέ να πρωτοφανές στήν στορία το νθρωπίνου γένους λεκτρονικό φακέλωμα.
  •  Δέν παραλαμβάνουμε μιά κάρτα μέ τήν ποία ρνούμαστε τή θεόσδοτη τρισχιλιετ λευθερία μας καί τήν παραδίνουμε σέ χέρια γνώστων καί ντιχρίστων δυνάμεων.

Ἀξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Ἀξιότιμοι κ.κ. Ὑπουργοί τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως,
Ἀξιότιμοι κ.κ. Βουλευτές τοῦ Ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου.

Ὑπάρχουν ἀκόμα τά περιθώρια, πρίν εἶναι πολύ ἀργά, νά πεῖτε καί σεῖς, ὡς ἔντιμοι ἐκπρόσωποι μας τό ὄχι στήν ἠλε­κτρο­νική διακυβέρνηση.  Γιατί δέν κάνετε χρήση τοῦ δικαιώ­ματός σας;
Μπορεῖτε ἀκόμα νά πεῖτε ὄχι στήν ἠλεκτρονική φυλακή ὅλων μας. Σᾶς συμφέρει νά συνταχθεῖτε μαζί μας.  Ἄλλως σᾶς περιμένει καί σᾶς ἡ ἠλεκτρονική φυλακή μέ τίς ὄντως ἀπρόβλεπτες συμφορές της. 
Μπορεῖτε νά πεῖτε ὄχι καί στό 666, στό δυσώνυμο, ἀντίχριστο χάραγμα.  Τότε θά βοηθήσει ὁ ἐν Τριάδι Θεός μας καί θά διασώσει μέ τή Χάρη του γιά ἄλλη μιά φορά, ὅπως τόσες φορές στήν ἱστορία, τό ἔθνος μας.
Ἄς δηλώσουμε ὅλοι μας, ἄρχοντες καί ἀρχόμενοι, τή βαθιά μας μετάνοια γιά τά λάθη καί τίς ἁμαρτίες μας, γιά νά λυτρωθεῖ ἀπό τήν ἐπερχόμενη τυραννία ἡ πατρίδα μας.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ  ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
©  Αναβάσεις

᾿Εντυπωσιακή συγκέντρωση κατά τῆς "Κάρτας τοῦ Πολίτη"



 
του Αντώνη Τριανταφύλλου
Σε μια εντυτπωσιακή σε αριθμό διαδηλωτών συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος περισσότεροι από 2500 κληρικοί, μοναχοί και απλοί πολίτες από την Αθήνα, την ευρύτερη περιοχή της Αττικής, αλλά και από αρκετές περιοχές της επαρχίας συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι της Κυριακής στην πλατεία Συντάγματος διαδηλώνοντας κατά της Κάρτας του Πολίτη. Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας ήταν πρωτοφανής όγκο. Πολλές εκατοντάδες πιστών αποδέχθηκαν το κάλεσμα εκκλησιαστικών οργανώσεων του νέου αλλά και του παλαιού ημερολογίου και κατέκλυσαν την κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας, απέναντι από το κτίριο της Βουλής.
Κρατώντας Ελληνικές σημαίες αλλά και σημαίες με τον Δικέφαλο αετό, το αστέρι τις Βεργίνας καθώς και με τον σταυρό και το σύνθημα «Ορθοδοξία ή Θάνατος», με πανώ και πλακάτ οι διαδηλωτές κάλεσαν την Κυβέρνηση να ανακαλέσει την απόφασή της για την καθιέρωση της νέας ηλεκτρονικής ταυτότητας.
Πολίτες κάθε ηλικίας, κληρικοί, μοναχοί και μοναχές ξεκίνησαν να συγκεντρώνονται από τις 11 το πρωί στα σκαλοπάτια της πλατείας Συντάγματος, αλλά και μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία στη λεωφόρο Αμαλίας και λίγη ώρα αργότερα και στην οδό Όθωνος.
Στους συγκεντρωμένους διακρίναμε τον ηγούμενο της Μονής του Μεγάλου Μετεώρου, τον Αρχιμ. π.Νεκτάριο Μουλατσιώτη, τον π.Σαράντη Σαράντο, και τον ηγούμενο της παλαιάς (σχισματικής) αδελφότητας της Μονής Εσφιγμένου.
Ανάμεσα στις οργανώσεις που κινητοποιήθηκαν για τη διοργάνωση της εντυπωσιακής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας κατά της Κάρτας του Πολίτη περιλαμβάνεται και η Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης. Στην ανακοίνωσή τους, τα μέλη της Πρωτοβουλίας επισημαίνουν ότι: «Ή θα διαλέξουμε μια μίζερη και απολύτως ελεγχόμενη και θνησιγενή επιβίωση σε μια φυλακή – σταύλο ή θα υπερασπιστούμε το δικαίωμα να ζούμε ως ελεύθεροι πολίτες σε μία ελεύθερη Ορθόδοξη και δημοκρατική χώρα»
Μεταξύ άλλων, οι διοργανωτές τονίζουν ότι: «ποτέ άλλοτε δεν βρέθηκε κυβέρνηση που να ζητά την συναίνεσή μας σε ένα τέτοιου γιγάντιου μεγέθους ηλεκτρονικό φακέλωμα». Και συνεχίζουν υποστηρίζοντας ότι «η λεγόμενη κάρτα του πολίτη, δηλαδή η ηλεκτρονική ταυτότητα είναι ένα ωφέλιμο και άκρως χρηστικό εργαλείο, χωρίς το οποίο δεν μπορεί να εφαρμοστεί η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την παγκόσμια μορφή της οποίας ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι επιθυμεί να δεί fast and now».
Οι ομιλητές στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας άσκησαν δριμεία κριτική στην πολιτεία για την οικονομική της πολιτική, τη νέα ηλεκτρονική ταυτότητα, τον ΑΜΚΑ, τη λεγόμενη φορολογική ταυτότητα και την κάρτα ακινήτου. Δεν έλειψαν και πιο ριζοσπαστικές φωνές που αξίωσαν την αποχώρηση της Ελλάδας από τις Συνθήκες του Μάαστριχτ, της Λισαβόνας και του Σένγκεν. Δεν έλειψαν ούτε τα γιουχαϊσματα, όταν κάποιος από τους ομιλητές αναφερόταν στη Βουλή και τους 300.
Στην ασφυκτικά, από ένα χρονικό σημείο και μετά, γεμάτη πλατεία Συντάγματος οι διαμαρτυρόμενοι σχημάτιζαν «πηγαδάκια» ανταλλάσοντας απόψεις για την Κάρτα του Πολίτη.  
«Θα πρέπει να πούμε ένα βροντερό ΄΄όχι΄΄ σε αυτούς που θέλουν να μας αποπροσωποποιήσουν και να μας μετατρέψουν σε απλούς αριθμούς» είπε στο Amen.gr η κυρία Δήμητρα που ήρθε μαζί με την οικογένειά της στην πλατεία Συντάγματος από το Κορωπί.
Λίγο μετά τις δυο και μισή το μεσημέρι, οι διοργανωτές ανακοίνωσαν τη λήξη της συγκέντρωσης. Οι διαδηλωτές υπό τους ήχους του ακάθιστου ύμνου, αλλά και του εθνικού ύμνου συγκεντρώθηκαν μπροστά από την πλατεία του Άγνωστου Στρατιώτη και μισή ώρα αργότερα ξεκίνησαν να διαλύονται.
Το ραντεβού των εκκλησιαστικών οργανώσεων κατά της Κάρτας του Πολίτη ανανεώθηκε στις 27 Μαρτίου, την Κυριακή της Σταυροπροσκηνύσεως, οπότε και έχει προγραμματιστεί η νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στις 3 το μεσημέρι στο πεδίο του Άρεως, ενώ στη συνέχεια οι διαδηλωτές προγραμματίζουν και πορεία διαμαρτυρίας που θα καταλήξει μπροστά από τη Βουλή.
Πηγή:amen.gr




















































Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Πυρκαγιά σέ μονή τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους


Πυρκαγιά ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου στη Μονή του Αγίου Παντελεήμονος του Αγίου Όρους. Επί τόπου ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις.

Η φωτιά ξεκίνησε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στον πέμπτο με έκτο όροφο του μοναστηριού, κοντά στη στέγη. Επί τόπου επιχειρούν έξι πυροσβέστες με δύο οχήματα ενώ σπεύδουν άλλοι δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα. 
Οι μοναχοί που βρίσκονταν μέσα εγκατέλειψαν το κτίριο, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.

Related Posts :

Πηγή:http://psifiakoohiro.blogspot.com

ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΦΗΜΕΣ Ἢ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ "ΕΙΔΗΣΕΙΣ" γιά τήν αὐριανή Εἰρηνική Διαμαρτυρία


ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΦΗΜΕΣ Η ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ "ΕΙΔΗΣΕΙΣ"


ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ  ΚΑΝΕΝΑΝ!

 Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΑΣ   ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ , ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ  ΚΑΙ  ΘΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙΤΑΙ   ΑΥΣΤΗΡΑ.

 Ὅπως ἦταν  ἀναμενόμενο   οἱ  ἐντεταλμένοι μηχανισμοί  τῆς  παραπληροφόρησης, ἐνεργοποιήθηκαν πάλι   μέ σκοπό νά ἀποθαρρύνουν  ἤ νά παραπλανήσουν τούς δεκάδες χιλιάδες τῶν  συμπολιτῶν μας πού ἔχουν ἀποφασίσει νά  διαμαρτυρηθοῦν ΕΙΡΗΝΙΚΑ   εναντίον  της δικτατορίας   της "ηλεκτρονικής διακυβέρνησης" και των  χρήσιμων "εργαλείων" της,  δηλαδή  της "Κάρτας του πολίτη"  και κάθε άλλης  πλαστικής  χειροπέδας "εξυπηρέτησης".
Πολλοί θα προσπαθήσουν  να εμφανιστούν ώς μέλη της  "Συντονιστικής Επιτροπής κατά τηςκάρτας του πολίτη" και   ήδη μερικοί εμφανίζονται ως δήθεν εκπρόσωποί μας,  ανακατεύοντας τις οργανώσεις  τις οποίες επι της ουσίας εκπροσωπούν, με την  δική μας    ανεξάρτητη  και ακαθοδήγητη πρωτοβουλία.
ΜΗΝ ΤΟΥΣ  ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ!

Η πρωτοβουλία μας δεν είχε  , δεν έχει και ούτε πρόκειται να έχει σχέση,  με κανένα   κόμμα, με καμία οργάνωση  και με κανένα  "κίνημα" ή "μέτωπο".
Είμαστε αυτό που λέμε και  ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Η   ΠΡ.Α.Ο.Σ (Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"   και οι δεκάδες χιλιάδες  των Ελλήνων  Ορθοδοξων πολιτών  που  συμμετέχουν σε αυτήν  δεν είναι ούτε   κόμμα , ούτε οργάνωση , ούτε το "φυτώριο" απο  το οποίο  θα βλαστήσουν  "αντάρτες" , "καταληψίες" , "σπίθες" , "φλόγες" , ή  φανατισμένοι "οπαδοί".
Θα το πούμε για άλλη μιά φορά   για να το βάλουν καλά μέσα στο μυαλό τους   όλοι όσοι  θέλουν  να  μας φορέσουν   μαύρο, κόκκινο, μπλέ ή πράσινο  "καπέλo":

ΕΙΜΑΣΤΕ  ΕΛΛΗΝΕΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ  ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ  ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΣΚΟΠΕΥΟΥΜΕ ΝΑ  ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ  ΜΑΣ  ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ   ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ Η ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ  "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ".

ΠΗΓΗ: http://orthodox-watch.blogspot.com/2011/02/blog-post_5702.html

Γέροντας Εὐμένιος Σαριδάκης: "«Μαμά, μαμά, ὁ Παππούλης πετάει, ὁ Παππούλης πετάει!»

«Κάποια μέρα». Πατήρ Εὐμένιος - ὁ κρυφός Ἅγιος τῆς ἐποχῆς μας".



ΚΑΠΟΙΑ ΗΜΕΡΑ, πού λειτουργοῦσε ὁ πατήρ Εὐμένιος στόν Ἱερό Ναό τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων τοῦ Νοσοκομείου Λοιμωδῶν, στό Αἰγάλεω, εἶχε πολύ κόσμο καί πολλά παιδιά. Τήν ὥρα τοῦ Χερουβικοῦ, βγῆκε στήν Ὡραία Πύλη νά συγχωρεθῆ ἀπό τό ἐκκλησίασμα. 
Ἐκείνη τήν στιγμή, βλέπει νά κάθωνται μπροστά στήν εἰκόνα τῆς Παναγίας μας, κοντά στό τέμπλο, 3-4 παιδάκια. 
Λέει στό ἐκκλησίασμα: «Σᾶς ἔχω πεῖ ὅτι δέν θέλω, τήν ὥρα τῆς Θείας Λειτουργίας, παιδιά νά κάθωνται ἐδῶ μπροστά». Καί κατεβαίνει κάτω, παίρνει τά παιδάκια ἀπό τό χέρι καί τά πάει πίσω-πίσω στόν ναό. 
Μετά, μπαίνει στό Ἱερό καί  παίρνει τά Ἅγια γιά τήν Μεγάλη Εἴσοδο. Ὡστόσο, ἕνα ἀπό τά παιδάκια αὐτά φεύγει ἀπό πίσω καί πάει πάλι μπροστά, στήν βορεινή ὅμως τώρα Πύλη, καί, τήν ὥρα πού ἔβγαινε ὁ πατήρ Εὐμένιος μέ τά Ἅγια, φωνάζει τό παιδάκι στήν μητέρα του: «Μαμά, μαμά, ὁ Παππούλης πετάει, ὁ Παππούλης πετάει!»
  Ἕνα παρόμοιο γεγονός μαρτυρεῖ καί ἡ κυρία (Φωτεινή Γιαννάκη), ἀσθενής τοῦ Λεπροκομείου. Μᾶς εἶπε ὅτι τόν εἶχε κάποια γυναίκα, συνασθενής της, καί δέν πατοῦσε κάτω. Αὐτή ἡ γυναίκα καθόταν κοντά στό Ἱερό, ὅταν λειτουργοῦσε ὁ πατήρ Εὐμένιος. 
«Φαινόταν», μᾶς εἶπε, «ὅτι δέν πατοῦσε στήν γῆ. 
¨Αὐτά συμβαίνουν στούς Ἁγίους¨, λέω ἐγώ. Τήν λέγανε Εὐριδίκη. Αὐτή εἶδε αὐτό τό πρᾶγμα. Πῆγα κι ἐγώ μιά μέρα μπροστά, γιά νά δῶ, ἀλλά λέγανε ὅτι ἦταν ἁμαρτία αὐτό, πού ἤθελα. Γιατί αὐτή ἡ γυναίκα (ἡ Εὐρυδίκη) ἔκανε μεγάλες προσευχές, εἰκοσιτετράωρες προσευχές, γι΄αὐτό τήν ἀξίωνε ὁ Θεός νά βλέπη καί τόν πατέρα Εὐμένιο νά πετάη.»
  Ο ΠΑΤΗΡ ΕΥΜΕΝΙΟΣ θεράπευε κρυφά ἤ κάνοντας μικροσαλότητες. Ἡ κυρία (Εὐαγγελία Προδρόμου), πού ὑπέφερε ἀπό φρικτούς πόνους στό στομάχι καί τό ἔντερό της, ἰδίως μόλις ἔτρωγε ἤ ἔπινε κάτι ἀντίθετο, ἔλεγε ὅτι πῆγε κάποια ἡμέρα στόν πατέρα Εὐμένιο, ὁ ὁποῖος καθόταν ἔξω ἀπό τό κελλάκι του, τήν καλωσώρισε καί, γιά νά τήν κεράση, τῆς γέμισε ἕνα ποτήρι πορτοκαλάδα νά τό πιῆ. 
Τοῦ λέει ἐκείνη: «Γέροντα, ἀδύνατον νά πιῶ τέτοιο πρᾶγμα. Ἔχω τό ἔντερό μου καί τό στομάχι μου καί θά μέ διαλύση». «Πιές, πιές», ἐπέμενε ἐκεῖνος καί τῆς τό ἔδωσε, μάλιστα, στό στόμα. Τό ἤπιε καί τῆς ἔδωσε καί δεύτερο ποτήρι. 
Κι ἐπειδή τελείωσε ἡ πορτοκαλάδα, τῆς γέμισε τό τρίτο ποτήρι μέ sprite ἀεριοῦχο. Ἀφοῦ ἐκείνη τά ἤπιε ὅλα, λέει στόν πατέρα Εὐμένιο: «Γέροντα, σέ δύο λεπτά κλάψε με». «Πήγαινε, πήγαινε, δέν ἔχεις τίποτε», τῆς ἀπάντησε ὁ πατήρ Εὐμένιος.
Ἀπό τότε ἔγινε καλά καί ἰάθη τελείως.
  ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ὁ πατήρ Εὐμένιος αἰσθάνθηκε ἕνα ἀφόρητο πόνο στό στομάχι του, σέ βαθμό ἀπελπιστικό. Τό πῶς θεραπεύτηκε, μοῦ τό διηγήθηκε ὀ ἴδιος: «Δέν ἤξερα τί νά κάνω. Ἐμένα τό στομάχι μου δέν μέ εἶχε πονέσει ποτέ. 
Πῆγα κι ἐγώ μέσα στόν Ναό, μπροστά στήν εἰκόνα τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων καί ἄρχισα νά σταυρώνω τό στομάχι μου καί νά παρακαλῶ τούς Ἁγίους Ἀναργύρους νά μέ κάνουν καλά. Σταυρωνόμουν γιά πάνω ἀπό τέσσερες ὧρες. 
Μετά κάθισα λίγο νά ξεκουραστῶ, καί μέ πῆρε ὁ ὕπνος. Βλέπω τότε τούς Ἁγίους Ἀναργύρους μέ λευκές μπλοῦζες, σάν γιατρούς, νά μοῦ κάνουν ἐγχείρηση. Μοῦ ἔβγαλαν ἔξω τό στομάχι καί μοῦ τό ἔδειχναν. Ἀμέσως μετά ξύπνησα καί ἤμουν μιά χαρά. Ἀπό τότε δέν μέ ξαναπόνεσε καθόλου».
ΚΑΤΑΓΩΓΗ
Η ΕΘΙΑ, ἡ πατρίδα τοῦ πατρός Εὐμενίου, εἶναι ἕνα ὀρεινό χωριό στά νότια τοῦ νομοῦ Ἡρακλείου Κρήτη. Βρίσκεται σέ ὑψόμετρο 740μ. καί ἀπέχει ἀπό τό Ἡράκλειο 38χλμ. Εἶναι πολύ ἄγονο μέρος, γι΄αὐτό καί οἱ κάτοικοί του μετοίκησαν σ΄ἕνα χαμηλότερο μέρος, στό χωριό Ροτάσι.
  Στήν Ἐθιά ὑπάρχουν δύο ἐκκλησίες: Ἡ κεντρική εἶναι ἀφιερωμένη στήν Παναγιά μας καί φυλάσσει θαυματουργό εἰκόνα της. Ἐκεῖ ἡ Παναγία εἶχε ἐμφανισθεῖ σάν γυναίκα ντυμένη στά μαῦρα κάποια ἡμέρα, πού ὁ πατήρ Εὐμένιος, μικρό παιδί τότε, ἄναβε τά κανδήλια τοῦ ναοῦ, καί τοῦ εἶπε: «Ἐσύ μιά μερα θά γίνεις ἱερεύς». 
Ἐκεῖ, στόν αὔλιο χῶρο της, ἔμελλε νά εἶναι καί ὁ τάφος, ὅπου ἀναπαύεται τό σεπτό σκήνωμα τοῦ Ὁσίου Γέροντός μας. Ἡ ἄλλη εἶναι τοῦ Προφήτου Ἠλιοῦ. Ἐκεῖ κοντά ὑπάρχει καί ἁγίασμα. Ὑπάρχουν καί πολλά μικρά ἐκκλησάκια, γιά τήν ἀνακαίνισι τῶν ὁποίων ὁ πατήρ Εὐμένιος ἔστελνε χρήματα.
  Ο ΠΑΤΗΡ Εὐμένιος ἦταν γόνος μιᾶς πολυμελοῦς καί πάμπτωχης οἰκογενείας. Γεννήθηκε τήν 1η Ἰανουαρίου τοῦ ἔτους 1931. Οἱ γονεῖς του, Γεώργιος καί Σοφία Σαριδάκη, ἦταν ἄνθρωποι εὐσεβεῖς καί ἐνάρετοι. Εἶχαν ὀκτώ παιδιά. 
Τό ὄγδοο καί τελευταῖο τους παιδί ἦταν ὁ πατήρ Εὐμένιος, πού στήν βάπτιςί του πῆρε τό ὄνομα Κωνσταντῖνος. Τά ἀδέλφια του, κατά σειρά ἡλικίας, ἦταν: Ἑλένη, Μιχαήλ, Αἰκατερίνη, Βαςίλειος, Ἁμαλία, Μαρία καί Εὐγενία.
  Ὁ μικρός Κωνσταντῖνος ὀρφάνεψε ἀπό πατέρα σέ ἡλικία μόλις δύο ἐτῶν, δηλαδή ἡ οἰκογένειά του ἔχασε τόν προστάτη της πολύ νωρίς. Ἦταν πού ἦταν φτωχή, χάνοντας καί τό στήριγμά της βρέθηκε σέ πολύ δύσκολη κατάστασι. 
Ἡ χήρα μάνα του μέ τί δυνατότητες νά θρέψη τόσα στόματα; Ξενοδούλευε γιά νά τά φέρη κάπως βόλτα. Μετά ἦρθε καί ἡ γερμανική κατοχή, ἡ ὁποία χειροτέρευσε κατά πολύ τά πράγματα. Σ΄ αὐτό τό περιβάλλον καί μέ πολλές στερήσεις μεγάλωσε ὁ Παππούλης μας. Παπούτσια φόρεσε στά δώδεκά του χρόνια. 
Παρ΄ ὅλα αὐτά, δηλαδή τίς στερήσεις, τήν πεῖνα καί τήν ἀνέχεια, τό ἦθος καί τό φρόνημα τοῦ μικροῦ αὐτοῦ παιδιοῦ δέν ἀλλοιώθηκαν.
  Γιά παράδειγμα, ὁ ἱερεύς τοῦ χωριοῦ τους ἤθελε νά τοῦ δίνη μιά μικρή βοήθεια, ἐπειδή πήγαινε καί τόν βοηθοῦσε στόν ναό. Ὁ μικρός Κωνσταντῖνος, ὅμως, τοῦ ἔλεγε: «Ὄχι, Παπα-Γιάννη, δέν παίρνουμε ποτέ χρήματα ἀπό τήν Ἐκκλησία». (Μαρτυρία Ἀριστέας Σαριδάκη).
  Ἤ, ὅταν τοῦ ἔδιναν μιςή κουλούρα ψωμί γιά κάποια δουλειά πού ἔκανε, ποτέ δέν τήν ἔτρωγε μόνος του, ἀλλά τήν πήγαινε στό σπίτι του καί τήν ἔτρωγε μέ τ΄ ἀδέλφια του, ὅλοι μαζί.
       «Ὁλόκληρη ἡ Ἁγία Τριάς ἀναπαύεται στήν καρδίαν μας, ὅταν τήν καθαρίσωμε καί τήν ἀφιερώσωμε καί τήν κάμωμε δῶρον τοῦ Χριστοῦ μας».
Πατήρ Εὐμένιος
 
Πηγή:ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΑΓΙΝΕ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΜΑΓΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ


MΑΓΙΚΑ” ΜΟΝΟΤΟΝΗ Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ …ΜΑΓΙΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ


.            Παρ᾽ ὅτι κατ᾽ ἀρχὴν καλὴ καὶ ἐπιβεβλημένη ὅμως καταντᾶ μαγικὰ μονότονη ἡ ἐπανάληψη ἀπὸ ἐπίσημα ἐκκλησιαστικὰ χείλη τοῦ ὅτι «ἡ Θεία Λατρεία εἶναι Λογικὴ Λατρεία, δὲν εἶναι μαγικὴ καὶ αὐτό εἶναι κάτι ποὺ πρέπει ἰδιαιτέρως νὰ τὸ προσέξουμε, γιατί, πολλές φορές, παρασυρόμαστε καὶ ὁ τρόπος συμμετοχῆς μας στὴν Λατρεία μας ἀποκτᾶ κυριολεκτικά ἕνα μαγικὸ χαρακτήρα…»Καταντᾶ μαγικὰ μονότονη καὶ ἐκτίθεται σὰν ὑστερόβουλη, ὅταν ἐπιδιώκει νὰ ἐξυπηρετήσει τὸ αἴτημα τῆς λειτουργικῆς χρήσεως μεταφράσεως τῶν λειτουργικῶν κειμένων τῆς Ἐκκλησίας.
.         Ὅταν ἡ ζωὴ τοῦ χριστιανοῦ εἶναι ἐκκλησιαστικὰ χριστιανική, μὲ τὴν τήρηση «τῶν Ἁγίων Ἐντολῶν», ὅπως λέει ὁ ἅγ. Ἰουστῖνος Πόποβιτς, καθαρίζεται σιγὰ σιγὰ μὲ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ ἀπὸ ὅλες τὶς πνευματικὲς ἀρρώστιες, ἀκαθαρσίες καὶ πεπλανημένες ἀντιλήψεις 
καὶ συνεπῶς ἐκριζώνεται καὶ τὸ πρωτόγονο μαγικὸ στοιχεῖο, ποὺ πράγματι πολιορκεῖ τὴν χριστιανικὴ ζωή.
.       Ἡ καταπολέμηση τῆς μαγικῆς ἀντιλήψεως τότε θὰ ἀποτελοῦσε ἰσορροπημένο καὶ εἰλικρινῆ ποιμαντικὸ στόχο, ὅταν θὰ συνδυαζόταν παραλλήλως μὲ τὸν εὐθὺ καὶ εὐκρινῆ στιγματισμὸ καὶ τὴν καταγγελία (πρὸς τὸ ποίμνιο) τῆς γιόγκα (τόσο διαδεδομένης), τῶν πολεμικῶν τεχνῶν, τῆς συμμετοχῆς στοὺς Λάϊονς ἢ τῆς ὁμολογιακῆς ἀβεβαιότητος καὶ συγχύσεως (π.χ. «
Ἔ! ὅλοι στὸν ἴδιο Θεὸ πιστεύουμε», «τὶς διαφορὲς τὶς κατασκεύασαν οἱ παπάδες», κ.τ.ὅ.) καὶ τόσων ἄλλων λιγότερο ἢ περισσότερο μαγικῶν!.       Ἐξ ἄλλου, μήπως  ἡ προτεσταντικὴ ἀντίληψη καὶ “λειτουργία” εἶναι ἀκέραιη μόνον ἐκ τοῦ λόγου ὅτι εἶναι “ἐντελῶς ἀμόλυντη” ἀπὸ τὴν “μαγεία”;
.    Ἐκεῖνο ποὺ θὰ ἄξιζε νὰ ἐπισημανθεῖ καὶ νὰ ἐξηγηθεῖ δεόντως εἶναι ὅτι 
ἡ Λατρεία εἶναι βεβαίως Λογικὴ 
(τοῦ “λόγου”· ὄχι τῆς “λογικῆς”) ἀλλὰ ὄχι Διανοητική (τῆς διανοίας), γιατὶ πρόκειται γιὰ δύο ἐντελῶς διαφορετικὰ πράγματα ποὺ ἐπιμελῶς ἀφήνονται συγκεχυμένα, μὲ προφανεῖς τὶς συνέπειες καὶ τὰ ἐπιδιωκόμενα “κέρδη” ἐκ τῆς παρερμηνείας !