"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

῾Εκούσια καί ἀκούσια πείνα...στόν κόσμο τῶν ἀντιθέσεων!


Η Συνήθης Δίαιτα!!

Νατάσσα Λαγοῦ

(Σεπτέβρης 2007)

Κυριακή μόλις νυχτώσει
κι αφού το φαγητό τελειώσει,
αποφασίζω το επόμενο πρωί
ν’ αρχίσω δίαιτα αυστηρή.


Μοιάζω πλέον με ταυράκι
ούτ’ η ζώνη δε με φτάνει.
Μου πε κι ο διαιτολόγος
το φαΐ μου να μειώσω.


Τη Δευτέρα το πρωί
φεύγω με ξερό ψωμί.
Το μυαλό μου το παιδεύω
«Πείνα, πείνα δε σε ξέρω…!»


Βλέπω γύρω τραπεζάκια
που ‘χουν πάνω φραπεδάκια.
«Να ‘χα δυο τυροπιττάκια
κι έξι – εφτά καναπεδάκια…!»


Κατάφερα ως εδώ να κρατηθώ.
Ωχ! Ώρα για μεσημεριανό!
Όλοι έχουνε γεμάτα πιάτα
κι εγώ μονάχα μια βραστή πατάτα… :-(


Ώρα πια για βραδινό.
«Ναι, ΠΕΙΝΩ, ΠΕΙΝΩ, ΠΕΙΝΩ!!»
Το στομάχι γουργουρίζει
αχ, η πείνα με θερίζει.


Σηκώνω το ακουστικό
και παραγγέλλω στο λεπτό,
ό,τι πιο ανθυγιεινό
μου κατέβει στο μυαλό!!


Fast Food πόσο σ’ αγαπώ,
χωρίς εσένα δε μπορώ!
Αχ να ‘ταν οι θερμίδες όλες
στα λαχανικά και στις φασόλες…


Τη δίαιτά μου παραβίασα,
μα την πείνα μου ικανοποίησα.
Το βάρος μου πρέπει να το ρίξω…
Από Δευτέρας θα ξαναρχινήσω!!!


Πηγή:http://www.phigita.net/~natasa/blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου