"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

῾Η ᾿Ακρόπολη μέ τουρκική σημαία! Ποῦ τό πᾶνε;


(πατῆστε πάνω στή φωτογραφία γιά μεγέθυνση)

"ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΟΤΙ "ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΡΚΙΑ". ΠΟΛΥ...


ΥΠΟΠΤΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ. ΜΗΠΩΣ... ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ...ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑ ΒΑΣΤΑΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ; ΟΠΩΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ.

ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΠΙΘΕΤΟΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ, ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή:http://www.onlinepress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου