"᾿Εγώ εἰμί τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" (᾿Αποκ. κβ΄, 13)

Κείμενα γιά τήν ἑλληνική γλῶσσα στή διαχρονική της μορφή, ἄρθρα ὀρθοδόξου προβληματισμοῦ καί διδαχῆς, ἄρθρα γιά τήν ῾Ελλάδα μας πού μᾶς πληγώνει...


Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Σέ ἀναζητώ Θεέ μου...



Κύριε και Θεέ μου...

Σε ψάχνω παντού!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στη σιωπή των βουνών,

Μέσα στα μάτια των μικρών παιδιών,

Μέσα στις καρδιές των ταπεινών,

Μέσα στα αστέρια των ουρανών!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στη βοή των θαλασσών,

Μέσα στη ροή των ποταμών,

Μέσα στην ηρεμία των δασών,

Μέσα στην καλοσύνη των φτωχών!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στη μετάνοια της ψυχής μου,

Μέσα στην ειρήνη της υπομονής μου,

Μέσα στη χαρά της ζωής μου!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

εκεί ψηλά, στο σταυρό του Γολγοθά.

Μέσα στην ταπείνωση του εαυτού Σου,

Μέσα στην αγάπη της καρδιάς Σου,

Μέσα στην απλότητα των λόγων Σου,

Μέσα στη θερμότητα του θείου Φωτός Σου!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στους χτύπους της καρδιάς μου,

Μέσα στη σιωπή της ψυχής μου,

Μέσα στη θλίψη της ζωής μου!

Μέσα στη μοναξιά του εαυτού μου!

Σε αναζητώ Θεέ μου,

για να μάθω...

γιατί αγαπώ,

γιατί ζω,

γιατί πεθαίνω!

Σε αναζητώ Θεέ μου,

για να μάθω που πηγαίνω ! "


( Απόσπασμα από το βιβλίο του Αρχιμανδρίτη Δαμιανού Ζαφείρη ,

" Για σένα που με αναζητάς ")
 
Πηγή:http://ipseni.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου