"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

῾Η ὑπερβολική χρήση τοῦ Facebook ρίχνει τίς μαθησιακές ἐπιδόσεις!





Οι μαθητές και οι φοιτητές που κάνουν χρήση του Facebook ακόμα και όταν διανύουν εξεταστική περίοδο έχουν χαμηλότερες επιδόσεις σε σχέση με εκείνους που φροντίζουν ν’ απέχουν.
Οπως διαπιστώθηκε... από έρευνα ψυχολόγων, οι βαθμοί των φανατικών χρηστών του site κοινωνικής δικτύωσης είναι κατά 20% πιο χαμηλοί από εκείνους των άλλων φοιτητών.

Τα συμπεράσματα αυτά έρχονται να αμφισβητήσουν τη γενική άποψη ότι ο εγκέφαλος των ανθρώπων νεαρής ηλικίας είναι ικανός να κάνει διαφορετικές λειτουργίες σε ηλεκτρονικές συσκευές παράλληλα. Ερευνητές στην Αμερική παρακολούθησαν 219 φοιτητές, ηλικίας 19 έως 54 ετών, και παρατήρησαν ότι οι χρήστες του Facebook είχαν μέσο όρο βαθμολογία 3,06 στα 4, ενώ οι μη χρήστες 3,82. «Ενώ πολλοί πιστεύουν ότι η συνεχής εναλλαγή εργασιών τούς βοηθάει να κάνουν περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο, στην πραγματικότητα μεγαλώνει το χρονικό διάστημα που απαιτείται για κάθε δουλειά ξεχωριστά, ενώ αυξάνει και τις πιθανότητες λάθους» εξηγεί ο καθηγητής Πολ Κίρσνερ που ηγήθηκε της μελέτης.

Την ίδια ώρα, άλλη έρευνα σχετική με το Facebook καταλήγει στο συμπέρασμα ότι όσοι ασχολούνται πολλή ώρα με αυτό είναι πιο πιθανόν να είναι νάρκισσοι, ανασφαλείς και να έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η ομάδα του Πανεπιστημίου του Γιορκ στον Καναδά που έκανε τη μελέτη διαπίστωσε ωστόσο ότι υπήρχαν διαφορές μεταξύ αντρών και γυναικών στην χρήση του Facebook. Οι άντρες φροντίζουν να προβάλλονται μέσω γραπτών αναρτήσεων, ενώ οι γυναίκες επιλέγοντας προσεκτικά τις φωτογραφίες τους.

espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου