"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

῎Εντμίλσον: "῾Ο Θεός μέ ἔσωσε ἀπό τό ἀλκοόλ"

Contra Logo

Εντμίλσον: "Ο Θεός με έσωσε από το αλκοόλ"

Contra.gr - Δημοσίευση : 23/04/2010 17:06 - Τελ. ανανέωση : 23/04/2010 17:1

O Xοσέ Εντμίλσον Γκόμες είχε, όπως οι περισσότεροι Βραζιλιάνοι ποδοσφαιριστές, σκληρά παιδικά χρόνια τα οποία μοιράστηκαν μεταξύ των γηπέδων και της δουλειάς.

Ο νυν στόπερ της Σαραγόσα είχε να αντιμετωπίσει και ένα άλλο πρόβλημα, την εξάρτησή του από το αλκοόλ.
Ιδού τι δήλωσε στο δίχτυο la sexta: "Ο πατέρας μου μάζευε πορτοκάλια στο χωριό μου και το ίδιο έκανα και εγώ από τα 12 μου χρόνια. Αργότερα άρχισα να πίνω και λίγο-λίγο το συνήθισα το αλκοόλ. Θυμάμαι ότι έβγαινα κάθε Σαββατοκύριακο με τους φίλους μου και του έδινε να…καταλάβει".
Εν τέλει όμως ο Εντμίλσον βρήκε τη λύση: «Είμαι σίγουρος ότι αν δεν ήταν ο Θεός στη ζωή μου αυτήν την ώρα δεν θα ήμουν ζωντανός».

Πηγή:http://www.contra.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου