"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

῞Ενα ἀποκαλυπτικο κείμενο τοῦ Γέροντος Παϊσίου τοῦ ῾Αγιορείτου: “Σημεία τῶν Καιρῶν”



Μετά
πό τήν μπόρα τήν δαιμονική, Θά λθη λιακάδα Θεϊκή.
Πίσω
πό τό κοσμικό πνεύμα τς σημερινς “λευθερίας”, τς λλειψης σεβασμο στήν κκλησία το Χριστο, στούς μεγαλυτέρους, γονεῖς, καί διδασκάλους, πού χουν φόβο Θεο, κρύβεται πνευματική σκλαβιά, τό γχος, καί ναρχία, πο δηγον τόν κόσμο στό διέξοδο, στήν ψυχική καί σωματική καταστροφή.
Πίσω λοιπόν καί
πό τό τέλειο σύστημα “κάρτας ξυπηρετήσεως” σφαλείας κομπιούτερ, κρύβεται παγκόσμια δικτατορία, σκλαβιά το ντιχρίστου. ποκ. ωάννου κεφ. Ιγ΄ 16 «να δώσουσιν ατος χάραγμα πί τς χειρός ατν τς δεξις πί τν μετώπων ατν, καί να μή τις δύναται γοράσαι πωλσαι ε μή χων τό χάραγμα, τό νομα το θηρίου τόν ριθμόν το θηρίου˙ ριθμός γάρ νθρώπου στί καί ριθμός ατο χξς» = 666.
γιος νδρέας Καισαρείας γράφει τά ξῆς˙ “Περί το μιαρο νόματος το ντιχρίστου. Καί τήν μέν κρίβειαν τς ψήφου, ς καί τά λοιπά τά περί ατο γεγραμμένα, χρόνος ποκαλύψει καί περα τος νήφουσιν˙…… λλ oκ εδόκησεν Θεία Χάρις ν Θεί Βίβλ τό το λυμενος νομα γραφναι˙ ς ν γυμνασίας δὲ λόγ πολλά στιν ερεν……”. γίου νδρέα Καισαρείας, ξήγησις ις τήν ωάννου ποκ. Σελ. 341-42, κεφ. ΛΗ._
Τό παράξενο
μως, καί πολλοί πνευματικοί νθρωποι κτός πού δίνουν δικές των ρμηνεῖες, φοβᾶνται καί ατοί τόν κοσμικό φόβο του φακελλώματος, ν πρεπε νά νησυχον πνευματικά, καί νά βοηθήσουν τούς Χριστιανούς μέ τήν καλή νησυχία, καί νά τούς τονώνουν στήν πίστη, νά νιώθουν Θεϊκή παρηγοριά.
πορώ! Δέν τούς προβληματίζουν λα αυτά τά γεγονότα; γιατί δέν βάζουν στω να ρωτηματικό γιά τίς ρμηνείες το μυαλο τους; Κι ν πιβοηθον τόν ντίχριστο γιά τό σφράγισμα, πς παρασύρουν καί λλες ψυχές στήν πώλεια; Ατό ννοε˙ “… τό ποπλανν, ε δυνατόν, καί τούς κλεκτούς”. Μρκ. Ιγ’.
Θά πλανεθο
ν, ατοί πο τά ρμηνεύουν μέ τό μυαλό. Κι ν τά σημεία φαίνονται ξεκάθαρα˙ “τό θηρίο” στίς Βρυξέλλες μέ τό 666 χει σχεδόν ρουφήξει λα τά κράτη στό κομπιοτερ. κάρτα, ταυτότητα, “ εσαγωγή το σφραγίσματος” τί φανερώνουν; Δυστυχς τό ράδιο μόνο παρακολουθομε τί καιρό θά χουμε.
Τί θά μᾶς π
Χριστός; “ποκριταί, τό μέν πρόσωπον το ορανο γινώσκετε διακρίνειν, τά δέ σημεα των ο δύναστε γνναι;” Ματθ. Κεφ. 65!
Μετά λοιπόν
πό τήν κάρτα, καί τήν ταυτότητα, “τό φακέλλωμα” γιά νά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα, θά λένε συνέχεια στήν τηλεόραση, τι πρε κάποιος τήν κάρτα το δείνα, καί το σήκωσε τά χρήματα πό τήν τράπεζα. πό τήν λλη μεριά, θά διαφημίζουν “τό τέλειο σύστημα” τό σφράγισμα στό χέρι στό μέτωπο μέ κτίνες λέϊζερ, πού δέν θά διακρίνεται ξωτερικά, μέ τό 666 τό νομα το ντιχρίστου.
Δυστυχ
ς, καί πάλι “ρισμένοι γνωστικοί” θα φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δθεν γιά νά μήν στενοχωριονται˙ “δέν πειράζει ατό, δέν εναι τίποτα, ρκε σωτερικά νά πιστεύετε!” Κι ν βλέπουμε τόν πόστολο  Πέτρο πού ξωτερικά ρνήθηκε τόν Χριστό, καί το ρνησις, ατοί ρνονται τό γιο σφράγισμα το Χριστοῦ, πού τούς δόθηκε στό γιο Βάπτισμα˙ “Σφραγίς δωρες Πνεύματος γίου” μέ τό νά δέχονται τήν σφραγίδα το ντιχρίστου, λένε καί τι χουν μέσα τους τόν Χριστό!!
Τέτοια δυστυχ
ς λογική, εχαν καί ρισμένοι “γνωστικοί” στά χρόνια τν γίων Μαρτύρων, πο προσπαθοσαν νά μεταστρέψουν τούς υποψήφιους μάρτυρας, πως ναφέρει Μέγας Βασίλειος στόν λόγο του στόν Μάρτυρα Γόρδιο “…… πολλοί παραλογιζόντουσαν προσπαθώντας νά πείσουν τόν Μάρτυρα νά ρνηθ μόνο μέ τά λόγια, καί νά κρατήση τήν πίστη μέ τήν ψυχή, τήν σωτερική διάθεση, γιατί Θεός δέν δίνει προσοχή στήν γλσσα λλά στήν διάθεση. Μάρτυς μως Γόρδιος ταν καμπτος καί πεκρίθηκε˙ “οκ νέχεται τι γλσσα κτισθεσα παρά Χριστο φθέγξασθαι τι κατά το Κτίσαντος…… μή πλανσθε Θεός ο μυκτηρίζεται κ το στόματος μς το μετέρου κρίνει, κ τν λόγων δικαιο, καί κ τν λόγων καταδικάζει”._
πίσης πί Δεκίου, μέ διάταγμα ζητοσε νά μολογήσουν τήν θρησκεία τν εδωλολατρν, καί σοι Χριστιανοί δήλωναν, καί θυσίαζαν στά εδωλα, παιρναν πιστοποιητικό, καί γλύτωναν τό Μαρτύριο. χι μόνον ατοί ταν ρνητές το Χριστο, λλά καί κενοι που διναν χρήματα στούς εδωλολάτρας στήν πιτροπή, καί παιρναν τό πιστοποιητικό, χωρίς νά ρνηθον, ο νομαζόμενοι “λιβελλοφόροι” καί ατούς κκλησία μας τούς θεώρησε ποστάτας-πεπτωκότας.
Κι
ν λοιπόν χουμε τόσα πολλά παραδείγματα, πως καί το γενομένου θαύματος το γίου Θεοδώρου, πού ορτάζομε κάθε χρόνο, τό Σάββατο τς Α΄ βδομάδος τν Νηστειν˙ “ουλιανός παραβάτης, γινώσκων τι ο Χριστιανοί καθαίρονται μλλον διά νηστείας τήν πρώτη βδομάδα τς γίας τεσσαρακοστς, ν καί μες διά τοτο καθαράν βδομάδα καλομεν, βουλήθη να τότε μάλιστα μολύνη ατούς˙ διό καί προσέταξε κρυφίως να τεθσιν ες τήν γοράν κατ’ κείνας τά μέρας βρώματα μεμιασμένα κ τν αμάτων τν εδωλικν θυσιν. λλά νεύσει Θεία πιφανείς καθ πνον Μάρτυς Θεόδωρος ες τόν τότε ρχιεπίσκοπον Κων/πόλεως Εδόξιον καί φανερώσας τό πράγμα παρήγγειλεν ατ να συγκαλέση τούς πιστούς εθύς τό πρω τς Δευτέρας καί μποδίση ατος τν βρωμάτων κείνων τήν χρσιν, τήν λλειψιν τς ναγκαίας τροφς ναπληρώσ κ το προχείρου διά κολλύβων …… Τοιουτοτρόπως μέν σκοπός το παραβάτου ματαιώθη˙ δέ εσεβής Λαός, διαφυλαχθείς μόλυντος……” ρολόγιον τό Μέγα σελ. 446 ._
Τό νά
πέχουμε πό τά εδωλόθυτα, εναι κοινόν τν γίων ποστόλων. Πράξ. ποσ. Κεφ. Ιε’ …… “Συνήχθησαν δέ ο πόστολοι καί ο πρεσβύτεροι …… πέχθεσθαι εδωλοθύτων καί αματος καί πνικτο καί πορνείας˙……”.
Παρ’
λα λοιπόν ατά πο νέφερα, κούει κανείς να σορό δυστυχς νοησίες το μυαλο, πό ρισμένους σημερινούς “Γνωστικούς”, νας νά λέει˙ “γώ θά δεχθ τήν ταυτότητα μέ τό 666, θά βάλω καί να Σταυρό”, κί λλος νά λέει˙ “γώ θά δεχθώ τό σφράγισμα στό κεφάλι μέ τό 666 καί θά κάνω κι να Σταυρό στό κεφάλι……” καί να σορό μοιες νοησίες, πού νομίζουν τι θά γιασθον μέ ατόν τόν τρόπο, ν ατά εναι πλνες.
Μόνον α
τά πο δέχονται γιασμό, ατά μόνον γιάζονται. πως˙ Τό νερό, δέχετε γιασμό, καί γίνεται γιασμός. Τά ορα δέν δέχονται γιασμό.
πέτρα, μέ θαμα γίνεται ψωμί. καθαρσία, δέν δέχεται γιασμό. πομένως, διάβολος, ντίχριστος, ταν εναι στήν ταυτότητά μας, στό χέρι, στό κεφάλι μας, μέ τό σύμβολό του, δέν γιάζονται, μέ τό νά βάλουμε καί να Σταυρό.
χουμε τήν δύναμη το Τιμίου Σταυρο, το γίου Συμβόλου, τήν Θεία Χάρη το Χριστο, μόνον ταν ρκούμεθα στό γιο Σφράγισμα το Βαπτίσματος, πού παρνούμεθα τόν σατανᾶ, καί συντασσώμεθα στόν Χριστό, καί δεχόμεθα τό γιον Σφράγισμα˙ “Σφραγίς δωρες Πνεύματος γίου”._
Χριστός νά μς δίνη καλή φώτιση. μήν._

γιον ρος Κουτλουμουσιανό Κελλί “Παναγούδα”
Σάββατο Α’ Νηστει
ν 1987.
Με πολύ πόνο καί
γάπη Χριστο,
Μοναχός Πα
σιος

Σέ δημόσια διαβούλευση οἱ βασικοί ἄξονες γιά τήν «Κάρτα του Πολίτη»

Μετά τη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου


ΣΧΟΛΙΟ ΟΔΥΣΣΕΩΣ:ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΘΕΣΗ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ. ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟΙ. ΕΦΟΣΟΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΘΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ. ΗΔΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΙΔΩΜΕΝ!


 Αθήνα - Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010  [ 20:21 ]
Σε δημόσια διαβούλευση θα τεθούν τις επόμενες μέρες οι βασικοί άξονες για την «Κάρτα του Πολίτη», θέμα το οποίο συζητήθηκε σε ευρεία σύσκεψη υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στο Μέγαρο Μαξίμου.

Η «Κάρτα του Πολίτη» αναμένεται να αντικαταστήσει σταδιακά την αστυνομική ταυτότητα, αρχής γενομένης από το 2011.

Η κάρτα θα έχει το μέγεθος και τη μορφή πιστωτικής και με αυτή θα πραγματοποιείται πλήθος συναλλαγών με τη Δημόσια Διοίκηση, χωρίς να απαιτείται κανένα άλλο έγγραφο.

Σε αυτήν θα περιέχονται στοιχεία όπως το ονοματεπώνυμο του κατόχου, ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και ο Ειδικός Εκλογικός Αριθμός.

Ο αριθμός της κάρτας ενδέχεται να είναι ίδιος με εκείνον του ΑΜΚΑ, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτά τα ζητήματα θα τεθούν προς διαβούλευση.

Επιπλέον, η κάρτα θα χρησιμοποιείται και ως ταξιδιωτικό έγγραφο για προορισμούς εντός Σέγκεν.

Ακόμη, στις χρήσεις της κάρτας θα εντάσσεται και η ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση προσανατολίζεται να επεκτείνει τις χρήσεις της κάρτας και σε χρήσεις για τον ιδιωτικό τομέα, όπως για παράδειγμα για συναλλαγές με τις τράπεζες.

Οι ίδιες πηγές έλεγαν ότι δεν τίθεται κανένα θέμα με τα προσωπικά δεδομένα και ότι θα προβλέπεται η πλήρης προστασία τους.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι υπουργοί Γιάννης Ραγκούσης, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Χρήστος Παπουτσής, Κώστας Σκανδαλίδης, Ανδρέας Λοβέρδος και Λούκα Κατσέλη.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231061074#ixzz10wT8g4Tz

Παπα-Νικόλας Σᾶγος / ᾿Αρχιμ. Νεκταρίου ᾿Αντωνοπούλου Καθηγουμένου ῾Ι. Μονῆς Σαγματᾶ




Τήν Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2001, άφησε τον παρόντα κόσμο και μετέστη προς την «μέλλουσαν πόλιν» ο Αρχιμανδρίτης Νικόλαος Σάγος, σε ηλικία 95 χρονών. Πολλοί θα ξαφνιαστούν στο άκουσμα του ονόματός του, γιατί θα τούς είναι τελείως άγνωστος. Όμως, αν και άγνωστος στον δημόσιο βίο, για όσους τον γνώρισαν ο παπα-Νικόλας έτσι τον ξέραμε ήταν απ’ τούς ανθρώπους με βαθειά πίστη και πνευματικότητα. Τά τελευταία ιδίως χρόνια καθημερινά κατέφθαναν στο κελλάκι του και στον Ναό, όπου λειτουργούσε, δεκάδες πιστοί, για να εξομολογηθούν, να ζητήσουν την ευχή του και τις συμβουλές του.
Ο παπα-Νικόλας γεννήθηκε στούς Καλημεριάνους της Κύμης, στις 25 Νοεμβρίου του 1906, ανήμερα της αγίας Αικατερίνας, την οποία πολύ ευλαβείτο. Γονείς του ήσαν οι ευλαβείς Ιωάννης και Αρετή. Από μικρό παιδί αγάπησε την Εκκλησία και υπηρετούσε στον Ναό του χωριού του. Ο πατέρας του συνήθιζε να λέη: «Άς δώ τον Νικόλα μου παπά και έπειτα άς πεθάνω».
Νέο παιδί ακόμη συνδέθηκε με κάποιον άγνωστο στούς πολλούς χαρισματούχο Ιερομόναχο, ο οποίος τον μύησε στην πνευματική ζωή. Αργότερα συνδέθηκε και με τούς άλλους γνωστούς Γέροντες, π. Σίμωνα, π. Πορφύριο, π. Παΐσιο, με τούς οποίους είχε, όπως έλεγε, «πνευματική τηλεπικοινωνία».
Νυμφεύθηκε την Φιλιώ Γιαννιού με την οποία απέκτησε επτά παιδιά και τα οποία μεγάλωσε με πολλές θυσίες και στερήσεις.
Τό 1933 χειροτονήθηκε Διάκονος και Πρεσβύτερος από τον Μητροπολίτη Καρυστίας και Σκύρου Παντελεήμονα Φωστίνη. Υπηρέτησε για δύο χρόνια στα Ν. Στίρα και έπειτα για εξήντα πέντε (65) χρόνια στούς Καλημεριάνους, ως Εφημέριος του Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Διακόνησε με πολλή αγάπη την «Μεγαλόχαρη», ως τα βαθειά του γεράματα, και ως πνευματικός της γύρω περιοχής και όχι μόνο.
Τό 1973 κοιμήθηκε η πρεσβυτέρα του Φιλιώ, την οποία πολύ αγαπούσε και μιλούσε γι’ αυτήν με τα καλύτερα λόγια. «Δέν ξέρεις πόσο καλή ήταν και πόσο μού συμπαραστάθηκε στο έργο μου. Άγια να ’ναι τα χώματα που την σκεπάζουν», συνήθιζε να λέη. Από τότε ζούσε σά μοναχός. Ο νύν Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ, εκτιμώντας την προσφορά του και το ιερατικό του ήθος, τον προχείρισε σε Αρχιμανδρίτη.
Πολλοί του απέδιδαν διάφορα χαρίσματα. Άλλοι ομολογούσαν ότι με την δύναμη των προσευχών του βοηθήθηκαν σε δύσκολες καταστάσεις της ζωής τους. Γεγονός είναι πως όσοι τον γνώρισαν αισθάνθηκαν βαθειά την αγάπη του και το ενδιαφέρον του. Τό τηλέφωνό του κτυπούσε μέρα νύκτα και ο ίδιος ακούραστος συμβούλευε και παρηγορούσε. Κάποια μέρα τον παρατηρήσαμε ότι θα πρέπη να ξεκουράζεται, να βάλη κάποιο ωράριο, κάποια όρια στούς ανθρώπους, που τον απασχολούσαν ευκαίρως ακαίρως και μάλιστα σε ακατάλληλες ώρες και για ασήμαντα θέματα. Μάς άκουγε αρκετή ώρα. Φάνηκε ότι τον πείσαμε. Μάταια όμως. Χαμογέλασε και μάς είπε αφοπλιστικά: «Δέν ξέρετε εσείς. Ο κόσμος έχει πολύ πόνο, πολλά προβλήματα…». Καί πράγματι τα προβλήματα των άλλων γίνονταν και δικά του προβλήματα και θέμα προσευχής. Πολλές φορές μάς μιλούσε για τον πόνο και τις δοκιμασίες των ανθρώπων κλαίγοντας.
Κέντρο της ζωής του ήταν ο Ναός της Μεγαλόχαρης. Η μεγαλύτερη χαρά του ήταν να βρίσκεται στον Ναό. Μέχρι τα βαθειά του γεράματα, χειμώνα καλοκαίρι, σηκωνόταν μέσ’ την νύχτα, έπαιρνε το μπαστουνάκι του και ανέβαινε στην Εκκλησία. Άναβε μόνος του τα καντήλια και άρχιζε τις προσευχές και ακολουθίες. Στό τέλος έβγαζε το μπλοκάκι του με τα ονόματα των πνευματικών του παιδιών και προσευχόταν γι’ αυτά. Τό απόγευμα τελούσε τον εσπερινό και δεχόταν για εξομολόγηση. Όλες οι ακολουθίες τελούντο από τον ίδιο ανελιπώς. Όσες φορές βρισκόταν μακρυά, δεν μπορούσε να ησυχάση, γιατί τα καντήλια ήταν σβηστά και οι μορφές των αγίων σκοτεινές. Έλεγε τότε:
«Στενοχωριέμαι που τα καντήλια της Εκκλησίας θα είναι σβηστά. Ξέρεις, κάθε μέρα που τα ανάβω φωτίζεται το πρόσωπο της Μεγαλόχαρης, χαίρεται… Δέν φαντάζεσαι πόσο μού αρέσει να είμαι στην Εκκλησία. Μού αρέσει πάρα πολύ, πώς το λένε! Καί όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο θέλω να βρίσκομαι εκεί μέσα!».
Τό 1997, παρά την ηλικία του, ταξίδεψε με πολλά πνευματικά του παιδιά ως την Ιταλία, για να προσκυνήση τον Προστάτη του Άγιο Νικόλαο στο Μπάρι και τούς Αποστόλους Πέτρο και Παύλο στή Ρώμη. Στό ταξίδι αυτό έζησε συγκινητικές εμπειρίες από την παρουσία των Αγίων, τις οποίες διηγείτο με δάκρυα.
Τούς τελευταίους μήνες ασθένησε σοβαρά, υπέφερε από φρικτούς πόνους, τούς οποίους υπέμεινε με καρτερία, δοξάζοντας τον Θεό και επαναλαμβάνοντας το Χρυσοστομικό: «Δόξα τώ Θεώ πάντων ένεκεν. Ου γάρ παύσομαι αεί τούτο επιλέγων επί πάσιν…»
Στίς 25 Νοεμβρίου, γιορτή της Αγίας Αικατερίνης, όταν έκλεισε τα 95 χρόνια του, κάλεσε σε τραπέζι όλα τα παιδιά του και τις οικογένειές τους. Σηκώθηκε από το κρεβάτι τούς ευλόγησε, ευχήθηκε σε όλους και τούς αποχαιρέτησε λέγοντας ότι: «του χρόνου δεν θα είμαστε πάλι μαζί».
Τήν παραμονή της κοίμησής του ζήτησε να μεταλάβη των Αχράντων Μυστηρίων. Τήν Κυριακή πρωΐ ρώτησε τα παιδιά του τί καιρό κάνει στο χωριό και χάρηκε, όταν του είπαν πως είναι καλός. Παρέδωσε ήσυχα το πνεύμα του το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε ζητήσει και τον έντυσαν με την στολή της χειροτονίας του, την οποία φυλούσε με ευλάβεια. Η σορός του μεταφέρθηκε στούς Καλημεριάνους και την παραμονή των Χριστουγέννων εψάλη η Εξόδιος Ακολουθία, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ, συμπαραστατουμένου από πολλούς Ιερείς και πλήθος κόσμου.
Στόν τάφο του έδωσε εντολή να του γράψουν:
«Εδώ τελείωσε ένας βίος
και άρχισε μιά ζωή.
Ο πιστεύων εις εμέ κάν αποθάνη ζήσεται»
Άς έχουμε την ευχή του!

Πηγή:http://dosambr.wordpress.com

ΑΙΣΧΟΣ! Θεαγένειο: ᾿Αποκαθήλωσαν χριστιανικές εἰκόνες γιά λόγους… αἰσθητικής!


Όπως καταγγέλλουν ασθενείς και εργαζόμενοι, χθες, με εντολή του διοικητή του νοσοκομείου, έγινε αποκαθήλωση των θρησκευτικών εικόνων από τους διαδρόμους του νοσοκομείου και από τους θαλάμους των ασθενών. Σύμφωνα με τους εργαζομένους, η ενημέρωση για την απόφαση αυτή -η οποία ισχυρίζονται ότι βασίζεται σε κοινοτική οδηγία- ελήφθη την περασμένη Παρασκευή. “Υπάρχει εντολή από τη διοίκηση να κατέβουν τα σύμβολα πίστεως από τους θαλάμους και τους διαδρόμους, κάτι που έγινε σήμερα το πρωί (σ.σ. χθες). Σύμφωνα με πληροφορίες, η εντολή της διοίκησης βασίζεται σε κοινοτική οδηγία”, δηλώνει στη “Μ” η πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων του Θεαγενείου Χαρούλα Σαραϊλή. Παράλληλα, επισημαίνει ότι οι κοινοτικές οδηγίες δεν είναι νόμος και προσθέτει ότι υπάρχουν και……….. άλλες κοινοτικές οδηγίες οι οποίες είναι προς όφελος των ασθενών και των εργαζομένων, αλλά η διοίκηση του νοσοκομείου δεν τις εφαρμόζει. “Σε έναν τέτοιον ιδιαίτερο χώρο, όπως το νοσοκομείο, όπου οι ασθενείς εναποθέτουν τις ελπίδες τους στην επιστήμη και στον Θεό, είναι αδιανόητο να γίνονται τέτοιες ενέργειες”, είπε η κ. Σαραϊλή.
Από την πλευρά του, ο διοικητής του Θεαγενείου Άρης Μουσιώνης δηλώνει κατηγορηματικά ότι πρόκειται για δική του απόφαση, η οποία δεν έχει καμία σχέση με κοινοτική οδηγία. “Οι εικόνες βγήκαν μόνο από τους διαδρόμους, διότι το θέαμα είχε γίνει πλέον αντιαισθητικό, και όχι από τους θαλάμους των ασθενών. Τις εικόνες που κατεβάσαμε τις τοποθετήσαμε στην εκκλησία του νοσοκομείου, στους θαλάμους των ασθενών και στα γραφεία των εργαζομένων καθώς και στο δικό μου”, διευκρινίζει ο κ. Μουσιώνης.
Τέλος, συμπληρώνει ότι για το θέμα που ανέκυψε δέχτηκε τηλεφώνημα από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, στον οποίο εξήγησε το σκεπτικό της απόφασής του. Ο κ. Άνθιμος αποδέχτηκε την ενέργεια αυτή.
Κάθε μήνα και ένας δύσβατος δρόμος ξεκινά για περίπου χίλιες οικογένειες από κάθε γωνιά της Βόρειας Ελλάδας, αφού 900- 1.000 καρκινοπαθείς περνάνε το κατώφλι του Θεαγένειου νοσοκομείου για πρώτη φορά. Τα νέα περιστατικά διάφορων μορφών καρκίνου είναι σταθερά αυξημένα την τελευταία τριετία, με συνέπεια το μοναδικό ογκολογικό νοσοκομείο για όλο τον πληθυσμό της Μακεδονίας, της Θράκης, ακόμη και της Θεσσαλίας, να ασφυκτιά.
Η πληρότητα όχι μόνον ξεπερνά το 100% αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις καταγράφει ρεκόρ, όπως στο Τμήμα Ημερήσιας Νοσηλείας όπου η κάλυψη αγγίζει το 209%! Η κατάσταση είναι εκρηκτική δεδομένου ότι στους νέους ασθενείς έρχονται να προστεθούν και οι καρκινοπαθείς που νοσηλεύονται ή επισκέπτονται τακτικά το νοσοκομείο για επανεξετάσεις.

Πηγή http://hellenicspace.wordpress.com
Σε αποκαθήλωση των εικόνων προχώρησε η διοίκηση του αντικαρκινικού νοσοκομείου Θεαγενείου, για λόγους… αισθητικής!

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΗΣ:΄΄ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ΄΄



Η περιπέτεια με την υγεία του τον έφερε κοντά στον Θεό. Ο Νίκος Κουρκούλης δεν είναι από τις περιπτώσεις των καλλιτεχνών που εγκατέλειψαν τα εγκόσμια για να γίνουν μοναχοί. Ο ίδιος όμως, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του, είχε μία συγκλονιστική εμπειρία στο Αγιον Ορος.
Ο κατάλογος εκείνων που ασχολήθηκαν με την Τέχνη και στράφηκαν τελικά στον Θεό δεν είναι μικρός. Φυσικά δεν αφιερώθηκαν όλοι σε μοναστήρια. Υπάρχουν και εκείνοι που απλώς ζουν ασκητική ζωή.

Την εποχή που αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας και λίγο πριν φύγει για την Αμερική, όπου είχε προγραμματίσει να χειρουργηθεί από έναν γιατρό που του είχαν συστήσει, πήγε με τους φίλους του στο Αγιον Ορος. Λίγο πριν κάνει αυτήν την επίσκεψη, ο Νίκος επανέλαβε τις ιατρικές εξετάσεις του, χωρίς ωστόσο να πάρει τα αποτελέσματα.

Πηγαίνοντας με το καραβάκι στη Δάφνη, ο Νίκος Κουρκούλης κάθισε δίπλα σε έναν κύριο που τον αναγνώρισε και του ζήτησε να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί. Ο Νίκος πόζαρε με χαρά, έπιασε κουβέντα μαζί του και του είπε ότι θα πήγαινε στην Αμερική αναφέροντας μεταξύ άλλων και το όνομα του γιατρού που θα τον χειρουργούσε.

Τότε ο συνομιλητής του έμεινε έκπληκτος, γιατί αυτός ήταν το δεξί χέρι του συγκεκριμένου γιατρού. Θέλετε και το καλύτερο; Ο ίδιος ο γιατρός καθόταν σε παραδίπλα θέση στο ίδιο καραβάκι! Οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν μόλις ο τραγουδιστής έφτασε στη σκήτη της Αγίας Αννας. Ηταν Μεγάλη Παρασκευή και ένας μοναχός τον πήρε από το χέρι και τον πήγε να προσκυνήσει. Οπως περιέγραψε ο ίδιος ο Νίκος Κουρκούλης σε συνέντευξή του, όταν γονάτισε για να προσευχηθεί ένιωσε μια πολύ μεγάλη πίεση και νόμισε πως ήταν... ένα με το πάτωμα. Αυτό τον έκανε να λιποθυμήσει και να μείνει έτσι για περίπου είκοσι λεπτά. Μόλις συνήλθε ο τραγουδιστής, έβαλε τα κλάματα γι’ αυτό που ένιωσε. Επιστρέφοντας στην Αθήνα πήρε τα αποτελσματα των εξετάσεών του: ήταν καθαρές!

Ασκητική ζωή για ξένους και εγχώριους αστέρες της showbiz

Ο κατάλογος εκείνων που ασχολήθηκαν με την Τέχνη και στράφηκαν τελικά στον Θεό δεν είναι μικρός. Φυσικά δεν κλείστηκαν όλοι σε μοναστήρια. Υπάρχουν και εκείνοι που απλώς ζουν ασκητική ζωή. Ο Γιώργος Κοινούσης, ένας καλλιτέχνης με μεγάλη ιστορία στο ελληνικό τραγούδι, ήταν πάντα θρησκευόμενο άτομο. Κάποια στιγμή έφτιαξε ένα εκκλησάκι στο σπίτι του στο Λαγονήσι. Εκεί κάνει λειτουργίες κάθε Κυριακή, όπου δίνει το «παρών» πολύς κόσμος. Ο ίδιος ψάλλει κάθε φορά στο πλευρό του ιερέα. Η κόρη του Πέτρου Φυσσούν Αννια είχε περάσει ένα διάστημα στη μονή του οσίου Μελέτιου, έξω από τη Θήβα. Η Γκιζέλα Ντάλι ζει στη Νάξο σχεδόν ασκητικά και, όπως έχει δηλώσει η ίδια κατά καιρούς, το μεγάλο όνειρό της είναι να φτιάξει εκεί ένα μοναστήρι αφιερωμένο στην Παναγία και να αφοσιωθεί σε αυτό.

Δεν λείπουν βέβαια και οι περιπτώσεις διάσημων καλλιτεχνών από το εξωτερικό που προτίμησαν τον δρόμο του Θεού από τη λεωφόρο της δόξας. Ο ΜC Hammer, σταρ της χιπ χοπ σκηνής τη δεκαετία του ’90, έχει αφοσιωθεί στα θεία και αντί για ραπ hits τραγουδά πλέον ύμνους στην εκκλησία. Λέγεται πως ο θάνατος του καλού φίλου του Tupac άλλαξε εντελώς τη φιλοσοφία του και τον έκανε να αναζητήσει την ψυχική ηρεμία του στο λειτούργημα του ιερέα. Ο ίδιος βέβαια συνεχίζει να παράγει μουσική, όπως επίσης και να γράφει τις απόψεις του στο προσωπικό blog του. Ο Ρόμπερτ Πάουελ έγινε διάσημος σε όλον τον κόσμο ερμηνεύοντας τον ρόλο του Χριστού στο αριστούργημα του Φράνκο Τζεφιρέλι «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ». Λίγα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της θρυλικής σειράς ο ηθοποιός πέρασε ένα διάστημα από τη ζωή του κάνοντας τον ιεροκήρυκα. Ο ίδιος είχε δηλώσει: «Πραγματικά ελπίζω στο μνημόσυνό μου να με θυμούνται και να με αποκαλούν όλοι “ο άνθρωπος που υποδύθηκε τον Ιησού”».

tro-ma-ktiko

το είδαμε στο udemand
http://www.pentapostagma.gr