"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Δώδεκα ευζωνάκια (στίχοι καί τραγούδι)

Δώδεκα ευζωνάκια τ' αποφασίσανε
στον πόλεμο να πάνε Παναγιά μου
να πολεμήσουνε

Στο δρόμο που πηγαίναν στη Μαύρη θάλασσα
κακιά φουρτούνα πιάνει Παναγιά μου
ξεσκίζει τα πανιά

Δεν κλαίμε το καράβι δεν κλαίμε τα πανιά
μον' κλαίμε τα ευζωνάκια Παναγιά μου
τα νιούτσικα παιδιά

Βοήθα Παναγιά μου να τα γλιτώσουμε
κι όλα σου τα καντήλια Παναγιά μου
θα στ' ασημώσουμε

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να παραποιούμε τους στίχους παραδοσιακών τραγουδιών...
    στη ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ λέει...όχι στον πόλεμο, άσχετα αν αυτό την σήμερον ημέρα δεν είναι "politically correct"

    ΑπάντησηΔιαγραφή