"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Δεῖτε τά πρόσωπα πού στηρίζουν τό νέου κόμμα τῆς ἀριστερᾶς -μεταξύ τῶν ὁποίων καί γνωστή μας κ. Μαρία Ρεπούση- καί θά καταλάβετε πολλά...

῾Η ίδρυση τοῦ νέου κόμματος τῆς ᾿Αριστερᾶς

Ποιοί ἀνταποκρίθηκαν στό κάλεσμά του...

Η στιγμή της αποχώρησης από το Συνέδριο και τον Συνασπισμό Η στιγμή της αποχώρησης από το Συνέδριο και τον Συνασπισμό

Σήμερα Κυριακή στην πανελλαδική της συνδιάσκεψη η Ανανεωτική Πτέρυγα που αποχώρησε από τον Συνασπισμό ανακοινώνει την ίδρυση της «Δημοκρατικής Αριστεράς». Το εγχείρημα αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Σεπτέμβριο εν όψει και των περιφερειακών εκλογών. Μέχρι τότε θα δημιουργηθούν σταδιακά τα όργανα του κόμματος και θα έχει σχηματιστεί ο πυρήνας της ηγεσίας του.
Την Τετάρτη θα γίνει η πρώτη ανοικτή συγκέντρωση του νέου σχήματος στο ξενοδοχείο «Athens Imperial». Εκεί αναμένεται να παρουσιαστούν και πρόσωπα που προέρχονται από την Αριστερά και στηρίζουν τον νέο πολιτικό σχηματισμό. Χθες το βράδυ η Ανανεωτική Πτέρυγα διοργάνωσε συνάντηση ανθρώπων των τεχνών και των γραμμάτων σε μια προσπάθεια να στηριχθεί το νέο σχήμα από διανοούμενους και προσωπικότητες των τεχνών. Μεταξύ εκείνων που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση ήταν οι Ρέα Γαλανάκη, Μαριλένα Πολιτοπούλου, Σοφιανός Χρυσοστομίδης, Γιώργος Γιαννουλόπουλος, Γιώργος Λαζόγκας, Δημήτρης Σεβαστάκης, Νότης Μαυρουδής, Δήμος Μούτσης, Κώστας Γανωτής, Μαρία Ρεπούση, Ελενα Πατρικίου, Κίμων Χατζημπίρος, Βάσω Κιντή, Κίτυ Αρσένη, Εύα Κοταμανίδου, Ηλίας Λογοθέτης και Γιάννης Μόρτζος. Ο Φώτης Κουβέλης, δίνοντας τα χαρακτηριστικά του νέου σχήματος την περασμένη Πέμπτη, μίλησε για ένα σχήμα που δεν θα «κλείνεται στις "ασφαλείς" απαντήσεις των περασμένων δεκαετιών». Και αφήνοντας έμμεσα αιχμές κατά του ΣΥΡΙΖΑ, είπε ότι η Αριστερά «δεν κάνει καμιά παραχώρηση ούτε στον αριστερότροπο λαϊκισμό ούτε στον μυωπικό αριστερισμό».
  
27/06/2010

Πηγή: enet.gr

Πῶς νὰ ἀντιδροῦμε στὶς ἀμφιβολίες γιὰ τὴν πίστη μας- Ἅγιος Θεοφάνης ὁ Ἔγκλειστος




Ἀμφιβολίες γύρω ἀπό τό Θεό καί τήν πίστη ἔχουν κάποτε-κάποτε σχεδόν ὅλοι. Μποροῦν, ὡστόσο, νά τίς διώξουν εὔκολα μέ σκέψεις ἀντιρρητικές, πού ἐπιβεβαιώνουν τήν ἀλήθεια τῆς θείας ἀποκαλύψεως γιά τόν κόσμο καί τόν ἄνθρωπο: ἡ τάξη καί ἁρμονία τοῦ σύμπαντος, τό θαῦμα τῆς ζωῆς, ὅλα τά ἄλλα ὑπερφυσικά καί ἐξαίσια θαύματα τοῦ Κυρίου καί τῶν ἁγίων Του, πάνω ἀπ’ ὅλα ὅμως ἡ μαρτυρία τῆς συνειδήσεως τῶν καλοπροαίρετων καί ἁγνῶν ψυχῶν.

Τά ἔργα τοῦ Θεοῦ, πού μαρτυροῦν γιά τήν ὕπαρξη καί τήν πρόνοιά Του, ἔχουν πολλές πλευρές. Μία πλευρά εἶναι κατάφωτη καί γι’ αὐτό καταφανῆς. Μία ἄλλη εἶναι ἁπλά φωτεινή καί διακριτή. Ἄλλη εἶναι ἀμυδρόφωτη καί δυσδιάκριτη. Ἄλλη πάλι εἶναι σκοτεινή καί γι’ αὐτό ἀόρατη. Τήν τελευταία τούτη πλευρά ἀφοροῦν οἱ ἀμφιβολίες. Ἔτσι, ὅμως, οἰκονόμησε τά πράγματα ὁ Κύριος, γιά νά δοκιμάζεται ἡ εἰλικρίνεια τῆς ἀναζητήσεώς Του ἀπό τίς ψυχές μας, καθώς καί ἡ ταπείνωσή μας. Βλέπετε, ὁ Θεός καί τά ἔργα Του προσεγγίζονται καί γνωρίζονται μόνο μέ τήν ταπείνωση.

Πιστεύετε πώς ὅπου εἶναι ὁ Θεός καί ἡ ἀλήθειά Του, δηλαδή παντοῦ, ὅλα θά πρέπει νά πλημμυρίζουν μέ φῶς, νά γίνονται ἀντιληπτά μέ τίς αἰσθήσεις, νά ἐμπνέουν δυνατά τίς ψυχές, νά κραυγάζουν γιά τή θειότητά τους! Δέν ἀντιλαμβάνεστε ὅτι, μέ τό νά σκέπτεστε ἔτσι, θέλετε νά καθορίζετε ἐσεῖς τό πῶς πρέπει νά ἐνεργεῖ ὁ Θεός; Καί τοῦτο, ὅπως ἀναμφίβολα θά συμφωνήσετε, εἶναι ἀδιανόητο, γιατί, ἄν συνέβαινε, θά διασάλευε τή φυσική τάξη τῶν πραγμάτων.

Τά ἔργα τοῦ Θεοῦ αὐτά καθαυτά εἶναι ἀκριβῶς θεῖα, ἡ θειότητά τους ὅμως εἶναι καλυμμένη μ’ ἕνα ἀόρατο παραπέτασμα. Γιατί; Ἔτσι θέλησε ὁ Θεός -τοῦτο μόνο ἔχω νά πῶ. Οἱ βουλές τῆς θείας Σοφίας καί Ἀγάπης εἶναι ἀνεξιχνίαστες. Δέν ὑπάρχει ἀμφιβολία, πάντως, πώς ἀνέκφραστη ὀμορφιά καί ἄπλετο φῶς κρύβονται πίσω ἀπό τό παραπέτασμα, πού δέν ἀφήνει τούς ἄπιστους ἀνθρώπους νά δοῦν τήν ἀλήθεια. Λέει ὁ ἀπόστολος• « μολονότι εἶναι ἀόρατες καί ἡ αἰώνια δύναμη τοῦ Θεοῦ καί ἡ θεϊκή Του ἰδιότητα, οἱ ἄνθρωποι μποροῦν νά τίς δοῦν καί νά τίς ἐννοήσουν, ἀπό τότε πού ἔγινε ὁ κόσμος, μέσω τῶν δημιουργημάτων Του» (Ρωμ.1,20). Ποιοί ἄνθρωποι, ὅμως; Μόνο οἱ πιστοί καί καλοπροαίρετοι. Καί ὄχι, βέβαια, οἱ τυπικά πιστοί, ἀλλά ἐκεῖνοι πού ζοῦν θεάρεστα.

Πρέπει νά σπάσεις τό καρύδι, γιά νά βρεῖς καί νά γευθεῖς τή ψίχα του, τή νόστιμη καί θρεπτική. Ὁ Κύριος δέν ἀποκαλύπτει τά μυστήριά Του σέ ὅλους καί δέν πετάει τά μαργαριτάρια στούς χοίρους. Γι’ αὐτό καί στό λαό μιλοῦσε γιά τή βασιλεία Του μέ παραβολές. Ὅσοι εἶχαν τίς πνευματικές προϋποθέσεις, τίς κατανοοῦσαν καί φωτίζονταν ἀπό τήν ἀλήθεια.

Οἱ σπόροι, πού πέφτουν στή γόνιμη γῆ, θαρρεῖς πώς σαπίζουν καί χάνονται. Ὅμως, μέ τή δύναμη πού ἔχει βάλει μέσα τούς ὁ Θεός, βλαστάνουν καί αὐξάνονται καί δίνουν καρπό πολύ. Ἔτσι γίνεται καί μέ τούς σπόρους τοῦ θείου λόγου. Σπέρνονται σ’ ὅλων τῶν ἀνθρώπων τίς καρδιές, βλαστάνουν ὅμως μόνο στίς γόνιμες.

Ἡ πίστη δέν μειώνεται σέ τίποτε ἀπό τό γεγονός ὅτι δέν πιστεύουν ὅλοι. Μή κοιτᾶτε τούς ἀπίστους. Κοιτάξτε τούς ἀληθινά πιστούς καί διαπιστῶστε τί ἀπολαμβάνουν μέσω τῆς πίστεως. Ἡ χριστιανική πίστη δέν εἶναι ἕνα φιλοσοφικό σύστημα, ἀλλά τρόπος ἀνορθώσεως τοῦ πεσμένου ἀνθρώπου ἀπό τόν Θεάνθρωπο Χριστό μέ τή χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Παρατηρῆστε, λοιπόν, ὁποιονδήποτε ἀκολουθεῖ τ’ ἀχνάρια τοῦ Κυρίου. Καί θά δεῖτε πῶς αὐξάνεται σιγά-σιγά, πῶς ὡριμάζει πνευματικά καί γίνεται μέγας, ὅσο κι ἄν εἶναι ἀσήμαντος γιά τόν κόσμο.

Νά, λ.χ., ὁ στάρετς Σεραφείμ τοῦ Σάρωφ ἦταν ἄνθρωπος ἁπλοϊκός, ἀγράμματος. Καί ποῦ ἔφτασε; Μ’ ἕνα του λόγο ἔκλεινε τό στόμα τῶν πολυδιαβασμένων ἀπίστων. «ὅσους ὁ κόσμος θεωρεῖ μωρούς, ἐκείνους διάλεξε ὁ Θεός γιά νά ντροπιάσει τελικά τοὺς κατά κόσμον ἰσχυρούς• καί ὅσους ὁ κόσμος θεωρεῖ παρακατιανούς καί περιφρονημένους, ἐκείνους διάλεξε ὁ Θεός, τά μηδενικά, γιά νά καταργήσει ὅσους θαρροῦν πώς εἶναι κάτι.» (Α’ Κορ. 1:27-28). Ἔτσι μεταμορφώνει ἡ θεία χάρη ὅλους ὅσοι τῆς παραδίνονται.

Ὁ Κύριος, λοιπόν, σᾶς καλεῖ στή πίστη. Θέλει τή σωτηρία σας. Καί θά σωθεῖτε, ἄν ἀκούσετε τή φωνή Του καί Τόν ἀκολουθήσετε σταθερά, ἀταλάντευτα. Γιά χάρη Ἐκείνου, πού τόσο σᾶς ἀγαπᾶ, ποδοπατῆστε κάθε ἀμφιβολία. Ἔτσι θά Τοῦ προσφέρετε τή μεγαλύτερη θυσία, γιά τήν ὁποία θά σᾶς ἀνταποδώσει πολλά. Οἱ ἀμφιβολίες εἶναι ζιζάνια, πού σπέρνει ὁ ἐχθρός στό χωράφι τῆς ψυχῆς σας, ἀνάμεσα στά στάχυα τοῦ σιταριοῦ. Γιατί τόν ἀφήνετε νά ἀπεργάζεται τήν καταστροφή σας; Διῶξτε τον καί πλησιάστε τό Σωτήρα μας, πού σᾶς ἁπλώνει φιλόστοργα τό χέρι Του. Νά ταπεινωθεῖτε, γιατί, ὅπως σᾶς εἶπα, μόνο στούς ταπεινούς ἀποκαλύπτεται ὁ Θεός. Νά προσεύχεστε, γιατί ἡ προσευχή σᾶς περιτειχίζει καί σᾶς προφυλάσσει ἀπό τίς ἐπιθέσεις τοῦ πονηροῦ. Καί νά πάρετε στερεή ἀπόφαση: Ποτέ νά μή δέχεστε λογισμό ἀμφιβολίας. Μέ τήν πρώτη ἐμφάνισή του, νά τόν πετᾶτε ἔξω ἀπό τή διάνοιά σας δίχως συζήτηση, ὅσο εὔλογος κι ἄν φαίνεται. Ἔτσι θά βάλετε τέρμα σέ ὅλες τίς πλεκτάνες τοῦ ἐχθροῦ.
Πηγή:http://www.agiazoni.gr

Καταστρέφουν τά παιδιά ἀπό μικρά-Γέροντος Παϊσίου

Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ Μέρος Δ΄ Κεφάλαιο 1ο. Η Παιδεία. «Απομακρύνουν τα παιδιά από την Εκκλησία»


Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 
Μέρος 4ο. Κεφάλαιο 1ο.  Η παιδεία
 
«Απομακρύνουν τα παιδιά από την Εκκλησία»
 

Μικρό παιδάκι, πόσο με βοηθούσε που πήγαινα στην Εκκλησία! Είχαμε καλό δάσκαλο στο Δημοτικό
και μας βοηθούσε και αυτός. Μας μάθαινε εθνικά άσματα και εκκλησιαστικούς ύμνους. Στην Εκκλησία τις Κυριακές ψάλλαμε την Δοξολογία, «Ταις πρεσβείαις…», «Άγιος ο Θεός», το Χερουβικό.

- Και τα κοριτσάκια ψάλλανε;

- Ναι, όλα μαζί τα παιδιά. Παλιά, η Εκκλησία ήταν δίπλα στο σχολείο και παίζαμε γύρω από την Εκκλησία, στην αυλή της. Μας πήγαιναν στην Εκκλησία οι δάσκαλοι στις γιορτές, και ας χάναμε κανένα μάθημα. Προτιμούσε ο δάσκαλος να χάση μια ώρα, για να λειτουργηθούν τα παιδιά. Έτσι τα παιδιά διδάσκονταν, αγιάζονταν, γίνονταν αρνάκια. Είχαμε και έναν δάσκαλο Εβραίο, αλλά θρησκευτικά δεν μας δίδασκε· ερχόταν μια δασκάλα και μας έκανε θρησκευτικά. Παρ΄ όλο όμως που ήταν Εβραίος, μας πήγαινε μέχρι την Εκκλησία. Και στην Εκκλησία όλα τα παιδιά στεκόμασταν όρθια, ήσυχα.

Και βλέπω σήμερα που απομακρύνουν τα παιδιά από την Εκκλησία, πώς έχουν αγριέψει! Ενώ στην Εκκλησία το παιδάκι θα ηρεμήση, θα γίνη καλό παιδί, γιατί δέχεται την ευλογία του Θεού, αγιάζεται. Δεν τα αφήνουν να πηγαίνουν στην Εκκλησία, για να μην επηρεασθούν από τα πνευματικά! Από τις άλλες ανοησίες όχι μόνον δεν τα απομακρύνουν, αλλά τους τις διδάσκουν κιόλας! Μα δεν καταλαβαίνουν ότι τα παιδάκια, αν επηρεασθούν, ας υποθέσουμε, από την Εκκλησία, από την θρησκεία, στο κάτω-κάτω δεν θα κάνουν αταξίες, θα είναι φρόνιμα, θα έχουν επιμέλεια στα μαθήματά τους, δεν θα είναι ζαλισμένα όπως τώρα. Μέχρι να μεγαλώσουν, και στα θέματα τα εθνικά θα είναι σωστά τοποθετημένα, δεν θα μπλέξουν με παρέες, με ναρκωτικά, να αχρηστευθούν. Όλα αυτά δεν θα είναι μια προϋπόθεση να γίνουν καλοί άνθρωποι; Αυτό τουλάχιστον δεν το αναγνωρίζουν; Δεν το σέβονται;

Αλλά σκοπός τους τώρα είναι να απομακρύνουν τα παιδιά από την Εκκλησία. Τα δηλητηριάζουν, τα μολύνουν με διάφορες θεωρίες, κλονίζουν την πίστη τους. Τα εμποδίζουν από το καλό, για να τα αχρηστέψουν. Τα καταστρέφουν από μικρά. Και τα παιδάκια, φυσικά, από αρνάκια γίνονται κατσικάκια. Αρχίζουν μετά να χτυπούν άσχημα και τους γονείς τους και τους δασκάλους και αυτούς που τα κυβερνούν. Τα κάνουν όλα άνω-κάτω· συλλαλητήρια, καταλήψεις, αποχή από τα μαθήματα. Και τελικά, όταν φθάσουν να ξεκοιλιάσουν αυτούς που τα κυβερνούν, τότε θα βάλουν και αυτοί μυαλό.

συνεχίζεται ...

 Πηγή:http://anavaseis.blogspot.com

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ

Η ελευθερία του ανθρώπου ως Θεόσδοτο δώρο ή ως προϊόν;

Σε προηγούμενη ανάρτησή μας αναδημοσιεύσαμε  μια είδηση απο την "Ελευθεροτυπία"  η οποία αναφερόταν στην πρόθεση της Ελληνικής κυβέρνησης να εφαρμόσει   στις φυλακές  το σύστημα της ψηφιακής διαχείρισης και ελέγχου της ελευθερίας των κρατουμένων.Η ανάρτηση είχε τίτλο:Ερχονται και στην χώρα μας τα "ηλεκτρονικά βραχιόλια" παρακολούθησης πολιτών!( http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/07/blog-post.html  ).
Ένας απο τους φίλους μας αναγνώστες ,διατύπωσε  στο σχόλιό του την εξής ενδιαφέρουσα παρατήρηση -απορία:
Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί αδελφοί,
χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο, επιτρέψτε μου ένα σχόλιο-ερώτημα: το μέτρο που όπως αναφέρετε προτίθενται να φέρουν σε ό,τι αφορά τη παρακολούθηση κρατουμένων, ίσως να μη είναι τόσο κακό δεδομένου ενός "σωφρονιστικού" συστήματος το οποίο χορηγεί άδειες σε πραγματικούς εγκληματίες που συνεχίζουν τη δράση τους μέσα και έξω απο τη φυλακή, πολλοί δε εξ'αυτών δεν επιστρέφουν απο την άδειά τους. Νομίζω οτι κάποια μέτρα δεν πρέπει να καταδικάζονται εξ'αρχής, διότι ο χαρακτηρισμός νομίζω οτι εξαρτάται απο τη χρήση του μέτρου. Η πυρηνική ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για καλό (παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας) ή για κακό (πυρηνικές βόμβες). Παρακαλώ διορθώστε με εαν κάτι μου διαφεύγει. 

"Ο.Π"
Πράγματι άν δούμε την είδηση ξεκομένη χωρις να σκεφτούμε το τί μεθοδεύεται απο τις διάφορες εξουσίες της "Νέας Εποχής",τότε είναι βέβαιο ότι θα καταλήξουμε σε απλουστευτικά συμπεράσματα  που σε καμία περίπτωση δεν δείχνουν όλες τις όψεις του  παραγόμενου "οφέλους".
Η  "ωραία " όψη  μας περιγράφει ένα σύστημα το οποίο θα μπορεί να ελέγχει  και να εντοπίζει το που βρίσκεται  κάθε στιγμή ο εν αδεία ή υπο περιορισμό   φυλακισμένος (η γνωστή τεχνολογία RFID  της οποίας τη λειτουργία και τις πολλές εφαρμογές έχουμε περιγράψει εκτενώς σε απαλιότερες αναρτήσεις μας).Αν π.χ ένας που καταδικάστηκε  για  σεξουαλική κακοποίηση και φόνο  πέντε ανηλίκων, πάρει  μια πενθήμερη άδεια και φοράει  στο πόδι του  το "ηλεκτρονικό βραχιόλι" ή  έχει  εμφυτευμένο στο δέρμα του ένα RFID microchip, ναι μεν θα μπορουν οι αρχές να  γνωρίζουν που ακριβώς είναι την κάθε στιγμή αλλά φυσικά δεν θα ξέρουν τι κανει εκείνη τη στιγμή.Συνεπώς το  παραγόμενο όφελος απο τη χρήση του περιορίζεται μόνο στην αποτροπή μιας απόδρασης και όχι  στο να εμποδίσει την  επανάληψη ενός εγκληματος ,το οποίο μπορεί να αποτραπεί μόνο μέσω του Χριστογεννούς  μυστηρίου της μετανοίας.
Απο την άλλη, ακόμα και υπο την κοσμική θεώρηση του δικαίου, η στέρηση της ελευθερίας ενός καταδίκου δεν είναι και δεν μπορεί να είναι απόλυτη , για αυτο και περιορίζεται στην  στέρηση της ελεύθερης μετακίνησης και της συνάφειας του με την υπόλοιπη κοινωνία .Το κοσμικό δίκαιο εφαρμόζει λοιπόν τον περιορισμό ή τον εγκλεισμό του καταδίκου σε κάποια  φυλακή αφ ενός για να του δώσει τη δυνατότητα να "σωφρονιστεί" (πράγμα που ανέκαθεν υπήρχε μόνο ως πρόσχημα) αφ΄ετέρου ,όπως  υπάρχει στο αιτιολογικό πολλών καταδικαστικών αποφάσεων, προκειμένου να προστατέψει την κοινωνία απο τυχόν επανάληψη  των εγκληματικών  του πράξεων.Όταν λοιπόν δίνεις άδεια π.χ σε έναν έμπορο ναρκωτικών, εν τοις πράγμασι ακυρώνεις τους λόγους για τους οποίους τον φυλάκισες και το σπουδαιότερο είσαι βέβαιος ότι για τις  3,4 ή 5 ημέρες  που θα βρίσκεται εκτός της φυλακής δεν θα ξανακάνει το ίδιο.Αν μέσω αυτής της άδειας εκφράζεται αυτή η βεβαιότητα  για την μετάνοιά του  τότε γιατί δεν υπάρχει η ίδια βεβαιότητα ότι θα επιστρέψει  και εξ αυτής της ..αβεβαιότητας κρίνεται "ωφέλιμη" η χρήση των συστημάτων  διαχείρισης της έστω  και προσωρινής ελευθερίας του;Φυσικά  θα μου πείτε  ότι υπάρχουν και οι "ελαφροποινίτες" ή ακόμα και οι αδίκως καταδικασθέντες.Σε αυτές τις περιπτώσεις  θα μπορούσε  η δικαιοσύνη να επανεξετάσει την επιβληθείσα ποινή συνεκτιμώντας πολλούς παράγοντες που είτε δεν εξετάσθηκαν  δεόντως κατά την ή τις δίκες ,καθώς επίσης και εκείνους που διαμορφώθηκαν κατα την διάρκεια του εγκλεισμού του στη φυλακή.
Με λιγα λόγια θέλω να πώ ότι δεν πρέπει να προσεγγίζουμε το κοσμικό δίκαιο και την εφαρμογή του με λογικές  που ευνοούν αμέσως η εμέσως  μια αποστασιοποιημένη  μονομέρεια έστω και με  ανθρωπιστικό μανδύα.Αυτό όμως δεν είναι ένα θέμα που μπορεί να εξαντληθεί στις λίγες γραμμές μιας  ανάρτησης.
Το ζήτημα του ελέγχου  και της διαχείρισης της ελευθερίας  του ανθρώπου γενικώτερα ,μέσω των προσφερόμενων μέσων της τεχνολογίας και της επιστήμης (π.χ RFID),έχει τεθεί  απο το νεοταξικό σύμπλεγμα εξουσιών ,ως μείζων κοινωνική αναγκαιότητα  και μάλιστα προς τούτο έχουν χρησιμοποιηθεί  διάφορα λογικοφανή ή και "χρήσιμα"  προσχήματα.
Πριν μερικά   χρόνια στη Μ. Βρετανία, δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στο τραγικό γεγονός της εξαφάνισης ενός παιδιού.Αν και δεν ήταν το πρώτο κρούσμα  εξαφάνισης ανηλίκου  και δυστυχώς  ούτε το τελευταίο εν τούτοις  επι μέρες τα ΜΜΕ  έδειξαν μια ανεξήγητη για τα μέχρι τότε δεδομένα τους "ευαισθησία"  για αυτό το  τραγικό συμβάν, προβάλλοντας συνεχώς  τις δραματικές εκκλήσεις των γονιών  ,συνεντεύξεις ,μαρτυρίες , εικασίες ακόμα και παρακλητικές ακολουθίες σε ναούς.Εντελώς ξαφνικά  αυτό που ήταν "πρώτο θέμα" σε όλα σχεδόν τα δελτία ειδήσεων των καναλιών ,έπαψε να  προβάλλεται   απο παντού ,λέςκαι δεν είχε συμβεί ποτέ.Μετά απο λίγες ημέρες ξεκίνησε  μια άλλη εκστρατεία  η οποία διαφήμιζε  ως μοναδικό  μέσο προστασίας των παιδιών απο απαγωγές , το "ηλεκτρονικό βραχιόλι" ή το εμφυτεύσιμο microchip.Μετά απο μήνες επανέκαμψε  το ζήτημα  των  παρεχόμενων  "ευκολιών " απο μια ευρύτατης κλιμακας χρήση των εφαρμογών του συστήματος RFID.Φυσικά  εμπρός στο ενδεχόμενο της θεσμοθέτησης  της υποχρέωσης  μιας τέτοιας  ηλεκτρονικής δικτατορίας ,οι αντιρρήσεις του βρετανικού λαού πληθυναν  και έτσι αναγκάστηκε ο νέος πρωθυπουργός  της Αγγλίας  να  δηλώσει ότι δεν θα ακολουθήσει τα όσα είχαν σχεδιάσει οι προηγούμενες  κυβερνήσεις πάνω σε αυτό το ζήτημα.
Είναι λοιπόν προφανές ότι  η πολλά υποσχόμενη χρήση "ηλεκτρονικού βραχιολιού" ή του πιο "σύγχρονου" εμφυτεύσιμου  microchip σε φυλακισμένους   δεν είναι τίποτε άλλο παρά  ένα προπαρασκευαστικό στάδιο  για την επιβολή  στο μέλλον μιας γενικευμένης χρήσης  απο όλον τον πληθυσμό.
Τότε  πάλι θα διαφημιστούν  δεόντως  τα "παραγόμενα οφέλη" ενώ οι κοινωνίες όλο και περισσότερο θα αποκτούν τα χαρακτηριστικά μιας ανοκτής φυλακής  υψίστης μάλιστα ασφαλείας.
Σε σχέση τώρα με τις χρήσεις της πυρηνικής ενέργειας ,εκεί πλέον δεν θα έπρεπε  ούτε να συζητούμε  για τυχόν "παραγόμενα οφέλη".Μια ματιά και μόνο σε ένα απο τα ντοκυμανταίρ που αναφέρονται στο πασίγνωστο ατύχημα του Τσερνόμπιλ  θα πείσει και τον πιο κακόπιστο  ότι ακόμα και η "καλή" χρήση  της πυρηνικής ενέργειας μπορεί να αποβεί μοιραία για  μεγάλα τμήματα της κοινωνίας και για πολλά χρόνια.
Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι ούτε την πυρηνική ενέργεια  χρειαζόμαστε ,ούτε και  μας είναι απαραίτητη προκειμένου να ζήσουμε  ειρηνικά και "φρόνιμα" σε αυτό τον πλανήτη.

Ερχονται και στην χώρα μας τα "ηλεκτρονικά βραχιόλια" παρακολούθσης πολιτών!



Σωφρονισμός με... «βραχιόλια»








 (Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 13 Ιουνίου 2010 -Χρήστος Ζέρβας)

Τα «ηλεκτρονικά βραχιόλια» για κρατούμενους μπαίνουν και επίσημα πλέον στην ημερήσια διάταξη της σωφρονιστικής μας πολιτικής. Το αμφιλεγόμενο αυτό μέτρο διαρκούς επιτήρησης του κρατούμενου εκτός φυλακής, που ισχύει σε πολλές χώρες, συζητείται ως πρόταση στην ειδική επιτροπή για την αναθεώρηση του σωφρονιστικού κώδικα, που συστήθηκε στο υπουργείο Δικαιοσύνης.
Τα άλλα εξίσου σημαντικά μέτρα που μελετά η επιτροπή, είναι η επιβολή κατ' οίκον περιορισμού σε ελαφροποινίτες (σε συνδυασμό πιθανότατα με το ηλεκτρονικό βραχιόλι) και η δημιουργία ειδικών χώρων μέσα στις φυλακές για την οικογενειακή επανένωση και συνεύρεση των κρατουμένων με τους οικείους τους. Παράλληλα προωθούνται η ανακατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ διευθυντών και συμβουλίων της φυλακής, η ανασυγκρότηση των αγροτικών φυλακών και η λειτουργία προγραμμάτων πρόληψης της υποτροπής σε κρατούμενους για σεξουαλικά εγκλήματα.
Η ειδική συσκευή

Το «ηλεκτρονικό βραχιόλι» είναι μια ειδική συσκευή που τοποθετείται κυρίως στο πόδι του κρατούμενου, ο οποίος παραμένει εκτός φυλακής. Είτε έχει τεθεί σε αυστηρό κατ' οίκον περιορισμό είτε του έχει απαγορευθεί η ελευθερία κίνησης σε ευρύτερο χώρο, το βραχιόλι ενεργοποιείται και εντοπίζει τη θέση του κρατούμενου κάθε φορά που αυτός παραβιάζει τα περιοριστικά μέτρα που του έχουν επιβληθεί.

Ο κρατούμενος, κυρίως για μικροαδικήματα, το φορά καθ' όλη τη διάρκεια της επιτήρησης. Ο πομπός του συνδέεται συνήθως με κάποιο δέκτη σε τηλεφωνική συσκευή. Ο έλεγχος γίνεται αυτόματα μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή που ενεργοποείται κάθε φορά που κρατούμενος εξέρχεται από την ορισθείσα ακτίνα ασφαλείας. Η χωρίς άδεια παραβίαση του καθορισμένου χώρου θεωρείται απόδραση!

Η επιβολή του μέτρου απαιτεί προφανώς και τη συναίνεση του κρατούμενου, ο οποίος πρέπει να διαθέτει κατοικία και εισόδημα, αφού σε όλες τις χώρες επιβαρύνεται ο ίδιος, κατά ένα μέρος τουλάχιστον, για την αγορά της συσκευής (το κόστος της υπολογίζεται σε περίπου 1.500-1.700 ευρώ)!

Το μέτρο πρωτοεφαρμοσθηκε στις ΗΠΑ από τη δεκαετία του 1980 αλλά έχει επεκταθεί και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Κύπρο, Σερβία). Παραπέμπει συμβολικά ωστόσο στις παλαιές σιδερένιες μπάλες με τις οποίες έδεναν τους κατάδικους και συγκεντρώνει τα πυρά πολλών εγκληματολόγων, οι οποίοι θεωρούν ότι η πρακτική αυτή επιτείνει τη γενικευμένη ηλεκτρονική επιτήρηση του πληθυσμού και αυξάνει τελικά (αντί να μειώνει) τον αριθμό των καταδικασμένων ατόμων.

Την πρόθεσή του να φέρει το ηλεκτρονικό βραχιόλι στην Ελλάδα είχε εκφράσει από το 2008 ο τότε υπουργός Δικαιοσύνης της Ν.Δ. Σωτ. Χατζηγάκης. Δεν πρόλαβε όμως και η εξαγγελία έμεινε στη μέση.  
Εξέλιξη του βραχιολιού, η οποία εφαρμόζεται ήδη σε ΗΠΑ και Βρετανία, είναι η υποδόρια εγκατάσταση ειδικού μικροτσίπ στους κρατούμενους!


Θέλετε να δείτε πως  η "Νέα Εποχή"  "διαχειρίζεται" σήμερα την ...ελευθερία  των κρατουμένων  για να μάθετε πώς θα διαχειρίζετε  αύριο την ...ελευθερία όλων  μας;

Μερικές πληροφορίες για τα  "Συστήματα διαχείρισης της ελευθερίας των φυλακισμένων" (liberty management systems )

The following image shows a basic design concept for access tags to be assigned to every prisoner upon entrance to prison. The tag features a clip together clasp which once fastened is not possible to undo without a tool. Steel cable embedded in a rubber band could secure the band to the prisoner. Upon exit, the tags are cut off.

Tags can be applied to the wrist or ankle
The wrist tags allow;
  • Monitoring of a prisoners location
  • Locking and unlocking of their own cell
  • Access to be controlled to various areas
  • Know which prisoner is talking on the phone for conversation monitoring reasons
  • Allow prisoners to access internet or prison email
  • Allow prisoners to access information about them (Term length, access abilities, forecast, behavior record)
  • www.prisondesign.org/
     

Πέμπτη, 01 Ιουλίου 2010

Επιστημονική απόδειξη της χρήσης του 666 στον barcode.

(Αναδημοσίευση απο το  http://koukfamily.blogspot.com/2010/07/666-barcode.html )
Μετά από επιθυμία αναγνώστη και σχολιαστή μας σε προηγούμενη αναρτησή μας για την Κάρτα και τον Barcode αναδημοσιεύουμε σχετικό άρθρο του Φιλούμενος με επιστημονικές αποδείξεις για την χρήση του αριθμού 666.

Σε αυτή τη σελίδα θα δούμε πως ίσως ο γραμμωτός κώδικας σχετίζεται με το αριθμό του θηρίου χξς (666) στα διάφορα προϊόντα, πιστωτικές κάρτες, ταυτότητες και πιθανόν σε άλλα μέσα ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Μέθοδος: Υποστηρίζεται ότι το 666 βρίσκεται στο Bar Codes και συγκεκριμένα στις τρεις μεγαλύτερες μπάρες. Για να κατανοηθεί αυτό πρέπει να αποδείξουμε ότι αυτές οι τρεις μπάρες αποτελούν και αυτές από μόνες τους αριθμούς του γραμμωτού κώδικα. Αυτό θα γίνει 1) παρουσιάζοντας τα χαραχτηριστικά του γραμμωτού κώδικα και....

Μιά ἔμμεση ἀπάντηση σέ ὅσους ἐπιχειροῦν ( μέσῳ τῶν λειτουργικῶν μεταφραστικῶν καινοτομιῶν) τόν θρυμματισμὸ τῆς γλωσσικῆς μας ταυτότητας-ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΟΥΡΟΥ



Η «ΓΛΩΣΣΑ» ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ


Αὐθόρμητη καὶ ἄδολη ξεπηδάει μιὰ σκέψη, τοῦτες τὶς δύσκολες καὶ δυσοίωνες (;) ἡμέρες στὴν Ἑλλάδα, ὅπου ὅλα ἀποδομοῦνται, ἀπαξιώνονται καὶ ἀναπροσδιορίζονται ὀλοκληρωτικὰ ὑπὸ τὸ παραμορφωμένο πρόσχημα τῆς διογκωμένης οἰκονομικῆς κρίσεως. Μιὰ σκέψη, ποὺ ὅσο ἄδολη ἀναπηγάζει, ἄλλο τόσο ὀδυνηρὴ ἑδραιώνεται. Μιὰ σκέψη συνειρμική.
Πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν ἐκβράστηκαν οἱ ἐπαίσχυντες καὶ μεθοδευμένες δηλώσεις τῆς κ. Dragona (βλ. σχετ. http://christianvivliografia.wordpress.com/2010/06/30/νεκροτητα-πνευματοσ/), μὲ τὶς ὁποῖες διεκπεραιώνεται σταδιακῶς ἡ ἐργολαβία τῆς  ὕπουλης ἀπαξιώσεως τῆς γλωσσικῆς μας καταγωγῆς καὶ συνέχειας, καὶ μάλιστα ἀπὸ δημόσιο λειτουργὸ ἀμειβόμενο ἀπὸ τὸ ἑλληνικὸ δημόσιο, δηλαδὴ ἀπὸ τὸν ΚΟΙΝΟ κορβανά. Στρώνεται κατ᾽ αὐτὸν τὸν τρόπο τὸ χαλί, προετοιμάζεται δηλαδὴ λίγο λίγο τὸ ἔδαφος, γιὰ νὰ ἐπιτευχθεῖ  ὁ προγραμματισμένος θρυμματισμὸς τῆς γλωσσικῆς μας ταυτότητας καὶ συνεπῶς ἡ συθέμελη κατασύντριψη τῆς συλλογικῆς μας συνειδήσεως καὶ ἰδιοπροσωπίας.
Μέχρι ἐδῶ ὅμως ἀναμενόμενο. Οἱ ἐχέφρονες ἦταν ἀπὸ καιρὸ ἕτοιμοι. Ὁ συνειρμὸς ὅμως στρέφεται στὰ καθ᾽ ἡμᾶς ἐκκλησιαστικά. Ἄνθρωποι ἐγνωσμένης καταρτίσεως, μὲ ἀκαδημαϊκὴ αἴγλη καὶ  προίκα ἀπὸ τὸν Θεό διανοητικὴ ὄχι μικρή, φαίνεται νὰ ξεπερνοῦν τὰ ὅρια τοῦ διαλόγου περὶ τῆς γλώσσης τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Λατρείας βομβαρδίζοντας διαρκῶς καὶ ἀνηλεῶς τὴν ἐκκλησιαστικὴ γλῶσσα.
Ἐπὶ τῆς οὐσίας τοῦ θέματος κατὰ τὸ τελευταῖο χρονικὸ διάστημα ἔχουν γραφεῖ πολλά. Ἀλλά, ἐπὶ τῆς διαδικασίας, ἄραγε ἔχουν «ὦτα» νὰ ἀκούσουν,  ἄραγε ἔχουν «ὀφθαλμούς» νὰ δοῦν (Ψαλμ. ΡΛΔ´ 17), ἄραγε ἔχουν αἴσθηση καὶ ἐπικοινωνία μὲ τὴν πραγματικότητα; Ἄραγε, ἀφοῦ δὲν «καταλαβαίνουν τὴν γλῶσσα τῆς Λατρείας», τουλάχιστον δὲν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ «ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ»; Δὲν ἀντιλαμβάνονται ἄραγε ὅτι μὲ τὴν (ἔστω) καλοπροαίρετη ἐμμονή τους στὴν μετάφραση τῆς λειτουργικῆς γλώσσης εὐνοοῦν συνδυασμοὺς καὶ συνειρμούς; Δὲν κατανοοῦν πὼς ἂν μή τι ἄλλο αὐτὴ ἡ κρίσιμη στιγμὴ δὲν προσφέρεται γιὰ ἐπὶ πλέον “πειράματα”, “μέτωπα” καὶ ἀναστατώσεις μέσα στὴν Ἐκκλησία; Δὲν ἐννοοῦν πὼς νομιμοποιοῦν τὸν προβληματισμὸ γιὰ τὴν “συναυλία” , τὴν “συγχορδία” τῶν ἐν γένει ΑΝΤΙΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, πὼς συγχρόνως μὲ τὴν φωνὴ τῆς σάλπιγγος, σύριγγός τε καὶ κιθάρας, σαμβύκης τε καὶ ψαλτηρίου, συμφωνίας καὶ παντὸς γένους μουσικῶν (Δαν. Γ´ 5 κ. ἑξ.) συμπροσκυνοῦν τὴν ἴδια θεότητα τῆς Ἀλλοτριώσεως; Δὲν βαστιοῦνται ἄραγε ἀπὸ τὴν ἀψυχολόγητη καὶ ἐπίμονη ὑποστήριξη τῆς ἰδέας τους; Δὲν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, δὲν ὑποψιάζονται ὅτι ἐνδέχεται νὰ μιλᾶνε τὴν ἴδια ΓΛΩΣΣΑ μὲ τὴν κ. Dragona καὶ τοὺς ἐντολεῖς της κι ὅτι, ἔστω ἄθελα, συνευδοκοῦν μὲ τὸν τρόπο τους καὶ ἀπὸ τὴν πλευρά τους στὸ ἄτιμο καὶ βρώμικο παιχνίδι ποὺ παίζεται εἰς βάρος τῆς αὐτοσυνειδησίας μας καὶ τῆς ὀργανικοῦ μας συνδέσμου μετὰ τῶν Πατέρων ἡμῶν;
Εἶναι πράγματι κρῖμα ἔνα τέτοιο ἐκκλησιαστικὸ δυναμικό,  ἕνα σημαντικότατο κεφάλαιο νὰ σπαταλιέται τόσο ἀνυποψίαστα, τόσο ἄδοξα, τόσο ἀψυχολόγητα, τόσο ἀνώφελα, τόσο ἀντισυσπειρωτικά, τόσο ἀντι-ενωτικά, τόσο ἀντι -εκκλησιαστικά αὐτές τίς ὧρες. ΚΡΙΜΑ.