"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Τό... παιδομάζωμα τῆς Διαμαντοπούλου!


pontioiΒρήκαν τη μέρα! Την 19η Μαΐου, ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων από τους Τούρκους (όλως τυχαίως να υποθέσουμε;), το υπουργείο (πρώην Εθνικής) Παιδείας έδωσε άλλο ένα δείγμα αγοραίου εθνομηδενισμού. Και το έκαναν, προσβάλλοντας εκατοντάδες χιλιάδες Πόντιων συμπολιτών μας αλλά πάνω απ’ όλα, την ιερή μνήμη των νεκρών του έθνους!
Συγκεκριμένα, στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ’ Τάξης του Γενικού Λυκείου για το μάθημα της νεοελληνικής λογοτεχνίας στη θεωρητική κατεύθυνση, δόθηκε για ανάλυση κείμενο του Γιώργου Ιωάννου με τίτλο «Στου Κεμάλ το σπίτι» (όπου αναπαράγεται και το γνωστό παραμύθι για το δήθεν σπίτι του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος σημειωτέον, γεννήθηκε στον Τύρναβο). Πρόκειται για την ιστορία μιας Τουρκάλας, που έπασχε από νοσταλγία για το πατρικό της στη Θεσσαλονίκη. Η ιστορία είναι γραμμένη έτσι, ώστε να αποδώσει «τον κόσμο της προσφυγιάς, τον πόλεμο, τη Θεσσαλονίκη, τον τρόπο ζωής των απλών ανθρώπων».
Απίστευτη είναι πλέον η εμμονή της κυβέρνησης στην ατομικότητα, στον κοσμοπολιτισμό και στην πολυπολιτισμικότητα. Παρακάτω στο θέμα, παρατίθεται μια ρήση του Αναστάση Βιστωνίτη ότι «ο αφηγητής είναι η κυρίαρχη ατομική συνείδηση» και ζητείται από τους μαθητές να αναφέρουν δύο στοιχεία «που μπορούν να στηρίξουν την άποψη αυτή». Εδώ, έχουμε να κάνουμε με μια απόπειρα (ολοκληρωτικού τύπου) δημιουργίας εθνομηδενιστικής και ατομοκεντρικής συνείδησης. Πρόκειται για τεχνικές σταλινικού τύπου, που χρησιμοποιήθηκαν στην αλήστου μνήμης ΕΣΣΔ και στους δορυφόρους της.
GENOKTONIA PONTION
Σε λίγο θα εισαγάγουν και μάθημα διαλεκτικού ματεριαλισμού! Είναι να τραβάει τα μαλλιά του κανείς με τις μεθοδεύσεις εις βάρος των παιδιών, που δεν έχουν τη δυνατότητα να αμυνθούν έναντι των μεθοδεύσεων των αριστεριστών και «εκσυγχρονιστών» ή «φωταδιστών» εκπαιδευτικών. Μιλάμε για ολοκληρωτισμό, στις τεχνικές του οποίου υποβάλλονται ανήλικοι μαθητές, ώστε να διαμορφώσουν συνείδηση «εθνοπουθενάκηδων».
Ένας δήθεν ουμανισμός (και λέμε δήθεν γιατί είναι απίστευτα υποκριτικό να κλαίγεται κάποιος για το σπίτι της Τουρκάλας και να μη δίνει δεκάρα και μάλιστα την ημέρα της σχετικής επετείου για τα εκατοντάδες χιλιάδες θύματα του τουρκικού σοβινισμού), χρησιμοποιείται ως όχημα για να αγγίξει τις ψυχές των νέων μας. Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά, ότι συντονισμένες μειοψηφίες στον χώρο της εκπαίδευσης, προβαίνουν σε σωρεία προμελετημένων «πραξικοπημάτων» σε όλα τα επίπεδα, κατά παράβαση του άρθρου 16 του Συντάγματος και του πνεύματός του.
Νίκος Χιδίρογλου
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου