"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Πορίσματα τῆς ἡμερίδας «Ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καί ἀνθρώπινα δικαιώματα»



                                   
  ΕΣΤΙΑ  ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ

                                    Πορίσματα τῆς ἡμερίδας
       «Ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καί ἀνθρώπινα δικαιώματα»

                                                   31-3-11

             I. Σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία ὁ ἄνθρωπος οἰκειοθελῶς ἔχασε τό θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας, πού ἀπελάμβανε ἐντός τοῦ Παραδείσου, ὅμως Σαρκωθείς ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ κατέρχεται ἐπί γῆς καί ξαναχαρίζει τό δῶρο Του στόν πεσόντα ἄνθρωπο. Στά δημοκρατικά πολιτεύματα, πού ἔχουν δεχθεῖ τήν ἐπίδραση τῆς χριστιανικῆς ἐλευθερίας, ὁ ἄνθρωπος ἀπολαμβάνει, ἔστω καί μερικῶς, τήν τιμή πού τοῦ ἀξίζει, ὡς εἰκόνος Θεοῦ πού πορεύεται στό καθ’ ὁμοίωσιν.
            Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σέ μιά νέα μορφή παγκοσμίου διακυβερνήσεως τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων καί τῆς παγκόσμιας κυριαρχίας τῆς Νέας Ἐποχῆς. Τό προσχέδιο νόμου ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως, ἡ ὁποία ἔχει τίς ἀπαρχές της στή συνθήκη Σέγκεν καί φθάνει ὡς τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη, θεσμοθετεῖ θεωρητικά-νομικά ( μέ τό νόμο περί ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως) καί κοινωνικά-πρακτικά (μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη) τή διαστροφή τῆς χριστιανικῆς ἀντιλήψεως περί τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου.  Ὁ ἄνθρωπος θεωρεῖται a priori ὕποπτος ὑποβιβάζεται στό ἐπίπεδο τοῦ ζωϊκοῦ-βιολογικοῦ ὄντος, πού διακατέχεται ἀπό τά πάθη πού τόν κρατοῦν μακριά ἀπό τήν ἐλευθερία, θεωρεῖται ἕνας ἀριθμός, εξάρτημα τοῦ παγκοσμίου κράτους, πού ἐλέγχεται ἀπό τούς γνωστούς ἀγνώστους ἐξουσιαστές καί ὄχι ὡς πρόσωπο πού διαφεντεύεται ἀπό τόν πανάγαθο Θεό.
            II. Πολλές ἀπό διατάξεις τῶν νομοσχεδίου περί ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως μέ τήν πρόβλεψη γιά ἐνσωμάτωση στήν Κάρτα τοῦ Πολίτη ὅλων τῶν ἐκφάνσεων δραστηριοτήτων καί συναλλαγῶν τοῦ Πολίτη μέ τό Κράτος καί μέ τρίτους · τό ἐνσωματωμένο στήν Κάρτα microchip, πού σημαίνει πλήρη ἔλεγχο καί παρακολούθηση τοῦ ἀνθρώπου ·  ἡ διάταξη τοῦ ἄρθρου 153 τοῦ νόμου περί ΑΜΚΑ πού ὁδηγεῖ στόν οἰκονομικό καί κοινωνικό ἀποκλεισμό καί στήν ἀντιδημοκρατική στέρηση δικαστικῆς προστασίας ὅσων ἀρνηθοῦν νά τόν χρησιμοποιήσουν, ὅλες αὐτές οἱ διατάξεις εἶναι ἀντισυνταγματικές, καθώς  κατάφωρα παραβιάζεται τό ἄρθρο 9 Α  τοῦ ἑλλην. Συντάγματος που ἀπαγορεύει τή λήψη, ἐπεξεργασία καί χρήση προσωπικῶν δεδομένων. Παραβιάζονται ἐπίσης  καί ἄλλες διατάξεις τοῦ Συντάγματος ἀλλά καί τῆς εὐρωπαϊκῆς Συμβάσεως δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου γιά τήν προστασία τῆς προσωπικότητος, τοῦ ἀσύλου, τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς κλπ.  Γι’αὐτό, τό Σύνταγμα καί ἡ Εὐρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων πρέπει νά χρησιμοποιηθοῦν ὡς ὅπλα γιά τήν προστασία τῶν ἐλευθεριῶν τοῦ ανθρώπου. 
              III. Οἱ κυβερνῶντες πολύ ἔντεχνα παρουσιάζουν τήν Ἠλεκτρονική Διακυβέρνηση δηλ. τήν ἠλεκτρονική λειτουργία τῆς διοίκησης, ἡ ὁποία χρησιμοποιεῖ τόν ἠλεκτρονικό ἤ ψηφιακό τρόπο διεκπεραίωσης πάσης φύσεως ὑπηρεσιῶν γιά τούς πολίτες της, ὡς τήν καλύτερη λύση γιά τήν ἐλαχιστοποίηση τῆς γραφειοκρατίας μέσω τῆς «ἁπλούστευσης τῶν διοικητικῶν διαδικασιῶν, τῆς ἀποτελεσματικότητας καί τῆς διαφάνειας».  Ἐξετάζοντας ἀπό τεχνολογικῆς σκοπιᾶς τήν ὑλοποίηση  της πού ἄλλα κράτη ἔχουν ἤδη χρησιμοποιήσει, καταδεικνύεται πώς ὀδηγούμαστε σέ μιά μηχανογραφημένη δικτατορία ἄνευ ἱστορικοῦ προηγουμένου, στήν ἀποπροσωποποίηση καί ἀριθμοποίηση τῶν ἰδίων τῶν πολιτῶν πού τό κράτος ἐξυπηρετεῖ, μέσω τῆς ἀλόγιστης καταγραφῆς πάσης φύσεως προσωπικῶν στοιχείων σέ βάσεις δεδομένων, πού θά διαμοιράζονται διακρατικά γιά λόγους ἀσφαλείας.
            IV. Ἀπό τήν Κυβέρνηση ἔχουν ἀνακοινωθεῖ οἱ κρίκοι τῆς ἠλεκτρονικῆς ἀλυσίδας μέ τήν ἔκδοση ποικίλων ἠλεκτρονικῶν καρτῶν ὅπως π.χ. Κάρτας ἀγορῶν (φοροκάρτα), Κάρτας ἐργαζομένων, Κάρτας ὑγείας, Δημότη, μετανάστη καί κυρίως τῆς Κάρτας Πολίτη. Ἡ προσπάθεια ἐπιβολῆς τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης σέ ὅλο τόν κόσμο ἔχει δημιουργήσει σέ πολλές χῶρες τῆς Εὐρώπης καί σέ πολιτεῖες τῶν Ἠνωμένων Πολιτειῶν καί στή Ρωσία σφοδρές ἀντιδράσεις.  Οἱ δικές μας ἀντιρρήσεις σχετικά μέ τήν ἀσημαντότητα ἤ ἐπικινδυνότητα τῆς Κάρτας συμπυκνώνονται στά ἑξῆς : 
            - Δέν εἶναι ἀπαραίτητη γιά τήν εξυπηρέτηση μας ἀπό τό Δημόσιο. Μποροῦμε καί μέ τό τωρινό Δελτίο Ταυτότητος νά ἐξυπηρετηθοῦμε, ἄν ὀργανωθεῖ τό Δημόσιο.
            - Ἀποδεδειγμένα ὅλες οἱ βάσεις δεδομένων ὑπουργείων, ὑπηρεσιῶν τραπεζῶν, ἑταιριῶν εἶναι διάτρητες ἀπό τή δράση τῶν hackers.  Ἀκόμη καί οἱ ἴδιοι οἱ διαχειριστές τῶν βάσεων πολλές φορές εἶναι ὑπεύθυνοι γιά τή διαρροή ἀπορρήτων πληροφοριῶν.
            -Ἡ καταγραφή τῶν προσωπικῶν δεδομένων ἔχει ὀλέθριες συνέπειες γιά τήν προσωπική ζωή καί τήν κοινωνική ἀνέλιξη τοῦ ἀνθρώπου. Ἡ ἀνάκληση δεδομένων τοῦ παρελθόντος μπορεῖ νά τόν ἐμποδίσει νά προοδεύσει, νά τόν ἀπομονώσει καί νά τόν κάμει νά προσαρμόσει τή συμπεριφορά του σύμφωνα μέ τίς ἐπιθυμίες τῶν ἐξουσιαστῶν.
            - Μέ τή χρήση ἑνός ἑνιαίου κωδικοῦ ἀριθμοῦ διασυνδέονται ὅλα τά ἀρχεῖα καί ἡ μέχρι τώρα μερική καί παράνομη παρακολούθηση γίνεται καθολική καί νόμιμη.
            -Τέλος δέν εἶναι εὐκαταφρόνητη γιά τή σημερινή τραγική συγκυρία καί ἡ ὑπερβολική δαπάνη γιά τήν ἔκδοση τῶν Καρτῶν.
                    
                 Ἡ ἐφιαλτική κατάσταση πού δημιουργεῖται στήν ἑλληνική κοινωνία ἀπό τήν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καί εἰδικά ἀπό τήν ὑπό ἔκδοση Κάρτας τοῦ Πολίτη ἐπιβάλλει :
            1)  τή γνώση καί ἐκ καρδίας ἀποδοχή τῆς ὀρθοδόξου διδασκαλίας ὅτι τό αὐτεξούσιο καί ἐν γένει ἡ  ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου εἶναι θεῖο δῶρο.
            2)  τήν ἐνημέρωσή μας καί τή συνειδητοποίηση τοῦ κινδύνου ἀπειλῆς τῆς ἐλευθερίας πού μεθοδεύει ἡ ἠλεκτρονική διακυβέρνηση μέ τήν ἔκδοση τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη.         
           3)  τήν ἀπόφαση μας ὡς πολίτες καί ὀρθόδοξοι χριστιανοί νά ἀντισταθοῦμε στήν ἐπιβολή τῆς Κάρτας.
            Αὐτή τήν ἀπόφαση πρέπει νά τήν κάμουμε πράξη :
            α) μέ τήν παράκληση πρός τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά τοποθετηθεῖ ἐπειγόντως κατά τῆς ἠλεκτρονικῆς τυρρανίας, ὅπως καί παλαιότερα.
            β) μέ ποικίλες παραστάσεις καί αἰτήματα πρός τίς ἀρχές τῆς πολιτείας.
            γ) μέ τήν προσφυγή μας στή Δικαιοσύνη ἑλληνική καί εὐρωπαϊκή μέ σκοπό τήν προστασία τῶν ἐλευθεριῶν καί τῶν δικαιωμάτων μας. 
            δ) μέ τή διαρκῆ συντήρηση τοῦ θέματος στήν ἐπικαιρότητα
            ε) μέ τήν ἐνημέρωση τῶν συμπολιτῶν μας μέ συζητήσεις, μέ τό διαδίκτυο, μέ ἔντυπα, ὁμιλίες καί ἡμερίδες.
            στ)  μέ τήν ἐξάπλωση δικτύου ἐνημέρωσης σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα
            ζ) μέ τή συλλογή ὑπογραφῶν κατά τῆς κάρτας Πολίτη, τήν ὁποία συνεχίζει ἡ Πρωτοβουλία ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης (ΠΡ.Α.Ο.Σ) καί ἔχει φτάσει στίς 60.000 ὑπογραφῶν. 
            η)  Μέ τήν ἄρνηση παραλαβῆς τῆς κάρτας, ἄν ἐκδοθεῖ, καί τήν σταθερή μας ἀπόφαση νά δεχθοῦμε χάριν τῆς ἐν Χριστῶ ἐλευθερίας μας ὁποιεσδήποτε συνέπειες.     
            θ)  Τέλος, πιστεύουμε ὅτι ἡ ἀποτροπή τοῦ ὅπλου τῆς Ν. Τάξεως Πραγμάτων, τῆς Κάρτας Πολίτη μπορεῖ νά ἐπιτευχθεῖ μέ τήν βοήθεια τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ. Ἀπ΄ αὐτόν πρέπει νά ἀντλοῦμε δύναμη καί χάρη σ΄αὐτό μας τόν ἀγῶνα.

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Νέο λύκειο μέ 19 λιγότερα μαθήματα! (;;;....)


Τον Σεπτέμβριο θα αρχίσει η εφαρμογή των αλλαγών στο Λύκειο. Το νέο σύστημα μειώνει κατά 19 τα διδασκόμενα μαθήματα. Καινούργιος τρόπος εισαγωγής σε ΑΕΙ θα ισχύσει σε τρία χρόνια. »18-19 ΑΠΟ ΤΟ 2013 -14...και νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ «E» 31/3

Μείωση μαθημάτων (19 συνολικά), περισσότερες επιλογές, καινοτομίες με νέα μαθήματα όπως η ερευνητική εργασία και παρακολούθηση επιπλέον διδακτικών ωρών σε επιλεγμένα από τον μαθητή μαθήματα, είναι οι βασικές αλλαγές του σχεδίου για το Νέο Λύκειο, όπως το παρουσίασε χτες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.


Νέο λύκειο με 19 λιγότερα μαθήματα
Βασική «φιλοσοφία» του νέου Λυκείου, σύμφωνα με την Αννα Διαμαντοπούλου, είναι η απεξάρτηση του λυκείου από τις εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ, ενδοσχολικές εξετάσεις που δεν θα απαιτούν αποστήθιση και αντιγραφή και περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους έφηβους μαθητές, οι οποίοι είναι «οι πιο σκληρά εργαζόμενοι Ελληνες», όπως χαρακτηριστικά είπε η ίδια.
Νέο λύκειο με 19 λιγότερα μαθήματα
Από την ερχόμενη χρονιά η Α΄ Λυκείου θα είναι τάξη γενικής Παιδείας και στη συνέχεια η Β΄ και Γ΄ τάξη θα έχει εξειδικεύσεις με μικρό αριθμό βασικών μαθημάτων. Οσον αφορά στο εξεταστικό σύστημα, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας απέφυγε να κάνει οποιαδήποτε συσχέτιση με τις αλλαγές στο λύκειο, στο πλαίσιο της προσπάθειας απεγκλωβισμού του σχολείου από την εισαγωγή στα ΑΕΙ.
Διευκρινίστηκε πάντως ότι η βαθμολογία της Α΄ λυκείου δεν θα μετράει για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ότι η εξεταστέα ύλη θα έχει ευρύτερη μορφή και δεν θα είναι αυστηρά προκαθορισμένη όπως σήμερα. Οσον αφορά στο μάθημα των θρησκευτικών θα είναι υποχρεωτικό στην Α και Β΄ Λυκείου και επιλογής στη Γ΄ τάξη. Στις δύο όμως τελευταίες τάξεις θα ονομάζεται Θρησκεία και Κόσμος και θα υπάρχουν αναφορές και στις υπόλοιπες θρησκείες.
Σε γενικές γραμμές η πρόταση του υπουργείου, η οποία θα σταλεί σήμερα στην αρμόδια επιτροπή του ΕΣΥΠ, ώστε να οριστικοποιηθεί, προβλέπει τα εξής:
  • Μείωση μαθημάτων στην Α΄ λυκείου από 16 σε 8 και εισαγωγή ενός νέου μαθήματος, της ερευνητικής εργασίας.
  • Στη Β΄ λυκείου δύο κατευθύνσεις και μείωση μαθημάτων από 17 σε 12.
  • Στη Γ΄ λυκείου τρεις κατευθύνσεις και μείωση μαθημάτων από 16 σε 10.
  • Οι μαθητές ακόμη και στη Γ΄ λυκείου θα μπορούν να αλλάζουν κατεύθυνση αν αυτό επιθυμούν, στην αρχή βέβαια της χρονιάς.
  • Στη Β΄ και Γ΄ λυκείου οι μαθητές θα μπορούν να παρακολουθούν επιπλέον ώρες μαθημάτων (μαθήματα εμβάθυνσης) με βάση τις ανάγκες για την εισαγωγή στα ΑΕΙ.
  • Σε όλες τις τάξεις εισάγεται η ερευνητική εργασία (συνθετική εργασία ή project) ως διακριτή ενότητα του προγράμματος σπουδών, με στόχο οι μαθητές να αποκτήσουν εμπειρία στη διαχείριση ανοικτού τύπου μαθησιακών έργων, που απαιτούν ικανότητες όπως είναι ο σχεδιασμός, η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη, η καινοτομία, η εφαρμογή της θεωρητικής γνώσης σε πραγματικά πλαίσια εφαρμογών, ο συνδυασμός των γνώσεων από διάφορα μαθήματα κλπ. Τo project είναι υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές. Αξιολογείται αυτόνομα και ο βαθμός του προσμετράται ισότιμα με τους βαθμούς των υπολοίπων μαθημάτων.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Ποια μαθήματα θα διδάσκονται στις τρεις τάξεις του Λυκείου
Α' ΛΥΚΕΙΟΥ: Η πρώτη τάξη του λυκείου θα περέχει γενική παιδεία στους μαθητές με 7 υποχρεωτικά μαθήματα, ελληνική γλώσσα (μάθημα με τρεις κλάδους Αρχαία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία), Θρησκευτικά, Ιστορία, Μαθηματικά, ξένη γλώσσα, Φυσικές επιστήμες (Φυσική-Χημεία Βιολογία) και Φυσική Αγωγή. Επίσης οι μαθητές θα έχουν και ένα μάθημα επιλογής, αυτό της ερευνητικής εργασίας ανά τετράμηνο με θέμα που εντάσσεται στους κύκλους «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», «Τέχνη και Πολιτισμός», «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη». Κάποια εργασία θα μπορεί να γίνεται και στα αγγλικά και όλες θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο
Β' ΛΥΚΕΙΟΥ: Στη Β΄τάξη θα υπάρχουν δυο κατευθύνσεις (Α΄και Β΄). Η κατεύθυνση Α' θα απευθύνεται σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν θετικές, τεχνολογικές ή επιστήμες υγείας και η Β' τις κλασικές σπουδές και ανθρωπιστικές επιστήμες.
Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ: Στη Γ΄ λυκείου θα υπάρχουν τρεις κατευθύνσεις με τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα και δύο επιλογής. Η κατεύθυνση Α' θα δίνει έμφαση στις θετικές επιστήμες (με Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία ή Υπολογιστές). Η κατεύθυνση Α΄- Β΄ στις Κοινωνικές και Οικονομικές επιστήμες (με Μαθηματικά, Στατιστική, Οικονομία). Η κατεύθυνση Β΄στις Νομικές, Φιλοσοφικές και Πολιτικές Επιστήμες (με Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία).
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ
Στις δύο τελευταίες, και άρα πιο κρίσιμες για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση, τάξεις (Β' και Γ' Λυκείου) στους μαθητές παρέχεται εντός του κυρίως προγράμματος του σχολείου η δυνατότητα παρακολούθησης επιπλέον διδακτικών ωρών σε επιλεγμένα μαθήματα (μαθήματα εμβάθυνσης), με βάση τις ανάγκες τους για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Ανάμεσα στα μαθήματα επιλογής υπάρχουν μαθήματα εμβάθυνσης σε βασικά γνωστικά αντικείμενα, που συνήθως είναι ιδιαίτερης σημασίας για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα της επιπλέον διδασκαλίας εντός του σχολείου των μαθημάτων αυξημένης γι' αυτούς βαρύτητας.
ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ
Εισαγωγή σε ΑΕΙ - ΤΕΙ με νέο σύστημα εξετάσεων
Οπως ανακοίνωσε χθες η Αννα Διαμαντοπούλου, από τις αλλαγές που θα γίνουν δεν θα αιφνιδιαστούν οι μαθητές, καθώς από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Α' Λυκείου θα λειτουργήσει με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών, ενώ από το σχολικό έτος 2012-13 θα είναι έτοιμα και τα νέα προγράμματα σπουδών για τη Β' και την Γ' Λυκείου. Οι μαθητές που θα φοιτούν στην Α' Λυκείου το ερχόμενο σχολικό έτος θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με βάση το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων, το οποίο θα ισχύσει για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2013-14. Προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να καταλήξει στο οριστικό σχέδιο για το νέο εξεταστικό σύστημα στο επόμενο διάστημα θα οργανωθεί ευρύτατη διαβούλευση με όλους τους πολιτικούς, επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς, ώστε να συγκεκριμενοποιηθούν οι διαδικασίες και τα κριτήρια του εξεταστικού. Η υπουργός δήλωσε ότι οι αλλαγές στο νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ θα ακολουθήσουν τις εξής βασικές αρχές:
Οι εξετάσεις θα διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο, ενώ μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Οι εξετάσεις θα αφορούν σε έναν μικρό αριθμό μαθημάτων και τα ΑΕΙ θα καθορίζουν τον συντελεστή βαρύτητας αυτών των μαθημάτων, ώστε ουσιαστικά να συμμετέχουν τα ίδια στα κριτήρια επιλογής των μελλοντικών φοιτητών τους. Επίσης, οι βαθμοί της Α' Λυκείου δεν θα υπολογίζονται για την εισαγωγή σε ΑΕΙ - ΤΕΙ, ενώ η εξεταστέα ύλη δεν θα είναι αυστηρά προκαθορισμένη.
Κατά τη διάρκεια της Γ' Λυκείου το ίδιο το σχολείο θα κάνει προσομοίωση της εξεταστικής διαδικασίας, με στόχο οι μαθητές να αντιληφθούν και να προετοιμασθούν στο σχολείο από τους καθηγητές τους για όλα όσα θα είναι αναγκαία.
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Νέο φάσμα επιλογών για τους μαθητές
  • Τα μαθήματα της Γλώσσας (Νέα και Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία - Λογοτεχνία), η Ιστορία και σε μεγάλο βαθμό τα Μαθηματικά συνιστούν έναν λιτό πυρήνα μαθημάτων γενικής παιδείας, τα οποία παίρνουν οι μαθητές ανεξάρτητα από την περαιτέρω εξειδίκευσή τους. Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν πιστοποιηθεί στη Γ' Γυμνασίου στην καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας και στη χρήση της Πληροφορικής.
  • Διευρύνεται ουσιαστικά το φάσμα των επιλογών των μαθητών. Ο μαθητής προβαίνει σε μια σειρά επιλογών στο Νέο Λύκειο ανάλογα με τις ανάγκες του για την εισαγωγή του στην ανώτατη εκπαίδευση ή τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του. Επιλέγει το θέμα της ερευνητικής εργασίας, με την οποία θέλει να ασχοληθεί σε καθεμιά από τις τρεις τάξεις του Λυκείου. Επιλέγει την κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει στη Β' και στη Γ' Λυκείου ανάλογα με τους στόχους του μετά το Λύκειο. Αυξάνεται ο αριθμός μαθημάτων επιλογής από τρία σε επτά συμπεριλαμβανομένης και της ερευνητικής εργασίας.
ΝΙΚΟΛ. ΤΡΙΓΚΑ

Πηγή:http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=59665076

῎Ερχεται ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη

 
|
 
του Αντώνη Τριανταφύλλου
Ριζικές αλλαγές στις συναλλαγές  του πολίτη με την δημόσια διοίκηση   επιφέρει το νομοσχέδιο για την σχέδιο νόμου για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, που   εγκρίθηκε   την Τετάρτη  από το Υπουργικό Συμβούλιο και στην ουσία αποτελεί «προπομπό»  της κάρτας του πολίτη.

Πλέον οι πολίτες μέσω των ηλεκτρονικών συναλλαγών δεν θα προμηθεύονται μόνο δημόσια έγγραφα (πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κτλ.), αλλά θα  διενεργούν και  τις ηλεκτρονικές οικονομικές  τους συναλλαγές. Παρά τις έντονες  αντιδράσεις των  εκκλησιαστικών οργανώσεων του παλαιού  και νέου ημερολογίου  η κυβέρνηση φέρεται αποφασισμένη να   προωθήσει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές των πολιτών με τις  δημόσιες υπηρεσίες  καθώς  ευελπιστεί  ότι έτσι θα περιοριστεί δραστικά η γραφειοκρατία και θα χτυπηθεί η διαφθορά στο Δημόσιο.

Μάλιστα το  υπουργείο Εσωτερικών επικαλείται σχετική μελέτη, σύμφωνα με την οποία  εκτιμάται ότι το διοικητικό ή  το γραφειοκρατικό κόστος θα μειωθεί κατά 25%. Βέβαια  η κυβέρνηση  δεν διστάζει   να παραδεχθεί ότι  το τέρας της  γραφειοκρατία στην χώρα  μας    δημιουργεί  την «ανάγκη» για «γρηγορόσημο».

Παράλληλα το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών διαβεβαιώνει   ότι θα  προστατευθούν  τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών ενώ  εκτιμάται ότι αμέσως μετά  την ψήφισή του θα ακολουθήσει  η κάρτα του πολίτη. Ή κάρτα αυτή αναμένεται  να αποτελέσει το ηλεκτρονικό   «κλειδί» για τις συναλλαγές των πολιτών με το δημόσιο από την οθόνη του υπολογιστή  τους. Εκτός από το ονοματεπώνυμο του χρήστη θα περιλαμβάνει  τον αριθμό φορολογικού μητρώου και  τον  ΑΜΚΑ,  προκειμένου  να  συναλλάσσονται οι  πολίτες με τα  ασφαλιστικά ταμεία.

Τι αλλάζει

Με το εν λόγω νομοσχέδιο παύει να απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του πολίτη  στις υπηρεσίες ενώ θεσπίζεται η δυνατότητα φυσικών και ΝΠΙΔ να υποβάλλουν με ηλεκτρονικό τρόπο αιτήσεις, δηλώσεις, βεβαιώσεις, δικαιολογητικά καθώς και προσφορές για συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς εφόσον πληρούν τις προυποθέσεις.

Εισάγεται ως κανόνας η αυτεπάγγελτη ή κατ΄ αίτηση αναζήτηση εγγράφων που τηρούνται  σε οποιοδήποτε φορέα του δημόσιου τομέα προκειμένου να μειωθούν οι επιβαρύνσεις και η ταλαιπωρία πολιτών και επιχειρήσεων. Προβλέπεται η δυνατότητα των πολιτών ή των ΝΠΙΔ να ενημερώνονται ηλεκτρονικά τόσο για την πρωτοκόλληση όσο και ιδίως για την πορεία της υπόθεσης που τους αφορά.

Υπενθυμίζεται ότι τόσο ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος με δήλωσή του, όσο και η Ιερά Σύνοδος με δυο ανακοινωθέντα της έχουν διατυπώσει επιφυλάξεις προς το σχέδιο της κυβέρνησης για το νέο ηλεκτρονικό δημόσιο έγγραφο, σε μια προσπάθεια κατευνασμού των πνευμάτων των ανησυχούντων πιστών κληρικών, αλλά και αρχιερέων που εναντιώνονται στην ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη.

Επιπλέον, εκκλησιαστικές αλλά και καταναλωτικές οργανώσεις, όπως το ΙΝΚΑ, ο ΙΣΚΕ, αλλά και μερίδα μητροπολιτών έχουν εκφράσει δημοσίως την αντίθεσή τους στην καθιέρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας.

Πηγή: amen,gr

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

"Μια στο καρφί και μια στο πέταλο" η επιστολή Ζαμπέλη στη ΔΙΣ Αποκλειστικά αποσπάσματα της επιστολής και του υπομνήματος του απελθόντος γεν. διευθυντή της ΕΚΥΟ

του Νίκου Παπαχρήστου
Mε θερμούς λόγους για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο τον οποίο, επισημαίνει με νόημα, θα συνεχίσει να τον αγαπά και να τον θυμάται όπως τον γνώρισε «τα τελευταία δεκατέσσαρα έτη πρό της αναρρήσεως Του στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο», αποχαιρέτησε την Εκκλησιαστική Κεντρική Υπηρεσία Οικονομικών ο απερχόμενος Γεν. Διευθυντής της, Αντώνης Ζαμπέλης. Με επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο και τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που σε έκτακτη συνεδρίασή της, σήμερα, όρισε το νέο πρόεδρο της ΕΚΥΟ καθώς και το διάδοχο του στη θέση του Γεν.Διευθυντή, ο Αντώνης Ζαμπέλης  κάνει ιδιαίτερη μνεία στον Μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητο για τον οποίο δηλώνει ότι είναι «ΆΝΔΡΑΣ υπερήφανος, αγέρωχος, με σπάνια ευθυκρισία και ευθύτητα λόγων και έργων».

Στην πολυσέλιδη επιστολή του – μαζί με το συνοδευτικό υπόμνημα ξεπερνάει τις 100 σελίδες-  κάνει έναν απολογισμό του έργου που πραγματοποιήθηκε κατά την τελευταία τριετία. Ταυτόχρονα δεν παραλείπει να αναφερθεί στους «κακεντρεχείς» που επέκριναν το έργο αυτό μέσω «αθέμιτων μέσων» ενώ επικρίνει ευθέως και μερικούς Ιεράρχες «οι οποίοι μάλιστα είναι λαλίστατοι επί παντός του επιστητού».

Ο κ.Ζαμπέλης δεν διστάζει να ασκήσει κριτική και σε όλους όσοι, «κυρίως στους κόλπους της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, επιθυμούν μία Εκκλησία, βουβή, άβουλη και έρμαιο της κρατικής εξουσίας».

Πιο συγκεκριμένα - σύμφωνα με τα αποσπάσματα της επιστολής που έχει στη διάθεσή του το Amen.gr- ο κ.Ζαμπέλης σημειώνει:

Για τον Μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητο:

«Κατ’ αρχάς και πάνω απ’ όλους , θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Σεβασμιώτατον Πρόεδρον της ΕΚΥΟ κ.κ. Θεόκλητον ο οποίος αν και άγνωστος εις εμέ κατά την έναρξιν της θητείας μου, με περιέβαλε με πατρική αγάπη και με σκέπασε ως φύλακας άγγελος από τις κακοτοπιές και τους πειρασμούς του Διαβόλου και των ανθρώπων.

Στάθηκε πατέρας, σύμβουλος, προστάτης, αδελφός αλλά πάνω απ’ όλα ανιδιοτελής και ακάματος εργάτης της Εκκλησίας του Χριστού που ως ιερωμένος Της την υπηρετεί με τον ίδιο ζήλο πάνω από πενήντα έτη εκ των οποίων τριακονταπέντε ως Αρχιερεύς . Ιεράρχες του βεληνεκούς του κ.κ. Θεοκλήτου σπάνια συναντά κάποιος όχι μόνο στην Ελλαδική Εκκλησία αλλά και σ’ ολόκληρη την Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία. Η βαθειά του γνώση τόσον της θεολογίας όσο και της οικονομολογίας συνυφασμένη με την άδολη αγάπη του γιά τον Χριστό και τον Άνθρωπο τον καθιστούν ένα πραγματικό κόσμημα της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας. ΆΝΔΡΑΣ υπερήφανος, αγέρωχος, με σπάνια ευθυκρισία και ευθύτητα λόγων και έργων.

Ότι και να πεί κάποιος γιά τον Άγιο Ιωαννίνων θα είναι λίγο. Θα ευγνωμωνώ εσαεί τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο που επέλεξε να συνεργασθώ μ’ έναν Ιεράρχη που μου έμαθε τόσα πολλά για την Εκκλησία και τους Ανθρώπους» .

Για τον Μητροπολίτη Σπάρτης Ευστάθιο, πρώην Πρόεδρο της ΔΕ της ΕΚΥΟ και τους Ιεράρχες που επικρίνουν το έργο της Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών:

«Στο σημείο αυτό θα ήταν σοβαρή παράλειψις μου να μην αναφερθώ στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μονεμβασίας κ Σπάρτης κ.κ. Ευστάθιο ο οποίος στάθηκε σημαντικός αρωγός στην προσπάθεια της Ε.Κ.Υ.Ο να ανταπεξέλθει στο τιτάνιο έργο της . Ιεράρχες σαν τον Άγιο Σπάρτης πραγματικά τιμούν το Αρχιερατικό Τους αξίωμα και αποδεικνύουν ότι ξέρουν να ξεπερνούν τις όποιες προσωπικές πικρίες τους όταν πρόκειται για το καλό της Εκκλησίας.

Εν αντιθέσει , μερικοί Ιεράρχες όμως, οι οποίοι μάλιστα είναι λαλίστατοι επί παντός του επιστητού, πιστεύουν ό,τι πέραν του ό,τι είναι άριστοι θεολόγοι, είναι και άριστοι νομοκανονικολόγοι  και εντρυφείς οικονομολόγοι και γνωρίζουν τα νομικά και οικονομικά δρώμενα κάλλιον των νομικών και των οικονομολόγων ελέω της Θεού Δεσποτείας που τους έχει ανατεθεί με την συνοδική ψήφο των πρεσβυτέρων Αδελφών τους. Περιττό να αναφέρουμε ό,τι αυτό δεν ισχύει εις την πράξιν και εις το σημερινό πολύπλοκο γίγνεσθαι της παγκοσμιότητος , που είτε το επιθυμούμε είτε όχι είμεθα μέρος της».


Για εκείνους που χρησιμοποίησαν «αθέμιτα μέσα» για να επικρίνουν την ΕΚΥΟ:

«Βεβαίως πάντα υπάρχουν και οι κακεντρεχείς που δεν χάνουν ευκαιρία να κατακρίνουν το έργο της Υπηρεσίας με αθέμιτα μέσα και διά του Τύπου, προτάσσοντας το γνωστό στους διαδρόμους «αυτοί του τετάρτου» λές και μιλάνε για «μιάσματα» και όχι για σάρκα εκ της σαρκός τους. Ευτυχώς είναι λίγοι, δεν ξεπερνούν τα δάκτυλα του ενός χεριού, αλλά η εκκλησιαστική ιστορία θα τους εγγράψει εκεί που τους αρμόζει. Η ιστορία αργεί αλλά είναι αμείλικτη στην τελική της κρίση».
Από τον συνοπτικό απολογισμό του έργου της ΕΚΥΟ κατά την τελευταία τριετία:

«Την τελευταίαν τριετίαν λοιπόν, πραγματοποιήθηκε ένα σημαντικό και πολυποίκιλο έργο εις την Ε.Κ.Υ.Ο . Το έργο αυτό κυρίως επικεντρώθηκε στην δημιουργία κατάλληλων υποδομών ούτως ώστε η Υπηρεσία να γίνει αντάξια του έργου που έχει να επιτελέσει. Δυστυχώς την τελευταίαν τριακονταπενταετία η αξιοποίησις της εκκλησιαστικής περιουσίας πραγματοποιήθηκε με πάρα πολύ βραδείς ρυθμούς. Από το μεγαλόπνοο σχέδιον του Ιερωνύμου Α’ για την αξιοποίησιν της εκκλησιαστικής περιουσίας το οποίον διεκόπη το 1974 έως και σήμερον πολύ λίγα πράγματα έγιναν διά την αξιοποίησιν αυτής της πράγματι σεβαστής περιουσίας.

Αυτό το αδιαμφισβήτητο γεγονός κατά μεγάλο ποσοστό είναι απολύτως δικαιολογημένο. Για να μπορέσει ν’ αξιοποιηθεί μία μεγάλη ακίνητος περιουσία θα πρέπει να υπάρχει κατ’ αρχάς ένας γνώστης των θεμάτων αξιοποιήσεως ακινήτου περιουσίας ως επικεφαλής της Υπηρεσίας. Αυτό για διαφόρους λόγους, κυρίως όμως διότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν επιθυμούσε να ανταμοίψει ένα τέτοιο στέλεχος, δεν έγινε εφικτό την τελευταία τριακονταπενταετία».


Συγκεκριμένα η ΕΚΥΟ, μεταξύ άλλων, προώθησε:

« - την διενέργεια κατόπιν ανοικτού διαγωνισμού μεταξύ των εξειδικευμένων τραπεζικών οργανισμών , εκτιμήσεων της αγοραίας και της μισθωτικής αξίας όλων των υπό της διαχειρίσεως παρά της Ε.Κ.Υ.Ο ακινήτων . Μ’ αυτήν την στρατηγικήν κίνησιν η Υπηρεσία μέσω των αναδόχων Πειραιώς Ακινήτων και Εμπορικής Ακινήτων επέτυχε τρία βασικά και θεμελιώδη επιτεύγματα :

•    να κατασθή γνώστης διά πρώτην φοράν της αγοραίας και της μισθωτικής αξίας της υπό διαχείρισιν περιουσίας της .
•    να γνωρίση δια πρώτην φοράν μέσω ενός δομημένου τρόπου τα χαρακτηριστικά της υπό διαχείρισιν περιουσίας της.
•    να αναπροσαρμώση τις μισθωτικές αξίες εις τα επίπεδα των τρεχόντων μισθωμάτων της αγοράς.

Και όλα αυτά τα επέτυχε με το μικρότερο δυνατόν κόστος (περίπου 200.000 Ε) , αντί του υπερόγκου ποσού που θα απαιτείτο εάν η εκτίμησις αυτή ανετίθετο εις το Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών (ΣΟΕ) και θα ανερχόταν εις τα 20.000.000 Ε».

« -την αξιολόγηση των ακινήτων της Βουλιαγμένης σε πρώτη φάση, κατά χρήση και βαθμό αξιοποιήσεως , και την πώληση των πρώτων δύο ακινήτων σε υψηλότατες τιμές (40% πάνω από την αγοραία αξία) ούτως ώστε να δημιουργηθή υψηλή τιμή εκκινήσεως-ορόσημο (benchmark) . Αυτό δημιούργησε ένα ανυπέρβλητο φραγμό στις ορέξεις των γνωστών – αγνώστων επίδοξων καταπατητών και αγοραστών της Βουλιαγμένης που για πολλές δεκαετίες λυμαίνονταν τη συγκεκριμένη περιοχή και ειδικώτερα τα εκκλησιαστικά ακίνητα. Με δεδομένο ό,τι η εναπομένουσα εκκλησιαστική ακίνητος περιουσία στη Βουλιαγμένη, δύναται να αξιοποιηθή στο μέγιστο τμήμα της μόνο δια οικιστική χρήση, είναι αυτονόητη η κατά μεγάλο μέρος ρευστοποίησή της σε υψηλότατες τιμές και η επανεπένδυση του κεφαλαίου αυτού σε κινητές αξίες (κυρίως μετοχές της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ) και εμπορικά ακίνητα αποδόσεως».
 
« -την αξιοποίησιν των κινητών αξιών που διακατέχει η ΕΚΥΟ και στο μέγιστο μέρος τους είναι μετοχές της Εθνικής Τραπέζης (14.175.000 μετοχές σήμερον από 5.947.500 που παραλάβαμε πρίν τρία έτη) . Η αξιοποίησις του σημαντικού ποσοστού που κατέχει η ΕΚΥΟ στην ΕΘΝΙΚΗ , ίσως αποτελέσει την λύση διά την αυτονομία της Εκκλησίας της Ελλάδος από την κρατική εξάρτηση. Αυτό όμως απαιτεί στρατηγική, τακτική αλλά κυρίως αποφασισμένη ιεραρχία που θα έχει το θάρρος να αξιοποιήσει την περιουσία της Εκκλησίας και δεν θα κάνει βήματα ολοταχώς προς τα οπίσω έναντι παροχής μικροχορηγιών. Η αξιοποίησις του ποσοστού της ΕΘΝΙΚΗΣ είναι κολοσσιαίας σημασίας διά την Εκκλησίαν και δεν μπορεί να αφεθεί στα χέρια μη ειδικών».

« -την διατήρησιν του φορολογικού καθεστώτος και την επίτευξιν ισότιμων ρυθμίσεων με τα λοιπά νομικά πρόσωπα ιδωτικού δικαίου . Δυστυχώς, η μεταχείρισις της Ελλαδικής Εκκλησίας (την οποίαν συστηματικώς αγνοούν ότι αποτελεί Θείο Καθίδρυμα και όχι ένα απλό Ν.Π.Δ.Δ) την τελευταία διετία έχει επανέλθει σε καθεστώς ομηρίας και απαξιώσεως μετά την δίκαια αντιμετώπιση Της την προηγούμενη επταετία (2002 – 2009). Μερικοί, δυστυχώς μέσα στην Εκκλησία και κυρίως στους κόλπους της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, επιθυμούν μία Εκκλησία, βουβή, άβουλη και έρμαιο της κρατικής εξουσίας».


Το «υστερόγραφο» για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο:

«Τον Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών κ Πάσης Ελλάδος κ.κ Ιερώνυμον τον αγαπώ, τον τιμώ και θα τον θυμάμαι πάντοτε όπως τον γνώρισα τα τελευταία δεκατέσσαρα έτη πρό της αναρριχήσεως Του στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο και αυτό δεν αλλάζει με οτιδήποτε ήθελε συμβεί» .

Πηγή:amen.gr

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ


στία Πατερικν Μελετν” π τν αγίδα τς Φιλοσοφικς Σχολς το Πανεπιστημίου θηνν διοργανώνει  τν  Πέμπτη  31 Μαρτίου  2011 κα ρα 15:00-18:00 , μερίδα  μ θέμα τν  “λεκτρονικ διακυβέρνηση κα τ νθρώπινα δικαιώματα” , στὴν αἴθουσα AULA τῆς Φιλοσοφικῆς Σχολῆς Ἀθηνῶν.

• Τί  εἶναι τελικὰ ἡ “ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση” καὶ γιατί πρέπει  νὰ ἔχει παγκόσμιο χαρακτήρα;
Τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα  κινδυνεύουν ἀπὸ τὶς ἐφαρμογὲς τῆς “ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης”;
Γιατί ὁ ἄνθρωπος ἀπὸ  πρόσωπο  πλασμένο κατ᾽ εἰκόνα τοῦ Θεοῦ πρέπει  νὰ γίνει ἀριθμοποιημένο  “τεμάχιο” ;
Εἶναι ἀπαραίτητο τὸ  θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας;
Πῶς  ἡ ἀνθρώπινη σοφία  ἀπὸ  ὑπηρέτης  τῆς κοινωνίας μεταμορφώνεται σὲ ὄργανο  τοῦ  παγκόσμιου  ὁλοκληρωτισμοῦ.
• Ἡ κάρτα τοῦ πολίτου: Ἀπειλὴ ἢ ἐξυπηρέτηση;
Εἶναι βάσιμες οἱ  Ὀρθόδοξες Ἀντιρρήσεις;

.            Τὰ παραπάνω ἐρωτήματα ἀποτελοῦν ἕνα μικρὸ μόνο δεῖγμα ἀπὸ τὸ πλῆθος τῶν κρισίμων  ἀποριῶν καὶ ἐρωτημάτων  ποὺ  δημιουργοῦνται  ὄχι μόνο στὸν Ἑλληνικὸ  λαὸ ἀλλὰ καὶ σὲ  κάθε λαὸ  ποὺ δέχεται  ἤδη  τὴν  ἀσφυκτικὴ παρουσία  τῆς  “παγκόσμιας ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης”.
.      Εἶναι  πρωτοφανὴς  ὁ  “παγκόσμιος συντονισμὸς”  κυβερνήσεων  καὶ  διεθνῶν ὀργανισμῶν  πρὸς τὴν κατεύθυνση  τῆς δημιουργίας  μιᾶς  “παγκόσμιας κυβέρνησης”,   ἡ σπονδυλικὴ στήλη τῆς ὁποίας  θὰ εἶναι ἀσφαλῶς ἡ  “παγκόσμια ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση”.
.       Στὴν  ἡμερίδα αὐτὴ  οἱ συμμετέχοντες ὁμιλητές  θὰ δώσουν ἀπαντήσεις τόσο στὰ παραπάνω ἐρωτήματα , ὅσο καὶ σὲ  πλῆθος ἄλλων ποὺ προκύπτουν  ἀπὸ τὴν  ἀναγκαστικὴ ἐπιβολή,  τοῦ κατὰ τὰ φαινόμενα  ὁλοκληρωτικοῦ  καὶ  ἀντιχριστιανικοῦ καὶ ἀπάνθρωπου συστήματος  τῆς  “ἠλεκτρονικῆς  διακυβέρνησης”, μία ἐφαρμογὴ τοῦ ὁποίου εἶναι καὶ ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτου.

Ὁμιλητές:

Ἀρχιμανδρίτης Σαράντης Σαράντος (Θεολόγος – Φιλόλογος):

“Θεολογικὴ προσέγγιση τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως”

• Χρῆστος Παπασωτηρίου (Δικηγόρος παρ᾽ Ἀρείῳ Πάγῳ):

“Κάρτα τοῦ Πολίτη. Τὸ ἀπόλυτο μέσο στερήσεως τῆς ἀτομικῆς ἐλευθερίας”

• Φώτιος Φωτεινάκης (Καθηγητής  τῆς πληροφορικῆς Δ.Ε , BSc Μικροηλεκτρονικὴ καὶ ἐπεξεργασία πληροφοριῶν):

“Ἠλεκτρονικὴ  διακυβέρνηση: ἡ  ἠλεκτρονικὴ δικτατορία τῆς κυβερνητικῆς”

• Στάθης Ἀδαμόπουλος (Οἰκονομολόγος):

“Κάρτα τοῦ Πολίτη: ἀπαραίτητη, περιττὴ ἢ ἐπικίνδυνη;”

žΣυντονίζει ὁ δημοσιογράφος καὶ ἐκδότης τοῦ περιοδικοῦ “Ρεσάλτο”  Θύμιος Παπανικολάου.

ΠΗΓΗ: http://orthodox-watch.blogspot.com

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΑΓΑΠΗ!!!

altΚάποτε υπήρχε ένα ζευγάρι που αγαπιόταν πάρα πολύ…
Ο άντρας λάτρευε τη γυναίκα και της το έδειχνε με κάθε ευκαιρία…
Η γυναίκα του ήταν όμορφη, ευαίσθητη αλλά φιλάσθενη.
Ο άνδρας χρειάστηκε να φύγει στον πόλεμο,
όπου πέρασε πολλές δυσκολίες και παρ' ολίγο να χάσει και τη ζωή του.
Προσευχόταν καθημερινά να τον αφήσει ο Θεός να ζήσει για να γυρίσει ξανά στην πολυαγαπημένη του γυναίκα.


Όλη του η σκέψη ήταν να την σφίξει στην αγκαλιά του κι αυτό του έδινε κουράγιο να αντέξει την πείνα, το κρύο και τους τραυματισμούς.
Όταν τέλειωσε ο πόλεμος, γεμάτος χαρά,
ξεκίνησε για το σπίτι του.
Στο δρόμο όμως συνάντησε έναν οικογενειακό φίλο που τον συλλυπήθηκε για τη συμφορά που τους βρήκε.
"Ποιά συμφορά;" ρώτησε αυτός όλο ανησυχία.
"Δεν το έμαθες; η γυναίκα σου έπαθε μια μολυσματική ασθένεια και έχει παραμορφωθεί το πρόσωπό της."
Ο άνδρας κάθισε στη μέση του δρόμου και έκλαψε πικρά.
Όταν έφτασε στο σπίτι του αργότερα το απόγευμα, η γυναίκα του κατάλαβε πως ο αγαπημένος της είχε χάσει το φως του...
Νόμιζε πως είχε τυφλωθεί στον πόλεμο σε κάποια μάχη...
Τον αγκάλιασε όμως με την ίδια αγάπη και έζησαν ευτυχισμένοι για 15 χρόνια.
Μετά η γυναίκα πέθανε και ο άνδρας αφού της έκλεισε τα μάτια, άνοιξε τα δικά του!!!
Για δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια υποκρίθηκε τον τυφλό για να μην την πληγώσει...

Αυτό είναι αγάπη....
Να εθελοτυφλώ για να μη σε πληγώσω...


Το άρθρο επιμελήθηκε ο συνεργάτης του agioritikovima.gr Κυριάκος Διαμαντόπουλος


Πηγή:http://pingywebedition.somee.com

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

᾿Εκδήλωση διαμαρτυρίας γιά τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη ἔξω ἀπό τή Βουλή



Με πορεία και συγκέντρωση έξω από τη βουλή ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο Πεδίο του Άρεως από εκπροσώπους της Εκκλησίας και μέλη χριστιανικών οργανώσεων ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη.

Με ψήφισμα, που παρέδωσαν στη Βουλή μέλη της Πανελλήνιας Κληρολαϊκής Επιτροπής Αγώνα, της οποίας προεδρεύων είναι ο αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιότης, καλούν τα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου να δηλώσουν ευθέως τις θέσεις τους απέναντι σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, που, ανεξάρτητα από την πίστη μας, απειλεί, όπως υποστηρίζουν, ευθέως την ελευθερία του ανθρώπινου προσώπου. Υποστηρίζουν επίσης ότι "η κάρτα του πολίτη είναι αντίθετη με το ελληνικό σύνταγμα και το ευρωπαϊκό δίκαιο".

"Αν και δεν αρνούμαστε, τόσο η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, όσο και το πλήρωμά της, τη δημιουργική βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας στις συναλλαγές μας, την επιστημονική έρευνα και στην άμεση ανίχνευση μέσω ίντερνετ του πλούτου της γνώσεως, θεωρούμε άκρως ανησυχητικό τη συλλογή προσωπικών δεδομένων και το σχηματισμό προσωπικού προφίλ μέσω της διασύνδεσης όλων των αρχείων".

Ο οικονομολόγος, Στάθης Αδαμόπουλος, στην ομιλία του επεσήμανε ότι "η κάρτα ουσιαστικά κάνει μία καταγραφή συμπεριφορών με αποτέλεσμα να αλλάζει ο αξιακός κόσμος της κοινωνίας μας, και συμπλήρωσε ότι οι πληροφορίες αυτές μπορούν να ανασυρθούν σε οποιαδήποτε στιγμή του βίου του ατόμου και να αποτελέσουν μεγάλο πρόσκομμα στην προσπάθειά του να αναπτύξει την προσωπικότητά του.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Αδαμόπουλος επεσήμανε: "Ακόμα και αν όλοι αυτοί οι φόβοι είναι μη πραγματικοί, η αλήθεια είναι ότι η κάρτα του πολίτη απαιτεί ένα περίπλοκο γραφειοκρατικό σύστημα και σημαντικούς οικονομικούς πόρους, γεγονός που απέτρεψε και την αυστραλιανή κυβέρνηση να την εισαγάγει"

Τη βαθύτατη ανησυχία του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ εξέφρασε ο πρωτοπρεσβύτερος, Χρήστος Χριστοδούλου.

Επίσημη τοποθέτηση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας αναμένεται με την δημοσιοποίηση του νομοσχεδίου, ενώ έχει ήδη συσταθεί επιτροπή νομικής και θεολογίας για την περαιτέρω διερεύνηση των θεμάτων που άπτονται της κάρτας του πολίτη.

«Αγγελιοφόρος», 27/03/2011 Φωτο από orthodoxia-ellhnismos.gr