"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Πνεῦμα ἀργολογίας μή μοι δῶς...











Ένας γέροντας είπε: Υπάρχει άνθρωπος πού νομίζει ότι σωπαίνει, μα ή καρδιά του κατακρίνει τους άλλους. Αυτός πάντοτε μιλάει. Και υπάρχει άλλος πού μιλάει άπ' το πρωί ως το βράδυ, μα φυλάει τη σιωπή, γιατί δεν λέει τίποτα πού να μην είναι ωφέλιμο. Ρώτησαν ένα γέροντα: Ποια είναι ή σημασία του ρητού, "πάν ρήμα άργόν ο εάν λαλήσωσιν οι άνθρωποι, άποδώσουσι περί αυτόν λόγον" (Ματθ. 12: 36); Και αποκρίθηκε: Κάθε λόγος πού αναφέρεται σε υλικά πράγματα, εκτός από τα απαραίτητα, είναι αργολογίας. Μόνο ή ομιλία για σωτηρία "ψυχής δεν είναι αργολογία. Ωστόσο, και σ' αύτη την περίπτωση, είναι καλύτερο ν' αποφεύγει κανείς τα πολλά λόγια. Γιατί καθώς μιλάς για το καλό, έρχεται και το κακό. Πήγε κάποιος αδελφός σ' ένα γέροντα και του λέει: Αββά, πες μου μια συμβουλή για τη σωτηρία μου. Αν επισκεφθείς κάποιον, του απάντησε εκείνος, μη βιαστείς να μιλήσεις, πριν σκεφτείς καλά (αυτά πού πρόκειται να πεις). Ό αδελφός κατανύχθηκε από τη συμβουλή και του έβαλε μετάνοια, λέγοντας: Πραγματικά, πολλά βιβλία διάβασα, αλλά τέτοια σοφία πουθενά δεν συνάντησα. Και έφυγε ωφελημένος. Ό άββάς Ησαΐας είπε: Σοφία δεν είναι το να μιλήσεις. Σοφία είναι το να γνωρίζεις πότε πρέπει να μιλήσεις και τι να πεις. Κι αν έχεις γνώση, δείξε πώς δεν γνωρίζεις τίποτα, για να ξεφύγεις από πολλούς κόπους• γιατί εκείνος πού εμφανίζεται σαν γνωστικός, φορτώνει τον εαυτό του με κόπους. Να μην καυχιέσαι για τις γνώσεις σου, γιατί (στην πραγματικότητα) κανείς δεν γνωρίζει τίποτα. Ό άββάς Ποιμήν είπε: Αν ο άνθρωπος θυμηθεί το ρητό πού είναι γραμμένο (στο Ευαγγέλιο), "εκ των λόγων σον δικαίωθήση και εκ των λόγων σου καταδικασθήση" (Ματθ. 12:37), θα προτιμήσει μάλλον τη σιωπή. Ό ίδιος (άββάς) είπε: Ένας αδελφός ρώτησε τον άββά Παμβώ, αν είναι καλό να επαινούμε τον πλησίον. Και του είπε: Καλύτερα είναι να σωπαίνουμε". Ό άββάς Σισώης είπε: - Έχω τριάντα χρόνια τώρα, πού δεν παρακαλώ το Θεό για αμαρτία, δηλαδή για οποιαδήποτε άλλη, παρά για τούτο μόνο προσεύχομαι: "Κύριε Ιησού", λέω, "φύλαξε με από τη γλώσσα μου". Και όμως, μέχρι σήμερα, καθημερινά πέφτω και αμαρτάνω με τη γλώσσα. Του αγίου Έφραίμ. Εκείνος πού λέει πολλά λόγια, (όταν βρίσκεται) ανάμεσα σε αδελφούς, θα προκαλέσει πολλές φιλονικίες και πολλή αντιπάθεια εναντίον του. "Αν όμως δύσκολα ανοίγει τα χείλη του, θα γίνει αγαπητός. Αδελφέ, όταν ο αθλητής αγωνίζεται, κρατάει σφιχτό το στόμα του. Σφίγγε κι εσύ το στόμα σου, (συγκρατώντας το) από τα περιττά (λόγια), και θα έχεις (ψυχική) ανάπαυση. Όποιος λέει πολλά λόγια, γίνεται αντιπαθητικός. "Όποιος όμως προσέχει το στόμα του, γίνεται αγαπητός. Όποιος φυλάει το στόμα του, φυλάει Και την ψυχή του. Απεναντίας, ο αυθάδης αυτοκαταστρέφεται ή (πάντως) "εγγίζει συντριβή", όπως είναι κάπου γραμμένο (Παροιμ. 10:14). Ό κήπος πού δεν έχει φράχτη, ποδοπατιέται Και ερημώνεται. Κι αυτός πού δεν φράζει το στόμα του, χάνει τους (πνευματικούς) καρπούς του. Άντιόχου του Πανδέκτη. Σ όλες τις περιστάσεις μας συμφέρει ή σιωπή. "Αν πάλι ρωτήσει κανείς, γιατί ο Παύλος "παρέτεινε τον λόγον μέχρι μεσονυκτίου" (Πράξ. 20:7), θα μπορούσαμε να του απαντήσουμε: Πρώτα-πρώτα, επειδή έμελλε να φύγει. Κι έπειτα, επειδή (οι ακροατές του) ήταν νεοκατήχητοι. Το κήρυγμα δηλαδή βρισκόταν τότε ακόμα στην αρχή του, Και γι' αυτό είχαν ανάγκη από πιο πολλή στήριξη. Πέρα άπ' αυτά όμως, ο Παύλος ήταν γεμάτος από τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, κι έτσι δεν μιλούσε εκείνος, αλλά το Πνεύμα με το στόμα εκείνου, καθώς Και ο ίδιος λέει: "...δοκιμήν ζητείτε του εν εμοι λαλούντος Χρίστου..." (Β' Κορινθίους 13:3). Οι, πνευματοφόροι λοιπόν δεν μιλάνε οπότε θέλουν αυτοί, μα όταν τους παρακινεί το Άγιο Πνεύμα, πού κατοικεί μέσα τους. Και αν κάποτε πουν πολλά, δεν βλάπτονται καθόλου, γιατί έχουν τη χάρη του Πνεύματος, πού τους φωτίζει και διατηρεί το νου τους αθόλωτο. Ωστόσο Και γι' αυτούς είναι μάλλον πιο ωφέλιμη ή σιωπή, πού επιβάλλεται στη συγκεκριμένη ώρα από τις περιστάσεις. Όσο για τα γνωρίσματα εκείνου πού έχει μέσα του το Άγιο Πνεύμα, είναι ή πραότητα, ή ήσυχαστικότητα, ή ταπεινοφροσύνη, συνδυασμένη με πολλή σοφία Και (πνευματική) γνώση, ή έλλειψη επιθυμίας για κάθε ηδονή και δόξα του κόσμου τούτου, καθώς Και ή ακόρεστη επιθυμία για τα επουράνια. Του αγίου Διαδόχου . Όπως όταν ανοίγονται συνεχώς Οι πόρτες των λουτρών, διώχνουν γρήγορα την εσωτερική θερμότητα προς τα έξω, έτσι Και ή ψυχή, όταν θέλει να λέει πολλά, ακόμα Και καλά, διασκορπίζει την περισυλλογή της από τη φωνητική πύλη (δηλαδή το στόμα). Γι' αυτό στερείται τα θεμελιώδη (πνευματικά) νοήματα και γίνεται ενοχλητική, μιλώντας στους τυχόντες για τους ανόητους λογισμούς της, καθώς δεν έχει πια το Άγιο Πνεύμα, πού της διατηρεί το νου χωρίς φαντασίες. Γιατί το αγαθό (Πνεύμα) αποφεύγει την πολυλογία, πού προξενεί κάθε ταραχή και φαντασία. Καλή είναι λοιπόν ή σιωπή, πού γίνεται στον κατάλληλο καιρό, γιατί δεν είναι τίποτ' άλλο παρά μητέρα πολύ σοφών νοημάτων. Του αγίου Μαξίμου. Εκείνος πού υποκρίνεται σιωπή για να πράξει κάτι κακό, μηχανεύεται απάτη κατά του πλησίον. Αν αποτύχει σ' αυτήν, φεύγει, προσθέτοντας στο πάθος του οδύνη (για την αποτυχία του). Αντίθετα, εκείνος πού σωπαίνει για να ωφελήσει, αυξάνει τη φιλία Και φεύγει με χαρά, γιατί έλαβε φωτισμό πού διώχνει το σκοτάδι. Εκείνος πού σε μια συγκέντρωση διακόπτει με αυθάδεια την ακρόαση των λόγων, δεν κρύβει ότι πάσχει από φιλοδοξία. Και, υποδουλωμένος σ' αυτήν, παρουσιάζει μύριους λόγους και προτάσεις, θέλοντας να διασπάσει τον ειρμό των λεγομένων (από τους άλλους). Του αββα Ισαάκ. Αν φυλάξεις τη γλώσσα σου, θα λάβεις από το Θεό τη χάρη της καρδιακής κατανύξεως, μέσα στην οποία θ' αντικρίσεις την ψυχή σου• δηλαδή θα λάβεις το φωτισμό του νου και θα γεμίσεις με τη χαρά του Πνεύματος. "Αν όμως σε νικά ή γλώσσα σου, ποτέ δεν θα μπορέσεις να βγεις από το σκοτάδι (του νου). "Αν δεν έχεις καθαρή καρδιά, έχε τουλάχιστον καθαρό στόμα, όπως είπε κάποιος άγιος. (Μικρός Ευεργετινός )

Πηγή:http://sotiriapsixis.blogspot.com

World Clocks

᾿Εκστρατεία γιά νά διδάσκεται ἡ ἑλληνική γλῶσσα στά σχολεῖα τῆς Αὐστραλίας


Εκστρατεία για να διδάσκεται η ελληνική γλώσσα στα σχολεία της Αυστραλίας
25 Φεβρουάριος 2010 Leave a Comment

Ελληνικής καταγωγής βουλευτές της Αυστραλίας ανέλαβαν πρωτοβουλίες για την προώθηση της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στα αυστραλιανά δημόσια σχολεία. Με ομιλίες τους στην ομοσπονδιακή βουλή οι ομογενείς Εργατικοί βουλευτές Στιβ Γεωργανάς και Βαμβακίδου Μαρία και η σκιώδης υφυπουργός Βιομηχανίας, Επιστημών και Έρευνας, βουλευτής του Φιλελεύθερου κόμματος, Σοφία Μιραμπέλα-Πανοπούλου, ανέλυσαν την πολιτισμική, οικονομική και εκπαιδευτική σημασία της ελληνικής γλώσσας και εκτίμησαν ότι το ενιαίο πρόγραμμα διδασκαλίας θα είναι "ελλειμματικό" χωρίς την ελληνική γλώσσα.

Εξάλλου στη Μελβούρνη πραγματοποιήθηκε στο κοινοτικό κτίριο δημόσια συγκέντρωση για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στα σχολεία της Βικτωρίας, που οργάνωσαν ο πρώην υπουργός, Γιάννης Πανταζόπουλος, και η υφυπουργός Πολεοδομίας, κ. Τζένη Μικάκου.

Την περίληψη της ελληνικής γλώσσας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας υποστηρίζει με θέρμη και ο καθηγητής, Αναστάσιος Τάμης, προεδρεύων της Επιτροπής Περίληψης της Ελληνικής Γλώσσας στο Εθνικό Πρόγραμμα.

Σε σχετική έκθεσή του, ο κ. Τάμης παραθέτει βασικούς λόγους που επιβάλλουν τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε εθνικό επίπεδο και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης όπως:

-Η ελληνική γλώσσα είναι η αρχαιότερη επιζώσα γλώσσα της Ευρώπης με γλωσσολογική παράδοση 4.000 χρόνων

-Η ελληνική γλώσσα παραμένει "γλώσσα-πηγή" για τις άλλες γλώσσες - 28.000 λέξεις της αγγλικής έχουν ελληνική ρίζα

-Η ελληνική γλώσσα έχει χρηστική αξία για την Αυστραλία, λόγω της μόνιμης διαμονής 600.000 ελληνόφωνων πολιτών και χιλιάδων άλλων με προγονική, συναισθηματική, επαγγελματική, πολιτισμική και πνευματική σχέση με την Ελλάδα και την Κύπρο

-Η Ελλάδα διαθέτει ετησίως 9.000.000 δολάρια για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού στην Αυστραλία και η γενναιοδωρία θα πρέπει να ανταποδοθεί από την Αυστραλία με την περίληψη της ελληνικής γλώσσας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com/2010/02/blog-post_2139.html#ixzz0gZIZaNwx

Πηγή:http://www.i-reportergr.com

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΦΟΥ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΕ "ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ"

Πηγή:http://orthodox-watch.blogspot.com


Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2010



Γράφει ο Κυπριανός Χριστοδουλίδης


http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4238
Σε ιστολόγιο (ΑΚΤΙΝΕΣ blogspot) αναρτήθηκε ένα βίντεο με συνέντευξη του Μητροπολίτη Πάφου στο οικείο τηλεοπτικό κανάλι της Κύπρου. Η συνέντευξη κυρίως εστιάστηκε στα γεγονότα της Πάφου το περασμένο φθινόπωρο, όπου ομάδα Ορθοδόξων διαδήλωσε την αντίθεσή της, έδωσε το δικό της λόγο προς τον οικουμενιστικό αντίλογο των διαλόγων. Σταχυολογώ κάποια εδάφια της συνέντευξης με δικές μου παρατηρήσεις:

1) "Για να βρούμε την πίστη της πρώτης χιλιετίας, γι΄ αυτό γίνονται οι διάλογοι", μας είπε ο επίσκοπος της Πάφου.

Κι αυτός χαμένη την έχει. Άντε να δούμε αν θα τη βρεί κατόπιν των διαλόγων. Τώρα δεν την έχει, αλλά μας δίνει συμβουλές και μας ενημερώνει. Θα την βρούμε το δίχως άλλο. Οι θεολογικοί διάλογοι θα μας αποκαλύψουν την ιστορική αλήθεια και όλοι μαζί θα αγκαλιαστούμε σφικτά για να αναφωνήσουμε το "εύρομεν πίστιν αληθή διηρημένην τριάδα προσκυνούντες ενωμένοι". Είπατε τίποτα; Μήπως έκανα κανένα λάθος; Δημοκρατία έχουμε, ο καθένας την άποψή του. Πάμε παρακάτω.

2) "Η επίσκεψη στο Βατικανό του αρχιεπισκόπου Κύπρου έγινε και για τους γνωστούς εθνικούς μας λόγους", είπε ο Πάφου.
Ό,τι έγινε και στη Φερράρα δηλαδή. Αλλά δεν πήγαμε, στο Βατικανό και στη Φερράρα, να κάνουμε εκπτώσεις στην πίστη, μας διαβεβαιώνει ο Πάφου - για την Πάφο, όχι για τη Φερράρα. Το Βατικανό διαθέτει διαπιστευμένους εκπροσώπους στα διάφορα κράτη - 150 τον αριθμό - και αυτοί περιμένουμε να ασκήσουν πιέσεις στους ηγέτες τους. Την εντολή έδωσε ο ίδιος ο πάπας. Πολύ ωραία. Αυτοί θα πιέζουν, αλλά εμείς θα έχουμε σκάσει στο μεταξύ. Πάμε παρακάτω.

3) "Γενίτσαροι και φανατικοί ήταν αυτοί που αντέδρασαν στην Πάφο. Μάλιστα, ένας από αυτούς ήταν και πρώην παπικός ιερέας", είπε ο Πάφου. Και μας θύμισε ότι οι γενίτσαροι, ως γνωστόν, ήταν πιό Τούρκοι κι από τους Τούρκους. Δεν μας είπε όμως τι είδους "γενιτσαρισμός" ήταν αυτός των αντιδραστικών στο διάλογο της Πάφου. Ήταν Ορθόδοξος "γενιτσαρισμός" ή ήταν άλλου είδους; Και αν ήταν άλλος, ποιας αποχρώσεως; Η δημοσιογράφος πάντως εξεπλήσσετο για την προσβολή της δημοκρατίας. Πω, πω, φανατίλα!! Πάμε παρακάτω.

4) "Στούς ναούς μας γίνονται μικτοί γάμοι, όπως γνωρίζετε. Αλλά οι φανατικοί, στους οποίους λογική δεν υπάρχει, δεν ήθελαν να παραχωρηθεί ο ναός του Αγ. Γεωργίου για να τελέσουν τα μυστήριά τους". Αυτή είναι η λογική του μη φανατικού επισκόπου Πάφου. Να εξισώνει τους μικτούς γάμους πιστών, με την εκχώρηση ορθόδοξων ναών για την τέλεση λαυτρευτικών μυστηρίων αιρετικών ιεραρχών! Και απόρησε!! Αντί να πάνε στα κατεχόμενα, να διαμαρτυρηθούν για τις βεβηλώσεις που κάνουν οι Τούρκοι, ήρθαν εδώ!!! Αυτό δεν αποτελεί βεβήλωση για τον σεβασμιότατο και πάμε παρακάτω.

5)

Είχαμε και κάποιες βίαιες αντιδράσεις της αστυνομίας κατά δημοσιογράφου, παρατήρησε η συνεντευξιάζουσα, πώς το σχολιάζετε σεβασμιότατε; Και ο σεβασιότατος είπε: Πρέπει να καταλάβουμε και τη φόρτιση, την ένταση των στιγμών. Δεν είναι σωστό να τα φορτώνουμε όλα στην αστυνομία. Τι θέλουμε, ένα κράτος αναρχίας; Η Αθήνα κάηκε μπροστά στα μάτια της Αστυνομίας, το ίδιο θέλουμε να γίνει κι εδώ;

Δεν ξέρω αν εννοούσε ο σεβασμιότατος ότι η Αθήνα κάηκε από φανατικούς "γενίτσαρους" - της Ορθοδοξίας ή άλλους δεν έχει σημασία, κοινός είναι ο παρονομαστής - ή αν κινδυνεύει η Κύπρος από αυτούς. Οπωσδήποτε, δεν νομίζω ότι υπάρχει αυτός ο κίνδυνος από την πλευρά των αντιδραστικών στους διαλόγους. Ότι οι διάλογοι προετοιμάζουν το έδαφος για να καούμε όλοι, μαζί και ο πλανήτης, το βλέπω πιθανότερο. Παρακάτω δεν έχει
0 σχόλια

῎Eκρηξη Θόδωρου Πάγκαλου κατά τῆς Γερμανίας

Η ΦΟΒΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ...

Eκρηξη Θόδωρου Πάγκαλου, κατά της Γερμανιας, στον απόηχο των προκλητικών γερμανικών δημοσιευμάτων σε βάρος της Ελλάδας. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του BBC, επισημαίνει ότι η Γερμανία δεν πρέπει να επικρίνει την Ελλάδα τόσο πολύ, διότι κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής διέλυσε την ελληνική οικονομία και σφαγίασε εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες. «Πήραν τον ελληνικό χρυσό που βρισκόταν στην Τράπεζα της Ελλάδας, πήραν τα ελληνικά χρήματα και ποτέ δεν τα επέστρεψαν. Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει κάποια στιγμή να αντιμετωπιστεί. Δεν λέω ότι αναγκαστικά πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα, αλλά πρέπει τουλάχιστον να πουν "ευχαριστώ"».σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Πάγκαλος.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ήταν επικριτικός και για την παρούσα ηγεσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης και τις ευθύνες της για την οικονομική κρίση. «Η ποιότητα ηγεσίας σήμερα στην Ένωση είναι πολύ, πολύ φτωχή πραγματικά», είπε ο κ. Πάγκαλος, προσθέτοντας ότι ήταν καλύτερα στη δεκαετία του 80, όταν ο Ζακ Ντελόρ ήταν επικεφαλής της Κομισιόν και στο τιμόνι της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Βρετανίας ήταν ο Χέλμουτ Κολ, ο Φρανσουά Μιτεράν και η Μάργκαρετ Θάτσερ αντίστοιχα.

Σε ερώτηση για το κατά πόσο η Ελλάδα «μαγείρεψε» τα βιβλία της για την είσοδό της στην ΟΝΕ, απάντησε ότι όλοι το έκαναν, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι περισσότερα έκανε η Ιταλία



http://logoplokies.blogspot.com/

Πειραιώς Σεραφείμ "Εμετική και χυδαία η δήλωση του Έλτον Τζον"- ὁ ψυχιατρικός ὁρισμός τοῦ ἀρρενοθήλεος


Πηγή:Πέμπτη, 25 Φεβρουάριος 2010
Συντάχθηκε απο τον/την Romfea.gr 06:10

Την έντονη αντίδραση του εξέφρασε με δήλωση του, χθες ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, όσον αφορά τις αποκρουστικές δηλώσεις του ποπ συνθέτη Έλτον Τζον.

Να σημειωθεί, ότι το Πρακτορείο Ειδήσεων «Romfea.gr», σε σχετικό του δημοσίευμα αναφέρθηκε πρώτο στο θέμα με τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Φιλιππουπόλεως κ. Νικολάου (Εκκλησία της Βουλγαρίας), κατά του Έλτον Τζόν.

Η δήλωση του Μητροπολίτη Πειραιώς έχει ως εξής:

Η εφιαλτική, εμετική και εν ταυτώ χυδαία και βάναυσα αποκρουστική δήλωσις του Βρετανού ομοφυλόφιλου ποπ συνθέτη μουσικού Elton John, ο οποίος έχει τελέσει και σχετικό άθεσμο «γάμο» μετ’ άρρενος, στο περιοδικό Parade των Η.Π.Α. και ο οποίος κατά την συνήθη μέθοδο των πρωτογόνων λαών που απέδιδαν στο Θείο τα προσωπικά των πάθη και τις δικές τους αισχρότητες και διαστροφές, απεπειράθη να προσβάλη το θεανδρικό πρόσωπο του ενσαρκωθέντος Υιού και Λόγου του Θεού του επί του Σταυρού θυσιασθέντος και θανατώσαντος τον θάνατο και την φθορά της πεσμένης ανθρωπίνης φύσεως και συναναστήσαντος όλο το ανθρώπινο γένος δικαιώνει απολύτως τον γνωστό εις την εγκληματολογική επιστήμη ορισμό περί του ψυχισμού του αρρενοθήλεος του μεγίστου Ιταλού εγκληματολόγου Καίσαρος Λομπρόζο, ο οποίος και γνωμοδότησε ότι ο αρρενοθήλης κέκτηται «τον δυναμισμό του άρρενος και την μοχθηρία του θήλεος, δεν έχει ουδεμία ηθική αναστολή και ουδέν μεταφυσικό ιδεώδες».

*