"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Κοιμήσου ἀγγελούδι μου...(τραγούδι)





Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Κώστας Βίρβος
(απο Το τραγουδι του νεκρου αδερφου_2001)
Ερμηνεια: Γιαννης Μπεζος

Κοιμήσου αγγελούδι μου, παιδί μου νάνι - νάνι
Να μεγαλώσεις γρήγορα, σαν τ αψηλό πλατάνι
Να γίνεις άντρας στο κορμί και στο μυα - λό
Και να σαι πάντα μεσ το δρόμο τον καλό

Κοιμήσου αγγελούδι μου γλυκά με το τραγούδι μου

Κοιμήσου περιστέρι μου να γίνεις σαν ατσάλι
Να γίνει κι η καρδούλα σου σαν του Χριστού μεγάλη
Για να μην πεις μεσ τη ζωή σου δεν μπορώ
κι αν πρέπει ακόμα να σηκώσεις και σταυρό

Κοιμήσου αγγελούδι μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου