Ο Μίκης , η σπίθα , η εν Χριστώ κοινωνία, ο φάρος και η καπνιά (Σχόλιο και "αντισχόλιο")
Στην ανάρτηση με τίτλο "«Συνωστίζονται» τα «Κινήματα Ανεξάρτητων Πολιτών»" (αναδημοσίευση κειμένου του Θύμιου Παπανικολάου στο "Ρεσάλτο")λάβαμε απο κάποιον ανώνυμο φίλο ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο.
Επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι μερικοί έχουν ενοχληθεί απο τις πάγιες και τεκμηριωμένες (απο την αρχή) θέσεις μας, τόσο για την "Σπίθα" του κ. Θεοδωράκη, όσο και για τις υπόλοιπες "σπίθες" που έχουν αρχίσει να εκτοξεύονται στην ελληνική κοινωνία, εξ αιτίας των τριβών που αναπτύσονται στις "τσακαμακόπτερες" του καταρρέοντος πολιτικού συστήματος,είναι αναγκαίο να δημοσιεύουμε σε χωριστή ανάρτηση τα πιό ενδιαφέροντα εκ των σχολίων που αφορούν στο θέμα και τις απαντήσεις μας σε αυτά.
Δεν είμαστε εναντίον της αυτοοργάνωσης των Ελλήνων πολιτών, ούτε φυσικά διαφωνούμε στην κοινή απο όλους διαπίστωση, ότι το υπάρχον πολιτικό σύστημα, όπως τουλάχιστον εκφράζεται και συντηρείται απο τα κόμματα της βουλής, είναι υπεύθυνο για την μακροχρόνια κατασκευή της μεταπολεμικής Ελληνικής κοινωνίας πάνω σε σαθρά θεμέλια.Σαθρό και αρρωστημένο ήταν ανέκαθεν και το ίδιο ,πρίν ακόμα μάλιστα βγεί απο τις ιδεολογικές μήτρες που το γέννησαν.Συνεπώς δεν μπορούμε να μιλάμε απλώς και μόνο για μια "επίκτητη αρρώστια" που την κόλλησε δήθεν το πολιτικό μας σύστημα απο την ΕΡΕ, την ΕΔΑ, την Ε.Κ την ΧΟΥΝΤΑ, τη ΝΔ , το ΠΑΣΟΚ , το ΚΚΕ, τον ΣΥΡΙΖΑ ή το ΛΑΟΣ.
Υπό αυτήν την έννοια είναι πολύ επικίνδυνο να εμπιστευτούμε παλιούς "εργολάβους" για να κτίσουν το νέο και αναγκαίο για την επιβίωση του Έθνους μας πολιτικό σύστημα.
Ας δούμε όμως το σχόλιο του αγαπητού μας φίλου και το "αντισχόλιο" απο την "Κλασσικοπερίπτωση":
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κανονικά θα έπρεπε ο λαός πραγματικά να οργανώνεται και να παράγει πολιτική που να μεταφράζεται σε δημιουργία κοινωνίας σχέσεων και πράξεων και αλληλεγγύης και άμυνας και οικονομίας.Αλλά, αυτό το πάντοτε υπάρχον αλλά.
1) Η πρώτη και μόνη πραγματική κοινωνία πολιτών ήταν η εν Χριστώ πρώτη περίοδος της Εκκλησίας της κοινωνίας της διακονίας.
Μετά τον Κων/νο έγινε εν πολλοίς και βαθμηδόν Εξουσία του ανωτέρου κλήρου παρέα με την Κοσμική εξουσία.
2) Η Παιδεία Πολιτών κατήντησε εκπαίδευση υπηκόων,οπαδών,ψηφοφόρων.
3) Η κοινωνία των ανθρώπων μετεβλήθη σε ατομικότητα ύπαρξης.
4) Τα οράματα και οι υποσχέσεις ξεθώριασαν.
Αρα μέχρις ότου ξαναπάρουμε πίσω την Εκκλησία ως εν Χριστώ κοινωνούντες,αποκτήσουμε μετοχή κοινωνίας στην παιδεία,οργανωθούμε ως κοινωνία πολιτών και οραματιστούμε εξερχόμενοι από την λήθη στην αλήθεια, ας χρησιμοποιήσουμε τους νάρκισσους και τους ακολούθους των για να ανακαλύψουμε τους συνοδοιπόρους της κοινωνίας της Αλήθειας της παιδείας του Φωτός της άσκησης της Αρετής.
Σημ.Ας βάλουμε την δική μας σπίθα απο την εσωτερική μας φλόγα και ας γίνει το καθαρτήριο ΠΥΡ.
Απάντηση απο την "Κλασσικοπερίπτωση"
Αγαπητέ ανώνυμε φίλε μας σχολιαστή.
Συμφωνούμε στις περισσότερες διαπιστώσεις σου έχοντας όμως μια σοβαρή διαφωνία ως προς το συμπέρασμα.
Αν εννοείς την "Σπίθα" του κ. Θεοδωράκη τότε αυτή εκ των πραγμάτων δεν έχει απολύτως καμία πρϋπόθεση να γίνει " καθαρτήριο πυρ" το οποίο θα μας οδηγήσει σε αυτές τις τέλειες καταστάσεις των πρώτων Χριστιανών.
Αν ανατρέξετε σε παλιότερη ανάρτησή μας θα "θαυμάσετε" μια συνέντευξη που είχε δώσει στον νεο-ειδωλολατρικό "Δαυλό" ο κ. Θεοδωράκης και θα εκπλαγείτε με αυτά που λέει εναντίον του Χριστιανισμού και των Χριστιανών.
Απόλυτη ταύτιση με τις αντιχριστες απόψεις των νεο-ειδωλολατρών και των νεο-παγανιστών.
Αν λοιπόν περιμένουμε απο έναν τέτοιο "μπροστάρη" να ξεπηδήσει έστω και μισή σπίθα ελληνορθόδοξου δημοκρατικού αγωνιστικού φρονήματος, τότε γιατί να μην περιμένουμε και απο τον φίλο του τον Παπανδρέου την εθνική σωτηρία και την "λύτρωση";
Αν αγαπητέ μας φίλε έχουμε την γνήσια θέληση να ανακαλύψουμε "τους συνοδοιπόρους της κοινωνίας της αλήθειας" όπως λέτε, τότε αυτό θα το πράξουμε χωρίς να μαγαριστούμε απο την χρήση νάρκισων, ακολούθων και άλλων εραστών της σύγχυσης και της μίξης των αμίκτων.
Για να είναι χρήσιμος ένας φάρος δεν αρκεί να έχει μόνο μεγάλο ύψος αλλά και να εκπέμπει φώς και όχι απλως μυρωδάτη καπνιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου