᾿'Από τόν συνεργάτη τοῦ klision ΕΡΙΒΡΕΜΕΤΗ
Toῦ Κώστα Σαρδελῆ (+), Ἀπὸ τὸ βιβλίο του: «Ἡ Εὐρώπη τῶν Φράγκων» (ἐκδ. «ΤΗΝΟΣ», Ἀθῆναι 2002)
Πολὺ ἐπίκαιρο ἄρθρο, παρότι τουλάχιστον δεκαετίας. Ἴσως καὶ ἔντονα «προβλεπτικό». Μὲ τὰ καμώματα τῶν ἄχρηστων πολιτικῶν ἀλλὰ περισσότερο μὲ τὴν ἔνοχη ἀνοχὴ καὶ συμμαχία τῶν «σοφῶν» θεολόγων καὶ ἄλλων προοδευτικῶν ἀνοιχτόμυαλων κουλτουριάρηδων (ποὺ δὲν καταλαβαίνουν τὴν γλῶσσα τῆς ἐκκλησιαστικῆς λατρείας...! καὶ ἐπιζητοῦν τὶς μεταφράσεις γιὰ νὰ χάσουμε ἐντελῶς τὸν μπούσουλα) φτάσαμε σήμερα στὴν παροῦσα οἰκονομικὴ καταστροφή, τὴν ἐθνικὴ ἐξάρτηση καὶ τὸν διεθνῆ διασυρμό. Κι ἀκόμα δὲν εἴδαμε τίποτα. Ἁπλῶς ἀρχαὶ ὠδίνων εἶναι τὰ μέχρι σήμερα.
Λοιπόν τὸ κατωτέρω κειμενάκι ἀφιερώνεται ἐξαιρετικά σ᾽ὅλους αὐτοὺς τοὺς «σοφούς», μὲ τὴν εὐχὴ νὰ γίνουν καὶ «σοφότεροι».
«ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ»
Δέν ἔχουμε μόνο τούς ψευδοδιανοουμένους, πού μέ τίς νέες ἀνοησίες τους ἀπό κανάλια καί στῆλες ἐφημερίδων καί ἄλλων ἐντύπων ἐπιδιώκουν νά ρίξουν σέ νέες περιπέτειες τήν κοινωνία μας καί τήν πατρίδα μας, ἔχουμε καί τούς ψευδοθεολόγους καί ψευδοκοινωνιολόγους καί δέν συμμαζεύεται, πού παίζουν μαζί μέ τούς πρώτους στήν ἴδια ὀρχήστρα ἐπιδιώκοντες τούς ἴδιους στόχους: νά ξεριζώσουν ἀπό τήν ψυχή μας τήν αὐτάδελφη σχέση Ὀρθοδοξίας καί Ἔθνους. Καί γράφουν καί λένε ἄρες μάρες κουκουνάρες ... Θά ἀσχοληθῶ γενικώτερα μέ τό φαινόμενο αὐτό γύρω ἀπό τό ὁποῖο ἔχει δημιουργηθῆ μία πλούσια ὕποπτη φιλολογία, πού ἐμπλουτίζεται καθημερινά ἐπιτείνοντας τήν ἄκρως ἐπικίνδυνη σύγχυση μεταξύ τοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος ἐντελῶς ἄλλα γνωρίζει ἀπό τήν παράδοσή του.
Πρῶτα-πρῶτα οἱ κύριοι αὐτοί δέν μᾶς λένε τίποτε ἀπολύτως καινούργιο –αὐτό γιά νά μή κάνουνε τούς σοφούς καί τούς τάχα βαθεῖς μελέτες τῆς Ἱστορίας καί τῶν Πατέρων, ἀλλά καί τῆς νεότερης Παράδοσης. Ὅμως, δέν ἔχουν ἐντείνει τυχαῖα τίς προσπάθειές τους τά τελευταῖα χρόνια, καί οἱ προσπάθειές τους αὐτές δέν εἶναι καθόλου ἄσχετες μέ ἄλλες παρεμφερεῖς περί «κοινωνίας τῶν πολιτῶν» καί «Εὐρώπης τῶν λαῶν» κ.λπ., πού ἀποσκοποῦν στήν κατάργηση τοῦ Ἔθνους καί στήν σαλατοποίηση τῶν λαῶν – εἶναι γνωστό τό κήρυγμά τους γιά πολυθρησκευτική, πολυεθνική καί πολύπολιτισμική Ἑλλάδα. Διότι ἔτσι πραγματοποιεῖται τό προαιώνιο ὅραμά τους, πού ἀποβλέπει στήν περιθωριοποίηση τῆς Ὀρθοδοξίας καί σέ μία Ἑλλάδα πολυδογματική καί πολυθρησκευτική, δηλαδή ρωσική σαλάτα!
Οἱ ἀνοήτως θεωρητικολογοῦντες θεωροῦν ἐθνοφυλετικά καπρίτσια τά περί πίστεως καί πατρίδας τοῦ Μακρυγιάννη καί τῶν ἄλλων καπεταναίων τοῦ ’21 καί ὅτι κακῶς, κάκιστα τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο τοποθέτησε τόν Γερμανό Καραβαγγέλη καί τούς ἄλλους ἥρωες Ἱεράρχες στή κατασπαρασσόμενη ἀπό τούς Βουλγάρους Κομιτατζῆδες Μακεδονία μέ σαφεῖς «ἐθνοφυλετικές», ἐντολές, διότι διαφορετικά ἔπρεπε νά ἀφήση τούς ὀρθοδόξους Βουλγάρους νά ἀλωνίζουν σέ βάρος τῶν Ἑλλήνων ὀρθοδόξων, γιατί ἔτσι κι ἀλλιῶς ὀρθόδοξοι ἦταν – τί Βούλγαροι, τί Ἕλληνες. Αὐτό δέν ἐννοοῦν οἱ «σοφοί»;
Γι’ αὐτούς, λοιπόν, ὁ Ἰωακείμ Γ΄ ἦταν φυλετικιστής, ἐθνικιστής καί ρατσιστής!
Τό τραγικό μέ τούς ἀνοήτους αὐτούς εἶναι, ὅτι τά λένε καί τά γράφουν ἔτσι, ὥστε ὁ ἀναγνώστης ἤ ὁ ἀκροατής τους νά πιστεύει, ὅτι γιά τό Ἔθνος καί τά παράγωγά του φταῖνε οἱ Ἕλληνες, ὅτι ἐμεῖς εἴμαστε οἱ ὑπεύθυνοι γιά τόν ἐθνικισμό κ.λπ., ἐνῶ τήν ἀπόλυτη εὐθύνη ἔχει ἡ φίλη τους Γαλλία, διότι, ὅπως εἶναι πασίγνωστο, αὐτή ἐκκόλαψε τό φίδι τοῦ Ἔθνους καί τά παράγωγά του, διότι οἱ Ρωμηοί, ὥς τότε εἶχαν αὐτοκρατορική – οικουμενικη, ὅλων τῶν σκλάβων ὀρθοδόξων λαῶν καί κατέληξε ἐθνική χάρη στή Γαλλική Ἐπανάσταση καί τήν ἰδέα δημιουργίας Ἐθνῶν ἐνῶ ἡ ἴδια κατέληξε στήν αὐτοκρατορία τοῦ Ναπολέοντα…
Τί θέλουν, λοιπόν, οἱ «σοφοί» καί οἱ ὅμοιοί τους, νά ἀφήσουμε τά πράγματα νά τρέχουν ὅπως τρέχουν, ὁδηγοῦντα τήν Πατρίδα μας στήν καταστροφή, σέ μιά πολυθρησκευτική, πολυπολιτισμική καί πολυεθνική Ἑλλάδα; Καί νομίζουν ὅτι ἡ καρικατούρα, πού θά προκύψη θά εἶναι Ἑλλάδα ἤ κανένα ἔκτρωμα, Φραγκεστάϊν; Μᾶλλον τό δεύτερο. Καί πῶς νομίζουν, ὅτι θά κόψουν τήν ὕποπτη γι’ αὐτούς συνήθεια τοῦ λαοῦ νά βλέπη τήν Παναγία καί νά τόν ὁδηγῆ ἀπό νίκη σέ νίκη ὅπως στά βορειοηπειρωτικά βουνά τό 1940-41; Πῶς εἶναι δυνατό νά βγάλη ἀπό μέσα του τή «μαγιά» τοῦ Μακρυγιάννη, ὁ ὁποῖος ταυτίζει τήν πατρίδα μέ τή θρησκεία καί τό ἀντίθετο; – καί θρησκεία ἴσον, βέβαια, Ὀρθοδοξία καί ὄχι ὁποιοδήποτε δόγμα καί ὁποιαδήποτε θρησκεία. Καί ἄν τά «πολύ» αὐτά εἶναι δυνατά σέ ἄλλους λαούς λόγω παραδόσεως, εἶναι δυνατά καί στήν Ἑλλάδα, πού ἔχει μίαν ἐντελῶς ἄλλη παράδοση αἰώνων, ἀπό τόν Πατριάρχη Σέργιο καί τόν Κωνσταντῖνο Παλαιολόγο; Διαβάσανε οἱ «σοφοί» τούς λόγους τοῦ πρωτομάρτυρα τοῦ Γένους Κωνσταντίνου Παλαιολόγου πρός τό λαό, πού δίνει προτεραιότητα στήν θρησκεία-Ὀρθοδοξία ἀπό τήν Πατρίδα, γεγονός πού ἐπαναλαμβάνουν ὅλοι οἱ Πατέρες τοῦ ’21, ἔργο κατ’ ἐξοχήν τῆς ρωμαίϊκης Παράδοσης; Καί τί νομίζουν ὅτι θά γίνει οἱ «σοφοί» σέ μιά καινούργια –πού ὅλοι τήν ἀπευχόμαστε– κρίση, καί ἡ πατρίδα βρεθεῖ σέ κίνδυνο, ὅπως βρέθηκε σέ τόσες ἄλλες στιγμές τῆς Ἱστορίας της; Ποιοί θά τήν βοηθήσουν; Ποιός θά μπῆ, μπροστά; Ποιός θά διακινδυνέψη τά πάντα, τά διάφορα «πολύ» ἤ ἡ Ὀρθοδοξία, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία του καί τά διάφορα «πολύ» θά προσπαθήσουν νά τή διαλύσουν ὅσο τό δυνατόν γρηγορότερα; Καί ἄν ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἔχει περιθωριοποιηθεῖ ὡς ἕνα παραπάνω δόγμα καί γιά λόγους ἀντιφυλετικούς παραμείνει ἀδιάφορη ἐνδιαφερόμενη μόνο γιά τήν Ὀρθόδοξη Πίστη καί τίποτε ἄλλο, θά τρέξουμε τότε νά ξαναμαζεύουμε τ’ ἀπολειφάδια τῆς πατρογονικῆς μας πίστης, ἡ ὁποία θά σφαδάζει κάτω ἀπό τά συντριπτικά πλήγματα τῶν τεράτων, πού τήν ἀπειλοῦν, γιά νά σώσουμε τό ἐθνισμό μας; ἤ μήπως θά τή σώσουν τά ἄλλα δόγματα, πού δέν ἔχουν καμμιά ἀπολύτως σχέση μέ τήν παράδοσή μας; ἤ μήπως γιά τούς «σοφούς» καί τούς ὁμοίους τους ἡ Ἑλλάδα μπορεῖ νά βιώση χωρίς τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία της; Καί ποιός τούς εἶπε, ὅτι ὅταν τό ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας ἔχει ἐθνικά αἰτήματα καί ἀγωνίζεται καί ἀγωνιᾶ γι’ αὐτά, ἡ Ἐκκλησία του πρέπει νά κάνη τήν κρυφή καί νά λέη στό ποίμνιό της, ὅτι ξέρεις, ἐγώ εἶμαι μόνο γιά τήν πνευματική σου σωτηρία καί τά ἄλλα εἶναι ἄλλου παπᾶ βαγγέλιο; Καί καλά ἄν εἶναι ἐν τάξει στίς ἐθνικές του ὑποχρεώσεις ὁ «ἄλλος παπᾶς», ἄν ὅμως, ὅπως σήμερα, δέν εἶναι; Τί νά πῆ ἡ Ἐκκλησία στό ποίμνιο, κόψε τό λαιμό σου; Αὐτά εἶναι κωμικά πράγματα. Πρέπει νά τό κατάλάβουμε καλά, ὅτι ὁ πιστός δέν εἶναι χώρια ἀπό τόν πολίτη – πιστός καί πολίτης στή ζωή εἶναι ἕνα καί τό αὐτό. Καί ὅταν ὁ πολίτης εἶναι ἀπογοητευμένος ἀπό τήν πολιτική του ἐξουσία, τότε μοιραία καταφεύγει στήν Ἐκκλησία του, στήν πνευματική του μητέρα νά τόν βοηθήση. Δικαιοῦται καί αὐτός, ὅπως ὅλος ὁ κόσμος, μιά γήϊνη πατρίδα, χωρίς τήν ὁποία θά εἶναι ἕρμαιο καί σκλάβος στίς πατρίδες τῶν ἄλλων. Ποιός ἄνθρωπος δέν λαχταράει αὐτή τήν πατρίδα. Καί γιατί θά εἶναι ἔνοχος ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ ἄν θυσιασθῆ γι’ αὐτή ἐπειδή κατά τόν Λόγο Του ἡ πατρίδα του εἶναι οὐράνια; Ἤ μήπως, ὥσπου νά ἀποκτήση τήν οὐράνια μπορεῖ νά καλοβολεύεται σκλαβωμένος καί νά μήν ἀμύνεται περί πάτρης, ἀλλά ν’ ἀνοίγη τίς πύλες τῶν κάστρων στόν ἐχθρό; Ἡ ἄμυνα γιά τήν γήϊνη πατρίδα, εἶναι ἐθνοφυλετισμός; Εἶναι αἴσθημα ἐχθρικό πρός κανέναν ἄλλο; Τί λένε οἱ «σοφοί»; Καί πῶς μποροῦν νά διαχωρίσουν στήν συνείδηση τοῦ λαοῦ τήν πατρίδα ἀπό τό Ἔθνος καί τό ἀντίθετο; Ἐκτός καί πιστεύουν, ὅτι ζοῦμε στά χρόνια τοῦ Βυζαντίου. Ἀλλά μήπως καί αὐτό δέν ἦταν «Πατρίδα» γιά τούς λαούς του καί «Ἔθνος» οἱ λαότητές του; Ἤ παίζουμε μέ τίς ἔννοιες κάποιων λέξεων, τίς ὁποῖες ἡ ζωή γράφει στά παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων της; Μπορεῖ, ὅμως, καί νά βρισκόμαστε μπροστά καί στό φαινόμενο «οἰκουμενικῆς» παραφροσύνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου